C20XE galios kelimas
Na cia as paskaiciavau su spec. vidaus degimo varikliu performance softu, taigi yra zmoniu labai ir labai protingu, kurie sukure tokia programa, o as tik siaip savamokslis "inzinierius" ikertu tokio tipo softa ir nebijau ranku i tepala imerkt. GM ir kitiems gamintojams irgi reiketu tokio softo, nes 9 is 10 varikliu yra "neteisingi". Netgi tas pats lexmaulio kolikas yra pusiau neteisingas, pagal ta programa, bet aisku, jie dare taip, kad stipriai nepakeistu variklio darbo charakteristiku. O vat hondu vtec yra per stori portai
ir 10cm per ilgi ismetimo koliko vamzdziai, bet sitie motorai yra arciausiai teisingu pagal ta softa.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
teorija nevisai teisinga. Teisingiau butu, indukcijos(nezinau kaip ta tiksliai pavadint) principu isiurbti atidirbtas dujas is cilindru ir tuo paciu principu "pripusti" oro/kuro virs atmosferos slegio ir palikti galva ramybej.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
POST OF THE YEAR!!!nfsu_2.0 rašė:Na cia as paskaiciavau su spec. vidaus degimo varikliu performance softu, taigi yra zmoniu labai ir labai protingu, kurie sukure tokia programa, o as tik siaip savamokslis "inzinierius" ikertu tokio tipo softa ir nebijau ranku i tepala imerkt. GM ir kitiems gamintojams irgi reiketu tokio softo,
arba tu genijus, arba debilasnfsu_2.0 rašė:nes 9 is 10 varikliu yra "neteisingi".
Kadangi kol kas yra tik kalbos...
tai LEXMAUL inzinieriai tikriausiai dare tam, kad nepakeistu variklio charakteristiku, o pirkejai pirko, nes nekeicia variklio charakteristikunfsu_2.0 rašė: Netgi tas pats lexmaulio kolikas yra pusiau neteisingas, pagal ta programa, bet aisku, jie dare taip, kad stipriai nepakeistu variklio darbo charakteristiku. O vat hondu vtec yra per stori portaiir 10cm per ilgi ismetimo koliko vamzdziai, bet sitie motorai yra arciausiai teisingu pagal ta softa.
Ka tu rukai?
Ka reiskia "jokiu turbu"? Tipo mechaninis kompresorius jau ne turba, tai...?nfsu_2.0 rašė:Blemba, jau nervai ant saves ima, kad niekaip neigyvendinu savo projekto, kaip c20xe pakelt iki 180-225AG nelendant i variklio vidu ir jokiu turbu.
O gal E85?
Apie indukcija, rezonansa tai gamintojai negirdeje.. nusiusk jiems e-mail'u savo brezinuka, kaip patobulinti variklius, gal pasiulys CTO pareigas varikliu konstravimo biure
Uzsirasau i eile, jau atidejau 1500Lt taviskiams uz 225AGnfsu_2.0 rašė: 225AG cia aisku tik ant popieriaus, bet kas zino, gal ir realu. Nu bet jau greit prisiruosiu, nes dabar jau turiu garaza. Kai pasidarysiu sau ir bus isspresti bugai, jei tokiu bus, galesiu visiems norintiems irgi padaryt, orientacine kaina ~1500-2000lt ir jokiu garantiju, kad variklis ir transmisija atlaikys. Kolkas jokiu konkreciu pazadu, uz ~2men turetu viskas paaisket.
p.s. tu dar cia po naujako nebaigei svesti ar kaip?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
nieko nerukau ir nevartoju nelegaliu cheminiu medziagu, tik isgeriu kartais
ir 30 metu duomiuosi technika (kiek save atsimenu), 10 metu is ju + dar kompai ir internetas.
225 cia yra teorinis maximumas 190AG tureciau pasiekt nesunkiai. O jus manot kad ~3-4l variklis turintis 100-150 AG yra teisingas?
Dabar esu isvares grysiu 1men. tada ir pradesiu viska.
To calibra, dabar man jau asmeninis principo reikalas irodyt tau, kad brandas toks kaip lexmaul ir kt tik graziai atrodo, ir nepagrystai brangiai kainuoja galios/kainos atzvilgiu.
225 cia yra teorinis maximumas 190AG tureciau pasiekt nesunkiai. O jus manot kad ~3-4l variklis turintis 100-150 AG yra teisingas?
