Puslapis 3 iš 4
Parašytas: 22 Kov 2006, 09:27
Nitro
calibra rašė:
Plotis cia irgi savo vaidina - jei netgi isnesimas 35-42, didesnio plocio ratlankio isorinis taskas bus toliau nei tokio pat isnesimo siauresnio ratlankio. Is cia ir gaunasi velgi - didesnis kruvis ant guolio del didesnio pecio.
nu kurgi tas didesnis petys gaunasi dėl per didelio plochio? Noriu pasiginchyt - didesnis plotis reishkia, kad padanga bus labiau atsikishusi i ishore, ir lygiai taip pat daugiau ishsikishusi i vidų - taigi plotis didėja proporcingai ir jegos petys didesnis neatsiranda.
PS ash ne fizikas, tachiau mokykloi kazhka mokiaus - nuomone neprofesionali.
Parašytas: 22 Kov 2006, 09:34
Andronas
O kai uzvazioji ant akmenuko, su vienos padangos krastu? su kitu?
Ir kai i duobe pataikai neligiai per visa sukabinimo plota... Vat ir atsiranda tie momentai ir jiegos...

Parašytas: 22 Kov 2006, 09:55
lukas7
tai tas gali buti juk su bet kokia padanga nu man atrodo cia nesamone pasakei

Parašytas: 22 Kov 2006, 11:38
Sphinx
Gal galite kas pasakyti ar tiktu calibrai sitie ratlankiai ir ar nekiltu didesniu problemu juos uzsidejus? Gal kas su tokiais vazinejat? (Autopliuse ID: RAT9176) Uzeikit nepatingekit. Is anksto dekui
Parašytas: 22 Kov 2006, 12:32
Nitro
Andronas rašė:O kai uzvazioji ant akmenuko, su vienos padangos krastu? su kitu?
Ir kai i duobe pataikai neligiai per visa sukabinimo plota... Vat ir atsiranda tie momentai ir jiegos...

Nekalbam apie tokius dalykus. tada gali sakyt kad ir i bordiura atsitrenkus guoliui negerai gali būti ;]
Parašytas: 22 Kov 2006, 12:33
Nitro
Sphinx rašė:Gal galite kas pasakyti ar tiktu calibrai sitie ratlankiai ir ar nekiltu didesniu problemu juos uzsidejus? Gal kas su tokiais vazinejat? (Autopliuse ID: RAT9176) Uzeikit nepatingekit. Is anksto dekui
9,5 colio ratlankis tikrai nebus su ET35 - taigi skaudes galiniams guoliams. Ir ishvis toks plotis per didelis.
Parašytas: 22 Kov 2006, 16:11
calibra
Nitro rašė:9,5 colio ratlankis tikrai nebus su ET35 - taigi skaudes galiniams guoliams.
Del ET35 ir 9.5 colio "tikrai nebus" smarkiai klysti - tokie ne tik kad gali buti, o ir realiai egzistuoja ir civilizuotam pasaulyje nera jokia egzotika. Su ET35 gali buti ir dar platesni ir netgi ne vienu coliu, bet cia ne tame esme ir ne apie tai kalba. (gali pats pagooglinti, ir nesunkiai tokiu ratlankiu rasi)
Jei isnesimas tas pats, bet ne vienodas ratlankio plotis, guoliui vargti reikes labiau nuo plataus ratlankio. Paimk 10 coliu ET35 ratus - jie jau ishlys ish calibra arku. Tai reiskia, kad jega, kuria veikiamas guolis - didesne lyginant su standartiniais ratais, nes atstumas nuo isorinio rato krasto iki guolio yra didesnis, vadinasi, pagal galiojancius fizikos desnius - ta pacia jega veikiamai skirtingo dydzio petys generuoja skirtinga jega i atrama. (kitaip tariant, pasiimk rakta ratui atsukti su trumpa rankena ir su ilga. Jei bus uzrudyjes varztas, tai su trumpa rankena neatsuksi. O uzmauk koki ilga vamzdi ant rankenos ir su ta pacia jega spausdamas rakta turetum atsukti, jei nelush).
Jei jegos isoreje, atsirandancios del platesnio ratlankio, susikompensuotu su jegomis viduje, tuomet visi galetu drasiai vazineti su 335 plocio padangomis ir nematyti problemos, deja yra kitaip - sekancia diena bus klausimas "ka daryti, kad nebutu calibra ratai ishsiskete?" (kas reiksh deformacijas vaziuokle ar net kebule) arba "kodel susidrozhe vidinis padangos krashtas?"...
Vien teisingo ishneshimo nepakanka, kad guoliai nuobodziautu =)
Parašytas: 22 Kov 2006, 16:19
lukas7
nu cia pasakiai

