Puslapis 2 iš 5
Parašytas: 21 Geg 2008, 10:34
YELLOW
calibra rašė:TANKYSTAS rašė:bet overborinti 3.0 bloka tai ziuriu nelabai

na kodel? Juk overbore'as paprastai buna iki 0.5-1 mm, tai cia tiek IMHO pilnai vietos uztektu.
O po overbore'o stumai lieka tie patys?...
Vakar nupirkau Garliavoj nuo vectros 2,5 v6 ilgai ieskotus metalinius dangtelius ant galvu
+100lt

Parašytas: 21 Geg 2008, 10:45
calibra
YELLOW rašė:O po overbore'o stumai lieka tie patys?...
Vakar nupirkau Garliavoj nuo vectros 2,5 v6 ilgai ieskotus metalinius dangtelius ant galvu
+100lt

ziurint kiek overbore'ini - galima tik "remontinius" ziedus deti (a'la overbore'intiems cilindrams), bet geriau deti pacius stumus didesnius (Kaune autotechnika gali pagaminti, jei butu sunku rasti jau "plug'n'play" varianta).
Parašytas: 21 Geg 2008, 10:51
YELLOW
Jauciu jau kad butu sunku rasti, o gal kas skaiciuokle kokia zinot ar formule zinot kaip paskaiciuoti kiek galeciau overbore'int ir kiek tai litraza padidins

Parašytas: 21 Geg 2008, 10:57
calibra
Yra tu detaliu, ne karo metas

Remontinius ziedus perki, kurie bus nuo puses iki vieno milimetro didesni ir tiek. Tas pats ir su stumais. Litrazas is esmes pasikeis nedaug, skaiciuoti ir formuliu ieskoti tingiu
Siaip chebra sugeba pakeisdami svaistiklius/alkunini padidinti litraza net iki 500cc. Pvz TRT mitsui pakeitus vien alkunini, jo litrazas padidejo nuo 2.0 iki 2.3 (arba kitaip tariant, del alkuninio padidejo stumoklio eiga).
Parašytas: 21 Geg 2008, 11:16
YELLOW
Zinai yra lengva ekperimentuoti kai turi pavyzdziu, bet vat as nelabai turiu siam varikliuj info butent tokiem modam, siaip noretusi iki 3,2 pasikelti su situo bloku

Gal ir stumas skiriasi originalus nuo 3.2V6 kur opeliniuose dzipuose ejo(fronteros, monterey) reikia varikliu manualu paieskoti

Blyn o dragas Klaipedoj bus jau po savaites, teks savo 2,5 susirinkt
Calibra jei turi kokiu nuorodu kurios man gali praversti imesk cia
Apskritai visu pagalba butu neprosal, nes kol variklis iskleistas, noriu pasidaryti viska ka galiu, kad po to vel nereiktu is naujo

Parašytas: 21 Geg 2008, 11:18
TANKYSTAS
istorija aisku nutyli kiek tas malonumas kainavo
O seip tai. mano polui buvo litrazas tuo paciu budu padidintas, nuo 1272cc iki 1341cc butent alkuninio veleno is 1.4 dyzelio pagalba ir siokiu tokiu modifikaciju kad jis ten tiktu deka.
Parašytas: 21 Geg 2008, 11:22
YELLOW
TANKYSTAS rašė:istorija aisku nutyli kiek tas malonumas kainavo
O seip tai. mano polui buvo litrazas tuo paciu budu padidintas, nuo 1272cc iki 1341cc butent alkuninio veleno is 1.4 dyzelio pagalba ir siokiu tokiu modifikaciju kad jis ten tiktu deka.
Blyn tuoj as uzkibsiu tam modui
O stumus palikai tuis pacius?Cilindru neplatinai?
Parašytas: 21 Geg 2008, 11:31
TANKYSTAS
Esme sito modo know-how'e. sitas modas kur as dariau tai yra placiai zinomas tarp G40 savininku ir UK placiai naudojamas, yra tutorialai vos ne step by step, kad proto padaryt labai daug nereikia. Praktiskai visos dalys naudojamos modui yra stock, is 1.4 dyzelio ir is G40 varikliu. Ir tai reikia siek tiek bloka pamodint kad alkuninis tilptu, beigi pavalgiusia tarpine po galva pakisti.
Pradrozus bloka ir sudejus nestock stumus dar daugiau gaunasi ten, bet jau brungu
O tuo tarpu nemanau kad kas nors yra bande pritaikyti koki kita alkunini i 3.0 bloka, todel cia nertum y neistyrinetus vandenis kazka tokio bandydamas daryti. tuo labiau kad opelinio panasios kubaturos dyzelio net ir nera is ko GAL butu galima pritaikyti. O su dyzelio alkuniniu kubatura butent del ilgesnio stroke'o padideja.
Parašytas: 21 Geg 2008, 11:35
Tornado
calibra-club.ru buvo rasyta apie v6 3.2 litraza tik va rask tu ten kad nori
na kazkokia tema radau swapas 2.5 i 3.0
http://www.calibra-club.ru/topic30214.h ... sc&start=0
dafyga sudo ten, bet teisybes kazkiek galima rast taigi skaitom
nu vo ir tai ko ieskojau
http://www.calibra-club.ru/viewtopic.php?t=24815
Parašytas: 22 Geg 2008, 09:31
YELLOW
Na va vakar pasidarbavau iki velumos, bet bloka paskleidziau, radau viena suskilusi stumokli

