Ant 8v jau antras sct filtras uzdetas ir kolkas nieko plautas buvo su green plovikliu ir supustas tepalu.
O ant turbo galvoju apie apexi power intake oro filtra. (turi groundzero)
Kokios jusu nuomones apie ji ant c20let? Ar ka kita galite pasiulyti? Kaina nelabai svarbu, kad tik butu geriau.
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
Na del plovimo Calibra jau paaiskino. Turbo daug labiau siurbia ora nei atmosferikas, ko pasekoje tas aukstos kokybes filtras pradeda tiesiog "byreti dalimis", jas tiesiog sutraukia, o toliau jau del visiems suprantamu priezasciu turbai buna pizda. Zinau tik kelis zmones, kurie i turbinines masinas dejosi situos filtrus - visiems buvo sitokia zopa. Taip pat zinau ir viena atveji, kai taip atsitiko ir atmosferikui, tik kadangi jis neturejo turbo, viskas nuejo tiesiai i varikli, pasekmes manau taip pat visiems suprantamos. Draugas sake, kad ten galima kazka tame filtre apardyt ir i atmosferini motora kist, bet pats to svelniai tariant abejotinos kokybes filtro nedeciau net i atmosferika.
Filtra rekomenduoju bet kokios zinomesnes firmos, jie dabar tikrai nera brangus. O kuri pasirinkt nemanau, kad butu didelis, apciuopiamas skirtumas, sportiniai filtrai daugmaz visi vienodi.
2 spottauto: apie sita filtra esu skaites gana teigiama ivertinima pries kokius 2 metus. Taciau, apexi daznai megsta girtis, kad pas juos neva del filtro konstrukcijos nesusidaro oro sukuriai ir oras yra geriau isiurbiamas - tai visiskas briedas (apie tai maxx-boost site'a irgi minima).
Siaip as esu labai linkes manyti, kad jeigu nera gero airram'o, tai neverta detis kuginio filtro - motoras/turbo siurbs karshta ora, kas, svelniai tariant, yra blogai.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Neisrasi dviracio antra karta... Su atmosferiku mozhchch kelimu liudna - kainos visko tokios pat kaip turbo, o prieaugiai zymiai mazesni. Nori galios pigiai ir greitai? Azotas. Trukumas - reikia pildyti ir veikia ne visa laika.
pagal ideja tvesintu ora bet pasipriesinimas yra tada, beda...reikia kazka sumastyt su salto oro isiurbimu nes kai pasyla variklis truputi prasciau masina vaziuoja, tj reiskia kad po kapotu islyla oras ir fsio.....o tarkim jejgu paimciau storesnes zarnas ir privesciau prie tos skyles kur kilpa priekiniam bampery, kazin islosciau ka nors naudingo? ar vel gi nesamone....?
si karta labai teisingai mastai, nes su saltu oru gausi dar ir RAM intake (ar kaip jis ten vadinas) kaip nemokama prieda , vaziuojant dideliu greiciu kazkiek didesnis slegis bus negu normalus atmosferos slegis, tik nereikia tiketis dideliu stebuklu. Bet kaip tokia pigi investicija tikrai neblogai. Beje dyno neparodys tikru arkliu jei nepusi oro i ta skyle, tipo naturaliu salygu imitavimo reikia. Vamzdis turetu buti kokia 80mm jau nuo filtro dezes ir kuo maziau posukiu ir paciam prieky uzsiauret kaip konusas iki kokiu 60mm.
Tai palaukit, standartinis oro filtras ko gero taip pat ima vesesni ora, gerai ji apziurekit ir pamatysit (juk tikrai ne is pacio variklio skyriaus). Kas liecia slangu atvedima nuo tempimo angos tai jei ji uzdaryta tai nebus labai dideles naudos tik dulkiu, o jei ji butu atidaryta tai priesinis srautas ten ir lapu ir siuksliu pripustu ir dar tuo paciu kompas turetu fiksuoti didesni oro srauta ir aisku riebinti misini ko pasekoje pora arkliu isgertu siek tiek papildomai benzino. Aisku pataisykit jei klystu
nuo lapu niex nedraudzia tinkleli imest ant tos angos o nuo dulkiu saugos tas pat filtras o ima ora is kazkur po sparnu taj manau jam bus lengviau paimt is priekio krc nieko ten labai nesudarys tik kad vesu ora imtu ir varikliui ikaitus-stai ko man ir reikia
Nuemus posparni,rasi dezute (lyg ir triuksmo slopintuvas?) ir pora slangu.Aisku,jeigu kas neiseme iki taves Paziurejus i prieki,matosi bamperio skyles,kur pries radiatoriu.Is ten variklis ir ima salta ora,o ne is variklio skyriaus.
