Puslapis 23

Parašytas: 25 Rgp 2007, 15:37
nfsu_2.0
tornadas rašė:
nfsu_2.0 rašė: Nuo kada naftos magnatai suinteresuoti mazesniom degalu sanaudom :?:
na elementaru ;) jei degaliniu tinklas pardavineja benza su kuriuo nuvaziuoji daugiau km nei su kitu degaliniu tinklu, tai tu jo ir parduosi daugiau ;)
Labai logiska, bet manau degaline ar degaliniu tinklas neturi teises pati mixuot priedu i benza, uz tai jiem pizda butu teoriskai, praktiskai bbz ka jie ten daro. O benzas beveik visas is mazeikiu, yra aisku ir isimciu.

Istrauka is knygos "Automobiliu degalai ir tepalai"
Benzino distiliavimo (virimo) pabaigos temperatura, nustatyta pagal ISO 3405, visu lakumo klasiu ji turi buti <215 laipsniu celsijaus.

Taip ir daro 215'C, ar net daugiau, o tai yra per daug, jei nenaudojami priedai, arba ju nepakanka. Ir beto kas juos kontroliuoja :?: O dar to sudo etanolio pripila kuris isvis yra nekaloringas kuras ir dar labiau padidinantis kuro laseliu pavirsiaus itempima, stai jums ir dideles kuro sanaudos ir per didelis co ir hc.

Etanolis yra gerai kaip alkoholinis gerimas :) ir kaip alternatyva benzui, bet iprastas neperdarytas variklis jo sueda zymiai daugiau ir gali nukentet automobilio maitinimo sistema, O kaip priedas i benza visiems mums tik per
kisene.

Parašytas: 25 Rgp 2007, 16:16
karambas
A jums visai savos masinos nerupi, kad nuodijat visokiu sh? :shock: Vienur padeda, bet kita gadina.

Parašytas: 25 Rgp 2007, 16:41
TANKYSTAS
nu cia jau sakyciau desperatiskos pastangos is ozio pieno primelzt tie jusu eksperimentai...


Ne nuo to galo pradedat, kuro priedu savybemis ir panasiu sh rimtai rupinasi sportininkai kuriu masinos jau visais budais pamodifikuotos

Parašytas: 25 Rgp 2007, 17:49
Tornado
to nfsu_2.0
"Labai logiska, bet manau degaline ar degaliniu tinklas neturi teises pati mixuot priedu i benza, uz tai jiem pizda butu teoriskai, praktiskai bbz ka jie ten daro. O benzas beveik visas is mazeikiu, yra aisku ir isimciu."

kodel negali naudot priedu??? tu nusiperki ir jau pilk i ta benza ka nori, ir pardavinek

kaip pvz. statoil (http://www.statoil.lt/)
Benzino priedas ultima
o benza gi perka tai is mazeikiu ;)

Parašytas: 25 Rgp 2007, 22:37
nfsu_2.0
Statoil siūlo tik bešvinius degalus, šiuo metu mūsų degalinėse galite įsigyti šių rūšių benzino:

98 ultima - oktaninis benzinas tinkantis automobiliams su katalizatoriais
92, 95 EURO - oktaninis benzinas be priedu
95 EURO ultima - benzinas, kuris jau šiuo metu atitinka Europos Sąjungoje galiojančius kokybės reikalavimus - standartą EN228. Esminis šio benzino išskirtinumas yra ne naudojamuose prieduose, o pačioje benzino sudėtyje, joje mažiau benzeno, sieros ir aromatinių junginių. Dėl to sumažėja į aplinką išmetamų kancarogeninių medžiagų bei kitų teršalų kiekis.

