Puslapis 34

Parašytas: 27 Sau 2008, 22:33
ernix
nfsu_2.0-matau pasikaustes esi logika :roll: taigi kaip siulytum isdestyt rezikus (kiek ju turi but?) ? kokio diametro vamzdy virint? variklis kaip jau sakaiu c20ne, manau si informacija butu naudinga ne tik man... ;)

Parašytas: 27 Sau 2008, 23:08
Evaz
Geras.Fruktas rašė:ismetimo, berods nuo katalizatoriaus, na nesme cia nesigilinu as daugiau ;)
zinau tik tai 100% kad pas mane stock ismetimas yra kazkurtais 6 cm diametro
Nu nz koks pas tave motoras, bet pas mane 2.0 8v stokas skersmuo 50mm.Bet padaraiu kai kuriuos patobulinimus.Isemiau ismetimo kolektoriu ir idejau "laisvas kelnias" Pakeiciau visa vamzdyna 54mm. skersmens vamzdiu + 3 Rezikai, o ant galinio rezigo antgalis nuo sportinio bakelio K&K. Garsas man patinka, galejot patys isitikinti bunu beveik visuose meet :) Del galios tai truputuka jauciasi, bet nedaug....

Parašytas: 27 Sau 2008, 23:32
Fruktas
nepamenu kaip tawo cali atrodo, pas mane turbo.
as kazkur skaiciau kad 8v apsimoka det orginalu turbo ismetima, pasidaro laisvesnis ismetimas, bet reik darint su ysiurbimu tada norint pajust ka nors

Parašytas: 28 Sau 2008, 00:55
ernix
pas mano draugeli buvo caly su pilnu sportiniu ismetimu isiurbimu ir zeminta galva, traukos jokios nebuvo tik ryjo daug :D :D

Parašytas: 28 Sau 2008, 11:14
lunatic
akurat nusivezejau :lol: tikrai ne colio :oops:
bet sakau kiek zinojau o matau kad tikrai nieko nezinojau.dekingas uz suteiktas info platinsim(arba pradesim kurti) savo ziniu akirati.
aiskinti tikrai niekam nieko nebandziau,dalinausi klaidinga info ir tiek :P

Parašytas: 28 Sau 2008, 12:37
nfsu_2.0
ernix rašė:pas mano draugeli buvo caly su pilnu sportiniu ismetimu isiurbimu ir zeminta galva, traukos jokios nebuvo tik ryjo daug :D :D
Ar pilnas sport isiurbimas skaitosi tik kuginis filtras, tik lexmaulis, tik samapalas isiurbimo kolikas?
Ar pilnas sport ismetimas, tai rezikas vietoj katalizatoriaus ir remusas? Jei taip tada ismetimas nieko nepakeite.

Parašytas: 28 Sau 2008, 12:51
nfsu_2.0
Parsisiuskit sita programa ir experimentuokit kol suprasit, kad free flow dadeda kelis %, o indukcija keliasdesimt %. Experimentuoti teks labai daug. http://www.performancetrends.com/download.htm#eapro v3.5 demo versija veikia 10 dienu berods, jei patiks suveiksiu v3.3 su vaistukais :)
Cia nerasit opeliu varikliu, bet pasirinkit panasu 8v 2L voztuvu fazes ir tt, nusistatykit metrine sistema, nes programa amerikoniska. ir daveskit iki to koks yra stockinis cali motoras, pagal sukimo momenta ir rpm. Tada jau bandykit keist vamzdzius.
Sekmes

Parašytas: 28 Sau 2008, 17:59
ernix
isiurbimo gerai nepamenu bet buvo kugis ir kazkas su vamzdziu daryta, o ismetimas nuo pat bloko visas sport, storesni vamzdziai tiesiau prawesti mazinant israitymus ir t.t......

Parašytas: 28 Sau 2008, 23:10
markoooo
ernix rašė:isiurbimo gerai nepamenu bet buvo kugis ir kazkas su vamzdziu daryta, o ismetimas nuo pat bloko visas sport, storesni vamzdziai tiesiau prawesti mazinant israitymus ir t.t......
nichrena cia ne sport isiurbimas, eilinis isiurbimas su vamzdio gabalu vietoj sutrukinejusios gofros, ir fufliakas ant galo...
o ismetima patys daretes?

Parašytas: 28 Sau 2008, 23:25
ernix
nea....viskas buvo daryta servise ar kur nzn...pirko jau tokia, buvo kebulas idealus ne rudeles, perdazytas, nerudyjancio plieno duslintuvas....na tiuningo tj jokio nebuvo tik kad tas isiurbimas, ismetimas ir galva zeminta.....

nfsu_2.0-tj gal gali patarti koki ismetima daryt c20ne? nes nlb suprantu ta programele :oops:

Parašytas: 29 Sau 2008, 11:26
nfsu_2.0
galiu, bet susirask tikslius duomenis apie isiurbimo, ismetimo voztuvus, bent jau dydzius. Vakar "nesunkiai"/"nebrangiai" c20ne privedziau iki 185nm ir 135AG. O maksimaliai/brangiai ispaudziau 159AG ir 200+nm. Reikia suprasti, kad cia nera labai tikslus rezultatai, nes cia kompo simuliacija o ne tikras pasaulis, nuo tikroves gali skirtis ~10% ir daugiau.
Tai pabandyk ivaldyt sita proga, http://www.performancetrends.com/PDFs/EAPMan4.pdf sitas gali padeti.

