Puslapis 33

Parašytas: 09 Kov 2006, 23:14
bad_brains
pasistengus galima :)tik idomu kiek tai kainavo? ir kokius velenus ie ten keite?

Parašytas: 09 Kov 2006, 23:22
nokas1
lunatic rašė:c20ne vokietijoje nushlifavo ir pakeite ivelenus su stumiais, isspaude 143Ag ir toks 8v padarydavo visomis pozomis 16v taigi nereikia cia sapnuoti ir svaigti...... :? kad is sudo wasko neispausi :x
taip :!: ir nereikia cia svaikt ir myst kad mol reikes kazkokio vos ne atomonio kuro,kad matara pasildyt tam kad ijunkt dujas.max 98 benzo visai pakanka kad pasildytum varikliuka pries perjungiant ant lpg.o kad su sport veleneliu ant laisvu netolygiai dirba tai cia galima sakyt normalu,o vat kai duodi gaziuko,tai tada graziai uzdainuoja.kas del duju,tai suspaudus galva,ju sanaudos sumazeja.viskas bandyta ant kadett gsi,atlikta praktiskai taip kad,kas norit tikekit,kas norit ne,bet visa tai as maciau gyvai. 8)

Parašytas: 10 Kov 2006, 12:45
CalibriS
To CalibriS:

koks pas tave velenelis stovi?
Kiek laipsniu?
Kokios firmos, arba kas dare?[/quote]

na pavadinimo net neziau nes neparasyra :lol: jis yra devetas isimtas is astros 2.0 GSiI mokejau 150lt na del laipsniu net nezinau nes nemoku nustatyti bet yra krumpliukai bukesni kurio pasekoje ilgau islaikomi atidaryti vostuvai :wink:

Parašytas: 10 Kov 2006, 18:25
Marka
To CalibriS:

O tai kaip tu ji pirkai nieko apie ji nezinodamas gal ten jis paprastas?
Kaip fazes sustatet nezinodami nei plocio nei nieko kito?
Kaip tas velenelis atsiliepe auto traukai ir kuro sanaudom?

Parašytas: 10 Kov 2006, 19:46
CalibriS
Marka rašė:To CalibriS:

O tai kaip tu ji pirkai nieko apie ji nezinodamas gal ten jis paprastas?
Kaip fazes sustatet nezinodami nei plocio nei nieko kito?
Kaip tas velenelis atsiliepe auto traukai ir kuro sanaudom?
bl gal tu ismenulio iskrites kuo skiresi OPEL Astra 2.0gsi nuo opel Calibros2.0 i aaaaaaaaaaaaaaa????
nieko tik veleneleis sportinis ir tumpesneis stumokleis pas astra stovo kas leic ploti viskas gerai ir kampai vieno0di tik sakau jog patys kampai bukesni ko pasekoje atydaryti vostuvai islieka ilgau 8)
juk skau kad traukia gerau o del sanaudu nzn nes lembos nesu isdejes naujo

Parašytas: 11 Kov 2006, 12:38
Marka
Info nezinantiems:

Veleneliai yra matuojami laipsniais (ne akimis).
Tas "kumsteliu plotis" ir yra matuojamas laipsniais.
PVZ velenelio plotis gali but ir 260 laipsniu ir 290 laipsniu.


O kad pasako kad pas mane sportinis tai juokas tik ima.
Del to ir kalausiu koks plotis, kam skirtas (kokiam diapazone dirba)?
Sport velenelio taip paprastai neidesi. Ji idejus reikia sustatyti fazes.
Reikalinga reguliujama zvaigzde.
Dazniausiai sport veleneliu gamintojai nurodo laipsnius kaip sustatyt fazes,
arba duoda grafikus perkant veleneli.
PVZ. prie 80 laipsniu turi but nuspaustas padavimo voztuvas 0,2mm,
prie 200 laipsniu 0.2mm nuspaustas ismetimo voztuvas,
ir t.t
Laipsnius siaip uzrasiau bet kokius.


IR NEREIKIA CIA MAN AISKINTI KAD AS IS MENULIO

Parašytas: 11 Kov 2006, 13:56
Renas
Marka rašė:Info nezinantiems:

Veleneliai yra matuojami laipsniais (ne akimis).
Tas "kumsteliu plotis" ir yra matuojamas laipsniais.
PVZ velenelio plotis gali but ir 260 laipsniu ir 290 laipsniu.


O kad pasako kad pas mane sportinis tai juokas tik ima.
Del to ir kalausiu koks plotis, kam skirtas (kokiam diapazone dirba)?
Sport velenelio taip paprastai neidesi. Ji idejus reikia sustatyti fazes.
Reikalinga reguliujama zvaigzde.
Dazniausiai sport veleneliu gamintojai nurodo laipsnius kaip sustatyt fazes,
arba duoda grafikus perkant veleneli.
PVZ. prie 80 laipsniu turi but nuspaustas padavimo voztuvas 0,2mm,
prie 200 laipsniu 0.2mm nuspaustas ismetimo voztuvas,
ir t.t
Laipsnius siaip uzrasiau bet kokius.


