Puslapis 2 iš 3
Parašytas: 12 Lie 2007, 17:56
paulius kalibraitis
ir pas mane lygiai tas pats kiek ratu nekeiciau drebejimas neisnyko prie 100-120km/h veziau ratlankius kad idealiai islygintu ir nepadejo, uzdejau naujus stabdziu diskus vibracija zymiai sumazejo, bet virpejimas dar yra ,nuleidau jau rankas

taip ir vazinesiu
Parašytas: 13 Lie 2007, 20:31
CTAPblK
STABDZIU DISKAI NIE PRIE KO> STABDANT JIE GALI DREBET!!! ir per pedala must.
jei viskas pakeista ir vistek vibroja, buna toks atvejis kad pusasiai gerai vibroja, bet seip cia daugiausiai po avariju. pusasis kreivas, disbalansas ir gaunasi, nors opelis yra opelis. jam ir avariju nereikia. reikes paciam uzvarit ant keltuvo, duot 110-120 nes ir dreba

Parašytas: 15 Rgp 2007, 12:41
Barton
papasakosiu as savo atveji del drebejimo vairo ties 120km/h, nes kaip jau anksciau rasiau pas mane taip pad drebojo ir gana nemazai..
tai, kas jau zino tas zino, o kas nezino tai gali pasiziuret cia kas man buvo su vandens pompa :
viewtopic.php?t=5431
po to ivykio pirkau vel nauja pompa, tik dabar emiau kitokia, tipo japoniska (ziuresim kiek sita atlaikys

) viska surinkes ir sureguliaves degima pagal mietkes ta diena nieko nepastebejau vazinedamas, nes mazai vaziavau.
kita diena reikejo vaziuoti kur kas daugiau ir pastebejau, kad man prie 120 km/h vairas beveik nedreba, jauciasi tik vos pastebimos vibracijos, skirtumas pries pakeiciant pompa ir po pakeitimo kaip dienos nuo nakties.
nzn ar cia itakojo pompa vairo drebejima ar ne , bet kad dabar nebedreba, tai cia faktas realus.
gal pagrindinio dirzo itempimo jega turejo itakos drebejimui ?
Nes dabar as itempiau pati dirza siek tiek labiau nei buvo pries tai...
Parašytas: 15 Rgp 2007, 23:32
ramus
Manyciau reiktu logines klausimu sekos: Ar keiciant pompa automobilis buvo pakeltas su domkratu ? Jeigu taip, tai kurios vaziuokles dalys buvo isitempe ar atsileide ? Kaip tos vaziuokles dalys gali itakoti drebejima ? Manyciau kad pati pompa neturetu itakoti drebejimo, nes tada turetu drebeti vairas prie tam tikru apsuku bet kuriuo begiu.
Parašytas: 18 Rgp 2007, 11:13
nfsu_2.0
ramus rašė: Manyciau kad pati pompa neturetu itakoti drebejimo, nes tada turetu drebeti vairas prie tam tikru apsuku bet kuriuo begiu.
Is pirmo zvilgsnio logiska, bet gali buti, kad prie variklio drebejimo prisideda ir ratu drebejimas prie tam tikro greicio ir kebulo mase cia turi ytakos rezultate gaunam rezonansa
Mano calej visi itempejai automatiniai, tai jau turbut nieko pakeist neimanoma, nebent pompa, ir det amortikus ant variklio galvos, ir variklio tvirtinimo gumas pasikeist, jei ir tas nepades tai variklis, dirzai, ar pompa nie prie ko.
Siap pastebejau, kad kai uzminu gaza iki dugno 1-2 pavara iki 6000rpm irgi dreba vairas, gal vistik granatos

Parašytas: 18 Rgp 2007, 16:49
WiliusG
CTAPblK rašė:STABDZIU DISKAI NIE PRIE KO> STABDANT JIE GALI DREBET!!! ir per pedala must.
jei viskas pakeista ir vistek vibroja, buna toks atvejis kad pusasiai gerai vibroja, bet seip cia daugiausiai po avariju. pusasis kreivas, disbalansas ir gaunasi, nors opelis yra opelis. jam ir avariju nereikia. reikes paciam uzvarit ant keltuvo, duot 110-120 nes ir dreba

o kodel stabdziu diskai nie prie ko?

jejgu kaladeles naujos o stabdziu diskai daug sumesti tai irgi galetu duoti drebejima?

ar ne?

