Puslapis 22

Parašytas: 10 Bal 2007, 00:52
lauryz
Rocco_ rašė:tai tau vaike visi pasake kad be 5k nieko gero nepaimsi,tvarkingos,priziuretos,nesudroztos,geresne dar gali brangiau kainuot :)
koks as tau aiks? :) nu tai pagal ka atskirt kur gera bukle kur hujova?

Parašytas: 10 Bal 2007, 00:57
bad_brains
perskaityk visa foruma nuo A iki Z ir jau gelesi +/- gaudytis kas gerai o kas ne.
jei nesupranti kas yra variklis ir kam jo reikia pasijamk suprantanti kad patartu :)

Parašytas: 10 Bal 2007, 01:21
lauryz
bad_brains rašė:perskaityk visa foruma nuo A iki Z ir jau gelesi +/- gaudytis kas gerai o kas ne.
jei nesupranti kas yra variklis ir kam jo reikia pasijamk suprantanti kad patartu :)
Nu tai buk malonus ir patark :)

Parašytas: 10 Bal 2007, 11:06
Lauris
arba pries perkant is karto varyt apziurai y servisa ant stendo. cia tik 1 is daugelio galimybiu patikrinti.

Parašytas: 10 Bal 2007, 11:17
bad_brains
nu gerai, pabusiu malonus :lol:
I - KEBULAS. vienos is problematiskiausiu vietu yra galines arkos ir slenksciai gale. idemiai paziurek kad nebutu pakeltu dazu, kad sparno apacios kantas nebutu nulinkes zemyn. jeigu turi galimybe nusiimk galines apsyfkes. is ten lb gerai matos arku stovis.
toliau paziurek kad nebutu nusedudsios durys. ar jos lengvai atsidaro/uzsidaro. jeigu yra el langai paziurek ar jie automatiskai uzsidaro iki galo su uzdarytom durim.
tikrink tarpelius tarp atskiru kebulo detaliu. jie neturi akivaizdziai skirtis.
gali ziureti ar nesiskiria spalvos atspalviai - pozymis apie nekokybiska kebulo remonta.
butu lb gerai palysti po masina ir apziureti jos dugna. ar neprasisluoskniaves metalas koju vietose, ar slenksciai okey, lanzeronus apziureti ar jie nenupuve ir t.t. - bet koks rastas korozijos zidinys gerai kals per pinigine.
apie masinos isvaizda gali presti pagal tai is kiek toli ji gerai atrodo. jeigu tas atstumas virsyja 50m, o is arciau ji niekaip nesiziuri del nesueinanciu liniju skyliu kebule ar pan tai visai nieko verta. optimaliausias atstumas 2-5m. jei is tokio atstumo nesimato kebulo defektu tai galima konstatuoti kad kebulas geras.
toliau varai masina i plovykla ir tikrini ar vanduo nesisunkia vidun - juk nenoretum kad per lietu reiketu skecio viduj :lol:


II - VAZIUOKLE Siaip ja patikrinti reikia stendo ar bent gerai ismanacio zmogaus, bet minimaliai tai galima padaryti ir kelyje. vaziuojant per duobes neturi buti jokiu nepageidaujamu bildejimu, barskejimu ir t.t.. Stabdant ypac priekiniai ratai turi nejudeti masinos asies atzvilgiu t.y. nepasislinkti nei pirmyn nei atgal - mire sailentblokai.
antras etapas prasivaziuoti didesniu greiciu ir pabandyti pamanevruoti staigiau pastabdyti. neturi buti jokiu tampymu i sonus. Ta daryti tiesiame kelyje kur butu kiek galima mazesnes provezos, nes esant platiem ratam to nepajausi.
paziurek ar ne per anxti isijungia ABS'as - pirmas mirusiu ammo pazymis.
galiniai caly ratai turi buti siek tiek pasvire /\ <- tokia kryptimi. tai nenustebk. calibros originalus rato isvirtimas lb didelis. bet geriausia butu ta palyginti su kita normalia caly arba pamatuoti ratu geometrija.
vazioujant patikrink ar sukant vaira jis niekur nekliuna.


III - variklis. geriausia butu jei pries atvaziuodamas paziureti masinos paprasytum kad variklis butu saltas. tada paziuri ar nera alyvos demiu pletimosi bakelyje, ar tepalo matuokle ir kamstis nepasidenges "majonezu" ar variklis tepalais daug neaptekejes ar saltas gerai vedasi. pravaziuju saltu - ivertini trauka. paziuri ar stabiliai laiko apsukas. po to susildai varikli iki kol isijungia ventiliatorius. varikliui pilnai susilus dirbant benzinu sausa silta diena neturi butu jokiu matomu dumu ir kamino. jei prie salto variklio brskeno kompensatoriai dabar jie turetu nutilti. ivertini trauka varikliui susilus. ar nera nuostoliu, lago, apsuku sokinejimo, pasaliniu garsu ir t.t. paziuri ar skydelyje neuzsidege panasi i mano avataro lempute. galimas daiktas kad dirbant dujom ji degs, bet benzinu neturetu.


