Puslapis 38

Parašytas: 03 Rgs 2008, 11:44
Tornado

Parašytas: 03 Rgs 2008, 15:27
calibra
gal tiesiog tepaliniai ziedai jau gerokai padile, patenka tepalo i cilindrus, kompresija dirbtinai sukyla. Siaip, turetu neblogai vaziuoti, kai tokia busena - trintis maza... kompresija didele :)

Parašytas: 03 Rgs 2008, 16:15
Tornado
tokiu atveju turetu but parodymu skirtumas saltam ir siltam varikliui

Parašytas: 16 Gru 2008, 15:39
black
Šiandien pamatavau kompresiją 14 14 14 9 :shock:
Kaip kompresija pakeliama ir ar verta man tai daryti?

Parašytas: 16 Gru 2008, 15:44
Tornado
ziedu keitimas ;)
arba kokiso chemijos ir tada go-> autoplius/autogidas

Parašytas: 16 Gru 2008, 15:52
black
Antras variantas liūdnokas :)
O kas drožiasi jei ir toliau taip važinėt? Trauka mane visai tenkina, tik variklis netolygiai dirba, tai jei nelabai blogai, važinėčiau toliau sau laimingas :)

Parašytas: 16 Gru 2008, 16:03
Vytautas88
Dils tol, kol nebebus nei tų 9 atmosferų :) O tada jau tikrai ne kažin kas.

Parašytas: 16 Gru 2008, 16:10
black
Šitas reikalas daug kainuoja? Reik po to pritrint, šlifuot galvą?

Parašytas: 16 Gru 2008, 16:24
Tornado
o gal pamegink pamatuot dar karta ;)
labai jau itartinai 3 po 14 a vienas kazkokios pievos ;)

Parašytas: 16 Gru 2008, 17:56
ramus
Jei ilgai stovejusi auto, tai gal ziedai viename cilindre prikepe, tuo atveju buna atpalaiduojancios ziedus chemijos palapsniui sumaitinamos per oro paemima laikant sukeltas apsukas, sako, kad neretai padeda (jei gerai atsimenu tai vadinasi wynns, bet manau turetu buti ir kitu gamintoju analogu)

Parašytas: 16 Gru 2008, 19:56
MAZYLIS
galvos tarpine gali but pramusta

Parašytas: 16 Gru 2008, 20:01
nfsu_2.0
arba voztuvai/voztuvas padeges

Parašytas: 16 Gru 2008, 21:59
black
:shock:
Tai reziume, reik ardyt variklį, o jei jau ardyt, tai turbūt apsimoka kapitališkai peržiūrėt, perrinkt, ne?

Parašytas: 16 Gru 2008, 22:59
nfsu_2.0
matuok dar karta ir i ta cilindra kur 9 ipilk truputi tepalo, jei kompresija pakils reiskia su ziedais kazkas negerai, gal padetu atmirkymas. Jei nepakils reiskia arba voztuvai, arba tarpine, arba galva itruko.

Parašytas: 17 Gru 2008, 01:28
calibra
pritariu nfsu

Parašytas: 17 Gru 2008, 12:26
black
Matuot iškart įpylus? Ar po kiek laiko? Tepalo pilt kokį šaukštą?

Parašytas: 17 Gru 2008, 13:50
Egas
C20XE trys cilingrai po 16 ir vienas 15.. ;)
Kiek yra teke girdet, tai jei ziedai yra pridziuve pila zibalo per zvakes... t.y. issuka zvake lauk to cilindro ir ipila ...

Parašytas: 17 Gru 2008, 16:42
nfsu_2.0
blackbitch rašė:Matuot iškart įpylus? Ar po kiek laiko? Tepalo pilt kokį šaukštą?
Ipilk arbatini sauksteli, gal truputi daugiau ir matuok iskarto.