Parašytas: 22 Kov 2006, 17:27
Nitro
calibra rašė:Nitro rašė:9,5 colio ratlankis tikrai nebus su ET35 - taigi skaudes galiniams guoliams.
Del ET35 ir 9.5 colio "tikrai nebus" smarkiai klysti - tokie ne tik kad gali buti, o ir realiai egzistuoja ir civilizuotam pasaulyje nera jokia egzotika. Su ET35 gali buti ir dar platesni ir netgi ne vienu coliu, bet cia ne tame esme ir ne apie tai kalba. (gali pats pagooglinti, ir nesunkiai tokiu ratlankiu rasi)
Jei isnesimas tas pats, bet ne vienodas ratlankio plotis, guoliui vargti reikes labiau nuo plataus ratlankio. Paimk 10 coliu ET35 ratus - jie jau ishlys ish calibra arku. Tai reiskia, kad jega, kuria veikiamas guolis - didesne lyginant su standartiniais ratais, nes atstumas nuo isorinio rato krasto iki guolio yra didesnis, vadinasi, pagal galiojancius fizikos desnius - ta pacia jega veikiamai skirtingo dydzio petys generuoja skirtinga jega i atrama. (kitaip tariant, pasiimk rakta ratui atsukti su trumpa rankena ir su ilga. Jei bus uzrudyjes varztas, tai su trumpa rankena neatsuksi. O uzmauk koki ilga vamzdi ant rankenos ir su ta pacia jega spausdamas rakta turetum atsukti, jei nelush).
Jei jegos isoreje, atsirandancios del platesnio ratlankio, susikompensuotu su jegomis viduje, tuomet visi galetu drasiai vazineti su 335 plocio padangomis ir nematyti problemos, deja yra kitaip - sekancia diena bus klausimas "ka daryti, kad nebutu calibra ratai ishsiskete?" (kas reiksh deformacijas vaziuokle ar net kebule) arba "kodel susidrozhe vidinis padangos krashtas?"...
Vien teisingo ishneshimo nepakanka, kad guoliai nuobodziautu =)
aš dabar pagalvojau, kad turbūt klaidingai įsivaizduoju guolio padėtį ratlankio atžvilgiu. Jis turbūt nėra idealiai tiksliai per vidurį? Tada atsiimu savo žodžius dėl pločio įtakos.
Parašytas: 22 Kov 2006, 20:24
calibra
Nitro rašė:aš dabar pagalvojau, kad turbūt klaidingai įsivaizduoju guolio padėtį ratlankio atžvilgiu. Jis turbūt nėra idealiai tiksliai per vidurį? Tada atsiimu savo žodžius dėl pločio įtakos.
Na, zinok, dazniausiai tai per viduri, arba beveik per viduri, buna.
Parašytas: 22 Kov 2006, 20:55
Nitro
calibra rašė:Nitro rašė:
Jei jegos isoreje, atsirandancios del platesnio ratlankio, susikompensuotu su jegomis viduje, tuomet visi galetu drasiai vazineti su 335 plocio padangomis ir nematyti problemos, deja yra kitaip - sekancia diena bus klausimas "ka daryti, kad nebutu calibra ratai ishsiskete?" (kas reiksh deformacijas vaziuokle ar net kebule) arba "kodel susidrozhe vidinis padangos krashtas?"...
Vien teisingo ishneshimo nepakanka, kad guoliai nuobodziautu =)
apie ishsisketimus chia kita kalba, guolis chia ne prie ko.
Parašytas: 24 Kov 2006, 13:53
calibra
Nitro rašė:calibra rašė:Nitro rašė:
Jei jegos isoreje, atsirandancios del platesnio ratlankio, susikompensuotu su jegomis viduje, tuomet visi galetu drasiai vazineti su 335 plocio padangomis ir nematyti problemos, deja yra kitaip - sekancia diena bus klausimas "ka daryti, kad nebutu calibra ratai ishsiskete?" (kas reiksh deformacijas vaziuokle ar net kebule) arba "kodel susidrozhe vidinis padangos krashtas?"...
Vien teisingo ishneshimo nepakanka, kad guoliai nuobodziautu =)
apie ishsisketimus chia kita kalba, guolis chia ne prie ko.
Guolis cia prie to, kad ishsisketimai kaip ir guolio ankstesnis sudilimas atsiranda del per didelio plocio, svorio, del netinkamo ishnesimo ir t.t.
Parašytas: 27 Kov 2006, 12:11
lukas7
nu va uzsidejau ant et35 r17/225/45 gale per didesni duobe kai greitai leki gala tarkuoja

