Razdatkes blokavimas, idejos kaip padaryt ne 100% blokavima

Su automobilio varikliu, transmisija ir jų eksploatacija susiję klausimai.
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

pas frukta 4x4 kompas parode visas imanomas klaidas (t.y. absoliuciai visas, kurias jis tik gali parodyti), kai praktiskai vos ne bet kokia 4x4 klaida ismetus 4x4 yra atjungiama. Hidraulika pas frukta taip pat atjungta, bet 4x4 veike.
Paskutinį kartą redagavo calibra 21 Gru 2007, 12:09. Iš viso redaguota 1 kartą.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Fruktas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1533
Užsiregistravo: 13 Bal 2007, 01:53

Standartinė Fruktas »

joa as, man jau teko ardyti nes prasikasus priekiniams ratams pradedavo is movos sklisti labai negrazus garsas. hidraulika vissikai antjungta, vamzdukas iseinantis is hidro akumuliatoriaus nupjautas is uzglusinatas, ant razdatkes tas pats padaryta. isgavus toky efekta kaip buwo issisprestu visos bedos kurios kyla kai uzligsta orginaliai aba mechaniskai blokuoji
sseghgagsdggasg
Fruktas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1533
Užsiregistravo: 13 Bal 2007, 01:53

Standartinė Fruktas »

ir veike labai panasiai y orginalia tik paspaudus stabdy nebuwo atjungiama, apsisukant tik siek tiek sunkiau masina riededavo bet asius sukimai per mova kompensuodavosi, vadinai praslysdavo diskiukai, o mechaniskai sublokavus asiu sukimosi skirtumai nesikompensuoja ko pasekoje prasikasineje galinis ratas vienas
sseghgagsdggasg
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Standartinė Slamdog »

Geras.Fruktas rašė:na tai as suprantu kad yjungia isjungia, tik klausimas kilo kokiu budu veike jei nebuwo suspaudimo ? nes jei nera suspaudimo ir mova neperduoda jegos y gala, kitaip tarinat atjungia jy, o cia weike pastoviai ir nebuwo 100% uzblokuota, toky efekta ir noriu isgauti, nereikia man kad atsijungtu stabdant, kaip orginaiai yra. kazkokiu tai budu taip padaryta pas mane buwo ir as noriu vel ta paty efekta isgauti
Nu tai sakau, kazkas turi buti padaryta. Ir tikrai ne stebuklai isardzius sugalvot kaip tuos diskus nuspaust - ne apie tai kalba eina, nes ne sitoj vietoj yra Cali 4x4 sistemos problema...
Over 400bhp makes baby Jesus cry
Fruktas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1533
Užsiregistravo: 13 Bal 2007, 01:53

Standartinė Fruktas »

kaip tai ne cia ?
sseghgagsdggasg
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Standartinė Slamdog »

Geras.Fruktas rašė:joa as, man jau teko ardyti nes prasikasus priekiniams ratams pradedavo is movos sklisti labai negrazus garsas. hidraulika vissikai antjungta, vamzdukas iseinantis is hidro akumuliatoriaus nupjautas is uzglusinatas, ant razdatkes tas pats padaryta. isgavus toky efekta kaip buwo issisprestu visos bedos kurios kyla kai uzligsta orginaliai aba mechaniskai blokuoji
Oj, patikek neissisprestu, nes bedos ne tame. O visco tavo, kaip ir rasiau - PIZDA. Kaip suprantu, dabar mechaniskai sublokaves dif'a, tai zinok geriau istrauk nes visiskai sulauzysi razdatke, tai laiko klausimas.
Paskutinį kartą redagavo Slamdog 21 Gru 2007, 12:43. Iš viso redaguota 1 kartą.
Over 400bhp makes baby Jesus cry
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Standartinė Slamdog »

Geras.Fruktas rašė:kaip tai ne cia ?
Problema yra visko movoj, kadangi ji nelaiko. O sublokavus mechaniskai, dif'as luzta, kadangi nera kas kompensuotu sukimosi tarp asiu skirtumus.
Over 400bhp makes baby Jesus cry
Fruktas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1533
Užsiregistravo: 13 Bal 2007, 01:53

Standartinė Fruktas »

tai sita zinau, todel ir sakau kad reikia visko mova padaryt mazai prasisukancia be hidraulikos, kad kompensuotusi skirtumai tarp asiu ir pakaktu jegos sukti galiny tilta, tam reikalau mastau naudoti kokia tai klampia medziaga, ka ir bandau isaiskint kad pas mane taip ir buwo padaryta :!:
sseghgagsdggasg
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Standartinė Slamdog »

Geras.Fruktas rašė:tai sita zinau, todel ir sakau kad reikia visko mova padaryt mazai prasisukancia be hidraulikos, kad kompensuotusi skirtumai tarp asiu ir pakaktu jegos sukti galiny tilta, tam reikalau mastau naudoti kokia tai klampia medziaga, ka ir bandau isaiskint kad pas mane taip ir buwo padaryta :!:
Taip, padaryti reikia tai, bet klausimas kaip... Paskaityk dar karta ka parasiau tau pirmam poste del visco movos ir viskozinio tepalo. O tu tikiesi ji pakeisti "kokia tai klampia medziaga" :lol:
Over 400bhp makes baby Jesus cry
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

FYI, tai ka jau minejo slamdog, apie razdatke : is migweb:

"the 4x4 has a spaz-proof clutch which disengages it when you brake, the VTS locked box removes this, which is a good idea because a) it's useless and b) one less thing to fail"

Beje, dar idomus dalykas, kuri jau gyvai esu minejes ir slamdog ir fruktui del skirtingu perdavimu tarp priekines ir galines asies:
"there is a tiny rotational difference between front and rear which keeps the viscous slightly warm all the time."