Parašytas: 18 Rgp 2007, 17:19
ramus
Tai 1-2 pavara varas gali drebeti ir del ratu prasikasimu. O siaip turiu kelis pamastymus. Kas del ratu, stabdziu, pusasiu disbalanso tai logiskai mastant jis turetu pasireiksti anksciau - prie 40-70 km\h, o ne prie 100-120 km\h. As cia anksciau kitoje temoje buvau apie tai pamastes, nors jei kam bus idomu, galima bus kai kuriuos pamastymus isdestyti ir cia. Manau, kad tai idomi technine mysle.
Parašytas: 06 Rgs 2007, 15:03
memelsite
Klausykit mistika ... Rezonansas ... Nzn man ta problema išnyko, susitvarkius stabdžius, pastabdžius lig ir atlesdavo bet prie 110 vistiek pradedavo purtit ... ir kartais net labai stipriai, vos, vos priletinus, paspaudus, išnykdavo.O ko tik man nesake, pusase det ant tekinimo stakliu ir t.t o jezau marija kokiu tik nebuvo pasiulimu is liaudies meistru, net pats galvojau kad paranoja ... :D
Parašytas: 06 Rgs 2007, 18:57
Fruktas
ta pati beda, mazdaug 95 - 115 dreba ir jau nebezinau ka daryt
Parašytas: 06 Rgs 2007, 20:45
donatukass
pas mane drebejo su r-17 ratais, nes kaip vienas padangu meistras paaiskino, mano ratu centrines skyles diametras yra didesnis, o centravimo ziedo nera.. nors varztai ir konusiniai, vistiek neiscentruoja kiek reikia, galvojau ot glusas, nieko neraukia, grybu grybas.. uzsimeciau r-14 opelinius skardinius barabanus su kalpokais, jokio drebejimo ir vaziuokles elementai nustojo bildet..

Parašytas: 06 Rgs 2007, 23:03
calibra
shimta metu visiems aishkinu, kad ratai centruojasi ne ant varzhtu, o ant centrines skyles...
Parašytas: 06 Rgs 2007, 23:12
Tornado
na dar 100m ir visi gal supras

Parašytas: 06 Rgs 2007, 23:35
ramus
Tas drebejimas siaip tai idomus reiskinys. Kai nusipirkau calibra buvo su lietais ratlankiais, kaip tik 110 - 120km/h taip ir dreba vairas, po to uzdejau skardinius su zieminem padangom drebejimas nepraejo, pavasari ant dvieju lietu ratlankiu uzmontavo restauruotas padangas ir drebejimas dingo, bet tai dabar idomu jei lieti netiesus, tai kodel drebejo ir su skardinukais, o jie tai tikrai buvo gerai isbalansuoti. Bet paskutini karta kai permontavo padangas masina visa buvo pakelta ant keltuvo, tai as ir speju : ar nebus kai pakele, kazkas vaziuokleje pasitempe ir taip atsitaise ?
Klausimas Geram fruktui: ar pasikeitei ta pakabinama guoli ? Manau, kad jis galetu buti is dalies kaltas del drebejimo

( bet tai tik mano nuomone ).
P.S. Kai kada vairas vis dar dreba, bet tai buna retai ir trumpai, kelias kuriuo vaziuoju yra geras, taigi jis itakos neturetu tureti.