Svaistikliai lyg ir sveiki...
P.S vakar buvau pas meistru kurie alkuninius ir blokus daro, tai sake gali be problemu overborinti, plius ir alkuniniui kitokius indeklus deti(netgi labiau rekomendavo), bet reikes Autotechnikoj zemesnius stumus lietis, o cia jau viskas brangsta, kiek dabar viena stuma islieti kainuoj?120lt? bandysiu pasidometi koks dydis 3,2V6 stumu yra...
P.S laukiam kol J-O-N-C-E atsius nuotraukas

Parašytas: 22 Geg 2008, 15:03
J-o-n-c-e
Vol 3:

---

---

---

---

---

---

---

Parašytas: 30 Geg 2008, 21:57
NightBoy
Kaip ten bejuda reikaliukai?

Dragwars turbut niekaip jau nespesi sudalyvaut Yellow?

Parašytas: 02 Bir 2008, 16:01
YELLOW
Siandien parvaziuoja galva sutvarkyta, biski nulupo nuo manes babkiu

ir kas keisciausiai uz vostuvu pritrynima paeme beveik tiek pat kiek uz galvos voztuvu kanalu sutvarkyma...
Dabar svarsatau galimybe suzaist su bloku ir stumais
Drage sestadieni nevaziavau, bet A klase buvop ispudinga !Pirma vieta Porche 911 222KW, antra vieta Civic Type S, vienam vaziavime laika parode maksimalu tai klasei kaip ir Porche 8,90s manau uzbombintas jis kak nada, alei standartas

Parašytas: 02 Bir 2008, 16:11
Ecka
jai nesunku sakyk iskur gavai sita aukso gabaliuka,is kokio modelio isimtas?
Parašytas: 02 Bir 2008, 16:14
calibra
YELLOW, ka ketini daryti su blokais? Naudosi 3.0 bloka ar bandysi pritaikyti nuo 2.5? Pakeitimai leidziami iki 20% darbinio turio ar/ir iki 30% galios kelimo. Siuos pakeitimus turi ivertinti ekspertas. Esant didesniem rodikliam, perregistravimas automobilio neimanomas (bent jau taip man aiskino regitros ekspertai).
Parašytas: 02 Bir 2008, 16:20
YELLOW
calibra rašė:YELLOW, ka ketini daryti su blokais? Naudosi 3.0 bloka ar bandysi pritaikyti nuo 2.5? Pakeitimai leidziami iki 20% darbinio turio ar/ir iki 30% galios kelimo. Siuos pakeitimus turi ivertinti ekspertas. Esant didesniem rodikliam, perregistravimas automobilio neimanomas (bent jau taip man aiskino regitros ekspertai).
O is kur jie zinos kad pas mane 3,1-3,2ltr?

Bus 2,5 ant dokumentu ir tiek
Naudosiu 3.0 bloka, ir dar ka idomaus radau nete, tai kad 2.5; 2,6; 3,0; 3,2 V6 visi blokai buvo identiski, tik cilindrai ir stumai skyresi

Taigi manau iki 3,2 temptis yra kur, bandysiu pasieskoti stumu ir alkuninio nuo 3,2v6

Parašytas: 02 Bir 2008, 16:21
Ecka
as senokai suku pautukus toki matariuka ideti i kalibra tik isilga ir padaryti gala varoma,
tikiuosi tau viskas pavyks ir paziuresim kokius arklius tau pavyks islaikyti po kapotu

Parašytas: 02 Bir 2008, 16:34
calibra
YELLOW rašė:O is kur jie zinos kad pas mane 3,1-3,2ltr?