Man tai sunkiai suprantama, kaip tas 100% blokavimas atlaiko? Juk del skirtingo "ratio" tas 100% blokavimas su 4x4 turetu iskarto (ar labai greitai) sulauzhyti razdatke, ar as klystu?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Fruktas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1533
Užsiregistravo: 13 Bal 2007, 01:53

Standartinė Fruktas »

tiesiai vaziuojant gaunasi vienodas aba labai panasus sukimas, o sukant skiriasi ko pasekoje ir lusta
sseghgagsdggasg
Fruktas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1533
Užsiregistravo: 13 Bal 2007, 01:53

Standartinė Fruktas »

Slamdog rašė:Taip, padaryti reikia tai, bet klausimas kaip... Paskaityk dar karta ka parasiau tau pirmam poste del visco movos ir viskozinio tepalo. O tu tikiesi ji pakeisti "kokia tai klampia medziaga" :lol:
na tai kiek as suprantu tas tepalas butu gerai jei nebutu hidraulines dalies, atsisako hidrauline dalis ir tada tas tepalas neefektyvus tampa
sseghgagsdggasg
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Geras.Fruktas rašė:tiesiai vaziuojant gaunasi vienodas aba labai panasus sukimas, o sukant skiriasi ko pasekoje ir lusta
Butent, kad tas sukimas yra SKIRTINGAS. Tame ir bajeris.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

jei tiketi vienu garsiausiu pasaulyje caly moderiu qrew, per gamykline viskomova perduodama 70-90nm

Jis perdare razdatke taip:
"I've used a electrical oil pump for the txb.

How the visco is modified to achive more torque :
there are a number of plates inside the visco. but changing the distance between each plate, you're able to add more plates.
and then justify the oil level you can achive whatever torque you want
In basic.
"
linkas
Po tokio mod'o pas ji i galine ashi perduoda iki ~250nm.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

vectra svedu,su butent calibros aprasytu modu http://www.youtube.com/watch?v=kAABq1fg9Zs

o cia pamastymui http://ladedruckbefeuert.de/umbauten.html
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Standartinė Slamdog »

calibra rašė:Man tai sunkiai suprantama, kaip tas 100% blokavimas atlaiko? Juk del skirtingo "ratio" tas 100% blokavimas su 4x4 turetu iskarto (ar labai greitai) sulauzhyti razdatke, ar as klystu?
Taip, tu teisus, bet cia jau prasideda tokia fizika - jegos perteklius paverciamas siluma. Todel "kazkiek" ar "iki tam tikro lygio" mechaniskai sublokuotas centrinis diferencialas gali laikyti, taciau tai yra LAIKINA 100%.
Over 400bhp makes baby Jesus cry
Fruktas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1533
Užsiregistravo: 13 Bal 2007, 01:53

Standartinė Fruktas »

mes kalbam apie mechaniskai blokuota ne centrinydiferianciala o visco mova. kitas paprastas pastebejimas, gamintojas turbo cali padangas dejo tokias, priekyje 205/50 gale 225/45 spinduliai panasus gaunasi bet ne identiski, pas mane dabar identiskos visos 4 padangos ir 100% blokuota visco mova, ir sakau, sukimosi neatitikimas jauciasi tik susukus vaira, tiesiai vaziuojant jokiu bedu
sseghgagsdggasg
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Standartinė Slamdog »

Geras.Fruktas rašė:na tai kiek as suprantu tas tepalas butu gerai jei nebutu hidraulines dalies, atsisako hidrauline dalis ir tada tas tepalas neefektyvus tampa
Rasau dar karta specialiai tau:
"Tas tepalas" yra labai sudetinga silikonine medziaga, kurio studijoms yra rasomos atskiros knygos.
"Tas tepalas" gali buti pagamintas tik su labai sudetinga iranga, kuri kainuoja NESVEIKAS (tiesiogine to zodzio prasme) babkes. Ji siuo metu yra Sveicarijoj.
Bent minimiliai, bent laseliu (sakyti reiktu "net") pakeitus "to tepalo" chemine struktura, kieki movoj, jos darbo savybes ir charakteristikos keiciasi is esmes.
Del visu auksciau isvardintu priezasciu visco mova yra NEARDOMA.
Over 400bhp makes baby Jesus cry
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Standartinė Slamdog »

