kuro sanaudos
taip, tas kur pas "vaziuojam" tai yra iprastas, stock termostatas.
Jei nori zemesnio termostato (kaip nitro ir rasho - skirto pietu shalims), kuris atsidaro ~10C anksciau, tai gali uzhsisakyti autodinoje, kainuoja ~100Lt wahler'is. Tik laukti gali tekti keleta savaichiu ;-)
As dabar toki isidejes, bet pasirodo man jo nelabai ir reikejo, nes ausinimo skysti ikaitina (o ne atvesina!) pats radiatorius, kadangi jis pats prikaista nuo turbos ;-)
Jei nori zemesnio termostato (kaip nitro ir rasho - skirto pietu shalims), kuris atsidaro ~10C anksciau, tai gali uzhsisakyti autodinoje, kainuoja ~100Lt wahler'is. Tik laukti gali tekti keleta savaichiu ;-)
As dabar toki isidejes, bet pasirodo man jo nelabai ir reikejo, nes ausinimo skysti ikaitina (o ne atvesina!) pats radiatorius, kadangi jis pats prikaista nuo turbos ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
gal butu ir gera iseitis, nes mieste (net be didesniu kamsciu) vos ne pastoviai vetiliatorius uzia..Nitro rašė:tai standartinis termostatas jeiguka ir atsidaro prie 92 laipsniu
del variklio kaitimo reikejo deti zhemesnes temperaturos termostata, skirta pietu shalims. Calibra turbut galetu papasakoti kur toki rasti ir kiek kainuoja.
Opel Calibra 20NE - sold
BMW E36 m40b18 - sold
BMW E34 m50b25tu - sold
BMW E36 m42b18
BMW E36 m40b18 - sold
BMW E34 m50b25tu - sold
BMW E36 m42b18
-
Mechanikas
- Pradedantysis
- Pranešimai: 192
- Užsiregistravo: 07 Bir 2007, 11:05
- Vietovė: Kaunas
O jus bent keiciat reduktoriaus tarpines? Kuriat ant duju matyt prie salciu ir pramusa. Galima ant duju kurt >15 laipsniu. (Nebent pas jus stovi elektrinis dujus pakaitinimas). Bet Duodu 99%, kad ne visi duju vartotojai tai zino. Nulekit i turgu, nusipirkit tarpines, dar geri dedes pakonsultuos, susimontuokit, prasipuskit sistema ir bus viskas kaip nauja! Ten nera jokiu super duper stebuklu tam reduktoriuj. Antifrizas pakaitina dujas, yra spec reguliatorius duju padavimo(ne ant visu modeliu) ir viskas. Nesuprantu tokiu zmogu kaip tankystas. Atsuki duju srauta iki galo del "galios" , visa nusuki del "eko" rezimo. Turi but atreguliuota taip, kaip parasyta, taip kaip turi but. Tik tada galima tiketis idealaus rezultato. Aciu uz demesi
Pataisykit mane, jei manot ka kitaip.
-
valentinas
- Pradedantysis
- Pranešimai: 191
- Užsiregistravo: 12 Bal 2007, 09:13
- Vietovė: vln
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Pas mane irgi panašiai vartodavo dujų. Mečiau jas nafik ir važinėju benzu. Visai kitas važiavimas, jokių bėdų ir galvos skausmo.WiliusG rašė:reikes ziureti, nes dabar 120 kilometru suede 25 litrus dujuI vel vaziavimo stilius nedraskymas, bet ir spusteleta truputi.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
-
Barton
- Veteranas
- Pranešimai: 1009
- Užsiregistravo: 05 Kov 2006, 13:25
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
na zinant kokia proporcija kyla benzino kainos, tai as gal nepradesiu cia uzvest diskusiju kuom pigiau vazinet, patys pagalvokit
sutinku su tais , kuriu finansines galimybes leidzia vazineti benzinu.
asmeniskai as vazineju daug, tai man benzinu yra per brangu, kad ir kaip butu gaila variklio masinos.....
sutinku su tais , kuriu finansines galimybes leidzia vazineti benzinu.
asmeniskai as vazineju daug, tai man benzinu yra per brangu, kad ir kaip butu gaila variklio masinos.....
C20NET :) + Webasto tele thermo top BW50
Pigiai vilktis-dyzeliu.Pigiai vaziuoti-dujomis.O jeigu nesigauna susitvarkyti-nepades niekas.Nei dyzelis,nei benzas,nei dujos.Duju sistema irgi turi savu niuansu,bet yra paprastesne ir lengviau tvarkoma.Nei liamda zondo,nei oro matuokles,nei temperaturos daviklio,nei benzo siurblio...
Ko nors neaplenkiu-vakare uzmigti negaliu!