Puslapis 2 iš 2
Parašytas: 20 Kov 2009, 18:32
calibra
Human rašė:
1. Na kodel gi. 8litrai drauges brolis turi tikrai ne taupant su automatu. O smarves tikrai jis turi, nes niutonu ten tikrai daug.
2. Nuo 25 iki 30klt apytiksliai (taciau ar verta?)
3. Feisliftuose jau ejo ne TDŠ, o bmw naujesnis gaminys toks pats 3.0 dyzel kaip ir e39 taciau su mazesnia kubatura, o realiai toks pats motoras. Tad apie ji atsiliepia gan neblogai, taciau daliu srote siam motorui nera, nes ju apskritai nera daug tokiu.
4. I saab'us ejo motoras toks pats.
Na, pas bendradarbi 2002 530D, mieste apie 12ltr/100km, vaziuoja neblogai. Kainavo >30kLt.
O kodel renkasi benzina Popcys, butu idomu suzinoti. Ar nedaug vazines, ar des dujas?
Parašytas: 20 Kov 2009, 18:52
popcys
darbas duoda kortele 180l bendzino menesiui, ir tik bendzino, dizelio del nezinomu man priezasciu neduoda, taip kad imanoma pakinkyti zveris varomus tiktai veisliniu kuru
dar paziurejau E46 ~98-99m., telpa i ta kaina, bet pirma reikes ja pratestuoti (draugas turi), nes manau bus gan kietoka ir nekomfortiska

Parašytas: 20 Kov 2009, 19:37
Human
calibra rašė:
Na, pas bendradarbi 2002 530D, mieste apie 12ltr/100km, vaziuoja neblogai. Kainavo >30kLt.
O kodel renkasi benzina Popcys, butu idomu suzinoti. Ar nedaug vazines, ar des dujas?
O pastebejai kad yra dvi motoru 3.0d modifikacijos kuriu net galia skiriasi? bent jau cia ant e39.
Antras dalykas ant siu motoru sanaudos tokios ivairios kad net sunku suprasti kodel vieniem ima 12, kiti i 8 telpa. O realiai manau, kad pas vienus motoras gyvesnis ir siurblys bei purkstukai maziau naudoti, nes butent ant siu motoru pumpediuziniu purkstukai labai didele itaka daro, be to sako kad jie pareina laiks nuo laiko. O kainavo 37klt anas 2001m. 530D su gana pilna komplektacija, telikai smelikai ir t.t.
O del benzino? Pasakysiu paprastai, bmw jau nera tas kuris buvo seniau: ryja tiek kad matai kaip rodykle krenta akyse (tai matydavau ant 325 e30). Didelis idirbis buvo su valvetronic technologija. Prie aukstu apsuku motoras dirba kitom fazem ir visa tai keiciasi nuspaudus gazo pedala, tai jauciasi, nori maziau kad srebtu vaziuok mazais abarotais, nori kad trauktu laikyk apsukas. Mano 2,0 valgo 8-12 (neskaiciavau kiek realiai). Draugelio e36 2.8 su kolikais keistais, sklendem, veleneliais valgo 11-12, arkliu 220 apytiksliai, nes nepamenu. Tai as skaitau kad cia labai norma.
Parašytas: 20 Kov 2009, 19:56
calibra
nu taigi vaaaanooosss...

Parašytas: 20 Kov 2009, 20:38
euro
popcys rašė:darbas duoda kortele 180l bendzino menesiui, ir tik bendzino,
dizelio del nezinomu man priezasciu neduoda, taip kad imanoma pakinkyti zveris varomus tiktai veisliniu kuru
dar paziurejau E46 ~98-99m., telpa i ta kaina, bet pirma reikes ja pratestuoti (draugas turi), nes manau bus gan kietoka ir nekomfortiska

nes dyzeli gali pas furista nusipirkti pigiau, o degalines kokios, kur dirba pazystamas, susirinkti paliekamus cekiukus nuo dyzelio ir pasidaryti navaro is to.
Parašytas: 20 Kov 2009, 21:06
NJUKO
omega slamstas

, bmw brangu islaikyt bus, jei tik darbui ji naudosi ir tai imt tik touringa sedanas nekaip atrodo

, VW passat pats geresnis bus arba A4 bet tik universalas sedanaj atrodo nekaip irgi

Parašytas: 21 Kov 2009, 00:30
Tornado
pasarasei bile tik parasyt

Parašytas: 21 Kov 2009, 10:10
NJUKO
teisybe parasiau

Parašytas: 21 Kov 2009, 12:46
Danius
jei nepastebejai, tai a4 uzniversale maziau vietos, nei calibroje

o pasatas tai nu nx isvis...