Geras.Fruktas rašė:mes kalbam apie mechaniskai blokuota ne centrinydiferianciala o visco mova. kitas paprastas pastebejimas, gamintojas turbo cali padangas dejo tokias, priekyje 205/50 gale 225/45 spinduliai panasus
Fruktai, tu nesiklausai, as tau parasau kaip yra, o tu vis tiek savo nesamones rasai, isiskaityk labiau... Visco mova ir yra centrinio diferencialo dalis, jos pagalba diferencialas yra blokuojamas ir jos pagalba yra pasalinami sukimosi tarp asiu skirtumai. Gamintojas dejo 205/50 padangas tiek prieky, tiek gale, tavo informacija yra klaidinga. Be to, gamintojas leido ne didesni nei 2mm nusidevejimo tarp priekines ir galines asies padangu skirtuma, kas sudarytu diskeliu sukimosi skirtuma visco movoj.
Over 400bhp makes baby Jesus cry
Slamdog
Entuziastas
Pranešimai: 281
Užsiregistravo: 26 Spa 2006, 08:32
Vietovė: Afghanistan
Kontaktinė informacija:

Standartinė Slamdog »

calibra rašė:jei tiketi...
Taip Calibra, todel ir rasinejau siandien is ryto del tu ratu prasisukimu :lol: Stock 8v 4x4 Cali visco mova maksimalus sukimo momento perdavimas i kardana yra berods 68nm. Stock turbo Cali maksimalus visco movos perdavimas - 90nm. Maksimalus reiskia maksimalus, t.y. didinant variklio galia, maksimalus perdavimas nedides. Todel gali isivaizduoti, kokie kruviai tenka centriniui dif'ui ant spaustos Cali...
Tokia chimija, kaip pasidare tas, nezinau kas galetu padaryti, tai be galo sudetinga ir turi buti labai rimtas dede, kuris zinotu ka daro. Tas, kur idejau nuotrauka, panasiu budu gali padaryti iki 180nm. Siaip, manau, kad tas pats senis dare ir sitam svedui.
Over 400bhp makes baby Jesus cry
dosmaster
Klubo Narys
Pranešimai: 729
Užsiregistravo: 29 Lie 2006, 16:29
Vietovė: Vilnius/Klaipeda

Standartinė dosmaster »

Waw, kaip cia tokia tema pramiegojau :)
Taip "Tas tepalas" tikrai yra "specialus gelis", tik kazin ar tikrai jau jis ten toks tebuklingas ir brangus kaip Slamdog sake, cia gal tik pafantazavo zmogus biski ;) Nors butu idomu isgirsti realius skaicius :)

Re: "kaip padaryt ne 100% blokavima" :
Tai kad orginalioj calibroj taip ir yra padaryta, uz tai atsako visko mova !!!

P.S. visko movos "jega" galima ismatuoti !!! reikia ja istatyti i letaeiges tekinimo stakles, o ant kito galo uzdeti verzliarakti matuojanty sukimo momenta (Nm)...
Turint tokia testavimo galimybe galima butu pamegint paeksperimentuoti su skirtingomis medziagomis ir istirti kiek Nm duoda skirtingos medziagos....
Calibra 4x4 8v (Sold)
Fruktas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1533
Užsiregistravo: 13 Bal 2007, 01:53

Standartinė Fruktas »

dosmaster va apie ka ir kalbu, bet paaiskinkit man ka sudaro hidraulikos slegis ? kiek as zinau tai sukelus slegy susispaudzia ir perduodamas sukimas y gala, nera slegio mova laisvai sukasi ? teisingai mastau ?
sseghgagsdggasg
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

kazkokia fygnia gaunasi :)

beje zinant kokia medziaga ja pasvert tiek kiek reikai neproblema!!!
"Eine Legende Lebt Immer..."
Fruktas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1533
Užsiregistravo: 13 Bal 2007, 01:53

Standartinė Fruktas »

as cai kazko dabar stipriai nesupratau, gi be hidrauklikos slegio ta mova neperduoda pakankamai jegos, tai kaip ja pratestuot galima tada ? ir jei ji prasisuks veikiama apie ta 90nm jega tai vadinasi ir ydejus y vieta turi veikt 4x4. esme tokia kad reikia uzpildyti visco mova tokia medziaga kad be slegio ar dar kolio bieso prasisuktu veikiant iki 100nm jega, nereikia tokiu fignia kaip yra orginaliai kad atsilasivina ar panasiai
sseghgagsdggasg
dosmaster
Klubo Narys
Pranešimai: 729
Užsiregistravo: 29 Lie 2006, 16:29
Vietovė: Vilnius/Klaipeda

Standartinė dosmaster »

Taip tornado, tik reikia zinoti kas per medziaga :)
Fruktas: Ten slegis nieko detas, del jo gal nebent GELIO savybes gali pakisti...
Visa jega perduodama per viskomova del GELIO savybiu. Visas sis reiskinys vadinamas HIDROVILKA - fizika ;)
Calibra 4x4 8v (Sold)
Atsakyti