Puslapis 2 iš 5
Parašytas: 28 Gru 2007, 02:35
mad_kaker
ta kur arciau akumo buvo uzsalusi iki puses, ir puse issipute, o kur arciau oro filtro toi pusei tai issiputusi buvo slanga...
Parašytas: 28 Gru 2007, 02:37
Fruktas
taip buna kad pirma kart uzsalus niekas nenutinka, bet va neziniau kaip su galais, jie plastmasiniai patys kanalelei tai buna kad pasipucia ir viskas, o palstmese labiau linkusi trukti
Parašytas: 28 Gru 2007, 02:37
mad_kaker
ramus rašė:Antifryzas sistemoje turetu pamazu atitirpdyti ir radiatoriu. Kas del pacio radiatoriaus tai pasitaiko, kad po pirmo uzsalimo ir nepratruksta. Dar noreciau paklausti kiek laiko isstovejo su tuo vandeniu po paskutinio vaziavimo ?
as kazkaip taip ir pagalvojau kad tas antifryzas turetu ta vandenuka pagriaust, kuciu nakti pastaciau taip ir salo lauke palikta iki siovakaro...
Parašytas: 28 Gru 2007, 02:40
Fruktas
siaip turejo jau viskas but uzsalia tik tos pratirpo nuo variklio silumos
Parašytas: 28 Gru 2007, 02:59
ramus
Tai tikrai per ilgai uzsibuvo su vandeniu, atsimenu kai buvau dar spingalietas ir antifryzas nebuvo dar labai daznai naudojamas tai seni vazevikai sakydavo, kad jei masina buvo pilnai uzkaitusi tai kai sala ir ji palikta su vandeniu, tai ja reikia uzkurti ir vel pilnai uzkaitinti mazdaug kas 3-5 val. O kas liecia ta tarskima uzkurus , tai manau, kad gali buti kai uzsalo ir buvo uzkurta, tai dirzas nusuko vandens pompos veleneli arba skyvuka- zvaigzdute, nes nepajege prasukti uzsalusios sparnuotes.
Parašytas: 28 Gru 2007, 03:04
mad_kaker
hm, o kaip ta reikia suzinot? imt vandens pompa lauk?
Parašytas: 28 Gru 2007, 03:58
ramus
O koks variklis ? Rektu nusiimti paskirstymo dirzo apsauga ir vizualiai ivertinti ar neprasukta pompos zvagzdute( beje prasukta ant pompos velenelio gali buti ir sparnuote), ar nepersokes dirzas, kas labai negerai 16v varikliui(ziureti mietkas) ir bandyti kurti, uzkurus klausyti ar tarskimas is pompos (geriau dirbti dviese: vienas salone stebi prietaisus, o kitas stebi varikli ) Zinoma galima issiimti pompa ir ja apziureti is karto, taip ko gero daryciau 16v varikliui. Bet turiu pasakyti , kad tai tik mano pamastymai, o as kaip bebutu neesu profesionalus mechanikas.
Parašytas: 28 Gru 2007, 10:05
Calvin
16V pas jį..

Parašytas: 28 Gru 2007, 11:24
calibra
beje, jeigu kam kada nors yra teke perkaitinti motora, tai yra, ko gero, tikeje girdeti ir bildesi del perkaitimo.
Cia jau daug pasake:
1. atshildyti visa ausinimo sistema
2. tikrinti paskirstymo dirzho zymes (metkas)
3. del visa ko pakeisti vandens pompa (laikinai ir naudota galima ideti)
4. patikrinti, ar ish bloko neishstumti kamschiai
5. patikrinti radiatoriaus bukle
Parašytas: 28 Gru 2007, 11:55
mad_kaker
bandysiu nuimt radijatoriu nestis ji i kambari, atsildyt. tada ziuresiu tas metkas ir ta pompa. reiks dar kurnors irankiu nusipirkt, nes aisku saviskiu neisidejau...
Parašytas: 28 Gru 2007, 13:03
Fruktas
turiu vandens pompa kuri dirbusi tik kelis k km, jei ka y pm.
to calibra, bildejimas atsirado tik uzkurus, vadinasi perkaitimas nk detas, siaip ant vandens pompos nk nesimatys jos neisemus
Parašytas: 28 Gru 2007, 13:39
mad_kaker
tai reikia naujos vandens pompos ir skubiai ja pakeisti... frukai atsiusk i pm savo nr paskambinsiu gal susitarsim del pompos. del pakeitimo tai bandysiu eit i opel servisa...
Parašytas: 28 Gru 2007, 14:16
mad_kaker
zodziu taip:
pompa zirzia,
bet variklis nekaista,
ant langu pucia tik salta ora, niekaip jis nesusyla,
ir langai greitai apsitraukia ledu is lauko.
jeigu ne karsto oro trukumas jauciu ir savo hodu parriedeciau. dabar ieskau tralo....
Parašytas: 28 Gru 2007, 14:55
ramus
Tai pompa vis tiek turbut reikia keisti, nes jei uzsikirstu ir del to prasisuktu dirzas tai 16v varikliui.... O kad nesildo salono, tai jei ir pakeitus pompa nesildys, tai gali buti trukes peciuko radiatorius, del viso pikto galima paziureti ar neslapia ant salono grindu. Del pargabenimo, tai galima ir ant ratuku.
P.S Dar reiktu paziureti tepalus ar nera balsvi, kas reikstu, kad jie maisosi su ausinimo skysciu.
Parašytas: 28 Gru 2007, 15:07
mad_kaker
jo tepalus ziurejau normalu , antifryzo lyg ir truputis dingo... pompa lyg ir atlieka kazkiek savo funkcijas, bet aisku kad ja keisiu.., po nauju metu daug darbo nusimato ir islaidu