Parašytas: 17 Gru 2008, 16:43
nfsu_2.0
Egas rašė:C20XE trys cilingrai po 16 ir vienas 15.. ;)
Kiek yra teke girdet, tai jei ziedai yra pridziuve pila zibalo per zvakes... t.y. issuka zvake lauk to cilindro ir ipila ...
Pas mane panasiai ;)

Parašytas: 11 Lap 2009, 23:33
adeunreal
sorry kad prikeliu sena tema bet tikiuosi kad koks nors protingas zmogus isaiskins man kilusius klausimus apie ta fakin kompresija.
kaip suprantu kompresija priklauso nuo siu dalyku:
1. ypurskimo slegio
2. suspaudimo laipsnio
3. cilindro sandarumo (i tai ieina ir prapusta tarpine, voztuvu sandarumas, ziedu susidevejimas, bloko nusidevejimas arba tiesiog su ak-47 prasauta skyle bloke :lol: )
4. kuro (nors ir maza ytaka bet ne visas kuras vienodai reaguoja y suspaudima)
5. temperaturos
6. apsisukimu

nezinau kaip ir viskas, jai ka pamirsau priminkit.
taigi iskilo klausimas kokia butu c20ne stocko ,,tobula kompresija" ta prasme kad nebutu jokio pratekejimo, visiskas sandarumas, kiek butu bar? arba kaip tai paskaiciuoti, bei gal kas zinot kiek bar buna cilindre tik po ypurskimo ir ar voztuvas uzsidaro butent tuo metu kai buna pasiekiamas taskas (pamirsau kaip vadinasi krc tas priesingas mirties taskui :D ) ir galbut kas nors tiksliai zinot kiek bar yra nuliovu varikliu, na ta prasme standartas, bei prie kokiu apsisukimu teisinga matuot?

Parašytas: 11 Lap 2009, 23:58
Justas
tikslaus ner,buna intervalas visada
pvz 2.0 ecotec nuo 12 iki 15 bar skaitos gera

Parašytas: 12 Lap 2009, 00:43
Tornado
adeunreal rašė:6. apsisukimu
a tikrai, kaip jie gali itakot? ir jei jau toks gabus tai kaip tu pamatuosis kompresija tarkim prie 3k apsuku ar prie 5k? neatrodo, kad nuvaziuota i pievas

Parašytas: 13 Lap 2009, 00:44
adeunreal
teoriskai tikrai gali pvz suk 1 apsisukimo per minute greiciu ir paziurek kiek kompresijos turesi, nesakau kad varikliai tokiais greiciais sukasi, tiesiog sakau kad tai teorija kuri yrodo kad apsisukimai ytaka turi ir pvz suk geru ka tik pakrautu akumu ir nuslabusiu tikrai sioks toks skirtumas bus, na o apie 3k ir 5k apsuku na cia aisku kad nematavimo greiciai bet ar 3 cilindrai neyvyniotu 5k? :roll:

Parašytas: 13 Lap 2009, 00:53
Tornado
seip jau ishsisuki visas zvakes ir matuoji tai kaip tu ten zadi isukt tuos sukius as nzn.taip atsakymoir neparashei kaip tau apsisukimai itakoja kompresija... gi kiekviena kart ciklas kartojasi ir voztuvai atsidaro ir tavo visa kompresija isheina velniop.. taigi daugiau nepristausi ], kad ir kiek kartu kartotum cikla. taigi laukiu argumentu...

Parašytas: 13 Lap 2009, 01:17
adeunreal
na issukt tik viena o kitas 3 palikt, o seip suspausk misini iki mirties tasko ir taip palik tai ta kompresija ten tikrai neuzsiliks o pro ziedus iseis ten kur jai nepriklauso, taigi cia svarbus laikas. tai kaip ir sakiau paimk ir suk 1 apsisukimo per min greiciu ir tikrai kompresijos neprisuksi taip kaip ant didesniu sukiu tiesiog letai spaudziamas misinys pro ziedus iseis velniop pakol atsuksi iki mirties tasko, kai misinys spaudziamas greiciau tai maziau ir misinio nueina pro ziedus