Klaipedieciai darosi DRAGSTERI
Tiksliai nepamenu, bet kaina labai panasi i kitu kuru kaina (jei atmintis labai neapgauna).Rocco_ rašė:ciuju kad turetu idomiai ziureti...pamatyciau tai tkr atkreipciau demesi,o kaina turetu kur kas brangesnis negu benzinas,seip logiskai pagalvojus
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Rocco_
- Veteranas
- Pranešimai: 2174
- Užsiregistravo: 16 Lap 2006, 23:34
- Vietovė: Majamis - Kaunas - Londonas
calibra per vgm suderinsim ok.spec tau uz info daugelio temu ir seip protingus postus pastatysim zebenksties apyniaus
to fruktas,manau nlb kuom skiriasi aviacinis nuo reaktyvinio.aviacinis kiek skaites tai kaina kosmosas 
VW Golf 1.9 TDI 81kw 96m
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
visu pirma tai kur naudojamas, reaktyvinis kuras naudojamas reaktyviniuose varikliuose, jei nori tikslaus ju weikimo tai google pasinaudok, avacinis kuras naudojamas lektuvuose, kur visai kitas varikliu veikimo principas ir kitos degimo salygos, is keleiviniu lektuvu matai is galo liepsna kaip is naikintuvo ?
sseghgagsdggasg
-
Rocco_
- Veteranas
- Pranešimai: 2174
- Užsiregistravo: 16 Lap 2006, 23:34
- Vietovė: Majamis - Kaunas - Londonas
seip buna turboreaktyviniai varikliai jie kaskuo skiriasi,nu cia is tikro idomi tema reiktu pasidomet daugiau 
jau radau kaip veikia reaktyvinis variklis,paprasciausiai pats judedams lektuvas paduoda ora i degimo kamera,turboreaktyvinis atvirksciai-ventiletorius itraukia ora,ji suspausdzia ir paduoda i degimo kamera.taigi siem varikliams turi but ir skirtingas kuras
jau radau kaip veikia reaktyvinis variklis,paprasciausiai pats judedams lektuvas paduoda ora i degimo kamera,turboreaktyvinis atvirksciai-ventiletorius itraukia ora,ji suspausdzia ir paduoda i degimo kamera.taigi siem varikliams turi but ir skirtingas kuras
VW Golf 1.9 TDI 81kw 96m
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
http://www.youtube.com/watch?v=zZBrEdxICxY cia yra su reaktyviniu varikliu, jo veikimo principas stumti objekta, siuo atveju sunkvezimy, degimas vyksta prie labai dideles temp ir paduodama labai daug oro todel naudojama kazkas panasaus y dyzely, degdamas tas misiny sukuria didele jega ko pasekoje pasiekiama didele stumimo jega, taip pat naudojama naikintuvuose tokia sistema, tiksliai nepamenu sio variklio konstrukcijos, tik zinau kad labai ydomus oro padavimas ir jo reikia labai daug, ir tikrai pamenu kad kuras yra ar tai dyzelis ir zibalas, nu kazkas is tokiu, kitaip vadinamas reaktyviniu kuru, o aviacinis tai visai kas kita, didelio oktaninio laipsnio ir su yvairiais priedais, nes to reikalauja varikliai kuriuose naudojamas
sseghgagsdggasg
-
Rocco_
- Veteranas
- Pranešimai: 2174
- Užsiregistravo: 16 Lap 2006, 23:34
- Vietovė: Majamis - Kaunas - Londonas
pricipa sawo poste trumpai parasiau,suspaustas oras paduodamas tdl degimo kameroj uzdegtas kuro misinys sukuria dideli ismetamu duju srauta ko pasekoje atsiranda traukos jega....gerai, cia du fizikai filosofuojam 
VW Golf 1.9 TDI 81kw 96m
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
http://www.youtube.com/watch?v=nBqfKW4I ... re=related stai dar vienas is rimtesniu, yra kazkur kuris iswysto 15000ag, ir tikrai zinau kad kuras naudojamas labai panasus y dyzely, o paprastuose lektuvuose naudojami kitokie varikliai, tu weikimo principo schema kazkur turejau bet nepamenu kaip viskas vyksta, ten esme kad kuras suka turbina, bet kokiu budu nepamenu, o va ten naudojamas aviacinis kuras 
sseghgagsdggasg
-
Naujokelis
- Pradedantysis
- Pranešimai: 177
- Užsiregistravo: 26 Spa 2007, 01:24
- Vietovė: Klaipeda, Kartena
- Kontaktinė informacija:
tai va virshutine variklio schema ira rektyvinionaikintuo variklio o apatine boingo pricipas tas pats o del ko ish boeingu liepsnos ish galo nera tai pastudijuok akivaizdziai matos

abiejuose naudojamas tas pats kuras
o aviacinis kuras naudojamas tai tuose lektuvu varikliuose kurie veikia veikia kaip ir mashinos variklio principu
(kurie dazniausiai turi propelerius)

abiejuose naudojamas tas pats kuras
2 metus svajojau, 1 metus taupiau ir kai nesigavo pasiemiau paskola bet visvien nusipirkau CALI :D
siaip tai tu dvieju varikliu veikimo principas ne toks pat o panasus jei ka
naikintu naudojama vien tik stumimo jega ir visas yeinantis oras naudijamas degimui, o kitas variklis didziaja jegos daly gauna is tos dideles turbinos, sudeges kuras vaidina daug mazesny vaidmeny prie lektuvo judejimo, tikslesne paskirtis butu sukti turbina kad ta kuo daugiau oro trauktu-pustu. sitam paveikslely tik parodyti skirtumai, pasinaudojas google gali rasti daug detalesny tokio variklio veikimo principa, berods detaliausiai radau nasa puslapyje.
o del OT tai manyciau netrinti o geriau sukurus nauja tema perkelti siuos postus, nes cia gan ydomi info yra sawisvietai
o del OT tai manyciau netrinti o geriau sukurus nauja tema perkelti siuos postus, nes cia gan ydomi info yra sawisvietai
sseghgagsdggasg