Puslapis 2 iš 6
Parašytas: 22 Gru 2009, 23:32
mad_kaker
CalibriS rašė:nesu girdejes kad kas detu kompresoriu ir parasta ar 16v motora
nes tai 2kartus brangiau uz turbinos montavima

pazysti bent viena kuris i xe dejo turba ir pazysti tokiu kurie i xe dejo kompresoriu? sneki kaip dirbdamas statistikos dapartamente. Davai pavydziu norim, o ne tusciu kalbu

Parašytas: 22 Gru 2009, 23:52
Tornado
8v turbo (calibra -> danis)
16v turbo (remiz)
-----
kopresoriai tikrai yra uzdeti

tik deja lietuvoj neteko girdet youtubej tikrai vaizdu yra)
Parašytas: 23 Gru 2009, 09:19
KW>
16v turbo ant lietuvos zemeles 3 - 4 tikrai zinau tik kad zmones uzsiimineja arba sportu arba rimtais reikalais ir sitam forumuj tikrai nezinomi

Parašytas: 23 Gru 2009, 12:00
Nave
mad_kaker rašė:CalibriS rašė:nesu girdejes kad kas detu kompresoriu ir parasta ar 16v motora
nes tai 2kartus brangiau uz turbinos montavima

pazysti bent viena kuris i xe dejo turba ir pazysti tokiu kurie i xe dejo kompresoriu? sneki kaip dirbdamas statistikos dapartamente. Davai pavydziu norim, o ne tusciu kalbu

Noretum.
Svarbu ateit i foruma, nudrebt is lempos kazka ir pasirodyt zinanciu.
Kas del kompresoriaus, tai kazkaip ant 16v ir siaip mazesniu kubaturu varikliams jie nera itin populiarus. Vienetiniu atveju pasitaiko, bet pagrinde turbinos

O kur V6 su kokiais 3l ir i virsu tai jau daugiau. (cia apie 'projektus' sneku, ne apie stock'a) Tai vat man klausimas toks pasistojo, kodel prie didesniu litrazu dazniau renkasi kompresoriu? Kad ir pvz amerikansai visokie.

Parašytas: 23 Gru 2009, 12:08
WiliusG
o corrado su 1.8 ir G60 kompresoriu, ne mazalitrazis?
Na as manyciau, kad didelios kubaturos varikliams kompresorius deda todel, kad ju galia prie nedideliu sukiu, kazkas ties vidutinias. Kazi ar daznai su kokiu 3.5 kasnors dugnais vazineja.
Parašytas: 23 Gru 2009, 12:11
Arturas18
1.8 kaip ir vidurinio dydzio

nera nei mazas,nei didelis

vat pvz mazda tiek sena,tiek nauja RX7 RX8 mazalitraziai 1.3 rotoriniai varikliai, yra be turbos,su turbo ir twin turbo

pazystamas nusipirko mazda rx7 91m berods. 1.3 turbo 147kw

smagiai traukia

Parašytas: 23 Gru 2009, 12:25
popcys
arturas18 pavarei visiska pieva, nesupratau ko cia kaip pavizdi ipynei rotorinius motorus, cia visai atskira tema ir jie cia ne prie ko nei su turbom nei su kompresoriais

Parašytas: 23 Gru 2009, 12:31
Arturas18
nu vilius paklause ar 1.8 mazalitraziai,o as jam daviau mazalitrazi 1.3 turbo,nu vienu zodziu

Parašytas: 23 Gru 2009, 12:45
Danius
rotorinis nlb tinka gal geriau koks Polo coupe g40 1.4 turbo! svoris 900kg, turetu eiti

Parašytas: 23 Gru 2009, 13:02
Arturas18
man rodos kazkaka buvau mates polo 4wd

nzn ar teisybe,bet maciau Klaipedoje tokia tamsia

Parašytas: 23 Gru 2009, 13:48
Nave
Arturas18 rašė:nu vilius paklause ar 1.8 mazalitraziai,o as jam daviau mazalitrazi 1.3 turbo,nu vienu zodziu

