Puslapis 3 iš 4
Parašytas: 01 Spa 2007, 13:30
nfsu_2.0
volumetric efficiency is a ratio (or percentage) of what volume of fuel and air actually enters the cylinder during induction to the actual capacity of the cylinder under static conditions. Pvz jei turba pucia 0.5atm gali tiketis VE ~130-150% ir gal net truputi daugiau. as neturiu turbos ir VE 109% yra super, bandysiu isspaust visaka is rezonanso prie austu RPM, tam kad butu kW.
Parašytas: 01 Spa 2007, 13:36
nfsu_2.0
Tarp kitko xe stoko max VE ~95% @4800RPM

Parašytas: 01 Spa 2007, 14:01
calibra
nemanai, kad jis toks yra delto, kad masina vaziuotu ne tik aukstu sukiu, bet ir prie zemu?
Parašytas: 01 Spa 2007, 14:45
nfsu_2.0
+1
bet ir su ~150-160nm galima vaziuoti, o ~220nm bus kai to reikes
Parašytas: 03 Spa 2007, 23:11
nfsu_2.0
nu blyn ir pats nebetikiu

naujausiais nepatvirtintais praktikoje duomenimis VE gavau 116,5% @ 5500rpm
maksimalus sukimo momentas 244nm @5500rpm,
bet normalus didziausias 230nm @ 5000-6500rpm
ir 155kW @ 6500rpm
kuro tekme 96lb/h (svoris) 60 litru/h = 1000cc/min
tik termiskai izoliavau isiurbima nuo galvos ir dar patiuninau truputi ismetima ir isiurbima.
Smagu pazaist

nes panasu i tikrove labiau, negu zaidimuose. Nu cia labai jau optimistiniai rezultatai, net per dau manyciau, nes jau reikia ir kokio nors megasquirto ar panasiai, arba korbu

Skamba, kaip daug "limonu"

Parašytas: 04 Spa 2007, 01:17
calibra
Jo-jo, 244nm vietoj 196nm vien pakeitus ismetima ir isiurbima - gal ten ta programa skirta anekdotams gaminti? ;-)))
Ir ka reiskia "termiskai izoliavau"? Juk isiurbimo kolikas sukasi prie galvos, kaip tu isivaizduoji izoliavima nuo karschio? Labai kruti tiuningistai poliruoja ishore, kad neva atspindetu shiluma pats korpusas, bet kiek nuo galvos prishyla - tiek prishyla, nelabai ka chia gudraus prigalvosi.
Parašytas: 04 Spa 2007, 01:32
TANKYSTAS
fenoliniai speiceriai maybe?

Parašytas: 04 Spa 2007, 10:25
Tornado
vat "patiunins" ir dohc'o sukimo momentas bus kaip v6

net susimasciau, kam as pirkau v6

Parašytas: 04 Spa 2007, 12:14
nfsu_2.0
tornadas rašė:vat "patiunins" ir dohc'o sukimo momentas bus kaip v6

net susimasciau, kam as pirkau v6

nu tai tu jau turi toki sukimo momenta, be tiuninimu. O man reikes daug investuoti, kad ta pasiekciau
Parašytas: 04 Spa 2007, 12:35
nfsu_2.0
calibra rašė:Jo-jo, 244nm vietoj 196nm vien pakeitus ismetima ir isiurbima - gal ten ta programa skirta anekdotams gaminti? ;-)))
Ir ka reiskia "termiskai izoliavau"? Juk isiurbimo kolikas sukasi prie galvos, kaip tu isivaizduoji izoliavima nuo karschio? Labai kruti tiuningistai poliruoja ishore, kad neva atspindetu shiluma pats korpusas, bet kiek nuo galvos prishyla - tiek prishyla, nelabai ka chia gudraus prigalvosi.
plasmase nelabai perduoda siluma, ar ne? Buna visokiu medziagu is kuriu galima pagamint tarpines, jei is metalo vamzdziai,, o siluma persiduos tik per kelis varztus. Kolektoriu galima isvis izoliuot su medziagom nepraleidzianciom silumos, vietoj poliravimo.
244nm cia tik pikas labai siauram diapazone, o ~230nm nominalus, kai visa isiurbimo/ismetimo sistema rezonanse ty slegis isiurbimo pacioj pradzioj jau -0,4-(-0,5)bar del ismetimo vamzdziu neigiamo slegio bangos rezonanse, isiurbimo pabaigoj +0,3-(+0,5)bar del isiurbimo koliko rezonanso, oras tiesiog "ikalamas" slegio bangos, jau kylant stumokliui aukstyn pries uzsidarant voztuvamams, 0bar = normalus atmosferos slegis. Nu va daugmaz isdesciau rezonanso teorija

Manyciau kad cia nera visai jau anekdotai, ar kosmosas, tik cia ne kasdieninei masinai tai skirta, todel ir negamina gamyklose tokiu bolidu (pasitaiko isimciu), be to tas nepriduoda ilgaamziskumo varikliui.
Parašytas: 04 Spa 2007, 16:06
Tornado
tu daryk daryk

cia tik seip pastebejimas

daug ideju/minciu ir seip viso ko
bet nemanai, kad pasauly yra zmoniu kurie is to reikalo gyvena

ir tarkim poliruoja blizgina neveltui, nes kiekvienas papildomas kilogramas, kazkokios medziagos, itakoja siekiama rezultata
skias isvada butu tokia is mano sapalionu, auksciau bambos neissoksi

