Puslapis 152 iš 306
Parašytas: 10 Spa 2009, 22:28
Tornado
uz ta pasisakyma galesi lengvai atsipust savaite UK

kaip sakant laisvas laikas puikiai atpalaiduos nuo keiksmu

busi apsivales
Parašytas: 10 Spa 2009, 22:31
krax
jei tau nuo to lengviau bus - pirmyn.
Parašytas: 10 Spa 2009, 22:34
Tornado
vo prasideda, dar pasakyk kad galiu forever uzmest

ir butinai pridurk "kad tau giliai man tas pats, ir kad tu pats geriausias " :d
Parašytas: 10 Spa 2009, 22:35
krax
mesk 4ever,ir ka? susikursiu nauja account'a

Parašytas: 10 Spa 2009, 22:59
J-o-n-c-e
kraxiukas 2
Bet supros vistiek yra geris

krax tu ne vienisas

Parašytas: 10 Spa 2009, 23:08
FITNIS
Parašytas: 10 Spa 2009, 23:12
krax
supra yra labai geris.
tik sitoj minusas,kad aftamatas
ir priaugus prie asfalto. matyt detaliu kainos tokios,kad net angliokai negali sau leist islaidaut
2Fitnis,ispudinga calibra

Parašytas: 10 Spa 2009, 23:21
J-o-n-c-e
Apart vaziuokles nieko neiipatinga ta cali

Bet speju fun su tokia pasikilnot

Parašytas: 10 Spa 2009, 23:27
FITNIS
as ja gyvai uk maciau... man ji lb faina v6 su kreminiu salonu ir geru dropu...zinai man jau stok pacios graziausios...o rast grazu stok vis darosi sunkiau..

Parašytas: 11 Spa 2009, 00:51
Nave
J-o-n-c-e rašė:Cia ne spoileruje esme

Svarbu bolidas

Tai kad vienintele teisinga Supra yra su 2JZGTE varikliu. Aka twin-turbo

Parašytas: 11 Spa 2009, 09:52
J-o-n-c-e
Kaip ir vienintele teisinga calibra yra c20let

Parašytas: 11 Spa 2009, 10:06
Arturas18
kazin kiek kainuoja tokie malonumai

atvaziuoji,maximuma nusileidi kebula,reikia vaziuoti pasikeli kiek nori ir i trasa

Parašytas: 11 Spa 2009, 12:55
Tornado
teisinga

jei megsti garaze paskleides ta let'a laikyt

Parašytas: 11 Spa 2009, 12:58
Human
Tos calibros ratai nerealus

Parašytas: 11 Spa 2009, 13:36
Nave
J-o-n-c-e rašė:Kaip ir vienintele teisinga calibra yra c20let

Jo

Parašytas: 11 Spa 2009, 20:54
marijus
ta balta supra labai gerai zhinau, toks veikejas klaipedoje bludija su ja nu mentu biegiodamas ir saules pieshdamas bangino aikshteleje

fitni, cia kiek suprantu tavo cali idealas?
Posted after 6 minutes 44 seconds:
p.s. ash irgi lydaus del grazhiu stocku su nesveikais dropais

Parašytas: 11 Spa 2009, 21:11
Atrabotke
tos oro pagalves kaip kiekvienam citroene ?
Parašytas: 11 Spa 2009, 21:13
Justas
citroene ne oras,o hidraulika

Parašytas: 11 Spa 2009, 21:14
ramus
Citroene hidraulika. Beje tas pats hidraulikos siurblys dirba kilnojimui, vairo stiprintuvui ir stabdziams.
Parašytas: 11 Spa 2009, 21:18
marijus
ziek fitni, o cia ta pakelimo aukshti gali dozuot?
Parašytas: 11 Spa 2009, 21:34
J-o-n-c-e
Nu taip, gi cia oro pagalves...
Posted after 1 minute 28 seconds:
ramus rašė:Citroene hidraulika. Beje tas pats hidraulikos siurblys dirba kilnojimui, vairo stiprintuvui ir stabdziams.
Kazkada apie XM'us skaiciau, kad ten stabdziai jei dingsta tai nieko nuostabaus

Parašytas: 11 Spa 2009, 22:37
Atrabotke
tai xantijoj ir tas pats, tarkim uzkeli masina iki maximum tasko ir beleidziant megini stabdyt tai kojyte reikia iki dugno ir ne siaip stabdyt o kalt per stabdy nes gali but blogos pasekmes

ir siaip lb zjbs kai reikia kur laukuos pavazinet

dzipukas tox, o kai nusileidi tai nepamainomas dalykas geram kely

Parašytas: 11 Spa 2009, 22:39
waidas
tiesa atrabotke,gi tu wairuoji kartais citramona

Parašytas: 11 Spa 2009, 23:15
Atrabotke
nu joa... tenka kai db calibra sedi ant kulbiu xD
Parašytas: 12 Spa 2009, 00:04
ramus
Na siaip citroenas geru daiktu kol nereikia remontuoti, bet kas turi tai labai nekeikia tiesa turi savu minusu pvz xm labai rudyja (slenksciai ypac) xantia priesingai - zinau net kelias kur ibrezimai iki metalo, bet per kelis metus nerudyja, bet megsta issinerti kilnojimo traukutes plastikinis antgalis tai tada pakyla iki galo, bet vienas daiktas abiejuose geras (aisku jei yra) - tai pezinis 2,1 dyzelis

O del stabdymo tai reikia sekti hidraulo kieki, jei normalus, tai turetu stabdyti, tiesa reiktu laikas nuo laiko praplauti sistema ir pakeisti skysti. Beje jei pratruksta hidraulo vamzdelis tai pirmiausiai krenta ant dugno, po to dingsta vairo stiprintuvas, o stabdziai islieka ilgiausiai, beje rankinis pas dauguma citroenu stabdo priekinius ratus - tikriausiai neatsitiktinai