Tai kad ten kazkaip per viena cikla rotorius 2 kartus apsisuka, tai gaunasi jei normaliai lygint su paprastu varikliu, tai tas rotorinis yra 2x1,3l=2,6l

Parašytas: 24 Gru 2009, 14:45
krax
Danius rašė:rotorinis nlb tinka gal geriau koks Polo coupe g40 1.4 turbo! svoris 900kg, turetu eiti

g40 yra kompresorinis,o ne turbininis.
Parašytas: 03 Sau 2010, 15:52
CalibriS
mad_kaker rašė:CalibriS rašė:nesu girdejes kad kas detu kompresoriu ir parasta ar 16v motora
nes tai 2kartus brangiau uz turbinos montavima

pazysti bent viena kuris i xe dejo turba ir pazysti tokiu kurie i xe dejo kompresoriu? sneki kaip dirbdamas statistikos dapartamente. Davai pavydziu norim, o ne tusciu kalbu

nu kaikas duoda vaizdu
as apie kompresoriu kalbejau o ne apie turbo
turbo ideti vaiku zaidimas yra mzk bet 5 zmones yra
o kompresoriu brangiau,sunkiau ir ag maziau
o kai dar danis nebuvo isidejes as kelis coradistus zinojau kurie sidejo patys kompresoriu
Posted after 10 minutes 53 seconds:
WiliusG rašė:o corrado su 1.8 ir G60 kompresoriu, ne mazalitrazis?
Na as manyciau, kad didelios kubaturos varikliams kompresorius deda todel, kad ju galia prie nedideliu sukiu, kazkas ties vidutinias. Kazi ar daznai su kokiu 3.5 kasnors dugnais vazineja.
jei tu dometumeisi apie masinas daugiau o ne sneketum kur pauola
tai tu zinotum jog toks pat kompresosrius stovi 2,8l pasatuose:)
i corado buvo ligei tokie pats dedami
Parašytas: 03 Sau 2010, 16:31
Tornado
nuo kada kompresoriniai pasatai ish gamyklos riedejo?
Parašytas: 03 Sau 2010, 16:57
Human
Kad vr6 isvis buvo be kompresoriaus

Parašytas: 03 Sau 2010, 17:12
Tornado
tai apie ka ir kalba

Parašytas: 03 Sau 2010, 17:20
Human
Bent jau as kiek susipazines tai is senesniu tik G40 ir G60 buvo su kompresoriais, kuris vienas is ju ejo i corrado, kitas ejo i polo rodos. Kompresoriai dildavo ir kai kurie vietoj to sugalvojo uzmauti turbinas ant to paties motoro. Del to corrado perkant retai kada ten kas stock buna like (dar kompresoriu merso is slk rodos dejo kai kada). Apie visa sita zymiai daugiau mums papasakotu musu gerbemas Tankistas.
Parašytas: 03 Sau 2010, 18:03
Tornado
bet g40 ir g60 nera vr6 2.8
abu pamineti motoriukai yra 4 cilindru.
Parašytas: 03 Sau 2010, 18:06
Human
Taip.
Parašytas: 03 Sau 2010, 18:59
Nave
WiliusG rašė:o corrado su 1.8 ir G60 kompresoriu, ne mazalitrazis?
Nave rašė:(cia apie 'projektus' sneku, ne apie stock'a)
CalibriS rašė:
nu kaikas duoda vaizdu
as apie kompresoriu kalbejau o ne apie turbo
turbo ideti vaiku zaidimas yra mzk bet 5 zmones yra
o kompresoriu brangiau,sunkiau ir ag maziau
o kai dar danis nebuvo isidejes as kelis coradistus zinojau kurie sidejo patys kompresoriu
jei tu dometumeisi apie masinas daugiau o ne sneketum kur pauola
tai tu zinotum jog toks pat kompresosrius stovi 2,8l pasatuose:)
i corado buvo ligei tokie pats dedami
1. Jei
TU dometumeisi, o ne p*zdelintum kur papuole ir ka papuole, tai zinotum kad gamykliskai Pasatas ejo su kompresorium ne 2,8 o 1,8.
2. VW isvis dare 2-ju tipu kompresorinius variklius: G60 ir G40. G60 ejo i Corrado, Passat B3 ir Golf Mk2 ir buvo 1,8l inline 4 cilindru, G40 ejo i Polo GT ir tai buvo 1,3 4 cilindru. Atitinkamai G60 turejo 180ag, G40 turejo 115ag.
3. Tavo minetas 2.8l yra VR6 ir jis yra 2.8l V6 atmosferikas.
4. Man tikslesnem kainom prasyciau kodel turbo yra pigiau uzdet, o ne is lempos.
5. "Turbo ideti yra vaiku zaidimas"

