
fregi fregi.. gal tu pabaik bent viena projekta

nes kas kart vis naujos mintys

reiktu susikoncentruoti ties kazkuo ir tiesiog padaryti
jei konkreciia kalbant apie cali, tai tuomet tiesa tokia

ejo du motorai c25xe nuo 94 iki 96 (galiu ir klysti del datu.. kaip sakant ne tame esme

)
nuo 96 iki pat gamybos galo buvo motoras x25xe
pagal gamintoja t.y. tech charakteristikas senasis sukimo momento max pasiekdavo ties 3200, o naujasis ties 4200 rpm, taciau kiek su savo kibiriuku teko pajust max yra ties 3200 rpm.
kitas reikalas nereiketu cali motoro maisyt su vectra b, nors ten ejo lyg ir tie patys

x25xe

, kaip vienas veikejas sake "o, bet, taciau" skirtumas yra isiurbimo koletoriaus formoje

aisku vien forma nieko nekeicia

prie to pacio ir kitas ecu

nors pravodke ir tinka tiek prie vieno tiek prie kito.
taigi skirtumai
pradziai gal apie tai, kad cali niekada v6 ecoteco nebuvo! uzdetas tik variklio plastmasinis dangtelis
c25xe vs x25xe
skirtumas ecu pirmasis motronic 2.8 x25xe 2.8.1
x25xe turi secondary air injection t.y. ora pucia, kad pasiltu liambda. jokiu egr ir panasaus blogio nera.
x25xe cali vs x25xe vectra b
vectra b turi visus reikalingus ecotec bajerius
egr, secondary air injection ir etc.
+ ecu stovi 2.8.3
x25xei, praktishkai retenybe

t.y. irmsher firmos patobulintas motoras, kuris stovejo vectra b i500
to pasekoje, turim ne 170 ag, bet 19X. skirtumas tikrai ne tik ecu