Parašytas: 27 Kov 2006, 12:34
Nitro
ir atrodo tragiškai ane? Nejau negalima normaliu padangu, kurias daktaras prirašė užsidėti?
Parašytas: 27 Kov 2006, 15:05
lukas7
ne tragiskai siandien arba rytoj idesiu foto savo cales jus galesit sprest ar tragiskai ar ne.
Parašytas: 27 Kov 2006, 16:23
calibra
lukas7 rašė:ne tragiskai siandien arba rytoj idesiu foto savo cales jus galesit sprest ar tragiskai ar ne.
Man tai negrazhu, zhinau kaip atrodo ir be foto

Bet tu nepamirshk, kad mashina darai sau, tai svarbu tau pachiam grazhu, koks tada tau skirtumas kitiems patinka ar ne?
Parašytas: 27 Kov 2006, 16:40
blue_angel
calibra rašė:lukas7 rašė:ne tragiskai siandien arba rytoj idesiu foto savo cales jus galesit sprest ar tragiskai ar ne.
Man tai negrazhu, zhinau kaip atrodo ir be foto

Bet tu nepamirshk, kad mashina darai sau, tai svarbu tau pachiam grazhu, koks tada tau skirtumas kitiems patinka ar ne?
Skirtumas tas, kad ir paciam maloniau kai ne tau vienam patinka

Parašytas: 27 Kov 2006, 19:21
CalibriS
skaitai ir galvoju kur cia isores tiuningas

Parašytas: 27 Kov 2006, 20:17
lukas7
nu blemba tuoj desiu foto siandien ir pasakysit.
Parašytas: 28 Kov 2006, 09:28
Nitro
nu tai dek.
Parašytas: 28 Kov 2006, 13:22
lukas7
iedejau kad nerodo

Parašytas: 28 Kov 2006, 16:24
Andronas
O kaip priekio netarkoja? Geriau atrodo nei su 40, nors arka ne tokia didele atrodo...
Parašytas: 28 Kov 2006, 17:48
calibra
Andronas rašė:O kaip priekio netarkoja? Geriau atrodo nei su 40, nors arka ne tokia didele atrodo...
Kad arka didele neatrodytu, reikia ne balionus vietoj normaliu padangu deti, o zeminti auto! =)
Parašytas: 29 Kov 2006, 08:12
lukas7
nu va prieki jau pakeiciau is r17/225/45 i r17/205/45
o gale 225 tai niekas nebetarkuoja visiskai

galit foto pazieti idejau

Parašytas: 29 Kov 2006, 11:51
calibra
lukas7 rašė:nu va prieki jau pakeiciau is r17/225/45 i r17/205/45
o gale 225 tai niekas nebetarkuoja visiskai

galit foto pazieti idejau

O su pora zmoniu gale bandei? Nu kokiais taip 150km/h kur banguotas kelias (kaip pvz vietomis kaunas-klaipeda yra).