Puslapis 2 iš 2
Parašytas: 08 Lie 2007, 18:13
pavlito
Arvy rašė:as kazkaip maniau, kad C25XE/X20XEV turi 125 kw
cia kalba apie 3.0 apacia ir 2.5 ecoteko virsu,todel 150kw
Parašytas: 09 Lie 2007, 09:01
DIAVOLO
Arvy rašė:DIAVOLO rašė:bet pats tokiam projektui nesirysciau

Del 150 ar 155 kw tikrai neverta kankintis

as kazkaip maniau, kad C25XE/X20XEV turi 125 kw..

ar cia tu iskart su turba lygini?
turėjau galvoje, kad X30XE turi 150kw, veliau liktai 4-5kw daugiau atsirado, bet ne esmė. Esmė tame, jog įveikęs visą šitą perkėlimo marazmą turėsi tą patį 150kw kaip turbo kalibroj. Tik bus priekis varomas ir 5 bėgių dėžė. Beje dar ir su ilgais bėgiais. Koks viso šio vargo tikslas? Turėti 3.0 calibra?? Nu nežinau

Parašytas: 09 Lie 2007, 09:21
YELLOW
pavlito rašė:Arvy rašė:as kazkaip maniau, kad C25XE/X20XEV turi 125 kw
cia ka kalbat apie 3.0 apacia ir 2.5 ecoteko virsu,todel 150kw
Pasvajoti apie tokius kw cia is naujo dviraty neisrasi.
As turiu visa reikiama informacija keiciant motora is 2,5 i 3,0 stojasi jis i ta pacia vieta kaip ir 2,5 variklis pravodke tinka nuo x25xeta pati bet netinka nuo c25xe nes kitas bosch motronikas stovi, o del isiurbimo koliko keiciasi i 2,5 ir visks

Dar yra niuansu bet cia daug rasymo

Parašytas: 15 Lie 2007, 13:53
BravoL
YELOW rašė:pavlito rašė:Arvy rašė:as kazkaip maniau, kad C25XE/X20XEV turi 125 kw
cia ka kalbat apie 3.0 apacia ir 2.5 ecoteko virsu,todel 150kw
Pasvajoti apie tokius kw cia is naujo dviraty neisrasi.
As turiu visa reikiama informacija keiciant motora is 2,5 i 3,0 stojasi jis i ta pacia vieta kaip ir 2,5 variklis pravodke tinka nuo x25xeta pati bet netinka nuo c25xe nes kitas bosch motronikas stovi, o del isiurbimo koliko keiciasi i 2,5 ir visks

Dar yra niuansu bet cia daug rasymo

Eij tai butu gerai tu niuansu kur nors gaut..

Bo man gresia mator/kaput.. Tai va dabar apsisprendimu kryzkelej.. c25xe kapitalinis..

c25xe swap x25xe..

c25xe swap x30xe..

Nzn ka daryt..

Parašytas: 16 Lie 2007, 00:05
pavlito
YELOW rašė:Pasvajoti apie tokius kw cia is naujo dviraty neisrasi.
jus tuo tikras?

Parašytas: 16 Lie 2007, 10:25
YELLOW
pavlito rašė:YELOW rašė:Pasvajoti apie tokius kw cia is naujo dviraty neisrasi.
jus tuo tikras?

Nu nebent triraty
To BravoL: jei nori swapinti 3.0 tau reikeis visa pravodke keisti taip kad labai jau brangei atsieiti gali

o tai kas tavo motoriui jau darosi?Kad apie kapitalke jau kalbi?As tavo vitoj pradeciau ieskoti Vectros "i-line" 2,6 gsi matoriuko 192 AG zinau kad vienetine bet paprasciau permesti butu

O apie turbova varikli nemastei niekad???

Parašytas: 16 Lie 2007, 12:29
Last Edition
Tai man paprasciau butu isimest 3.0?
Parašytas: 16 Lie 2007, 14:20
YELLOW
Last Edition rašė:Tai man paprasciau butu isimest 3.0?
Na ziurint ka tu vadini paprastumu, nes abejoju ar koks servizas apsiims tai daryti?Ir klausimas jei apsiims tai uz kokius pinigus???

