Puslapis 2 iš 2
Parašytas: 01 Lie 2009, 13:12
krax
+++++++ Tornadui

Parašytas: 01 Lie 2009, 14:01
marius36
viskas aisku,paliksim r-17.visiems didelis dekui uz patarimus.
Parašytas: 01 Lie 2009, 18:14
calibra
Amortizatorius, kaip ir spyruokle, yra skirti amortizuojamai (kebulo ir jo daliu, keleiviu, variklio, transmisijos ir t.t.) masei. Ratas, padanga ir kai kurios vaziuokles dalys yra neamortizuojama mase. Tai yra esminis skirtumas apie kuri as ir rasiau ir jo nesuvokiant diskusija yra beprasme.
Kuo daugiau neamortizuojamos mases, tuo prastesnis automobilio valdymas ir kad tai pajusti, nereik buti dideliu ekspertu - ta gali pastebeti bet kuris vairuotojas stabdydamas ant nelygios dangos (stabdymo kelias bus ilgesnis, automobilis labiau sokines)
Tam, kad pajusti eksploatacijos skirtumus taipogi nereik buti ekspertu. Pavazinek su R18 metus duobetais Kauno keliais ir palygink kokios bukles bus tavo sarnyrai ir traukiu antgaliai, stabilizatoriaus gumos lyginant su tu, kurie vazinejo, pvz, stock ratais.
Ir dar. Cia yra mano nuomone, kuria susidariau is beveik 10m. R17 ratu naudojimo. Beveik visa ta laika turedavau lygiagreciai ir automobilius su stock ratais (arba artimais jiems). Tad, tiketi ar ne, spresti kiekvienam, nes viso labo tai ka parasiau auksciau yra tik mano nuomone, paremta mano patirtimi ir zinojimu, kuriuo kiekvieno individuali teise tiketi ar ne.
Parašytas: 01 Lie 2009, 19:53
Tornado
labai grazu yra atsirakint ir damest dabafkes a? ...
zmogus suprato, pasake aciu .. tai nea bliot reik dar ...