Bus 2,5 ant dokumentu ir tiek
Naudosiu 3.0 bloka, ir dar ka idomaus radau nete, tai kad 2.5; 2,6; 3,0; 3,2 V6 visi blokai buvo identiski, tik cilindrai ir stumai skyresi

Taigi manau iki 3,2 temptis yra kur, bandysiu pasieskoti stumu ir alkuninio nuo 3,2v6

Situacija : tau kieme nufirina viena numeri nuo masinos. Pas tave dokumentai, kur registracija iki 2006m. = reikalinga patikra gaunant naujus numerius = jokiu galimybiu nekeiciant variklio gauti tiesiog sushikta numeri.
Jeigu blokai tikrai vienodi, siulyciau naudoti 2.5 bloka ir surinkti 3.0 varikli ant jo, t.y. gali buti, kad 2.5 nuo 3.5 bloko skirtumas bus tik paciam alkuniniame/svaistikliuose, o pats blokas (kaipotoks) galimai yra pilnai vienodas.
Tokiu atveju ant bloko liks zyma, kad tai yra 2.5, o realiai tai bus 3.0 ar 3.2
Parašytas: 02 Bir 2008, 17:19
TANKYSTAS
tik nesakyk kad pats tiki, jog dede is regitros uz stasy kita nepades isspresti tos "perregistravimo" problemos.
Parašytas: 02 Bir 2008, 17:54
calibra
As pasiruoses ir ne viena stasi sumoketi, kad tokia problema man koks dede issprestu
Aisku, yra dar kitu budu, pvz, sugadinti numeri ant bloko neatpazystamai.
Parašytas: 02 Bir 2008, 18:11
TANKYSTAS
calibra rašė:As pasiruoses ir ne viena stasi sumoketi, kad tokia problema man koks dede issprestu
jei reikalas yra - zinau kur uz pora stasiu kaune praeiti sita reikala

Parašytas: 03 Bir 2008, 09:00
YELLOW
TANKYSTAS rašė:calibra rašė:As pasiruoses ir ne viena stasi sumoketi, kad tokia problema man koks dede issprestu
jei reikalas yra - zinau kur uz pora stasiu kaune praeiti sita reikala

O as turiu Vilniuj zmogu

Parašytas: 03 Bir 2008, 10:30
YELLOW
calibra rašė:
Jeigu blokai tikrai vienodi, siulyciau naudoti 2.5 bloka ir surinkti 3.0 varikli ant jo, t.y. gali buti, kad 2.5 nuo 3.5 bloko skirtumas bus tik paciam alkuniniame/svaistikliuose, o pats blokas (kaipotoks) galimai yra pilnai vienodas.
Tokiu atveju ant bloko liks zyma, kad tai yra 2.5, o realiai tai bus 3.0 ar 3.2
blokai skiriasi cilindru plociu:
Engine data 3.2l
Engine, location: front, longitudinal on axle, 0° inclined
Cooling system: with liquid, sealed circuit
Cylinders, number: 6
Bore (mm): 87.5
Stroke (mm): 88
Displacement (cc): 3175
Compression ratio: 10:1
Engine, type: v 54°; 4 main bearings
Cylinder block/head, material: cast iron/alumnium alloy
Camshaft(s), location: 4 overhead (DOHC), driven by toothed belt
Valve train: hydraulic bucket tappets
Valve, arrangement: v; 4 per cylinder
Valve adjustment: automatic - hydraulic
Fuel system: sequential multi point fuel injection, Motronic M 3.1.1
Ignition system: electr. ignition map, ignition coil direct to spark plug
Fuel pump: electric, in tank
Emission control system: 3-way cat. conv. with oxygen sensor
Output (kW/hp CEE at 1/min): 160/218 at 6000
Specific power (kW/l; hp/l): 50.4; 68.7
Max. torque (Nm at 1/min): 290 at 3400
Specific torque (Nm/liter): 91.3
Mean effective pressure at
max. power/max. torque (kPa): 1007.9/1148.3
Average piston speed (m/s): 17.6
2,5 v6
bore: 81,6mm
stroke: 79,6mm
Torgue: 227NM/4200rpm
3.0 V6
bore: 86mm
stroke: 85mm
Torgue: 270Nm/3400rpm
Parašytas: 03 Lie 2008, 08:49
J-o-n-c-e
Parašytas: 03 Lie 2008, 11:43
YELLOW
Stai ka vakar isigijau galiai padidinti
