Ali_G rašė:cia gal lbj N/A varikliams galioja ,ne turbo
Anot A. G. Bell'o "Forced Induction Performance Tuning" butent sitas dalykas galioja turbavykams. Ir pagrindine klaida, kuria visi daro yra gaminant duslintuva turbavykui vadovaujasi principu "kuo didesnis - tuo geriau". Jei automobilis naudojamas tik trasoj tai viskas ok, bet gatvej absoliuciai netinka, nes prie zemu visai nevaziuoja. Yra ten pateikta pavyzdziu kai padarydavo 76mm su gale ten kokiu N1 su 100+mm OUT diametru. Ir po menesio perdarinedavo i mazesnio diametro duslintuva, nes masina gatvej visiskai buka budavo.
Ir kas keisciausia, pats galinis bakelis labai didele itaka daro. Pastebimi kreives pakeitimai vien kaitaliojant galini bakeli. Todel rekomenduoja padaryt galini bakeli su mazesniu diametru nei pats duslintuvas. Tas turi duot low-end sukimo momento.
Anyways, cia toks lyrinis nukrypimas buvo.
Uzskaitau kadoko orgaidzius.

Ko ne nuo Astros dejai?