Puslapis 2 iš 2
Parašytas: 13 Bir 2007, 13:36
Nitro
na kas chia neaishkaus. Cali su tachometru iki 9k RPM yra perdaryta (patiuninguota) ish stock'o - turgui tu tokios nerasi. Tai kam sukt galva?
AFAIK cali spidometrai skyresi, kiek suprantu priklausomai nuo metu - vieni mazhiau rodydavo, kiti daugiau... but who cares kaip jie sugraduoti?
Parašytas: 14 Bir 2007, 10:11
TANKYSTAS
ir isvis prie ko cia performance?
Nu nebuvo STOCK calibru su 300 ant spydo, pas senesnes buvo 280, pas naujesnes 260. Apsukos iki 7k.
Viskas.
Spyda gali nusipiest kad ir iki 360, ir apsuku kai pas britva gali prisipiest. Isvis prie ko cia spydas ir masina kuri geresne? Maximalus turbavos cali greitis gamintojo numatytas 245 km/h jei pas ka rodo daugiau - tai greiciau spydo paklaida del padangu, nes max greity netgi ne variklio galia riboja, o pavaru dezes perdavimai.
Ir seip tai - kur tu blet tuos 300 kmh lietuvoj isspausi? krc
Parašytas: 14 Bir 2007, 10:22
euro
Parašytas: 15 Bir 2007, 12:23
DIAVOLO
ten 100proc. yra tiuninginiai ciferblatai. Net užrašas yra viduryje.
Atrodo kaip originalus, nes yra rimtas daiktas, iš plastiko, normaliai
šviečia naktį ir nuo originalo nelabai atskirsi.
Turbo kalibros ėjo su 2 rūšių ciferblatais. Vienoms spidometras
sugraduotas iki 280, kitoms iki 260. Kiek teko pastebėti, senesnės
ėjo iki 280 (o gal kai kurios ir iki 260), o jau gerų metų paprastai
stovėdavo tik 260, lygiai toks pat kaip pas V6. Apie tachometrus negaliu
nieko pasakyt, bet stock turbo kali tikrai iki 9000rpm negali suktis.
Parašytas: 05 Lie 2007, 08:19
Slamdog
TANKYSTAS rašė:Maximalus turbavos cali greitis gamintojo numatytas 245 km/h jei pas ka rodo daugiau - tai greiciau spydo paklaida del padangu, nes max greity netgi ne variklio galia riboja, o pavaru dezes perdavimai. krc
Briedas... Turbavykas 6 pavara ~7k rpm'u ~300kmh.
Teoriskai gerai spusteltas turbavykas (suprantama ir su nestandartiniais veleneliais, kad biski butu pakeista galios kreive) su standartines dezes perdavimais perkoptu ir 400kmh riba

Parašytas: 05 Lie 2007, 08:53
DIAVOLO
vo blyn... pas ką čia tas Bugatti Veyron??
tiesa veyron per plauką, bet greitesnis - 407km/h

Parašytas: 05 Lie 2007, 09:02
Nitro
Serapinas rašė:
Briedas... Turbavykas 6 pavara ~7k rpm'u ~300kmh.
Teoriskai gerai spusteltas turbavykas (suprantama ir su nestandartiniais veleneliais, kad biski butu pakeista galios kreive) su standartines dezes perdavimais perkoptu ir 400kmh riba

kaip tu isivaizduoji tokio greichio pasiekima su calibra turbo? nebent bishki pakeistos galios kreives kulminacija yra ties 1000 Ag ;]
Parašytas: 05 Lie 2007, 09:13
DIAVOLO
Tą ir bandžiau pasakyti. Veyron turi 1000AG, o kalibra su 2.0l varikliu, kad ir pripūtus iki sąmonės netekimo, o variklio limitas ne ilgesnis nei formulės, niekaip negaliu įsivaizduoti lekiantį 400km/h greičiu. Net ir 300km/h greitis pareikalautų tokių perdarymų, pradedant visai kita greičių dėže su žymiai ilgesnėmis bent jau paskutinėmis pavaromis, o kur dar likusių mazgų modifikavimas, nekalbant jau apie kosminį tokio užmojo biudžetą. Neišsiplečiu, kosmosas.

