Puslapis 2 iš 3
Parašytas: 30 Kov 2008, 11:52
WiliusG
Ernix - nelabai suprantu, ka nori tuo pasakyti. Tipo, kad tavo Cali "valina"? Nu ir ka? Mano irgi varant zvyrkliu 3 begiu be gazo ir uzmynus taippat uzsikasa... tai cia dziaugtis man dabar. Visos 8v manau taip patr padarytu, nes jos "valina"

Parašytas: 30 Kov 2008, 13:28
krax
gal tavo sankaba buksuoja?

kazkaip nesitiki,kad vaziuojant 3 shaiba 40km/h,ir paspaudus gaza uzsikastu masina

Parašytas: 30 Kov 2008, 13:45
TANKYSTAS
seip tai gali buti, su r14 senomis kaip pasaulis zemo profilio padangomis

and zvyrkelio arba slapio asfalto
Parašytas: 30 Kov 2008, 14:36
Vytautas88
TANKYSTAS rašė:seip tai gali buti, su r14 senomis kaip pasaulis zemo profilio padangomis

and zvyrkelio arba slapio asfalto
Leisk paklaust, prie ko čia padangų aukštis?
Parašytas: 30 Kov 2008, 15:18
Tornado
ir pas kuri cia kasas nuo 40 3 saiba?

(apie ten turbo +++) nesneku

Parašytas: 30 Kov 2008, 16:29
ernix
nu pyze viliau.....valina nevalina kox skirtumas, taip pasakaiu tau tik paemes kaip pavyzdy kad masina reikia jaust, o tu isvis pievas pradedi sneket........tai gerai pas tawe eina, ciuju 5 saiba is vietos kai duodi sniurus vyniot

Parašytas: 30 Kov 2008, 19:36
WiliusG
Ernix netiki? atvaziuok ir isbandyk

Vaziuojant 3 saiba nespaudziant gazo ir staigei numynus gaza ciut prakasa, ir dar karta numynus vel prakasa, bet jau truputeli daugiau. Aisku padango R-14 ziemines su sypais ir kasasi taip tik ant zvyrkelio

Parašytas: 30 Kov 2008, 19:56
ernix
tai tikiu ......antra karta kai spustelni labiau isisuka variklis todel ir prasisuka......
Parašytas: 30 Kov 2008, 20:37
TANKYSTAS
Vytautas88 rašė:
Leisk paklaust, prie ko čia padangų aukštis?
prie to pacio. mazesnis demetras = lengviau prasisuka.
Parašytas: 30 Kov 2008, 20:41
WiliusG
ernix rašė:tai tikiu ......antra karta kai spustelni labiau isisuka variklis todel ir prasisuka......
Tai va. Ir aisku neuzsikasa ten ziauriai, bet ratus prasuka

Parašytas: 30 Kov 2008, 21:39
Vytautas88
TANKYSTAS rašė:
prie to pacio. mazesnis demetras = lengviau prasisuka.
Kodėl? Plotas, esantis ant kelio dangos tai toks pat, nesvarbu ar kaliošas 50 aukščio ar 60.
Parašytas: 30 Kov 2008, 21:54
WiliusG
bet kuo profilis didesnis, amnau nors truputi apsunkeja ratu issukimas...
Parašytas: 30 Kov 2008, 21:55
SpottAuto
bad_brains rašė:susidejau 17' tai rodo 60, vaziuoji 53-54.
tas matuoklis man ligiai ta pati rodo, bet jei vaziuoji 100 nieko jis neberodo

idomu kokia paklaida ant tokio greicio.
Parašytas: 30 Kov 2008, 22:07
Tornado
cia dar klausimas

