Puslapis 2 iš 2
Parašytas: 02 Kov 2008, 18:11
mad_kaker
speju kad deda kita, spec padaryta uz 100k

Parašytas: 02 Kov 2008, 18:14
calibra
Vaziuoklei, sutinku, taip - daugiau neamortizuojamo svorio, nuo ko ji garantuotai kentes. Taciau, transmisijai tas kruvis IMHO nezhymiai padides (t.y. tiek, kiek reikes naudoti didesne jega, kad padaryti ta pati sukamaji judesi), bet variklio galios, imho, tam per akis, kaip ir transmisijos rezervo.
Parašytas: 02 Kov 2008, 18:18
ramus
Bet kai pagalvoji tai jei toks biudzetas, tai visai butu idomu pamatyti ka sis zmogus sukurtu jei pabandytu koki auto nuo nulio gaminti, ta prasme turetu kokio gamintojo agregatus, bet remas ir kebulas butu atiduoti jo fantazijai.
Parašytas: 02 Kov 2008, 18:25
calibra
tai, kad panasiai ir yra. Juk isvaizda ir vidu jis ten padarys savo, tik agregatai nuo merso liks.
Aisku, babkes tai beshanos. Man labiau patinka siuo atveju rusu projektai (visokie is bmw m6 arba bmw 850 perdarymai i senos volgos kebula ir pan.). Nors, jo pinigai - ka jis nori, ta daro.
Aisku, as taip nesielgciau

Parašytas: 02 Kov 2008, 19:21
ramus
Vis tik merso kebulas ji dar palyginti smarkiai riboja ir kartu savotiskai is mersedesu gerbeju puses ipareigoja islaikyti bent uzuomina i gamintoja. Tai va ir galvoju, kas butu jei sis zmogus gautu tik rema su ratais ir varikliu, koks kurinys tada isriedetu is jo garazo ?
Parašytas: 02 Kov 2008, 19:37
calibra
nu man rodos, kad jis ta kebula pasirinko jau turedamas galvoje, kas bus pakeista, o kas "tinka" (t.y. = palikta).
Cia jokios uzuominos i mersa jau nebelieka ir nebeliks, IMHO.
Parašytas: 02 Kov 2008, 20:03
ramus
Ko gero po to kai pamatysim galutini rezultata ir spresim kaip viskas pavyko ir kiek liko ten merso, nes dabar is tikruju sunku dar pamatyti koks bus po darbu

Parašytas: 02 Kov 2008, 20:14
Mechanikas
bet manau bus kazkas labai ispudingo.