taip kad reikia mieli vairuotojai bukit atidesni negu as

Parašytas: 28 Gru 2007, 15:28
calibra
jeigu salono peciukas neshildo - kiba koks ledo kamshtis iki salono pechiuko? Arba, termostatui amba?
Parašytas: 28 Gru 2007, 15:40
mad_kaker
jo galejo ir termostatas persalti. ledo kamsciukas irgi gali but manau, reiks viska ardytis is ieskot. dabar patarkit kur vilniuj galima opeliukui nupirk vandens pompa normalia? tai su didesniais paaiskinimais kurioj vietoj nes as kaip ir nevietinis cia

Parašytas: 28 Gru 2007, 16:04
Nitro
UAB Amantas - Šeškinės g. 26, VILNIUS (5) 2424518
pasiskambink - papasakos kaip juos rasti. Maps.lt taip pat tau pades

Parašytas: 28 Gru 2007, 16:06
mad_kaker
kokios firmos pompos yra geriausios?

Parašytas: 28 Gru 2007, 17:40
Fruktas
pirmiausiai issiaikink kaip sakiau del to tempejo, nes nuo to tempejo priklauso kokia pompa, dvieju rusiu eje ir nera kaip atskirt, pasake taip kai as pirkau, bus arba ta arba ta, atskirti neatskirsi kol nematysi kokia sistema su paskirstytojo dirzu. o del to kad salone salta tai gi ir ten viskas uzsalo, pabus pliusine temp ir atsils, o tada zet turesi kas darosi, bega kur ar ne
Parašytas: 29 Gru 2007, 11:27
NosTraDamX
Geras.Fruktas rašė:pirmiausiai issiaikink kaip sakiau del to tempejo, nes nuo to tempejo priklauso kokia pompa, dvieju rusiu eje ir nera kaip atskirt, pasake taip kai as pirkau, bus arba ta arba ta, atskirti neatskirsi kol nematysi kokia sistema su paskirstytojo dirzu. o del to kad salone salta tai gi ir ten viskas uzsalo, pabus pliusine temp ir atsils, o tada zet turesi kas darosi, bega kur ar ne
nu siaip nelabai nieko nereikia aiskintis. su dokumentais masinos nueini i parduotuve kur yra dalys, ir palei variklio koda jie tiksliai duoda tau pompa. nes dabar naujuosiuose auto dokumentuose ir variklio kodas yra. as kai nusipirkau kai reikejo keisti visus dirzelius itempejuos ir guolius tuos, per tam paty ir buvau keites pompa ta vandens nes pas mane ji visa apserksnijus kazkokia buvo(berods 80 lt mokejau). tai eolte berods pirkau tai sako atnesk masinos dok palei koda nustatysim kokia eina.
Parašytas: 29 Gru 2007, 13:42
mad_kaker
zodziu tokie meistriukai masinuka apziurejo, labai sunku su jais bendraut, kol pasiteisini kaip ten tas vanduo acirado, ir pradeda sneket su manim isvis kaip su durniuku

bet zodziu uzvare toki dalyka kad sitam c20xe ausinimo sistemai reikia naudoti tosola o ne antifreza. nepasake kodel bet tipo tosolas geriau. o ka jus mastot? tasola ar antifryza renkates?
ir dar ar reikes keltis varikli? eis prieit?
Parašytas: 29 Gru 2007, 14:07
Nitro
mad_kaker rašė:zodziu tokie meistriukai masinuka apziurejo, labai sunku su jais bendraut, kol pasiteisini kaip ten tas vanduo acirado, ir pradeda sneket su manim isvis kaip su durniuku

bet zodziu uzvare toki dalyka kad sitam c20xe ausinimo sistemai reikia naudoti tosola o ne antifreza. nepasake kodel bet tipo tosolas geriau. o ka jus mastot? tasola ar antifryza renkates?
ir dar ar reikes keltis varikli? eis prieit?
kuo antifrizas skiriasi nuo tosolo?

dar gal pasake kokios spalvos reikia pilti?
eini i koki croonoil.com - pasizhiuri ka rekomenduoja, supili - nesuki galvos.
Parašytas: 29 Gru 2007, 14:08
bad_brains
sitam variklyje naudojamas antifryzas, tikrai ne tosolas, todel kad tosolas kazkiek chemishkai veikia aliumini. variklio galvute aliuminnine, todel ir naudojamas antifrizas.
priejimas dirzui ir popai pakeisti yra. reikia nuimti keleivio puses rata, visus dirzelius ir prieisi.
tik jei darsies pats, tai iskart pasirupink normaliu raktu skyvui nusukti. ten, regis pora vaziantu yra priklausomai nuo to koks dirzas generatoriaus. jei siauras, tai kiek pamenu sesiakampis 6mm, jei platus, tai chitra tokia galvute.
Parašytas: 29 Gru 2007, 14:25
Barton
mad_kaker noreciau paklaust taves visu pirma , jai galima?
visa sita tau nutiko su is NosTraDamX nusipirkta cali ?