Parašytas: 21 Spa 2007, 17:25
calibra's
man vaziuojant prie 130 pradejo drebet mazdaug 2 sekundziu intervalais

Parašytas: 03 Lap 2007, 13:41
Ricco
Jeigu dreba intervalais-kreivi 2 ratai.Arba ir daugiau.O centro jeigu ner,po kiekvieno rato nuemimo bus vis kitaip.WW ratai Opeliui netinka!
Parašytas: 03 Lap 2007, 18:57
calibra's
bet diena pries tai ratai drebejo kaip visada, o kita diena intervalais. ratams nieko nedaryta, net nebuvo nuimti. Galbut drebet pradejo, kad vienas ratas stabdant uzsiblokavo?
Parašytas: 03 Lap 2007, 18:58
Vytautas88
Ricco rašė:WW ratai Opeliui netinka!
Tai, kad tinka kuo puikiausiai nuo Passato.
Parašytas: 04 Lap 2007, 01:42
SpottAuto
Vytautas88 rašė:Ricco rašė:WW ratai Opeliui netinka!
Tai, kad tinka kuo puikiausiai nuo Passato.
Tikt tinka bet C.B. (vidine skyle) jai neklystu vw 57.0 o opelio 56.5 Todel kokiam golfui dedant opelio ratlanki biski padildo vidine skyle

ir del tokio kad ir nedidelio skirtumo galimas rato issicentravimas

DREBEJIMAS 100-120km/h !!!!!
Parašytas: 04 Gru 2007, 00:56
Gie.
Man ir buwo. Pasiziurekit galiniu ir priekiniu ratu guolius.... as buwau nuwares i melga sako leds buvau i autobaime sako ledas ir kr tik as nebuwau kol galu gale eolte pasake, kad 1na galini ir 1na priekini guoli reikia pakeist. Ir po to poltergeistas dingo.
Parašytas: 04 Gru 2007, 01:04
Vytautas88
SpottAuto rašė:Na, visvien su ta zapaske "tablete" negalima dideliu greičiu važinėt... Aš vieną dieną pravažinėjau užsidėjęs belekaip, nieko nepajaučiau...
Moderatorius : Vytautai88 -> uzknisai. Arba perskaitai taisykles kaip naudotis technine skiltimi, arba keliausi is cia... nusibodo trinti tavo overquote'us.
Parašytas: 04 Gru 2007, 20:55
Lauris
tai jei calibros ratu centr skype 56,5. o jei dedi (siuo atveju passat) 57, tai nieko ten dildinti nereikia, 0,5mm visiskai nieko nesudaro, nefantazuokit.
Parašytas: 04 Gru 2007, 21:48
Ricco
Fantazijos tokios:Kai ieskai ir nerandi,tai pradedi itarineti viska is eiles.Nuemiau kalpokus nuo skardiniu ratu,Susukau visus vienodus varztus-nepadejo.Nuvariau pas ratu meistrus-rado guza padangoj.Issveite visus purvus,iskrapste akmenis is protektoriaus . Visiems ratams buvo 5...50 gramu disbalansas.Du ratai buvo pries savaite balansuoti o vistiek teko is naujo svorius deti.Dabar niekas nemusa.Net nesitiki...
Parašytas: 04 Gru 2007, 23:43
Vytautas88
Gerbiamas moderatoriau, tai kokiems tikslams šiame forume skirta citavimo f-ja?
Parašytas: 05 Gru 2007, 00:39
calibra
Vytautai, eik paskaityk taisykles neklausinejes to, kas yra aiskiai parasyta. Is principo tau nekartosiu to, kas yra AISKIAI parasyta (ir ko tu tikrai neskaitei).
p.s. tavo matoma citata jau yra moderatoriaus jau pataisyta, o ne originali ishlikusi. Originali buvo su penkiasdesimt overquote'u viduje.
Parašytas: 05 Gru 2007, 01:15
Vytautas88
Na, nereikia perlenkti lazdos. Mielai paskaitysiu taisykles. Tik klausimas kur jas galima surasti?