ES standartą atitinkanti benzino sudėtis ir kokybė bei tradiciniai Statoil “Ultima” priedai ne tik sumažina neigiamą poveikį aplinkai bei žmonių sveikatai, bet ir užtikrina geresnį automobilių variklio darbą bei prailgina jo tarnavimo laiką. Dėl mažesnio aromatinių junginių kiekio benzinas takto metu sudega efektyviau – mažėja benzino suvartojimas, variklio viduje susidaro mažiau dervų ir nuodegų – lėtėja variklio susidėvėjimas

95 EURO Ultima pilnai atitinka visus automobilių gamintojų benzinui keliamus reiklavimus, jis tinka tiek naujiems tiek senesniems automobiliams.

tai mokekit skaityt ir tarp eiluciu
92, 95 EURO - oktaninis benzinas be priedu
turbut tai kazka reiskia, ar ne?

Parašytas: 25 Rgp 2007, 23:15
Tornado
tai kad pats prisiskaitei tarp eiluciu ;)

taip yra su priedais ir be, taciau kur ultima tai jis su priedu, o pats benzas eina is mazeikiu

Parašytas: 25 Rgp 2007, 23:31
pavlito
del acetono tai isbandyta,detonacija mazina,bet cia kai 98neuztenka

Parašytas: 26 Rgp 2007, 11:11
nfsu_2.0
nu tai nieks nebandot :) Persykot :lol:

nu zjbs ipili truputi acetono i 95 pastatai fyske ant aukstesnio oktano ir cool

Parašytas: 26 Rgp 2007, 15:54
ramus
Nu tai laukiam ataskaitos ir rekomendaciju :D O jei rimtai tai domintu pacio eksperimentuotojo nuomone ar verta ? Ir jei verta tai kaip daznai ? Kokios naudos duoda acetonas standartiniam auto (isibegejimas, degalu sanaudos ) ?

Parašytas: 26 Rgp 2007, 21:12
nfsu_2.0
pavlito rašė:del acetono tai isbandyta,detonacija mazina,bet cia kai 98neuztenka
Ar pats bandei?

Parašytas: 26 Rgp 2007, 22:21
pavlito
nfsu_2.0 rašė:
pavlito rašė:del acetono tai isbandyta,detonacija mazina,bet cia kai 98neuztenka
Ar pats bandei?
taip,pylem santikiu 10l-1l acetono,tik ne pigiausia pirkom,kazkoks is usa,tik firmos nepamenu,berods is wurtho pirko..

Parašytas: 27 Rgp 2007, 09:20
nfsu_2.0
pavlito rašė:taip,pylem santikiu 10l-1l acetono,tik ne pigiausia pirkom,kazkoks is usa,tik firmos nepamenu,berods is wurtho pirko..
Aina na! :shock: 10/1 taigi matorui tiksliai pizda gali buti nuo tokio kiekio, nors bbz gal ir man tas pats tam motorui. Bet turejo walint, ar ne?

normalus santykis 633/1 iki 422/1 jei pagrindinis tikslas ekonomiskumas ir vis dar ilgaamziskumas

Parašytas: 27 Rgp 2007, 14:56
nfsu_2.0
Beje to MTBE priedo benze turi buti 11-15%, ar tiek yra MN benze? Be to manoma kad jis gali sukelti vezi.

Parašytas: 31 Rgp 2007, 10:52
nfsu_2.0
Kolkas ekonomijos nesijaucia, panasu kad valgo tiek pat. Bet lengvai vedasi variklis ir graziai stabiliai dirba visuose rezimuose.
Jei vistik to MTBE priedo MN pila i benza acetono reiketu naudoti maziau, negu rekomenduojama. Dar reikes susiveikt 100% grynumo acetono, nes mano dabar buvo 99% grynumo, tas 1% priemaisu gali buti garavimo mazinimo priedai, kad buityje neapsiniuchintu zmones, kas mano atveju yra pravalas. Dabar bandysiu 10l/10-15ml. Tokio nuvaziuoto kelio prieaugio, kaip cia lentelej, as nesitikiu, nes nemanau kad cali motoras pries tai svaiste belenkiek nesudegusi benza, bet ka gali zinot. Metrine sistema atrodytu taip.Paveikslėlis
PS gal kas zino kur galima gaut 100% grynumo acetono, is senuku buvo sh