Parašytas: 21 Kov 2009, 13:49
NJUKO
a4 universale maziau negu kalibroj

na na kaskaip nepastebejau
calibroj 300litru bagazine o audinej 480
Parašytas: 21 Kov 2009, 16:31
Danius
nu jei tu bagazinej vazineji, tai tada geriau imk audi, o jei y masinos salona bandysi kada insest, tai pamatysi, kad vietos kaip pas calibra, tik ten parasyta ant tech. penkios sedimos

Parašytas: 21 Kov 2009, 16:48
NJUKO
matyt tu daug su kitokiom masynom vazinei

Parašytas: 21 Kov 2009, 22:18
Human
NJUKO sugebeciau per monika iskist koja ir ispirt tau i kakta tai butent taip ir padaryciau kad lygini tautos vezimus su bmw ar opel omega

Parašytas: 22 Kov 2009, 00:06
NJUKO
labaj malonu

Parašytas: 22 Kov 2009, 00:21
krax
Parašytas: 22 Kov 2009, 01:06
SPARCO
Na pasisakysiu ir as, gal kam ir nepatiks bet....

Taigi, kad ir kaip butu graudu, bet nemaniau kad yra tokia baisi padetis su Vokieciu gamybos(Jau nekalbant apie Prancuzijos ar Italijos meistru ispudingus darbus

) automobiliais, ypac 1997-2004m, tokius dazniausiai tenka "kresti". Ir nei i E39 nei i Omega tikrai nesesciau, na bet jei jau nebutu jokios kitos iseities ir reiketu rinktis tai sesciau i BMW del dizaino ir vaziavimo komforto, o i Omega del eksploatacijos islaidu.
Parašytas: 22 Kov 2009, 01:07
Nave
Dar vienas... Omega tai tikrai ne slamstas, tik kad iki facelift'ine atrodo baisiau uzh mano kaimyno zhmona...
Parašytas: 22 Kov 2009, 01:10
SPARCO
Nave rašė:Dar vienas... Omega tai tikrai ne slamstas, tik kad iki facelift'ine atrodo baisiau uzh mano kaimyno zhmona...
Na va, taip ir maniau kad kazkam nepatiks

Parašytas: 22 Kov 2009, 01:27
Nave
SPARCO rašė:Nave rašė:Dar vienas... Omega tai tikrai ne slamstas, tik kad iki facelift'ine atrodo baisiau uzh mano kaimyno zhmona...
Na va, taip ir maniau kad kazkam nepatiks

Sory, ne tau cia skirta buvo, o tam NJUKO.

Kad vokiechiu mashinos tu metu nebuvo labai ispudingos tai pritariu. Bet vistiek i japona ar amerikieti ne uzh ka nezhiurechiau

Parašytas: 22 Kov 2009, 01:55
SPARCO
Nave rašė:SPARCO rašė:Nave rašė:Dar vienas... Omega tai tikrai ne slamstas, tik kad iki facelift'ine atrodo baisiau uzh mano kaimyno zhmona...
Na va, taip ir maniau kad kazkam nepatiks

Sory, ne tau cia skirta buvo, o tam NJUKO.

Kad vokiechiu mashinos tu metu nebuvo labai ispudingos tai pritariu. Bet vistiek i japona ar amerikieti ne uzh ka nezhiurechiau

Ir kodel gi butu galima suzinoti?:)
Parašytas: 22 Kov 2009, 14:14
Nave
Grynai skonio reikalas. Nesiginciju kad japonai patvaresni, bet jei reiktu imt dbar kita mashina, pasirinkimas vel butu tarp Opel ir BMW. Na dar didelis klaustukas del Subaru