IR NEREIKIA CIA MAN AISKINTI KAD AS IS MENULIO
Koks dar kumsteliu plotis? :D Nesamone! GSI velenelyje yra ilgesni plaktukeliu kakliukai, kurie islaiko ilgiau atidarytus voztuvus! Ir kokia dar reguliuojama zvaigzde? :D Nesamone! Jeigu GSI velenelis, tai komlekte butinai turi buti ir jo dirzinis dantratis, kitaip tikrai neatitiks takto(fazes). Su degimu irgi viskas ten atreguliuota velenelyje, tipo ispjova paskirstytojui ir jei neklystu jis truputi uzvelintas. Ir nebutinai slifuoti galva, uztenka isideti pradziai tik veleneli ir iskarto pajusit traukima.

p.s. As buvau i 1.6 escorta isidejes XR3 veleneli, gaila, kad tik karbiuratorius, bet vistiek ejo kaip nutrukes. Tiesa karbiuratorius buvo dvikamerinis veberis nuo 1.8 sieros. Kuro sanaudos mieste truputi padidejo siek tiek, bet trasoj ryskiai nukrito!

Parašytas: 11 Kov 2006, 20:16
Marka
:cry: Matau kad be reikalo pradejau cia diskutuot.
Liaudis kazkur kazka isgirdo ir susidaro labai tvirta nuomone.
Nors pries peikdami kitus pasidometu biski.
Juk yra tokios puikios galimybes kaip internetas.
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Parašytas: 11 Kov 2006, 20:27
Renas
Marka rašė::cry: Matau kad be reikalo pradejau cia diskutuot.
Liaudis kazkur kazka isgirdo ir susidaro labai tvirta nuomone.
Nors pries peikdami kitus pasidometu biski.
Juk yra tokios puikios galimybes kaip internetas.
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Tu nesupyk, bet as rasau ka dariau , maciau ir matavau, viskas is praktikos! :wink:

Parašytas: 21 Kov 2006, 22:05
Ricis
CalibriS rašė:
Marka rašė:Dekui bet nosas manes visiskai nedomina nes tai trumpalaikis dalykas.

O det sportini veleneli nevalius kanalu ir nedidinus suspaudimo laipsnio is vis jokios naudos, nes neisnaudosi net puses jo galimybiu. Neskaitant to kad gali pasigirt kad pas tave stovi sport velenelis.

O savadarbis nossas gali labai staigiai sudegint varikli. As kiek supratau tai tu apie deguoni sneki. Tai turbut nezinai kad deguonis su tepalu labai smagiai reaguoja. Tai gali ir savo auto sudegint ir pats sudegt.
nejuokauk ir gribu cia nepjau NOS yra azoto suboksido sistema yra dvi rusys slapus ir sausas ,beto i paprasta motora kur yra caleje idejes tu pavazuosi labai mazai nes istirbdysi stumoklius 8) o kas naudoja nosa tas deda jau kaltinius stumoklius kurei atlaiko didesnes apkrovas ir didesni karsti
o kas liecia sportini veleneli tai pats kapitalini variklio pasidarau pries 3sav isidejai veleneli ir galva spaudzau na nezinau kiek jis dadeda bet kad traukia gerau tai faktas :wink: ka jus cia kliedit apie sportini veleneli.jis kaip tik maziau atidarineja voztuvus.
kas tas psortinis velenelis tai jis islaiko ilgaiu atidarytus isiurbimo ir ismetimo vostuvus negu paprastas 8)
jei klistu mane pataisykite :wink:

Re: Gal kas buret c20ne varikli?

Parašytas: 17 Bal 2006, 15:39
Svečias
Marka rašė:Sveiki mastau daryt savo varikliuka. Tam kad neisradinet dviracio noreciau paklaust gal jau yra dare toki kas nors. Noreciau darytis tik galva, apacia palikt standarta.
Kas nors gal zinot SEH ir NE varikliu veleneliu laipsnius.
Gal taiket voztuvus nuo kokio kito auto.
Patarkit ka daryt pacioje variklio mechanikoje.
Gal kas skaiciavot kiek reikia slifuot variklio galvute kad suspaudimo laipsnis butu 10.2 - 10.5.

Dekui.
Gal ir per velai, bet ... 2.0ne velenelis isiurb atsi 23 uzsi 71 ; ismet atsi 60 uzsi 35 2.0seh velenelis isurb atsi 17'30 uzsi 76'30 ismet atsi58'30 uzsi 35'30

Parašytas: 19 Bal 2006, 21:13
pavlito
svx fitnesai :arrow: gal zinai xe ir xev ar vienoda kumstelio forma ir fazes atsidarymo ir uzdarymo ar vienodos :?:

Parašytas: 13 Gru 2006, 18:04
Barton
Marka rašė:Is esmes tai noriu pritaikyt labiau varikli dujom.

Reikalingas didesnis suspaudimo laipsnis apie 10.2-10.5
Apacios liesti nenoriu nes per dideles islaidos kaip tokiam varikliui
norint kad pilnai sudegtu dujos, suspaudimo laipsnis turi but ne maziau 12 :wink: