Puslapis 2 iš 3
Parašytas: 09 Bal 2009, 20:30
mad_kaker
per 1,3 metu kai turiu masina arteju prie tokios pacios sumos kuria uz ja ir mokejau

Parašytas: 09 Bal 2009, 20:47
kamikadze
per 2metus ir 7menesius kiek isleista tai bbz bet tikrai daug
2 dezes sudrostos, sankaba, nnnnnn kartus granatos
pakaboj tai nuo tos cali kai nusipirkau like tik keleiwio puses stupica wiskas pakeista;
kazkada bandziau skaiciuot tai tik ant sito dalyko iseides apie 2000lt
o iswaizda muzika salonas bapkiu belenkiek.....
Parašytas: 09 Bal 2009, 20:52
krax
nieks nekaltas,kad tu vazinet nemoki

Parašytas: 09 Bal 2009, 21:10
Human
na taip isvaizda sugadint pinigu nereik

Parašytas: 09 Bal 2009, 21:41
Set
Human cia tai tiksliai pasakyta

Parašytas: 09 Bal 2009, 21:53
Dochturbo
mad_kaker rašė:per 1,3 metu kai turiu masina arteju prie tokios pacios sumos kuria uz ja ir mokejau

Aš jau beveik irgi mašinos kainą pasiekiau kiek jau sukišau o dar nė metų nepraėjo

Parašytas: 09 Bal 2009, 22:01
Tornado
per 1.5m einu link to pacio

Parašytas: 09 Bal 2009, 22:11
Human
Beje ten bairis buvo

;)
Parašytas: 10 Bal 2009, 01:14
Vytautas88
Per paskutinius metus (~20k km) pakeičiau vairo traukės antgalį. Viskas. Tik va dabar prašosi pakeičiamas galinio rato guolis ir pagrindinis diržas su vandens pompa. Bet manau važiuosiu kol važiuos.
Parašytas: 10 Bal 2009, 08:54
Ricco
vvaidukss rašė:viena gala sutvarkai tada subyra kitas

Tai bent po sutvarkymo nebebyra?Ar imanoma padaryti visiskai tvarkinga ir ilgam?Cia apie turbine Calibra
Parašytas: 10 Bal 2009, 11:05
tiogra1
Jeigu jusu calibra negenda,vadinasi jus arba turit daug pinigu,arba su ja nevazinejat

i savaja kisu pagal poreiki,neskaiciuoju nes paskui vaziuot malonu
Parašytas: 10 Bal 2009, 11:22
WiliusG
Tiogra - tik nereik lialia, mano per metus turejimo nuvaziavo kokius 1k km, ir keista - starteris. generatorius, radiatorius, galva, galvos tarpine, skriejikas, zvakliadziai, babina, alkuninio veleno daviklis, kaire vairo trauke, visas ismetimas ir dar daug...

Taigi genda stovedama

Gerai, kai dalys nieko nekainuoja

Parašytas: 10 Bal 2009, 12:11
Human
Su savaja pirmus metus laiko pravaziavau visiskai nieko netvarkes. Poto galvos tarpine parejo tai visas keiciau, zvaklaidziai, zvakes, dirzai, trauke stabilizatoriaus viena, guolis isminamasis, lexmaulis

(na ne gedimas), duslike rezika dejau ir r16 su lempom. Man rodos visos cia islaidos buvo, dar be to dinitrolu pasidarbuota. Tai gavosi kazkiek lt bet sakyciau pigi masina. P.S. pamirsau pamineti, kad stogas nukrites buvo tai keiciau kitu, galinis valytuvas tvarkytas, varinis peciukas keistas.
Parašytas: 10 Bal 2009, 14:17
Danius
kai nusipirkau susitvarkiau viskas ir va jau metai, kai keiciu, tik tepalus ir nieks nebyra

