Puslapis 2 iš 3
Parašytas: 18 Gru 2007, 02:48
Rocco_
calibra tu tikras kad nuo krazo...
Parašytas: 18 Gru 2007, 02:50
calibra
kiek zinau taip, nebent su kokiu nors kitu rusisku sunkvezimiu painioju, nes visu pavadinimai ten tokie trumpi ir neaiskus

Parašytas: 18 Gru 2007, 03:44
Rocco_
krazai aina naujasni dyzeliai,patys seniausi benzinai,skaityk beweik tanko motoras,isivaisduok turbinos dydi.neidesi i cali 2 niekaip.bus kito aparato

seip panasaus dydzio aitu traktoriuj T150 arba DT-75,reiktu foto pamatyt tada aiskiau butu
Parašytas: 18 Gru 2007, 14:17
calibra
Rocco_ rašė:krazai aina naujasni dyzeliai,patys seniausi benzinai,skaityk beweik tanko motoras,isivaisduok turbinos dydi.neidesi i cali 2 niekaip.bus kito aparato

seip panasaus dydzio aitu traktoriuj T150 arba DT-75,reiktu foto pamatyt tada aiskiau butu
Tai kad lygtais nuo krazo, nes tos turbinos tai tikrai zhiauriai dideles, ten reikejo nemazhai remo ishpjauti ir per nauja sutvirtinti/suvirinti, kad jos ten tilptu.
Parašytas: 18 Gru 2007, 18:03
4x4
Tie 380 ag yra lygiai tas pats kas sakem ant vandens rasyta. Kas nors sitos
automasinos kreives matete??????

Kol nera nieko konkretaus, tai paprasta kalibra su 150 kW. Ai tiesa, atsiprasau-nepaprasta, o only FWD.
Jei butu 380 ag seimininkas nebijotu ant dyno prasukti.
Parašytas: 18 Gru 2007, 18:13
Rocco_
calibra rašė:Rocco_ rašė:krazai aina naujasni dyzeliai,patys seniausi benzinai,skaityk beweik tanko motoras,isivaisduok turbinos dydi.neidesi i cali 2 niekaip.bus kito aparato

seip panasaus dydzio aitu traktoriuj T150 arba DT-75,reiktu foto pamatyt tada aiskiau butu
Tai kad lygtais nuo krazo, nes tos turbinos tai tikrai zhiauriai dideles, ten reikejo nemazhai remo ishpjauti ir per nauja sutvirtinti/suvirinti, kad jos ten tilptu.
zn noreciau pamatyt kaip ten atrodo.galetu fotke imest
Parašytas: 18 Gru 2007, 19:53
calibra
seimininkas stengiasi visu detaliu neatskleisti, savaime suprantama, kad pats i tai nemazai pinigu ir laiko ikisho, nesinori bet kam tokios info uz dyka paplatinti...
2 4x4 : nezinai, nerasyk! Ant drages kai pajams tave, tai zinosi! Be to, pas tave irgi ne 4x4, o priekinis kairys ir galinis desinys varomas!

Parašytas: 18 Gru 2007, 20:02
Rocco_

:D
Parašytas: 18 Gru 2007, 20:39
WiliusG
150 kW ir only FWD?

Su proba susidurti teko 2,2 turbo tai antru begiu vietoi stovi o treciu judet pradeda

tai kas cia butu staigiai numynus?

Parašytas: 18 Gru 2007, 21:26
Tornado
WiliusG
arba tos probos SUDO gabalai (asmeniskai taip ir manau) arba wikipedijoje klaidinga info
http://fr.wikipedia.org/wiki/Ford_Probe#1989
2..2 turbo 147hp??? ir kasasi??? tiketina, kad info puslapuje bloga
su 2.0 dohc'u (cali) labai smagiai is vietos vaziuoja nors hp 150

Parašytas: 18 Gru 2007, 21:35
WiliusG
Na tada buvo truputi slapais asfaltas ir ratai standartinei, padangos nekokios

