Parašytas: 09 Kov 2006, 23:14
pasistengus galima
tik idomu kiek tai kainavo? ir kokius velenus ie ten keite?
Calibra Klubo Forumas
http://forum.calibra-club.lt/
taiplunatic rašė:c20ne vokietijoje nushlifavo ir pakeite ivelenus su stumiais, isspaude 143Ag ir toks 8v padarydavo visomis pozomis 16v taigi nereikia cia sapnuoti ir svaigti......kad is sudo wasko neispausi
bl gal tu ismenulio iskrites kuo skiresi OPEL Astra 2.0gsi nuo opel Calibros2.0 i aaaaaaaaaaaaaaa????Marka rašė:To CalibriS:
O tai kaip tu ji pirkai nieko apie ji nezinodamas gal ten jis paprastas?
Kaip fazes sustatet nezinodami nei plocio nei nieko kito?
Kaip tas velenelis atsiliepe auto traukai ir kuro sanaudom?
Koks dar kumsteliu plotis?Marka rašė:Info nezinantiems:
Veleneliai yra matuojami laipsniais (ne akimis).
Tas "kumsteliu plotis" ir yra matuojamas laipsniais.
PVZ velenelio plotis gali but ir 260 laipsniu ir 290 laipsniu.
O kad pasako kad pas mane sportinis tai juokas tik ima.
Del to ir kalausiu koks plotis, kam skirtas (kokiam diapazone dirba)?
Sport velenelio taip paprastai neidesi. Ji idejus reikia sustatyti fazes.
Reikalinga reguliujama zvaigzde.
Dazniausiai sport veleneliu gamintojai nurodo laipsnius kaip sustatyt fazes,
arba duoda grafikus perkant veleneli.
PVZ. prie 80 laipsniu turi but nuspaustas padavimo voztuvas 0,2mm,
prie 200 laipsniu 0.2mm nuspaustas ismetimo voztuvas,
ir t.t
Laipsnius siaip uzrasiau bet kokius.
IR NEREIKIA CIA MAN AISKINTI KAD AS IS MENULIO
Tu nesupyk, bet as rasau ka dariau , maciau ir matavau, viskas is praktikos!Marka rašė:Matau kad be reikalo pradejau cia diskutuot.
Liaudis kazkur kazka isgirdo ir susidaro labai tvirta nuomone.
Nors pries peikdami kitus pasidometu biski.
Juk yra tokios puikios galimybes kaip internetas.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CalibriS rašė:nejuokauk ir gribu cia nepjau NOS yra azoto suboksido sistema yra dvi rusys slapus ir sausas ,beto i paprasta motora kur yra caleje idejes tu pavazuosi labai mazai nes istirbdysi stumokliusMarka rašė:Dekui bet nosas manes visiskai nedomina nes tai trumpalaikis dalykas.
O det sportini veleneli nevalius kanalu ir nedidinus suspaudimo laipsnio is vis jokios naudos, nes neisnaudosi net puses jo galimybiu. Neskaitant to kad gali pasigirt kad pas tave stovi sport velenelis.
O savadarbis nossas gali labai staigiai sudegint varikli. As kiek supratau tai tu apie deguoni sneki. Tai turbut nezinai kad deguonis su tepalu labai smagiai reaguoja. Tai gali ir savo auto sudegint ir pats sudegt.o kas naudoja nosa tas deda jau kaltinius stumoklius kurei atlaiko didesnes apkrovas ir didesni karsti
o kas liecia sportini veleneli tai pats kapitalini variklio pasidarau pries 3sav isidejai veleneli ir galva spaudzau na nezinau kiek jis dadeda bet kad traukia gerau tai faktaska jus cia kliedit apie sportini veleneli.jis kaip tik maziau atidarineja voztuvus.
kas tas psortinis velenelis tai jis islaiko ilgaiu atidarytus isiurbimo ir ismetimo vostuvus negu paprastas![]()
jei klistu mane pataisykite
Gal ir per velai, bet ... 2.0ne velenelis isiurb atsi 23 uzsi 71 ; ismet atsi 60 uzsi 35 2.0seh velenelis isurb atsi 17'30 uzsi 76'30 ismet atsi58'30 uzsi 35'30Marka rašė:Sveiki mastau daryt savo varikliuka. Tam kad neisradinet dviracio noreciau paklaust gal jau yra dare toki kas nors. Noreciau darytis tik galva, apacia palikt standarta.
Kas nors gal zinot SEH ir NE varikliu veleneliu laipsnius.
Gal taiket voztuvus nuo kokio kito auto.
Patarkit ka daryt pacioje variklio mechanikoje.
Gal kas skaiciavot kiek reikia slifuot variklio galvute kad suspaudimo laipsnis butu 10.2 - 10.5.
Dekui.
norint kad pilnai sudegtu dujos, suspaudimo laipsnis turi but ne maziau 12Marka rašė:Is esmes tai noriu pritaikyt labiau varikli dujom.
Reikalingas didesnis suspaudimo laipsnis apie 10.2-10.5
Apacios liesti nenoriu nes per dideles islaidos kaip tokiam varikliui