Parašytas: 11 Rgs 2007, 14:03
nfsu_2.0
mano cali vis dar vaziuoja, be priekaistu su acetonu :D Performancu esu labai patenkintas. Dabar bandysiu dar karta mazesni kieki kokia 10ml i 10l. Nors ekonomija nera ryskiai juntama apie -5% sanaudu, bet vistiek esu nusiteikes naudot acetona kaip prieda. Nera jau toks didelis kiekis acetono 0,15% kad kazkam pakenktu.
Nepanasu, kad kas nors susidomejo mano experimentu, bet jei jau nutarsit pamegint laikykites instrukciju: neperdozuot, acetonas turi buti grynas 100%, neaptaskyti ant dazu pilant i baka, ir isvis geriau nebandykit, kad nekeiktumet manes jei prisidirbsit :lol:

Parašytas: 15 Rgs 2007, 08:04
Wisma
jei kur rasiu klp nusipirkti to 100% acetono tai idomumo delei pabandysiu isipilti i dyzeline astra... :) na o poto matysim ar tave keikti ar ne... :lol: :lol: :lol:

Parašytas: 15 Rgs 2007, 11:06
nfsu_2.0
Wisma rašė:jei kur rasiu klp nusipirkti to 100% acetono tai idomumo delei pabandysiu isipilti i dyzeline astra... :) na o poto matysim ar tave keikti ar ne... :lol: :lol: :lol:
ee...atsargiai i dyzeli zymiai maziau pilasi acetono. O kokios konstrukcijos kuro siurblys ir skirstytuvas?


Ale ble ble :) tik neisipyliau acetono variklis kaip lavonas ir triuksmingas pasidare ir teko oktan korektoriaus fyske is B i A pekeist nes prie zemu apsuku burbuliuoja. Kai arkliu prieaugio tai nesijaucia atrodo taip ir turi buti, bet kai pabega nors vienas kitas arklys iskart depresija :lol: Paskui ipyliau tik 12ml ant 10l vistiek sudas, dabar reiks dapilt kaip rekomenduojama 23ml/10l ar net daugiau :)

Parašytas: 26 Sau 2008, 22:02
nfsu_2.0
nenoriu prikelt sitos temos, bet del info pranesiu.
Draugas ipyle acetono i sena 500.000km nuvaziavusi dyzelini sunkvezimi, ir biski issigando, vietoj buvusiu tirstu juodu dumu is gluso pradejo eiti nelabai tirsti melsvi dumai. Paskui mes isiaiskinom, kad tepalus varo per visur turba ziedus ir tt. zodziu tas variklis dakalinejamas, kol uzsilenks. Priejom isvados, kad melsvi dumai del tepalu patekimo per turba ir visus kitus galus i glusa, kur jau nebevyksta degimas. Tepalu dapilineja 1000km 2-3 litrus. Tiksliai jis irgi nematavo sanaudu, bet sake apie 5% maziau ryja. galios prieaugis jam nera aktualus, bet kazkiek yra. Vaziavo sitaip tris menesius ir dabar vaziuoja, niekas nepasikeite, nei tepalo, nei turbos slegis.
Acetona as naudoju ir dabar, bet tik kai vaziuoju ant benzo, paprastai ant duju, jei tai man apsimoka.
Cia tai dzin, bet as dabar radau buda kaip sanaudas sumazint 15-60% ir padidint galia 5-10% priklausomai nuo variklio tipo ir kitu faktoriu muahahaha :crazy: Zodziu degimo proceso modifikavimas. Variklis neuzkaista daugiau 70laipsniu celsijaus, vietoj to kad sildyt aplinka atiduoda beveik visa energija stumokliui. Info apie tai daugiau nebus, nes tai tikrai pavojinga varikliui, gal ir ne nezinau, bet tikrai pavojinga tokiu modu naudotojams, del ko irgi nepasakosiu.

