Puslapis 22

Parašytas: 26 Sau 2009, 00:20
Human

Parašytas: 26 Sau 2009, 01:02
Tornado
nu a ka darysi :D kaip valina tep :D

Parašytas: 26 Sau 2009, 01:50
SpottAuto
Human rašė: Nusipirkus c20ne pradejus ant durniaus vaziuot su c20xe calibrom supratau, kad dauguma ju yra uzmustas primustos ir panasiai. .
Kiek teko dabartiniu c20xe matyti tai dauguma arba pries kapitalines bukles arba po kapitalines bukles ir dauguma vairuotoju: na cia dar reiktu pareguliuot siektiek . . :lol:
Del c20ne. . slabnokas gan (kaip ant calibros), taciau labai jau patvarus motoras, uzskaitau ji.
Va del sito pilnai pritariu, ir nekarta isitikines buvau gyvai :lol: Jei sugalvociau ilgesniam laikui savo 8v pasilikt tai vistiek deciaus ir as dohc su mintim i prieki, kad jam daug daliu nuo kitos liktu :D arba dohc iskart kapitalke kad neaptureti gedos :chebra:

Parašytas: 26 Sau 2009, 10:17
nfsu_2.0
Human rašė:http://www.youtube.com/watch?v=ghlIeviMwdM va kas laukia :lol:
taip atsitikti galejo, tik KS galvai.

Dar karta apie xe, negi nera aisku, kad xe nevalina isvis kol nepasiekia 3500RPM, o 8v nebevalina kai pasiekia tiek. Viskas tik nuo tarpines priklauso, juk nekiekviena karta pajudedamas nuo sviesoforo smaugi iki 6000RPM. Kokias problemas jus matot su varikliu, jei kompresija 15,5+bar. Didziausia beda gali buti del pavargusiu hidrauliniu kompensatoriu ir padegusiu ismetimo voztuvu, bet 8v irgi turi tu paciu daliu, tik per puse maziau.

Parašytas: 26 Sau 2009, 10:25
J-o-n-c-e
Nepradekit beprasmiu diskusiju viska parodo tavo du grafikai, toliau jau tarpine tarip vairo ir sedynes, techninis stovis ir dar begales kitu niuansu...