Puslapis 22

Parašytas: 15 Rgp 2008, 00:21
ramus
Kazkada turejau minti lieciancia tokius projektus - reiktu pasiulyti Gedimino technikos universiteta baigiantiems pazystamiems studentams kaip diplominio darbo ideja, na bent jau techninius apskaiciavimus, kad atliktu. Aisku ne uz aciu :) O jau turint apskaiciavimus galima ieskoti supratima ( ir gal but entuziazma) turincio kebulisto.

Parašytas: 15 Rgp 2008, 09:28
Egas
blin... duokit detalius prezinius issitekinu visas rekiamas dalis (metalines dalies) visa kita nusiperku ir susimontuoju... :twisted:
O teoriskai ymanoma permontuot visa ta mechanizma is tu visokiu golf'u reno ir kitu kibiru kur gatvese vazineja?

Parašytas: 15 Rgp 2008, 10:03
ramus
Svarbiausia, kad noredamas vazineti bendro naudojimo keliais turesi praeiti ekspertize, o ten reiks breziniu ir skaiciavimu. Todel atrodo, kad tai butu svarbiausia projekto dalis ir tai turetu daryti ismanantis zmogus. Kiek zinau atrodo ekspertize taip pat galima praeiti Gedimino technikos universitete. Bet galiu buti ir neteisus ;) Beje tekinimo ko gero nebutu daug, kaip suprantu, svarbiausi butu papildomi profiliai po dugnu.

Parašytas: 15 Rgp 2008, 13:33
Egas
dugnas manyciau, maziausiai keltu rupesciu...
Paemiai kokiu 5cm skersmens pilnavidurius vamzdius ir isilgai juos privirinai prie kebulo...dadetu nemazai svorio, bet ir manau tiktu... :roll:

Parašytas: 15 Rgp 2008, 13:54
TANKYSTAS
gal tusciavidurius turejei omeni ? :shock: nes su tais pilnaviduriais tai reiketu keliu mokesti moket kaip sunkvezimiui

Parašytas: 15 Rgp 2008, 14:05
ramus
Tai galima imti keturkampio profilio vamzdi buna gi visokiu ismatavimu. Bet kaip jau sakiau, tai maziausia problema.

Parašytas: 15 Rgp 2008, 14:07
donatukass
pilnaviduriai vamzdziai siaip vadinami strypais, bet jis tikrai nebutu geriausias pasirinkimas lyginant papildomo svorio/tvirtumo santyki.. yra tikrai daug ivairiu konstrukciniu profiliu (siju), kurie daug geriau atliktu si darba

Parašytas: 15 Rgp 2008, 14:26
SpottAuto
bet su pilnavidureis atkrenta problema del zeminimo :lol: :lol:

Parašytas: 15 Rgp 2008, 15:17
donatukass
SpottAuto rašė:bet su pilnavidureis atkrenta problema del zeminimo :lol: :lol:
kas teisybe - tas nemelas :lol: :lol:

Parašytas: 15 Rgp 2008, 17:52
Egas
nu jo.. suzemetu pora centimetru tai stabiliai :lol:
pilnaviduris ar ne, tai nzn, svarbiausia kad auto neluztu per puse "avarijos" atveju...

Parašytas: 15 Rgp 2008, 18:30
Tornado
jau tau rase apie konstrukcijas, tik tusciaviduris

Parašytas: 15 Rgp 2008, 19:03
SpottAuto
Arba vietoj slenksciu traukinio begius uzsimesk :lol: nei kada sulankstysi ir tvirti, ir masina nesveikai suzemes :lol: :lol:

Parašytas: 20 Rgp 2008, 20:37
Egas
Jei rimtai, tai cabrio daryt kiek brangu, taciau paemus kokio NISSAN 100NX ar Honda CRX visa stoga issipjauni ir ji (dali to stogo) pervirini i calibra vietoj liuko, toks kaip ir "targo"... tokiu atveju stojkes lieka savo vietoj ir pan... tada reiktu "tvirtint kebula, kad "neperluztu?