Parašytas: 05 Lie 2007, 10:13
calibra
Serapinas rašė:perkoptu ir 400kmh riba

Gerai, kad nors shypsenele padejai.
Parašytas: 06 Lie 2007, 11:25
Slamdog
Pagrindine mano posto mintis buvo ne kaip ir kokias modifikacijas atlikus tai galima padaryti. As norejau pasakyti, kad tokios masinos greiciu deze (nestandartine, bet su standartines perdavimo skaiciais) gali pasiekti toki greiti. Nors kai kas minejo, jog turbinines cales maksimalu greiti labai apriboja jos dezes perdavimo skaiciai.
Parašytas: 06 Lie 2007, 11:29
Slamdog
DIAVOLO rašė:Net ir 300km/h greitis pareikalautų tokių perdarymų, pradedant visai kita greičių dėže su žymiai ilgesnėmis bent jau paskutinėmis pavaromis, o kur dar likusių mazgų modifikavimas, nekalbant jau apie kosminį tokio užmojo biudžetą. Neišsiplečiu, kosmosas.

300kmh su standartine pavaru deze ir standartiniais variklio viduriais (ta prasme svaistikliai ir stumokline grupe gamykline - biudzetas salyginai mazas), nori lazintis?
Parašytas: 06 Lie 2007, 11:40
Nitro
Serapinas rašė:Pagrindine mano posto mintis buvo ne kaip ir kokias modifikacijas atlikus tai galima padaryti. As norejau pasakyti, kad tokios masinos greiciu deze (nestandartine, bet su standartines perdavimo skaiciais) gali pasiekti toki greiti. Nors kai kas minejo, jog turbinines cales maksimalu greiti labai apriboja jos dezes perdavimo skaiciai.
o kad variklis tik kiek daugiau nei 200ag turi - nereikshmingas faktas? pakeisi pavaru dezhe ir isibegesi iki 400km/h

hehe...
nu ir planas chuliganas
Parašytas: 06 Lie 2007, 13:47
pavlito
esme ne arkliuose,o sukimo momente,ir kiek rpm maksimaliai gali variklis suktis,taip pat kurioje vietoje sukimo momento pikas ( max greiciui geriau prie kuo aukstesniu apsuku )
Parašytas: 07 Lie 2007, 12:06
Nitro
pavlito rašė:esme ne arkliuose,o sukimo momente,ir kiek rpm maksimaliai gali variklis suktis,taip pat kurioje vietoje sukimo momento pikas ( max greiciui geriau prie kuo aukstesniu apsuku )
prajuokinai. Tu bent isivaizduoji koks oro pasiprieshinimas yra vazhiuojant >250 km/h? Kas su tuo oro pasiprieshinimu kovoja? torkas? Jeigu neisivaizduoji apie ka kalbi - geriau ishvis nekalbek. Tokiais greiciais vazhinejant didzhiausias faktorius - galia, nes jos reikia laaaabai daug tam, kad nugaleti oro pasiprieshinima.[/code]
Parašytas: 07 Lie 2007, 21:49
pavlito
Nitro rašė:Tokiais greiciais vazhinejant didzhiausias faktorius - galia
tiek galia tiek sukimo momentas yra glaudziai susije,galia yra isvestinis dydis sukimo momento ag=nm x rpm/7130 ,dinamometrinis stendas taip pat matuoja sukimo momenta o poto perskaiciuoja i arklius,turbut nelabai supratai ka as pries tai norejau pasakyt
p.s. gal geriau nepult metytis darzovem o paasikint jei klystama
Parašytas: 07 Lie 2007, 21:58
karambas
Tarkim, kad Calibra rieda ant laisvo nuo 65 laipsniu kalno tad pasiektu ta 400 km per h

reiskes, kad tai imanoma : )) Arba dar geriau. Prikabinam Calibra prie Bugatti Veiron ant troso ir patraukim 400 km/h greiciu

Parašytas: 08 Lie 2007, 15:52
Nitro
karambas rašė:Tarkim, kad Calibra rieda ant laisvo nuo 65 laipsniu kalno tad pasiektu ta 400 km per h

reiskes, kad tai imanoma : )) Arba dar geriau. Prikabinam Calibra prie Bugatti Veiron ant troso ir patraukim 400 km/h greiciu

manau kad nei pirmu, nei antru atveju calibra tokio greicio nepasieks ;] Antru atveju garantuotai, del pirmo tiksliai nzn - fizikai lai skaiciuoja ;]