Puslapis 23

Parašytas: 03 Geg 2008, 04:48
Fruktas
ech.. :roll: :roll: :roll:

Parašytas: 03 Geg 2008, 13:08
Tornado
nu nedusauk ;)
gal ci atas kuris KAZKA nuveiks, o ne tik papliurps ;)

p.s. sekmes darbuose

Parašytas: 03 Geg 2008, 13:17
Fruktas
matai jam netinka LET'as, pirmiau tegul is to isgauna sy ta padoraus o po to gali imtis kostminiu projektu :roll:

Parašytas: 03 Geg 2008, 13:25
J-o-n-c-e
Tornado rašė: gal ci atas kuris KAZKA nuveiks, o ne tik papliurps ;)
Cia kaip koks isrinktasis :D

Parašytas: 03 Geg 2008, 13:45
esherys
o man tai panasu i svajuko drambliones.

Parašytas: 03 Geg 2008, 13:49
J-o-n-c-e
As neabejoju, kad taip ir yra :D
Autorius minejo, kad cia ne pirmas projektas, butu idomu suzinot, koks buvo pries tai, gal mes per daug nuvertinam...

Parašytas: 03 Geg 2008, 14:06
TANKYSTAS
autorius turi labai konkrecius, bet nelabai pagristus tikslus. Kaip jau visi rase, jei ir norisi rwd, inline6 neykisi, cia tau ne senatorius, pradziai jau vien tik kapotas neuzsidarys :) ir isvis, jokiu to i6 3 ltr variklio pliusu pries LET'a nematau. jy isilgai pastatyt ir rwd padaryt bent jau realiau, visas variklis pries priekine asy neissikis. O LET paburt zymiai paprasciau (beigi pigiaw) nei atmosferika turbint. Beto, tas 3 ltr variklis panasiai kw turi kaip LET stock, tai kam tas didesnis svoris, masinos balanso ir valdomumo praradimas? Krc, autoriui primest kastus siulyciau, nes toks projektas prasmes turi tik kaip grynai savo malonumui, jei babkes visiskai nesvarbu. Technine prasme galima ir paprasciau, ir pigiau ir geriau.

Parašytas: 03 Geg 2008, 18:13
BravoL
ROMANTISKAS rašė:Skaitau ir stebiuosiu... is kur kaikurie istrauke kad galvoju varikli statyti skersai ir drayti is rwd i 4wd ar net fwd?... gal tai ir imanoma bet manau neverta veltui zaist... si projekta darysiu neskubedamas ir viska gerai apgalvojes.. zadu pirkti senatoriu su triju litru varikliu, graziai isardyti, ir issipjaut ko reikes, veliau viska kisti i calibros kebula... kai viskas bus suvirinta ir sutvirtinta laukia isrinkimas ir visko isdazymas bei padengimas antikorozine danga... veliau viska surenkame ir stai calibra su 3litrais po kapotu.. veliau neskubant ir pasitariant su ismintyngais zmonemis bus galima lysti i varikli.... tai tiek..
Emm.. Tai kury tu cia bolida ruoshiesi budavot..? Ir kokie cia pas tave wd bus..?

Parašytas: 04 Geg 2008, 20:39
serik222
gal pradesim nuo biudzeto. tada ir kita sneka bus.
kiek gali skirt pinigeliu ? kokius darbus gali atlykt pats ?

Parašytas: 04 Geg 2008, 21:16
ROMANTISKAS

Parašytas: 04 Geg 2008, 21:18
ernix
na nzn ar as nesveikas ar dar kas bet kad cia tiesiog isrinkto pasato foto :roll:

Parašytas: 04 Geg 2008, 21:21
esherys
matyt toks ir projektas ir buvo-ishardyti :D

Parašytas: 04 Geg 2008, 21:27
ROMANTISKAS
cia jis pries metus... rytoj idesiu naujausia foto nes nedabar neturiu..