Parašytas: 20 Rgp 2008, 20:40
Egas
Jei rimtai, tai cabrio daryt kiek brangu, taciau paemus kokio NISSAN 100NX ar Honda CRX visa stoga issipjauni ir ji (dali to stogo) pervirini i calibra vietoj liuko, toks kaip ir "targo"... tokiu atveju stojkes lieka savo vietoj ir pan... tada reiktu "tvirtint kebula, kad "neperluztu?

Parašytas: 20 Rgp 2008, 21:54
Nave
Paprasciau butu tiesiog nusipirkt CRX'a ar 100NX

Parašytas: 21 Rgp 2008, 07:13
Egas
O jei jie man nepatinka? vienintelis + kuri pas juos matau tai nujamamas stogas...

Parašytas: 21 Rgp 2008, 11:36
Tornado
jei neturi pinigu (tiek, kad ta darba padarytu kiti, t.y. ismanatys zmones) - nedaryk nieko
jei neturi supratimo, kas kaip is kur ir kodel - nedaryk nieko


geriau turet tvarkinga stock'a, o ne sudo kruva, kaip kad best car 2007 :D

Parašytas: 21 Rgp 2008, 20:52
Egas
Tokiu darbu as nedirbu, todel dirbtu kiti, kas ta supranta. Kiek galiu skirt pinigu cia jau mano reikalas, regis suprantamai paklausiau ar ispjaunant dali stogo reiktu dugna sutvirtinti ar ne? o visokius sapaliojimus apie "best car 2007" galit sapaliot tam skirtoje temoje (kuri regis yra sukurta)...

Parašytas: 21 Rgp 2008, 21:10
Tornado
ale nevadovauk a? atkreipk demesi kokioj sklityje ta tema, o jau tada purkstauk
kept tu ka tik nori

Parašytas: 21 Rgp 2008, 21:24
Colibriukas
tornado nesapaliok nesamonio vietoj to kad galetum padeti. no offense

Parašytas: 21 Rgp 2008, 21:32
Tornado
jei po teisybei pasakius, ale dachuja buvo veikeju, projektu ir visokio kitokio sudo, tai mat atsirado dar vienas pasiruoses viska pjaustyt ir draskyt.
tai ka cia patarsi... be to nx tas targa stogas? jei yra liukas (jei jo nera, gal ir sprendimas) - pas mane liuko nera ir nesuku kiausiniu.

p.s. pakartosiu dar karta tema blevyzgose taip, kad SHUT UP, kaip ir visose temose teks atsirinkti kas yra gera ir teisinga.

Parašytas: 21 Rgp 2008, 21:41
ramus
To egas : atrodo vazinesi su tradicine calibra ir toliau, nes nieko konstruktyvaus net ir pats nepasiulei. Todel jei vis dar galvoji ka nors pradeti tai pirmiausiai gerai apziurek cabrio pvz astra ir tokia astra tik su tradiciniu kebulu ir ieskok kuo skiriasi dugnai ir tt. Apskritai geriausia kokiam srote palyginti plikus kebulus kuo jie skiriasi (issimatuoti profilius, ju skardos stori, atlikti tam tikras korekcijas skaiciavimuose (nes calibros baze ilgesne)) ir imtis darbo, o ...............kalbeti forume, juo labiau blevyzgu skiltyje galime apie bet ka ir apie nieka dar menesi ar metus ;)

Parašytas: 21 Rgp 2008, 21:43
Colibriukas
Tornado rašė:gili depresija
neysizeisk torni :) nereikia cia uzsipulti iskarto ir sakyt oj tu ** dar vienas su**** normalia calibra... mandagumo zmones turekim....

Parašytas: 21 Rgp 2008, 21:52
Tornado
tai tipo tu cia imsi mane ir pamokysi? tai dabar jau koses pasikroves smegeninej imsi mokyt kitus? :D :D :D
jei dar turi kokiu pasiulymu/pamokymu man, gali parasyt i PM



del manes jis tegu supjausto ta savo cali gabaliukais ir is naujo sudeda, jei tik jam nuo to bus linksma gera it t.t.