Puslapis 2 iš 4
Parašytas: 15 Rgs 2007, 19:33
Tornado
jei nauja, tai dafiga euru, o surast ant lietuvos irgi sudetinga
pasitaikydavo, kad pardavineja po 800lt (kaina orientacine) tai skelbimai ilgai neuzsilaiko...
Parašytas: 17 Rgs 2007, 13:05
nfsu_2.0
Nebezinau ka ir begalvot, ir ka daryt.Pagal ta engine analyzer programa, Panaudojus protu nesuvokiama plenumo dydi 30-50litru didesnis geriau

, 20-22cm X 45mm isiurbimo vamzdzius ir 20-32cm plocio didesnis geriau

ir ~33cm ilgio vamzdi nuo oro filtro iki plenumo (kokio dar bl oro filtro, koks jis turetu buti), gaunamas protu nesuvokiamas BOOSTAS 2-4atmosferu slegis plenume, tuo paciu ir i cilindrus ipuciama panasus slegis oro, Volumetric eficiency-VE 200-300%

taip net turbose retai buna. Hi tuned atmosferikas VE turi 100-110%. Sitas briedas turetu veikti visiems ~2l 4cilindru varikliams, bet kuo ilgesnis voztuvu atidarymo laikas ir atstumas tuo galia zveriskesne 250-500ag torque 500nm prie ~3000rpm. Aisku nekiekvienas variklis tiek atlaiko, ka ir bekalbet apie suspaudimo laipsni ir kuro sistema. Glusas bet koks kuo storesnis tuo geriau.
Tai va, ar yra cia duju/skysciu dinamikos specialistu? Programos kurejai turbut is pirsto neislauze tokiu dalyku, nes stipriau pakeitus vamzdziu parametrus, visas geris pranyksta.
Parašytas: 17 Rgs 2007, 14:25
ramus
Nu tai plenumas galetu buti po kapotu ir eiti virs variklio po tokiu kapoto iskilimu kaip pas amerikinius 60-70 uju metu auto. Visa kita taip pat imanoma, dar yra vietos po kapotu

Parašytas: 20 Rgs 2007, 23:21
CTAPblK
nfsu_2.0
vis del to kaip pas tave su apskaiciavimais gaunasi?
Parašytas: 24 Rgs 2007, 13:28
nfsu_2.0
dar karta padekit zmones. Labai reikia info apie c20xe stok isiurbimo/ismetimo voztuvu atsidarymo/uzsidarymo kampus ir auksti. Sitas reikalas keicia visa esme. Be situ parametru neina pritiunint isiurbimo vamzdyno.
Prie to pacio, ar pavelinus ty permetus dirza (tik isiurbimo) stumoklis nepavys isiurbimo voztuvu? Gal greiciau voztuvas stumokli gali pavyt, net nzn, nu krc.
Parašytas: 24 Rgs 2007, 13:52
calibra
su tais pavelinimais cia ju kita tema yra, kad jeigu c20xe naujesnio tipo uzdegimo sistema (su ritemis, o ne su skriejiku), tai gali per ecu keisti ankstinti arba velinti degima.
Persidaryti i rites, nemanau, kad labai sudetinga, jeigu, zinoma provodke nesiskiria...
Parašytas: 25 Rgs 2007, 11:44
nfsu_2.0
Vis dar projektuoju, bet jau arteju prie galutinio varianto. Galiu tik pasakyt kad tai bus panasu i hondos vtec stock. Tik didelis plenumas

, didesnis uz SFI ~2 kartus ir taip pat hondos vtec stok ram pipe, kitaip sakant swedisko stiliaus isiurbimo kolektorius. Sitas daiktas teoriskai turetu padaryt Lexmauli i vienus vartus, jeigu ta programa nemelavo. Teorini Volumetric Efficiency gavau 108,8% prie 5500rpm.
Galios ir torque, kolkas neskelbsiu, nes nenoriu, kad mane laikytumet visisku daunu, be to mano duomenys nebuvo tikslus, praktikoj gali kazkiek skirtis.
Vis dar neturiu tiksliu voztuvu faziu ir auksciu, kur tai rasti? gal kas turi briefa, ar kaip jis ten vadinas.
Parašytas: 25 Rgs 2007, 12:20
pavlito
Vis dar neturiu tiksliu voztuvu faziu ir auksciu, kur tai rasti? gal kas turi briefa, ar kaip jis ten vadinas.
cia apie voztuvo lifta ir kiek laipsniu atidarytas buna nerandi,t.y. valiko parametru?
Parašytas: 25 Rgs 2007, 16:31
nfsu_2.0
pavlito rašė:Vis dar neturiu tiksliu voztuvu faziu ir auksciu, kur tai rasti? gal kas turi briefa, ar kaip jis ten vadinas.
cia apie voztuvo lifta ir kiek laipsniu atidarytas buna nerandi,t.y. valiko parametru?
taip