Parašytas: 30 Kov 2008, 22:07
TANKYSTAS
Vytautas88 rašė:TANKYSTAS rašė:
prie to pacio. mazesnis demetras = lengviau prasisuka.
Kodėl? Plotas, esantis ant kelio dangos tai toks pat, nesvarbu ar kaliošas 50 aukščio ar 60.
seip tai zemaprofiles buna platesnes paprastai. Ir isvis, ko cia prisi3.14sai ? Atkreipk demesi y zodzius
"senos kaip pasaulis"
Parašytas: 30 Kov 2008, 22:50
ernix
WiliusG rašė:ernix rašė:tai tikiu ......antra karta kai spustelni labiau isisuka variklis todel ir prasisuka......
Tai va. Ir aisku neuzsikasa ten ziauriai, bet ratus prasuka

neperseniausiai as saviske uzplesiau is vietos tai mazdaug i kalna 10m juostos liko, i 2 saiba ikaliau ir dar kokiu 30m sukosi ratai, kazkaip pasiseke itaikyt i 2 saiba ir nuejo....kas is sono mate sake gan ispudingas reginys, visa kelia dumai ruko is po padangu, o poto aisku klausimai "doch'as?", "v6"?

o calibra db visa ispjaustyta aplupta

Parašytas: 30 Kov 2008, 23:40
Vytautas88
TANKYSTAS rašė:seip tai zemaprofiles buna platesnes paprastai. Ir isvis, ko cia prisi3.14sai ? Atkreipk demesi y zodzius "senos kaip pasaulis"
Aš, žmogus, mėgstantis diskutuot (iš diskusijų ir gimsta tiesa), jei neskiri diskusijos nuo prisipisinėjimo, tai susimąstyk. Man tik pasidarė įdomu kodėl tu taip manai.
Parašytas: 31 Kov 2008, 01:11
markoooo
vienu zodziu vyrai, susidekit naujas, normalias padangas, ir nebebus kvailu diskusiju kieno calibra ilgesni sliuosa palieka...
cia ne variklio galia parodot, o >
1. kokias medines padangas turit
2. nesugebejima normaliai zmoniskai pajudet is vietos
na ir siaip sliuosindami veltui deginat ir taip jau prasta guma, tarp pacuku gal ir respectas, bet normalus zmones pamacius jusu vieno rato kepimo masina paprasciausiai mintyse pagalvos > debilas

Parašytas: 31 Kov 2008, 13:42
memelsite
Kas ne melas tas tiesa ... Mano padangos nepalieka jokiu šliosu, tik baltą atsfaltą

.
Prasikasa, neprasikasa, koks skirtumas, reikia just masina ir pajudėt staigiai, bet talygiai.
Parašytas: 31 Kov 2008, 17:39
ernix
drage reikia pjaunant sankaba islekt ant aukstu apsuku is vietos kad ratai neprasisukutu....
Parašytas: 31 Kov 2008, 18:09
Vytautas88
ernix rašė:drage reikia pjaunant sankaba islekt ant aukstu apsuku is vietos kad ratai neprasisukutu....
Žiūrint koks motoras. Jei C20NE ir reik greit startuot, apsukas laikau ties 2500rpm.
Parašytas: 31 Kov 2008, 20:21
ernix
daugiau reiktu....kai daviau draugeliui pralekt tai is vietos startavo kazkur 4-5rpm ir isvaziuoja jau ant 40km/h.....ir tada supratau kokia yra keramines sankabos nauda

Parašytas: 01 Bal 2008, 00:35
markoooo
ernix rašė:daugiau reiktu....kai daviau draugeliui pralekt tai is vietos startavo kazkur 4-5rpm ir isvaziuoja jau ant 40km/h.....ir tada supratau kokia yra keramines sankabos nauda

kazi kiek spidas rodo kai baigia sliuosint

Parašytas: 01 Bal 2008, 00:36
Tornado
idomumo delei

rusai su turbo drage startuodavo su 6k

Parašytas: 01 Bal 2008, 00:39
krax
jep,kolega su turbava irgi sake,kad laiko apsukas ant 6k rpm,ir tada meta sankaba