ne ta pdf buvau idejes sorry, dabar pataisytas linkas

Parašytas: 29 Sau 2008, 14:39
markoooo
ernix rašė:nea....viskas buvo daryta servise ar kur nzn...pirko jau tokia, buvo kebulas idealus ne rudeles, perdazytas, nerudyjancio plieno duslintuvas....na tiuningo tj jokio nebuvo tik kad tas isiurbimas, ismetimas ir galva zeminta.....
todel ir nevalino po to grazaus akiai tuningo, galiu lazintis jei uzdetum atgal visa standartini ismetima, ir sutvarkytum isiurbima (stock oro filtro deze), masina iskart atsigautu ;)

Parašytas: 29 Sau 2008, 19:19
ernix
na nzn grozio tj ten is to tiuningo jokio nebuvo, na gal ir atsigautu nzn nesigincysiu....kazko jai truko prie viso to kad trauktu

nfsu_2.0-kokius dydzius? nlb su pratu :oops: na man tu skaiciu nereikia tiesiog noriu pajust bent siektiek kad traukia geriau, aisku galeciau nusipirkt docha ir trauks geriau bet cia vien tas moralinis pasitenkinimas kad "va pasidariau ir padejo, mano c20ne pranasesne nei stock'as"

gal gali papasakot kaip darei? :?

Parašytas: 29 Sau 2008, 21:47
nfsu_2.0
variklio voztuvu dydzius nes tingiu pats ieskot, kai ieskojau docho voztuvu duomenu tai apeme depresija, kad tokiam placiam iternete negaliu rasti. O apie 8v voztuvus tikrai yra duomenu. Pamatuok kokio ilgio ir diametro vamzdis yra nuo ismetimo koliko iki katalizatoriaus. Kokio ilgio ir vidinio diametro (tarp koliko ir bloko) yra isiurbimo koliko vamzdziai.
Karoce reikia visu parametru kiek imanoma daugiau, as pats is lempos negaliu ten suprojektuot.

Parašytas: 29 Sau 2008, 22:04
ernix
tipo viska reix keist? :roll:

Parašytas: 29 Sau 2008, 22:34
nfsu_2.0
ne zinoma neviska reikia keisti :lol: duomenu reikia, nes reikia atkurt varikli su visais jo priciudais virtualioj realybej :) ta prasme susimuliuot variklio darba
Va paziurek i pusiau teisinga isurbimo kolika is VW golf 16v ir c20ne stocko hibrida, beveik tobula :) Pusiau teisingas, nes dar truputi per ilgi vamzdziai ir svarbiausia vidinis diametras turi atitikt. Nors gal zmogus nenukrypo i krastutinumus ir pasirinko kazka tarp sport ir street, arba isimete dar ilgesniu faziu paskirstymo velena ir gavosi tipo "sport plius" krastutinumas, o padaryta liux. Tau irgi sitokio koliko reikia, net su lexmauliu nepasokinetum pries sita . O ismetima, jei eina prie to lieto koliko privirint, tai cool. Ta prasme reikia padaryt normalu 4 i 1 ismetima. Pradedu pavydet, kad palyginus lengvai viskas pasidaro
Paveikslėlis

Parašytas: 29 Sau 2008, 23:04
ernix
nuo ko ta sujungima galima nuraut? :D

Parašytas: 29 Sau 2008, 23:12
Tornado
ttai golpas turi normaliu detaliu ;)
kazkaip labai jau cia lengvai tie kw gimdosi ;)
prasyciau paburt su v6 ka nors ;)

beje kas per softas ir is kur ji parsisiust?

need more power, gal iseitu kazka sugamint geriau nei mantzel ;)

Parašytas: 29 Sau 2008, 23:44
nfsu_2.0
V6 kaip ir R6, R5, V8 komplikuotas isiurbimas, kolikas turetu buti padalintas per puse, kaip du atskiri, arba du atskiri kolikai, nes jei nori virs 4 cilindru i viena kolika pajungt nebeveiks indukcija nes pradeda cilindrai gesint vienas kita, vietoj to, kad sukeltu slegio bangas. Jei neklystu tai 4 cilindrai i viena kolika yra geriausia, trys irgi gerai.
Softas "Engine Analyzer" http://www.performancetrends.com/download.htm#eapro

Parašytas: 29 Sau 2008, 23:50
Tornado
tai tai iseitu reikai montuot nuo omegu dual air ram?

bet ten visvien sueina i viena.. hmm

Parašytas: 30 Sau 2008, 00:14
nfsu_2.0
viena gazo sklende nera blogai, jeigu uz jos dalinasi i du atskirus kolikus

Parašytas: 30 Sau 2008, 00:20
Tornado
tad reikai paanalizuot omegos variklius + vectru ;)

Parašytas: 30 Sau 2008, 00:29
nfsu_2.0
Dabar apie AG didinima isiurbimo koliko vamzdziu trumpinimo budu, torque truputi maziau (ft/lb sumauti amerikonai ir ju matavimo sistema :) ) , bet AG daugiau :) nevisada bus ka tiek daug trumpint, bet esme tokia, kartais galima ir siaurint vamzdzius :) kas jums turbut atrodo neitiketina.

torque-melyna
AG-zalia
VE zydra
kuro valgymas-raudona

Paveikslėlis
Paveikslėlis[/url]

Parašytas: 30 Sau 2008, 01:08
KW>
bet po tokio modo butinas benzo padavimo didinimas?

Parašytas: 30 Sau 2008, 01:37
Tornado
karoce viena modeliavimas kita .. real product ;)

ok viskas zprasta kas turit vectra i500 ant daliu :D :D ten yra viskas ko reikia
195HP stock ;)