Parašytas: 25 Rgs 2007, 16:56
pavlito
c20ne turiu
inlet exhaust
open close deg open close deg overlap lift
C20NE 23.0 71.0 274 60.0 35.0 275 58.0 11.00
o xe nerandu,kazkur irgi turejau jei rasiu imesiu
Parašytas: 25 Rgs 2007, 17:24
nfsu_2.0
Paieskok zinoma ir dar voztuvu skersmuo labai gerai butu. O cia is kur ta info? Bet c20ne varikliukas turi potencijos

tik yra pritiunintas vazinet gatvemis o ne max galiai.
Parašytas: 25 Rgs 2007, 21:51
pavlito
tiksliai neatsimenu,bet xe 10.5 liftas,256laipsniu,kazkas tokio,voztuvus galesiu darbe pamatuot,tik turbut kita savaite pasakysiu
Parašytas: 25 Rgs 2007, 22:51
pavlito
Parašytas: 27 Rgs 2007, 20:25
nfsu_2.0
nu va tipo c20xe eina iki sitiek pritiunint, be turbinos

skaudziai nemuskit nes parametrai nebuvo labai tikslus

Parašytas: 27 Rgs 2007, 21:05
Tornado
jei sukimo momento kreive turi maksimuma tai ag kreive isvis be maksimalios vertes

kiek suksi tiek ir dides
nuo 110kw upust iki 147kw tai kiek lemonu reikia???
Parašytas: 27 Rgs 2007, 21:23
pavlito
o kad realybej tokia kreivia isuktum vien kolektoriu pakeitus

Parašytas: 27 Rgs 2007, 21:43
nfsu_2.0
+dar ismetimas, tik kad kazkoks idomus gavosi
Parašytas: 27 Rgs 2007, 21:49
nfsu_2.0
tornadas rašė:jei sukimo momento kreive turi maksimuma tai ag kreive isvis be maksimalios vertes

kiek suksi tiek ir dides
nuo 110kw upust iki 147kw tai kiek lemonu reikia???
jei prasukciau toliau tai jau kw mazeja kaip iprastai, o sukimas isvis krenta, bet juk ribotuva atitolint nera saugu. Cia lyg ir idealus draginis sukimo momentas. Na limonu

nera taip daug, visas isiurbimas + ismetimas ir cipavimas turbut.
Parašytas: 27 Rgs 2007, 22:04
Tornado
na jei su tiek modifikaciju tu tai pasieksi
sveikinu is anksto
bet deja nemanau, kad tu tiek ispausi

bent puse to kas grafike padaryk ir bus rezultatas vertas demesiaus

Parašytas: 28 Rgs 2007, 09:17
nfsu_2.0
tai as ir pats taip galvoju bent 180ag ir bus lb zjb. Nes programa galejo apsirikti ir vietoj gluso panaudojau 4 vamzdzius 78cm x 45mm, cia vienas is lemiamu veiksniu, masinoje tas nerealu. Manau kad kompas ziauriai uzsiparins, prades metyt klaidas tipo air flow sensor grybauja, bet tikiusi kad lamda spes susitvarkyt.
SFI plenumas ir gazo sklendes yra zjb tik vamzdziai iki variklio yra ~2 kartus per ilgi ir gal ploni, o tai neleidzia pasiekt reonazso ant aukstesniu sukiu, tiesiog pritruksta oro ant 6000RPM. As pabandysiu istaisyt sita reikala, ziuresim kas iseis.
Parašytas: 28 Rgs 2007, 11:04
pavlito
su ilgais isiurbimo vamzdziais laimi torko,ko reikia dacnai masinai,kam ir buvo kuriama gm inzinieriu,o jei nori iki redlaino sukt ir man tas pats ekonomija,tada trumpi stori isiurbimo vamzdziai
turiu ir ismetimui skaiciuot formules tik nemoku pasarinti pdf formato,ten daugiau teoriniam paskaiciavimui
Parašytas: 28 Rgs 2007, 11:13
Tornado
tai manau galima persiust per email'a

Parašytas: 28 Rgs 2007, 13:15
nfsu_2.0
pavlito rašė:turiu ir ismetimui skaiciuot formules tik nemoku pasarinti pdf formato,ten daugiau teoriniam paskaiciavimui
nfs2(eta)mad.scientist.com
atsiusk cia
Varau ardyt varikli

Parašytas: 01 Spa 2007, 13:01
nfsu_2.0
pavlito aciu uz pagalba.
Panasius ismetimo vamzdziu dydzius gavau pagal tavo formules, kaip ir buvau suprojektaves. Bet xe voztuvu faziu ir dydziu labai reikia, kolkas naudoju apytikres reiksmes.
Beje vien tik isiurbimo vamzdyno pagalba galima gaut labai geru rezultatu VE 101% @ 5500rpm, o jei dar ir ismetimas teisingas VE 109%@5500rpm cia su realiais ir salyginai nebrangiais modais. VE= cilindro uzpildymas oro/benzo misiniu procentais nuo atmosferos slegio. Yra teorine galimybe VE pakelt iki kosmoso, bet tada jau tikrai per daug kainuotu.
Parašytas: 01 Spa 2007, 13:09
calibra
kaip VE terminas ishsishifruoja?