Ford Probe GT buvo

Parašytas: 19 Gru 2007, 00:13
calibra
2 Tornado : "kastis" galima ir su fiat uno 1.0, cia ne tame esme

))
Ford probe GT modelis yra padarytas ant mazda 626 coupe bazes. Motoras, kaip baze, paimtas irgi is mazda (atmosferinis 2.2), tik sumazintas suspaudimo laipsnis ir pakabinta turbo su atitinkamu kuro/degimo valdymu.
Siaip ta ford probe GT visai smagiai vaziuoja ir gana ekonomiska. Labai ramiai vazinejant pries keleta metu Vilniuje imdavo apie 9ltr/100km. (cia praktiskai taip, kad turbai pasireiksti neduodama), kas yra dar maziau nei calibra turbo (nors pastaroji yra viena is tu "turbo taupukiu").
IMHO caly c20xe su 150ag pasikrautu i vienus vartus nuo ford probe GT 147ag...
Parašytas: 19 Gru 2007, 00:16
Tornado
idomiai atrodytum su 1.0

ypac kasantis 2saiba ratams

Parašytas: 19 Gru 2007, 00:19
calibra
Tornado rašė:idomiai atrodytum su 1.0

ypac kasantis 2saiba ratams

Yra teke ir tokia pavairuoti. Jeigu nori ratus prasukti, no problem - sukelk apsukas iki redline'o ir atleisk sankaba, neatleisdamas gazo, tada pisk antra begi ir stovesi vietoje su prasisukanchiais ratais

)))))
Parašytas: 19 Gru 2007, 00:40
Tornado
pala pala

situcija tokia.. megi dragint

tai kox tolkas ir kaip tai atrodytu su 1.0 kibiru
bej 2.2 turbo valyt tik va t nerandu kox ten sukimo momentas...
bet kaip 2.2 iki cali turbo toli toli

Parašytas: 19 Gru 2007, 01:28
euro
situacija kad visa laika ratus suki su kibiru 1.0 pakol priesininkas nuvaziuoja iki finiso (reikalui esant galima ir rankini uzsitraukt kad nepradetum vaziuot

). tada islipi is masinos, nusikeiki rusiskai ir sakai "per daug gazo padaviau truputi, kaip musu saibas, o vietoj vis stoviu". tada atsisakai antram vaziavimui argumentuodamas kad padangas nudrozei ir kuro nebera ir kaip tikrasis Cempionas isvaziuoji lauk

Parašytas: 22 Gru 2007, 00:55
Human
su probu kazkada veze tipo ispudi sudaryti bande tai. . nieko ten ypatingo. nissanas 200 geriau valija

Parašytas: 22 Gru 2007, 13:33
WiliusG
Parašytas: 22 Gru 2007, 13:44
Fruktas
su sx'u dar neteko pasilygint bet su probe ne karta, pasikrauna y vienus vartus

kitaip tariant cali rulez

Parašytas: 22 Gru 2007, 14:27
WiliusG
Nu tai cia aisku kad nuo turbavyko proba gaus

taip pat gauna ir nuo 2.5 V6 cougar

Parašytas: 22 Gru 2007, 20:44
Human
silvija matai senesne turi 1.8 matara

o ne 2.2 turbo tad spresk pats.
Parašytas: 23 Gru 2007, 13:46
WiliusG
Bl Human nejuokink

NU ir? RX-8 turi 1.3 motora o kiek ten kumeliu zinai?

Parašytas: 23 Gru 2007, 16:45
Vytautas88
RX8 rotorinis motoras, tad tai irgi visai kas kita...
Parašytas: 23 Gru 2007, 17:41
WiliusG
butent tai Vytautai as ir norejau pasakyt

kubatura dar nieko nepasako

Parašytas: 23 Gru 2007, 20:21
Human
Wilius tu nusisneki tai belekaip. jeigu i proba uzmautum panasia turba kaip nissan manau ne ka prasciau suktusi, o priciom cia rotorinis motoras tai . . nei tvora nei meta.