Viass privalumas x25xe atitinka pravodke su programa o tolimesni darbai lieka tie patys kaip ir su c25xe

As kai savo pabaigsiu pamatuosiu ant stendo kiek gavau AG jei netenkins manes tai tada gal ir keisiu i 3l jei tenkins tai praktiskai nebebus jokio skirtumo keisti varikly nes panasiai tureciau pasiekti(pagal mano paskaiciavimus) jei netenkins tada jo tikrai isbandysiu sia modifikacija... Skirtumas tas kad as pats tarp abieju varikliu prie vinodu AG is esmes 3l daugiau Nm turi o tai daro nemazai itakos...
Parašytas: 16 Lie 2007, 14:31
Last Edition
[quote="YELOW"][ As kai savo pabaigsiu pamatuosiu ant stendo kiek gavau AG quote]
Kur KLP galima pamatuot ir kaina kokia?
Parašytas: 16 Lie 2007, 14:54
YELLOW
Klp dyno stendo nera

yra tik G-meter bet nzn ar jis ten patikimas

daugiau info
http://www.degantysratai.lt/garazas.html
Parašytas: 16 Lie 2007, 17:32
BravoL
YELOW rašė:pavlito rašė:YELOW rašė:Pasvajoti apie tokius kw cia is naujo dviraty neisrasi.
jus tuo tikras?

Nu nebent triraty
To BravoL: jei nori swapinti 3.0 tau reikeis visa pravodke keisti taip kad labai jau brangei atsieiti gali

o tai kas tavo motoriui jau darosi?Kad apie kapitalke jau kalbi?As tavo vitoj pradeciau ieskoti Vectros "i-line" 2,6 gsi matoriuko 192 AG zinau kad vienetine bet paprasciau permesti butu

O apie turbova varikli nemastei niekad???

Zvakes tepaluose skesta..
Apie turbova tai cia turi omeny Let'a ar V6 turbint..?
Parašytas: 17 Lie 2007, 09:23
YELLOW
Tai aisku kad LET'a
Kad zvakes skesta tepaluose anokia cia dar beda, aisku kol nepasitvirtino ziedu problema

Man irgi taip buvo

reikia brolyti tarpines pasikeisti tvarkingas visas nes pas V6 skystos jos
Mnau kad nieko ten pas tave baisaus nera

Parašytas: 17 Lie 2007, 09:35
DIAVOLO
Tarpines as savo laiku keiciau, ir nepigias, 4vnt. po 30lt kainavo. Tepalu praleidimo jos is esmes nesustabde. Po kurio laiko pastebejau kad bega ir toliau. Tada sodinau papildomai ant hermetiko, bet ir tas 100 proc. problemos neissprende. Kenteti galima, bet truputi prabega. Kai ateis laikas keisi tepalus, vietoj sintetiniu pilsiu pusiau sintetika, gal dar toj vietoj pavyks islosti, nes sintetika labai skysta. O toliau tik dangteliu keitimas.

Parašytas: 17 Lie 2007, 16:51
YELLOW
Bet tave tada vistiek isdure su tom tarpinem, as neseniai vel nusipirkau nes keisiu velenelius tai tarpines i viena paki supakuotos po du vnt ir vienos pakuotes kaina 30lt

O del tepalu tai jo as gero hermetiko karsciui atsparaus ("GASKET MASK" RAUDONO)pritepiau tai visai nebeleidzia, tepalas pusiau sintetinis
BravoL manau nebereikes tau variklio keisti

Parašytas: 17 Lie 2007, 17:05
DIAVOLO
jeigu isdure del kainos, tai nei vieni opel atstovai apetitu pinigams nesiskundžia. Pas juos buvo daromas kapitalinis, jų buvo ir dalys, mokejau tiek kiek reikejo, o ne kiek vienam ar kitam atrodo daug ir mažai. Hermetika tepiau jau pats, pirkau specialiai varikliu tarpinems sandarinti, ir nepigų ~25lt tubele, taip kad labai lievas irgi neturejo but. Pasodinus ant hermetiko efektas yra, bet neilgam, iki pirmo padraginimo. Nujauciu kad davus apsuku visgi pramusa. Beje, opel atstovai paaiškino, kad tarpiniu keitimas gali ir nepadeti, tada reikia keisti dangtelius

O dangteliai tada kainavo ~600-800lt kažkur, tiksliai neatsimenu

Parašytas: 17 Lie 2007, 21:21
BravoL
YELOW rašė:BravoL manau nebereikes tau variklio keisti

Aij po atostogu gal priduosiu motoristam ir ziesim ka jie ten ras.. Gal salnykai kokie, gal tarpines, o gal ir tepaliniai.. Whatever.. Tegul tik sutvarko.. Svarbiausia GMK sudalyvaut..

Parašytas: 18 Lie 2007, 09:27
YELLOW
To Diavolo: as tai dangtelius keisiu nuo vektros ten metaliniai tokie daug kas angluose taip darosi sake geriau laiko na nzn bet kad geriau atrodo tai faktas

tik ot plastmase ta ant matoro nebetiks nes tepalo kamstelis kampe o ne perviduri
To BravoL: del KGM geras poziuris lauksim pasirodant KLP