Parašytas: 04 Geg 2008, 21:59
TANKYSTAS
tai bent pakomentuok kame esme to projekto buvo, ir rezultatai

Parašytas: 08 Geg 2008, 17:10
ramus
Nu tai jau trecia diena tas rytojus, bet foto kaip nera taip nera :roll: Butu idomu pamatyti to projekto rezultatus :)

Parašytas: 09 Geg 2008, 14:58
memelsite
Hebra pamirsau pridurt , kad cia mano pirma masina :roll: Joke nesiparinam ...
Realiai kai pagalvoji tai paciai turbo kiek pinigelio reik, kad butu tvarkinga o cia jau pievos is vis.

Parašytas: 09 Geg 2008, 15:03
Tornado
1 zingsnis idet ta inline motora po kapotu
sutvarkyt likusius mazgus ir jei tada tikrai bus maza power, statyt turbo

tokiu svajoniu ir as turiu, bet... tai tik seip sapaliones


p.s. musu romantiskas sapniukas dingo ;)

Parašytas: 09 Geg 2008, 18:40
ernix
seip jau rimtesniam varikliui po calibros kapotu nlb yra vietos....idomu butu ka priburt is 2.5l varikklio pvz kokia turbina imest ar kazka tokio....jej imanoma ten ka padaryt....

Parašytas: 09 Geg 2008, 18:59
Tornado
ideda 3.0 (x30xe) ir pora turbu dar uzmauna :) vat ka ten galima nukist :D

Parašytas: 09 Geg 2008, 19:17
ramus
Tai manyciau, kad reiktu varikli traukti link salono, net kazkiek pjaustant salono priekine sienele ~ 20cm ir dar butu galima tuo paciu truputi paleisti zemyn ~ 3-4cm(juk vis viena reiks nauju tvirtinimu). O pavaru deze galima butu deti ir automatine (taip beveik paprasciau). Beda, kad opelis opozito negamina, tai nors butu galima ideti kur noretusi ir kaip noretusi. Bet tai cia visi planuoja kaip ir ka reiktu daryti, o tas kuris uzviro visa kose kazkur prapuole.

Parašytas: 09 Geg 2008, 19:20
Tornado
susirinko smutkes ir dejo i kojas :D

Parašytas: 10 Geg 2008, 15:42
KW>
o isvis kokie niunsai statant y v6 turbina? lyginant su letu :roll:

Parašytas: 10 Geg 2008, 16:43
calibra
ka reiskia kokie niuansai? Jokiu, jeigu turi ir babkiu, ir laiko.

Parašytas: 10 Geg 2008, 16:49
ramus
Nu tai V formos variklis - ant kurio ismetimo kolektoriaus ta turbina bus ? O gal reiktu dvieju turbinu, bet ar vienodi oro srautai i abu isiurbimo kolektorius bus? O gal viena turbina ten kur susieina abu kolektoriai, bet tai labai toli ji bus. O tai jei pavyks variklio uzturbinimas, tai kaip tokia jega atiduoti vien i priekinius varomus ratus ? Zodziu daug reikalu ir dar daugiau pinigu :)

Parašytas: 10 Geg 2008, 19:12
TANKYSTAS
seip tai placiajame internete tikrai galima apie tai rasti info. Beje, buciau dekingas jei nustotumet rasyt visokius komentarus nei y tvora nei y mieta sitoje temoje. jei autorius pasirodys ir teiksis kazka parasyt verta komentavimo - tada ir rasykit. Jei ne - tema ramiai numirs. Jau issiaiskinom kad toks projektas prasmes nelabai turi, bet jei zmogus turi noro tegul daro. (Gal kaiptik dabar virina garaze del to ir neparaso nieko :D :D )

Anyway, cia y tema butu rasyti apie I6 konversijas calibru, ko net placiajame internete tikriausiai nerastumeme. Taip kad kaliegos neblevyzgokime.