Parašytas: 29 Bir 2009, 09:55
Isvada tiesiog yra paprasta: uz tokia suma pinigu tai ko nori negausi 
Calibra Klubo Forumas
http://forum.calibra-club.lt/
turejau celika pries calibra... tai nx ja atsiprasant... celika, nestabili ant kelio explotacija brangesne negu cali ir dar nemazai niuansu kas minusuoja celika.... Vos su ja neuzsimusiau...Justas rašė:celica,pakaba padaryta rimtai,eina neblogai,teko vazinet su 1.8 95metu tj visai smagi masina
Keista tai girdėti. Aš niekad nesikeikiu. Matyt neteko prie prancūzo kokio krapštytis kur viskas per subinę daryta? Opelį vienas malonumas tvarkyt.Python rašė: Bet, pvz,as (kaip ir kievienas Cali savininkas) keikiuosi ja tvarkydamas, remontuodams, bl , kaip pagalvoji ane...?
nu jo grizaus alaus padares, tai sirdis atsiveria...Calvin rašė:Nu duodat chebra![]()
![]()
To Python: Nu neturiu žmogau už ką ant tavęs pykti - jau taip atsargiai ir steriliai ir slidžiai mintis dėliojai - maž buvai "žebenkšties" prisiragavęs?
nezinau kaip tada toki daigta pavadint.... as kalbu apie senaji geraji C20NE, istvermingas rupuziokas ir kaip tik tiek uzima variklio skyriuj vietos, ir tik per kilometra atsilieka nuo V6, tai yra tikrai aparatas patikrintas gyvenimo (sneku is patirties, nes kokius 3~4 metsu vaikiau Vectra GT C20NEJ-o-n-c-e rašė:Jei variklis neuzima 90% variklio skyriaus, tai tada ten nevariklis
O tu ar skaitiai kur nors, kad as tam priestarauciauPython rašė: P.S. To Jonce: pas tave tikrai ne 90% vietos uzima variklis, tam BMW.... taip kad nprisimetyk akmenu i sava darza
