Puslapis 22

Parašytas: 24 Sau 2008, 01:36
calibra
nepamenu kainos. Kazkur telefone buvo foto su tuo uzhrashu "reaktyvinis kuras", gan idomiai atrodo bendram degalines kontekste ;)

Parašytas: 24 Sau 2008, 01:37
Rocco_
ciuju kad turetu idomiai ziureti...pamatyciau tai tkr atkreipciau demesi,o kaina turetu kur kas brangesnis negu benzinas,seip logiskai pagalvojus :D

Parašytas: 24 Sau 2008, 01:39
calibra
Rocco_ rašė:ciuju kad turetu idomiai ziureti...pamatyciau tai tkr atkreipciau demesi,o kaina turetu kur kas brangesnis negu benzinas,seip logiskai pagalvojus :D
Tiksliai nepamenu, bet kaina labai panasi i kitu kuru kaina (jei atmintis labai neapgauna).

Parašytas: 24 Sau 2008, 01:40
Rocco_
nu pzdc,ryt specialiai prasuksiu kalvariju gatve pasiziuret kad isitikinciau :D

Parašytas: 24 Sau 2008, 01:42
calibra
is taves alus man uz informacija ;)

Parašytas: 24 Sau 2008, 01:43
Fruktas
gi reaktyvinis kuras kazkas panasaus y dyz kura ar zibala, tai kaina ir neturetu labai skirtis, o va butu aviacinis tada kitas reikalas

Parašytas: 24 Sau 2008, 01:47
Rocco_
calibra per vgm suderinsim ok.spec tau uz info daugelio temu ir seip protingus postus pastatysim zebenksties apyniaus :D to fruktas,manau nlb kuom skiriasi aviacinis nuo reaktyvinio.aviacinis kiek skaites tai kaina kosmosas :!:

Parašytas: 24 Sau 2008, 01:50
Fruktas
deje kad skiriasi, net ir labai

Parašytas: 24 Sau 2008, 01:51
Rocco_
nu isminciau man neprotingam paaiskink kuom? :lol: :lol:

Parašytas: 24 Sau 2008, 01:55
Fruktas
visu pirma tai kur naudojamas, reaktyvinis kuras naudojamas reaktyviniuose varikliuose, jei nori tikslaus ju weikimo tai google pasinaudok, avacinis kuras naudojamas lektuvuose, kur visai kitas varikliu veikimo principas ir kitos degimo salygos, is keleiviniu lektuvu matai is galo liepsna kaip is naikintuvo ?

Parašytas: 24 Sau 2008, 01:59
Rocco_
seip buna turboreaktyviniai varikliai jie kaskuo skiriasi,nu cia is tikro idomi tema reiktu pasidomet daugiau :)
jau radau kaip veikia reaktyvinis variklis,paprasciausiai pats judedams lektuvas paduoda ora i degimo kamera,turboreaktyvinis atvirksciai-ventiletorius itraukia ora,ji suspausdzia ir paduoda i degimo kamera.taigi siem varikliams turi but ir skirtingas kuras

Parašytas: 24 Sau 2008, 02:07
Fruktas
http://www.youtube.com/watch?v=zZBrEdxICxY cia yra su reaktyviniu varikliu, jo veikimo principas stumti objekta, siuo atveju sunkvezimy, degimas vyksta prie labai dideles temp ir paduodama labai daug oro todel naudojama kazkas panasaus y dyzely, degdamas tas misiny sukuria didele jega ko pasekoje pasiekiama didele stumimo jega, taip pat naudojama naikintuvuose tokia sistema, tiksliai nepamenu sio variklio konstrukcijos, tik zinau kad labai ydomus oro padavimas ir jo reikia labai daug, ir tikrai pamenu kad kuras yra ar tai dyzelis ir zibalas, nu kazkas is tokiu, kitaip vadinamas reaktyviniu kuru, o aviacinis tai visai kas kita, didelio oktaninio laipsnio ir su yvairiais priedais, nes to reikalauja varikliai kuriuose naudojamas

Parašytas: 24 Sau 2008, 02:11
Rocco_
pricipa sawo poste trumpai parasiau,suspaustas oras paduodamas tdl degimo kameroj uzdegtas kuro misinys sukuria dideli ismetamu duju srauta ko pasekoje atsiranda traukos jega....gerai, cia du fizikai filosofuojam :lol:

Parašytas: 24 Sau 2008, 02:14
Rocco_
ta video esu seniau mates....pagreitis milziniskas....

Parašytas: 24 Sau 2008, 02:20
Fruktas
http://www.youtube.com/watch?v=nBqfKW4I ... re=related stai dar vienas is rimtesniu, yra kazkur kuris iswysto 15000ag, ir tikrai zinau kad kuras naudojamas labai panasus y dyzely, o paprastuose lektuvuose naudojami kitokie varikliai, tu weikimo principo schema kazkur turejau bet nepamenu kaip viskas vyksta, ten esme kad kuras suka turbina, bet kokiu budu nepamenu, o va ten naudojamas aviacinis kuras ;)

Parašytas: 24 Sau 2008, 02:42
Rocco_
tame ir esme kad ten kiek maciau visa greity sukuria ismetamu duju sukurta traukos jega....

Parašytas: 24 Sau 2008, 02:50
Fruktas
tiksliau tariant ne traukos o stumimo jau, o lektuvuose suka turbina, reiks pasidomet kokiu budu suka ja, o si reaktyviniu kaip ir aisku jau, o del kuro jei netiki pasidomek ;) ir manau jau yrodziau kad aviacinis ir reaktyvinis tai du skirtingi dalykai ;)

Parašytas: 24 Sau 2008, 03:37
Naujokelis
tai va virshutine variklio schema ira rektyvinionaikintuo variklio o apatine boingo pricipas tas pats o del ko ish boeingu liepsnos ish galo nera tai pastudijuok akivaizdziai matos :) Paveikslėlis

abiejuose naudojamas tas pats kuras :) o aviacinis kuras naudojamas tai tuose lektuvu varikliuose kurie veikia veikia kaip ir mashinos variklio principu :) (kurie dazniausiai turi propelerius)

Parašytas: 24 Sau 2008, 03:56
Rocco_
+1. ;) sita tema isnagrinejom gan placiai

Parašytas: 24 Sau 2008, 13:45
YELLOW
Nu bet jus blevyzgalai tai pavarot off topica juoda, tai ar apie kura sia tema sukuriau???Pasidarykit atskira tema ir dalinkites info i valias...
Noreciau kad moderatorius pratrintu kad ne i tema ;)

Parašytas: 24 Sau 2008, 14:12
Fruktas
siaip tai tu dvieju varikliu veikimo principas ne toks pat o panasus jei ka :!: naikintu naudojama vien tik stumimo jega ir visas yeinantis oras naudijamas degimui, o kitas variklis didziaja jegos daly gauna is tos dideles turbinos, sudeges kuras vaidina daug mazesny vaidmeny prie lektuvo judejimo, tikslesne paskirtis butu sukti turbina kad ta kuo daugiau oro trauktu-pustu. sitam paveikslely tik parodyti skirtumai, pasinaudojas google gali rasti daug detalesny tokio variklio veikimo principa, berods detaliausiai radau nasa puslapyje.

o del OT tai manyciau netrinti o geriau sukurus nauja tema perkelti siuos postus, nes cia gan ydomi info yra sawisvietai ;)

Parašytas: 24 Sau 2008, 19:25
Rocco_
as ir taip galvoju.sukurt tema reaktyviniai varikliai ar pan kaska ir perkelti postus