Dabar esu isvares grysiu 1men. tada ir pradesiu viska.
To calibra, dabar man jau asmeninis principo reikalas irodyt tau, kad brandas toks kaip lexmaul ir kt tik graziai atrodo, ir nepagrystai brangiai kainuoja galios/kainos atzvilgiu.
tipo zydas esi nori maximum uz minimumcalibra rašė:Uzsirasau i eile, jau atidejau 1500Lt taviskiams uz 225AG
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
-
euro
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1975
- Užsiregistravo: 04 Rgp 2006, 22:10
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
ko jus cia puolat ant zmogaus. padarys projekta tai padarys, nepavyks tai nepavyks. jo masina, jo pinigai, jo idejos. sveikinti reiktu jog bando kazka naujo variklyje burti o ne lipdo makroflekso shudus ant visur kur papuola. o jus cia puolat nei jo breziniu, nei planu mate nei tuo labiau galutinio rezultato. good luck tau ir laukau kumscius kad pavyktu ispesti tu arkliu 
[img]http://i32.photobucket.com/albums/d4/J-o-n-c-e/Zalgiris500.jpg[/img]
kiekvienas zmogus bent kazkiek suprantantis apie varikli, ir variklio tiuninga sita tema laiko tikru juokdarynu. as irgi laikau sita tema juokdarynu, ir nesuprantu kaip zmogus gali sneketi tokias nesamones rimtu veidu...
[url=http://img212.imageshack.us/my.php?image=offtopicisdie7ywhc7fh0vd8.gif][img]http://img212.imageshack.us/img212/2098/offtopicisdie7ywhc7fh0vd8.gif[/img][/url]
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
euro tik nesiparink del nieku
tegu jis tik daro, bent minimalus galios padidejiams bus sveikintinas. (tik pries pradedant ant dyno ir uzbaigus vel ant dyno, kitu atveju bus snekama apie beleka... )
seip is to ka teko skaityt inete
is c20xe isspaudziama tu arkliu ir daugiau nei jis pasake, bet pasiekt tiek kiek jis nori vien koliko pagalba biski naivu tiketis, zmones keicia puse variklio detaliu, kad gaut tuos 220 ag.
tai taip iseina visi durni (gamintojai, sportininkai ir seip megejai tunint), atsirado umnikas kuris pajams ir pakels galia 40ag (ar daugiau) vien koliko pagalba... nu man tai biski naivu...
tegu jis tik daro, bent minimalus galios padidejiams bus sveikintinas. (tik pries pradedant ant dyno ir uzbaigus vel ant dyno, kitu atveju bus snekama apie beleka... )
seip is to ka teko skaityt inete
is c20xe isspaudziama tu arkliu ir daugiau nei jis pasake, bet pasiekt tiek kiek jis nori vien koliko pagalba biski naivu tiketis, zmones keicia puse variklio detaliu, kad gaut tuos 220 ag.
tai taip iseina visi durni (gamintojai, sportininkai ir seip megejai tunint), atsirado umnikas kuris pajams ir pakels galia 40ag (ar daugiau) vien koliko pagalba... nu man tai biski naivu...
"Eine Legende Lebt Immer..."
dvieju koliku pagalba ismetimo ir isiurbimo!!! (tas svarbu) kiekvienas teisingas kolikas atskirai yra +15AG o kartu (15 +10) +(15 +10)+AG nes kartu dar didesnis efektas, negu po viena. Jie dirba 2000 RPM diapazone, mano atveju 4300-6300RPM ir tinka labiau ziedinem lenktynem, gal dar dragui, bet ne mieste vazinet, nors 170Nm ir mieste uztenka. Vienintelis "bugas" gali buti kad nebeatitinka kuro/oro parametrai, reikia softo patiunint .BIN faila, tipo "cipuot"
Nepizdieline, geriau suveikit man "DME Editor" ne demo versija (arba vaistuku demo versijai), arba analogiska softa, arba nors uzveskit ant kelio kur gaut, nes ir google nevisagalis, kaikuriais atvejais.
Nepizdieline, geriau suveikit man "DME Editor" ne demo versija (arba vaistuku demo versijai), arba analogiska softa, arba nors uzveskit ant kelio kur gaut, nes ir google nevisagalis, kaikuriais atvejais.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]