, bet stengtis reikia

Parašytas: 16 Spa 2007, 15:22
G7S
turiu C20xe 190PS 211NM
redline 7,2k nes toliau sukti neverta (viskas krenta)
valikai faze 272 o liftas 11,2 dar hidrikai!
reguliuojamos zvaigzdes
lexmaulis kuris tikrai dadeda 10hp nuo 3.5k(matuota pries ir po)
motoras burbuliuoja iki 2k RPM!!!!!!!!!!!!!!!!!! del fazes
ir taip pat del fazes krenta galia prie zemu sukiu bet iskyla prie aukstu
ismetimas standartinis buvo su katalizu kai matavau
KN oro filtras
WV svaistikliai
darant pakeitimus buvo daromas kap remontas
viskas daryta lietuvoje
kadangi dariau viska ne pats ir ne landynej tai
1AG = 200LT
P.S. tiesa cia tik pradzia kol supranti kad tavo arkliai tik degina padangas
tada prasideda transmisija
P.P.S. sorry jei nevisai i tema
Parašytas: 16 Spa 2007, 15:58
Nitro
malacius... sekmes tolimesniuose eksperimentuose.
Parašytas: 17 Spa 2007, 08:45
Barton
latviu bandymas pasidaryti lexmaul'i , tik nzn ar gavos ten jiem kas , nes latviskai nemoku nei zodzio
http://www.calibra.lv/forum/viewtopic.p ... 750508eac1
Parašytas: 17 Spa 2007, 09:31
nfsu_2.0
normaliai

jiem ten gavosi su vw koliku, tik nezinau kokiems abarotams, panasu kad 6000+ nes trumpoki isiurbimo vamzdziai.
Man 1 aliuminio vamzdi zadejo uz 30lt suvirint/sujungt
O kai paprasiau custom ismetimo kolika is nerzaveikos suvirint, tai sako kuryba neuzsiimu, nes uzknisa ir tau bus per brangu
lexmauli as desiu i vieta be vargo, ty mano bus geresnis

Parašytas: 17 Spa 2007, 09:39
nfsu_2.0
G7S labai i tema
faziu ilgint nera dideles prasmes geriau bukesnio profilio kumsteliai ir tuputi aukstesni. paskaiciuota
xe galvos per siauri isiurbimo/ismetimo kanalai ir jis pradeda dusti prie 6000+rpm , nebepadeda nei ilgos fazes.
Beje vamzdynas pritaikomas prie voztuvu faziu, o ne atvirksciai

Parašytas: 17 Spa 2007, 13:17
nfsu_2.0
Dar sis tas jei gerai pamatavau, tai xe stock kolikas nuo voztuvo kotelio iki plenumo ~48cm(todel, kad vamzdziai platejantys, jei butu vienodo diametro tai butu trumpesni) max VE prie 4800rpm logiskai mastant, jei norim max VE prie 5500rpm tai "tereikia" 15% sutrumpint vamzdzius (7,2cm). Kaip ta padaryt manes neklauskit, nes paziurejau ten perdaug priraityta, bet nieko nera neimanomo. na ir padidinus plenuma, kurio ten beveik nera, butu dar daugiau naudos.
Parašytas: 22 Spa 2007, 11:32
nfsu_2.0
krc uz keliu dienu isvarau viska uzbaigsiu tik gryzes uz kokio menesio. Ir vistiek negalesiu isbandyt pilnai performanco, kol abkatas nebus padarytas

Parašytas: 22 Spa 2007, 14:25
myndzya
Parašytas: 16 Lap 2007, 12:25
nfsu_2.0
Gerai hebryte tesiam toliau

Vertinu, kad pasiryze padet padaryt abkata

Variklio tvarkymas daugmaz i pabaiga.
Breziniai/matmenys yra tiesa kiek "migloti" del to kad negaliu tiksliai pamatuot voztuvu pralaidumo, tam reikia daug prietaisu pasigamint, cia klp neturiu salygu, bet esme nesikeicia, net ir su apytislem reiksmem. tik tiek kad galutinis rezultatas +/-10% galios, nuo teorinio. Teorinis isiurbimo kolikas turi buti toks

O praktikoj bbz, kaip toki padaryt

Paprasciausiai nera tokiu vamzdziu.
Jei trumpai tai isiurbimo kolikas +15-25AG, ismetimo +~15-20AG.
Parašytas: 16 Lap 2007, 18:12
markoooo
buvau vakar autodinoj, maciau metosi ten pas jos lexmaul'is... bet pastebejus musu godzius zvilgsnius i ji greit buvo nutempas i tamsu sandeliuka su pastaba kad neparduodamas

Parašytas: 17 Lap 2007, 00:01
pavlito
Parašytas: 19 Lap 2007, 00:02
Barton
Re: prasymas turintiems LEXMAUL c20xe
Parašytas: 02 Lap 2010, 01:01
fregis
sveiki, teks gaminti isiurbima ir ismetima metu begyja ( bet geriau reiktu zinoti is anksto).
nfsu_2.0 >
"zaidet" su ta programa engine gal turit c20xe blank? ta prasme su duomenim suvestais.
ir gal butu galima apie jusu padaryta kolektoriu.
Offtopicp.s. pm paklausciau bet nenusiuncia zinutes
Re: prasymas turintiems LEXMAUL c20xe
Parašytas: 02 Lap 2010, 01:47
Tornado
Offtopicka reiskia nenusiuncia zinutes

nereiktu kliedet

, kai tik zmogus prisijungs, iskart jam bus pristatyta zinute!