Nu nebent tu ta turba smeliadezej lipdai.
6. Danis pats nesidejo tos turbos, o paeme jau padaryta varikli
7. Noreciau pamatyti tuos bent 5-is Mazeikiu gyventojus ir ju sustras tackas, kur patys turbas dejosi. Nebent cvekai kokie, kur turbo kit'ai po 2k+ litu jebejuj voliojasi.
Parašytas: 03 Sau 2010, 19:18
Human
Nei v6 nei inline. .
Kosmosas

Parašytas: 03 Sau 2010, 19:19
Nave
Tiesa pasakius, abu neteisingai pasakem

Vr6 yra mixas tarp in-line ir V formos varikliu. T.y. jei V formos variklyje cilindrai isdestyti 45/60/90 laipsniu kampu ir del to automatiskai reikia 2-ju galvu, tai VR variklyje jie yra isdestyti zymiai mazesniu kampu (kokiu - neklauskit, nes nezinau, bet google visagalis

), todel gaunasi kad reikalinga tik viena galva ir isoriskai jis identiskas in-line'ui

Siaip internete yra tikrai daug info apie sita varikli, jei kas netikit - pasiieskokit

Parašytas: 04 Sau 2010, 14:56
CalibriS
okei cia visi zinovai tebunie
na apie naujias turbinas net nesneku nes nesamone i calibra kisti 5-7kk
1 ismetimo kolektorius 50lt suvirinumas( berdyrbima)
2 turbina 1,6l deveta 80-150lt
3 slangos,bloof,tepalu vamzdeliai,kompo cipavimas paildomas purkstukas apie 1000lt
apie purkstuku valdima nesneku niekam jo nereikia
apie 1500lt iseina
Kompresoirius
1 300-1200lt
laikilio gamyba kur sukasi prie bloko 100-300lt
slangos ir cipavimas ir purkstuku valdimas + purkstukas 1000lt
apie 3kk iseina
nu nu laukiu saukimo ir asilo vadinimo
Parašytas: 04 Sau 2010, 15:06
Tornado
turejom toki veikeja kur po 1.5k turbas des

kazkaip dingo, turbut uzsimusho nuo galios pertekliaus
p.s. mano supratimu, geriau nedaryt nieko, nei daryt bilekaip, o apie dyzelio turbinu dejimus tai ish vis patylesiu...
Parašytas: 04 Sau 2010, 15:10
CalibriS
Tornado rašė:turejom toki veikeja kur po 1.5k turbas des

kazkaip dingo, turbut uzsimusho nuo galios pertekliaus
p.s. mano supratimu, geriau nedaryt nieko, nei daryt bilekaip, o apie dyzelio turbinu dejimus tai ish vis patylesiu...
kocia dergiesi
dergtis ir as galiu
1,6turbo+deveta ipucia beveik 2atvosferkes savo akims maciau