Parašytas: 10 Bal 2009, 14:50
popcys
siaip niekam nepaslaptis kad calibros c20taip ir c20xe islaikymas yra tikrai labai pigus palyginus su kitais automobiliais ir cia net gincytis nereikia, tai calibra besote toks reiskinys nelabai tinka

o ir patvarumas yra neblogas
tarkim pabandykite privesti prie normalaus stovio ford probe, bmw e36 coupe ar panasaus kuno sudejimo konkurenta, manau tada labai ivertinsit opel daliu kainas

Parašytas: 10 Bal 2009, 14:58
Danius
na jei kalbant apie shrotines detales, tai jio skiriasi ziauriai! aisku musu naudai

o jei naujos detales, tai nera jos labai pigios... pakeist pgr. dirza 1000lituku manau ner pigu...(2.0xe)

Parašytas: 10 Bal 2009, 15:18
popcys
dainius uz 1000lt xe varikliui pakeisi dirza, itempejus, vandens pomapa, antifreeza, tepalus,visus filtrus ir viskas bus geru firmu, plius sumokesi uz darba ir dar liks ant skanios vakarienes su 3 bokalais alaus

Parašytas: 10 Bal 2009, 15:23
Danius
as Danius

sudejau INA guoliukus ir pompike, ir continental dirza su darbu gavos 1000lt, tik daba nepamenu ar iejo y ta kaina tepalu keitimas...
Parašytas: 10 Bal 2009, 15:41
Human
popcys rašė:siaip niekam nepaslaptis kad calibros c20taip ir c20xe islaikymas yra tikrai labai pigus palyginus su kitais automobiliais ir cia net gincytis nereikia, tai calibra besote toks reiskinys nelabai tinka

o ir patvarumas yra neblogas
tarkim pabandykite privesti prie normalaus stovio ford probe, bmw e36 coupe ar panasaus kuno sudejimo konkurenta, manau tada labai ivertinsit opel daliu kainas

Drysciau papriestarauti. e36 normalus sesiu kausu maziau problemu turi nei calibra. Kiek tenka pastebeti tai galvos tarpine keicia kone 50proc jei ne daugiau is klube esanciu. Ant e36 si problema maziau pastebima. Be to bmw detales sakyciau kokybiskesnes (aisku yra kai kuriose vietose ir isimciu).
Parašytas: 10 Bal 2009, 16:24
tiogra1
WiliusG rašė:Tiogra - tik nereik lialia, mano per metus turejimo nuvaziavo kokius 1k km, ir keista - starteris. generatorius, radiatorius, galva, galvos tarpine, skriejikas, zvakliadziai, babina, alkuninio veleno daviklis, kaire vairo trauke, visas ismetimas ir dar daug...

Taigi genda stovedama

Gerai, kai dalys nieko nekainuoja

Apie ka ir sneku

Parašytas: 10 Bal 2009, 17:54
Barton
prasom cia e36 bmw nekisti palyginimui

Parašytas: 10 Bal 2009, 17:55
Human
Tai cia jau ne as pirmas lygint pradejau e36 su calibrom.
Parašytas: 10 Bal 2009, 21:32
deivideliux
Manajai nuo pirkimo keistas variklis, tarpines, zvaklaidziai, tepalai, antifryzas jau gal 4 kartus, pagrindinis ir kiti dirzai, generatorius, vairo stiprintuvo siurbliukas, ausinimo sistemos radiatorius, priekio ir galo zibintai, duslintuvo galininis bakelis, ratai, spyneles, koloneles duryse, magnetola ir daug kitu niekuciu...jau spejau tris kartus permoketi savo calytes verte...

O masiniuka jau turiu 10 menesiu...

Parašytas: 10 Bal 2009, 21:37
Human
Verta susimastyti ar ne lavonas buvo nupirktas kai pakeiciama praktiskai visi agregatai

Parašytas: 10 Bal 2009, 21:46
SpottAuto
as ~4m maziau pakeites