na manau iki koliko jis nenukeliaus, max ciuju sugadintu oro filtra...ir tai dar cia klausimas.....pas mane ta dezute akivaizdziai matosi po sparnu...o tj tipo slopina toki garsa kaip kad sukelia kuginis oro filtras?
ziuriu ta tema atgijo. tad pasistojo noras prisipazint kad posto autoriui buvau pasiules green filter i stock deze,per PM. ka jis ir padare. pries tai isistates pats ir iki siol nauduoju(vartoju) kaskur kaskada forume siko ant greeno ir panasiu filtru, kad ju filtracija maza.na bet vazinejant mieste jo pakaka.jei zvirleliu ar siaip kur daug dulkiu tai geriau stock.
beja jau savo ploviau 2 kartus ir pastebejau gliuka-pagrindinis uztersumas filtro pradzioj 1 3-oji. filtro galas praktishkai nedirba (C20LET) manau atmosferikam taspats konstrukcija panasi, na gal kai pralaidumas kitas tai ir geresnis pasiskirstymas.
o siaip esme ka noriu pasakyt kad sportinis filtras i deze nera blogai ishlosiama ant salto oro paemimo(burti nieko nereikia).
C20LET phase 1 vimota dyno run 2008.10.13 240hp 330Nm
gal kas dejotes green filtra i deze vietoj stockinio ir turit uzsilikusi ar siaip atsimenat to filtro koda... nes as jau visa savaite su melga kariauju, atsiunte man filtra o jis neisistato i ikrenta i filtro deze (nu ryskiai per mazas), tada jie man pradejo aiskint kad pas mane tipo pakeista oro filtro deze nuo kitos masinos uzdeta ir jie aiskina kad tas modelis kur man atsiunte tinka absoliuciai visom calibrom neziurint i metus ir varikli... isardziau kokias 5 o gal ir daugiau calibru ir ten visur dezes tokios pacios kaip pas mane... zodziu butu gerai jei kas galetu parasyti koda, nes darau isvadas kad arba man netoki filtra atsiunte ir tikina kad toks, arba yra kitas filtras ir ant jo uzklijuotas kodas kuris eina calibrai...
They see me rollin,
They hatin,
Patrolling they tryin to catch me ridin dirty...
Tryin to catch me ridin dirty...
na melga turejo zinoti nebent sekretore pasikeite, as irgi ten uzsakinejau ir netiko. veliau paaiskejo kad greeno kadalogas meluoja. klausk last editiono jis irgi melgoj eme.
na galiu isimt savaji ir bandyt ieskot to kodo, bet tikrai ne siandien. gal rytoj jei netingesiu.
Wisma rašė:gal kas dejotes green filtra i deze vietoj stockinio ir turit uzsilikusi ar siaip atsimenat to filtro koda... nes as jau visa savaite su melga kariauju, atsiunte man filtra o jis neisistato i ikrenta i filtro deze (nu ryskiai per mazas), tada jie man pradejo aiskint kad pas mane tipo pakeista oro filtro deze nuo kitos masinos uzdeta ir jie aiskina kad tas modelis kur man atsiunte tinka absoliuciai visom calibrom neziurint i metus ir varikli... isardziau kokias 5 o gal ir daugiau calibru ir ten visur dezes tokios pacios kaip pas mane... zodziu butu gerai jei kas galetu parasyti koda, nes darau isvadas kad arba man netoki filtra atsiunte ir tikina kad toks, arba yra kitas filtras ir ant jo uzklijuotas kodas kuris eina calibrai...
As irgi turiu greena dezej, bet yra minciu ji parduoti, tai jei ka gal PM ir susitarsim???
Wismai: nu namuose neradau tos dezes.... Jei ka atlek pas mane pamatuosim mano filtra tavajai...
Last Edition X25XE
[url=http://hotimg2.fotki.com/p/b/86_100/66_210/logoklaipeda-vi.gif][img]http://hotimg2.fotki.com/b/86_100/66_210/logoklaipeda-vi.gif[/img][/url]
http://www.darmera.lt