Puslapis 33

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 29 Sau 2013, 01:14
gytisg13
O kam smagrati lengvinti? Priekini skyva galima aliumini pasidaryti ir nemazai svorio jau susidaro, taipogi priekini skyva galima padaryti mazesnio diametro kad generatorius leciau suktusi, tai nemazai apkrovos nuo motoro nuimama. Siam motorui ploninti smagrati, jei jis plono tipo labai daug prasmes nera, jei tai tik standartinis motoras. Paprastai smagraciai lengvinami pakankamai nemazai paspaustiems motorams, o standartiniam motore labai greit galima tiek sukiu uzvynioti kad visi standartiniai svaistikliu varztai prades lakstyti. Plono stock smagracio drasiai uztenka iki 210-215aj. Yra paprastesniu vietu ir naudingesniu kur galima sutaupyti svorio ir apkrovos. O patys tekindami kokia puse desiatkos pramazinsit, kreivai nutekinsit, ir vibruosit su ta masina kaip su perforatorium po sedyne.

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 29 Sau 2013, 21:52
Dalius
tame motore buvo originalus tas 8kg smagratis tai ir sumastem idet lengvesni kad apsukas smagiau imtu.

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 29 Sau 2013, 23:25
cat
ir po ale dar islengvino.Del ko truks? butent del to kaip jau minejo jei pramazinsit ir vibruos, jei buna profesonaliai daryti jie truuksta, o cia :lol: Na skemes driveriuj,jei smagrati truuktu prie geru apsuku ,dezes kozika ir kebula pramustu kaip kiausinio luksta o kas sekantis jau sakyt nereikia :lol:

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 29 Sau 2013, 23:46
fregis
del lengvinimo taii kazin ka labiau verta islengvinti (idet lengvesni): 15 cm diametro skyva ar 30 cm diametro smagrati (jei abu pvz -1kg)? + pot/flat smagracio svorio skirtumas sonuose
o jei yra lengvesniu stock daliu tai kodel nepasinaudot tuo? :)

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 30 Sau 2013, 20:22
Dalius
stai tokie gal ir truxta
http://www.ebay.com/itm/Schwungscheibe- ... 4535665%26" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 30 Sau 2013, 21:01
gytisg13
Tokie netruksta, nes is plieno padarytas tai ir atitinkamai kainuoja, o ne is spiziaus kaip standartinis.

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 30 Sau 2013, 22:29
Dalius
bet mano spyzius tikrai daug storesnis ir be skyliu :P

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 31 Sau 2013, 00:11
Tornado
gytisg13 rašė:Tokie netruksta, nes is plieno padarytas tai ir atitinkamai kainuoja, o ne is spiziaus kaip standartinis.
spiziaus????? nenusneki?

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 31 Sau 2013, 02:11
gytisg13
Tamsta Tornado ka nors apie metalu atsparuma ir technologijas ismano? Panasu kad nelabai. Smagracius automobiliu gamintojams yra per brangu gaminti is plieno. Kitas dalykas spiziaus yra labai daug rusiu, smagraciai yra gaminami is grudinto legiruoto spiziaus, dar kitaip galima vadinti, kalusis spizius, kuris savo savybemis yra panasus i pliena. Spiziu lengva ir pigu lieti, lengva apdirbti, jame daugiau anglies. Netgi paemus eilini smagrati i rankas, nemazai gamintoju net nesivargina aptekinti vienos puses, ir buna aiskiai matyti presuotos smelio formos struktura. O pasibandyti labai lengva, paimi magneta ir tiesiog "Metodom nauchnogo tykanija" pasiziuri kaip magnetas limpa prie tikros plienines skardos o paskui pridedi prie smagracio, net iskarto jauciasi kaip magnetas limpa geriau prie starterio ziedo. O jei jau labai knieti, isitikinti, tai nunesi i metalu laboratorija ir tau per pusdieni pasakys metalo sudeti, ir brangiai tai tikrai nekainuoja. Spizius kuris naudojamas automobiliu pramoneje yra visai kitoks nei tas is kurio gaminami sildymo radijatoriai (jei tai turejai omeny).

-- 31 Sau 2013, 01:21 --

Ir dar kad zinotum tamsta: pats idejai video, kaip lengvinamas subaru smagratis, tai siulau atkreipti demesi i metalo striuzkes kurios eina nuo smagracio. Jei tai butu plieninis smagratis tai vaizdelis butu daug maz toks:

https://www.youtube.com/watch?v=Ed48ATaXebM" onclick="window.open(this.href);return false;

O spizius visada lengvai apsidirba ir issiskiria tuom kad drozles byra kaip nuo kokios medzio drozliu plokstes. Plienas visai kitaip apsidirbineja, ir drozlem taip nebyra. Net spalva pilka spiziaus iskarto i akis krenta, plienas visada blizga.

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 31 Sau 2013, 16:48
Dalius
ej nebekariaukit del to smagracio. ir nebeirodiniket savo tiesu patys nebande. jau metus vazineju su juo ir visx ok ir yra zmoniu kurie sakau net rimtai drage vaziuoja su tokias pat ir laiko, manau net tornado zino kas vaziuoja. o jei kas lt turi tai gali pirkt po stuka sagracius reisinginius o kas neturi tas buria ir taip vaziuoja.

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 31 Sau 2013, 17:55
Tornado
teks atsiprasyt :D opelio tikrai daromi is ketaus, apgavo nutekinto ketaus spindesys :D
bet det lengvesni tikrai apsimoka ;) jokiu pasalyniu bajeriu nepajauciau ;)

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 31 Sau 2013, 22:41
gytisg13
Tai viskas priklauso kiek ji lengvini, egzistuoja riba kada prades jis deformuotis nuo karscio ar neatlaikys isscentrines jegos ir sutruks. kadangi spizius turi pakankamai dideli procenta anglies, tai syla maziau nuo sankabos disko, nes slysta paprasciausiai geriau ir ne taip greit dyla.Ten kur reikia beveik aplamai nusikratyti smagracio svorio tai plienini smagrati galima gerokai plonesi padaryti nei spizini, plienas stipresnis gerokai, bet jis greiciau sues standartini diska, ir trintis i pliena yra sausesne, sankaba bus astresne. Sankabos uzkaitinimo-perkaitinimo laikas bus gerokai trumpesnis, ir su plieniniu smagraciu standartine sankaba labai lengva sudegint. Uztat su plienu naudojama metalo-keramika, kuri gerai dirba su plienu, bet labai smagiai eda spiziu :) Tai visu dalyku zinoti juk negali, o spizius masinoje yra placiai naudojamas. Is jo daromi stabdziu diskai, vaziuokles detales (pavarotni kulokai), variklio blokas, variklio galvos ir t.t. Netgi nemazai firmu gamina alkuninius velenus spizinius. Nes paprasciausiai tai pati pigiausia medziaga, ir lengva is spiziaus viska gaminti, lengva apdirbti.

Re: c20xe smagracio lengvinimas

Parašytas: 01 Vas 2013, 14:43
Dalius
: )

-- 01 Vas 2013, 14:43 --

gerai sakai kad reikia su protu daryt, kad perdaug lengvas nebutu ir plonas cia tai tiesa.