Puslapis 2 iš 2
Parašytas: 26 Sau 2009, 00:20
Human
Parašytas: 26 Sau 2009, 01:02
Tornado
nu a ka darysi

kaip valina tep

Parašytas: 26 Sau 2009, 01:50
SpottAuto
Human rašė: Nusipirkus c20ne pradejus ant durniaus vaziuot su c20xe calibrom supratau, kad dauguma ju yra uzmustas primustos ir panasiai. .
Kiek teko dabartiniu c20xe matyti tai dauguma arba pries kapitalines bukles arba po kapitalines bukles ir dauguma vairuotoju: na cia dar reiktu pareguliuot siektiek . .
Del c20ne. . slabnokas gan (kaip ant calibros), taciau labai jau patvarus motoras, uzskaitau ji.
Va del sito pilnai pritariu, ir nekarta isitikines buvau gyvai

Jei sugalvociau ilgesniam laikui savo 8v pasilikt tai vistiek deciaus ir as dohc su mintim i prieki, kad jam daug daliu nuo kitos liktu

arba dohc iskart kapitalke kad neaptureti gedos

Parašytas: 26 Sau 2009, 10:17
nfsu_2.0
taip atsitikti galejo, tik KS galvai.
Dar karta apie xe, negi nera aisku, kad xe nevalina isvis kol nepasiekia 3500RPM, o 8v nebevalina kai pasiekia tiek. Viskas tik nuo tarpines priklauso, juk nekiekviena karta pajudedamas nuo sviesoforo smaugi iki 6000RPM. Kokias problemas jus matot su varikliu, jei kompresija 15,5+bar. Didziausia beda gali buti del pavargusiu hidrauliniu kompensatoriu ir padegusiu ismetimo voztuvu, bet 8v irgi turi tu paciu daliu, tik per puse maziau.
Parašytas: 26 Sau 2009, 10:25
J-o-n-c-e
Nepradekit beprasmiu diskusiju viska parodo tavo du grafikai, toliau jau tarpine tarip vairo ir sedynes, techninis stovis ir dar begales kitu niuansu...