Parašytas: 26 Sau 2008, 22:28
pavlito
nfsu_2.0 rašė:...bet as dabar radau buda kaip sanaudas sumazint 15-60% ir padidint galia 5-10% priklausomai nuo variklio tipo ir kitu faktoriu.....Variklis neuzkaista daugiau 70laipsniu celsijaus, vietoj to kad sildyt aplinka atiduoda beveik visa energija stumokliui
faktu griovejas zadi but :) turbut kylancios kuro kainos visai galva susuko :D

Parašytas: 27 Sau 2008, 03:07
Fruktas
pasakok pasakok mes laukiam :twisted:

ei paklausiu cia, kas turit turbo pasakykit man tai ar yra jose oktankolektorius ar ne ? as pas sawe nerandu ir nera jokiu laidu zymiu kad buwes

Parašytas: 27 Sau 2008, 03:15
bad_brains
nera ir neturi buti :)

Parašytas: 27 Sau 2008, 03:17
Fruktas
vadinasi nera cia ko baimintis ir ieskot galu, o as jau buwau pamanes kad jis del kazko tais isoperuotas :lol:

Parašytas: 27 Sau 2008, 13:02
Tornado
oktankolektorius wtf???
oktankorektorius butu kitas reikalas ;)

Parašytas: 27 Sau 2008, 13:21
Fruktas
pfu raide sumaisiau :oops: :lol:

Parašytas: 27 Sau 2008, 14:33
nfsu_2.0
faktu griovejas :roll: hm. O kas yra faktas/tiesa etc, tai buna faktu/tiesa iki tol, kol kas nors neirodo kad yra kitaip, arba ji sudegina ant lauzo. Na zeme juk nera plokscia, kas buvo nenugincijamas faktas savo laiku. ~1900 metais tap pat buvo manoma, kad jau viskas atrasta ir nebera ka isradinet :lol: Taigi visi gamtos desniai veikia nepriklausomai nuo musu ziniu apie juos.
Benzo/oro misinys pakuriamas cilindre 8-30 laipsniu pries VMT (virsutinis "mirties" taskas), tai nera labai didele problema, nes benzas dega palyginus letai ir nesudaro labai didelio parazitinio slegio, tik siek tiek. Net kai stumoklis pasiekia VMT didele dalis benzo dar nera sudegusi, sukuriamas tam tikras slegis, bet ne visas kiek imanoma, stumoklis leidziasi o benzas vis dar tebedega neatlikdamas beveik jokio naudingo darbo. Paskui viskas pasalinama per glusa 900-1300 laipsniu C ~35% benzo energijos ir dar 20% per radiatorius, trinties nuostoliai ~12-15%, pasildom atmosfera :( Ir turim sumini NK 30-33% paciu optimistiskiausiu atveju.
Dabar isivaizduokim tokia situacija kad benzas sudega ~10-50 kartu greiciau, cia ne detonacija tiesiog su tam tikrais katalizatoriais galima pasiekti ir dar didesniu greciu. Benzas uzdegamas beveik VMT ir sukuria beveik visa imanoma slegi ir karsti iskarto, kiek tik turi benzas energijos. Slegis bus 1,5-2 kartus didesnis temperatura irgi panasiai, bet temperatura zaibiskai krenta leidziantis stumokliui=krentant slegiui, nes jau benzas yra sudeges, i glusa ismetama jau atvesusios ~200 laipsniu C atidirbtos dujos. Tarkim 10-15% nuostoliu per glusa ir 10-15% per variklio blokus radiatorius etc, trinties nuostoliai ~12-15%. Variklio NK 55-68%. Tiksliu skaiciu nezinau.
Kaip visada yra papildomu salygu nesu isitikines, bet manau kad pvz. 10.5:1 suspaudimo laipsnis gali buti mirtinas varikliui del per didelio slegio VMT ~8-12 tonu trumpalaike jega per svaistikli i indekla, vietoj 3-5 tonu normaliam varilyje. Manyciau del patikimumo galima paaukoti truputi NK ir suspaudimo laipsni sumazinti iki 8-9:1. Yra ir daugiau papildomu salygu :(