IV - PABAIGAI. patikrink ar veikia visi el prietaisai - valytuvai zibintai ir t.t. ar sildo peciukas, ar nera dideliu salono plastmasiu barskejimo, ar nera greiciu dezes ar guoliu uzimo vaziuojant didesniu greiciu ir viom pavarom.
Jeigu pirksi automatine caly tai apie autoamto tikrinimo proceduras gali pasiskaityti forume. kazkada buvau rases. :)

Parašytas: 10 Bal 2007, 11:47
rimisss
bad_brains iskur ta kantrybe? :D

Parašytas: 10 Bal 2007, 13:21
lauryz
bad_brains rašė:nu gerai, pabusiu malonus :lol:
I - KEBULAS. vienos is problematiskiausiu vietu yra galines arkos ir slenksciai gale. idemiai paziurek kad nebutu pakeltu dazu, kad sparno apacios kantas nebutu nulinkes zemyn. jeigu turi galimybe nusiimk galines apsyfkes. is ten lb gerai matos arku stovis.
toliau paziurek kad nebutu nusedudsios durys. ar jos lengvai atsidaro/uzsidaro. jeigu yra el langai paziurek ar jie automatiskai uzsidaro iki galo su uzdarytom durim.
tikrink tarpelius tarp atskiru kebulo detaliu. jie neturi akivaizdziai skirtis.
gali ziureti ar nesiskiria spalvos atspalviai - pozymis apie nekokybiska kebulo remonta.
butu lb gerai palysti po masina ir apziureti jos dugna. ar neprasisluoskniaves metalas koju vietose, ar slenksciai okey, lanzeronus apziureti ar jie nenupuve ir t.t. - bet koks rastas korozijos zidinys gerai kals per pinigine.
apie masinos isvaizda gali presti pagal tai is kiek toli ji gerai atrodo. jeigu tas atstumas virsyja 50m, o is arciau ji niekaip nesiziuri del nesueinanciu liniju skyliu kebule ar pan tai visai nieko verta. optimaliausias atstumas 2-5m. jei is tokio atstumo nesimato kebulo defektu tai galima konstatuoti kad kebulas geras.
toliau varai masina i plovykla ir tikrini ar vanduo nesisunkia vidun - juk nenoretum kad per lietu reiketu skecio viduj :lol:


II - VAZIUOKLE Siaip ja patikrinti reikia stendo ar bent gerai ismanacio zmogaus, bet minimaliai tai galima padaryti ir kelyje. vaziuojant per duobes neturi buti jokiu nepageidaujamu bildejimu, barskejimu ir t.t.. Stabdant ypac priekiniai ratai turi nejudeti masinos asies atzvilgiu t.y. nepasislinkti nei pirmyn nei atgal - mire sailentblokai.
antras etapas prasivaziuoti didesniu greiciu ir pabandyti pamanevruoti staigiau pastabdyti. neturi buti jokiu tampymu i sonus. Ta daryti tiesiame kelyje kur butu kiek galima mazesnes provezos, nes esant platiem ratam to nepajausi.
paziurek ar ne per anxti isijungia ABS'as - pirmas mirusiu ammo pazymis.
galiniai caly ratai turi buti siek tiek pasvire /\ <- tokia kryptimi. tai nenustebk. calibros originalus rato isvirtimas lb didelis. bet geriausia butu ta palyginti su kita normalia caly arba pamatuoti ratu geometrija.
vazioujant patikrink ar sukant vaira jis niekur nekliuna.


III - variklis. geriausia butu jei pries atvaziuodamas paziureti masinos paprasytum kad variklis butu saltas. tada paziuri ar nera alyvos demiu pletimosi bakelyje, ar tepalo matuokle ir kamstis nepasidenges "majonezu" ar variklis tepalais daug neaptekejes ar saltas gerai vedasi. pravaziuju saltu - ivertini trauka. paziuri ar stabiliai laiko apsukas. po to susildai varikli iki kol isijungia ventiliatorius. varikliui pilnai susilus dirbant benzinu sausa silta diena neturi butu jokiu matomu dumu ir kamino. jei prie salto variklio brskeno kompensatoriai dabar jie turetu nutilti. ivertini trauka varikliui susilus. ar nera nuostoliu, lago, apsuku sokinejimo, pasaliniu garsu ir t.t. paziuri ar skydelyje neuzsidege panasi i mano avataro lempute. galimas daiktas kad dirbant dujom ji degs, bet benzinu neturetu.


IV - PABAIGAI. patikrink ar veikia visi el prietaisai - valytuvai zibintai ir t.t. ar sildo peciukas, ar nera dideliu salono plastmasiu barskejimo, ar nera greiciu dezes ar guoliu uzimo vaziuojant didesniu greiciu ir viom pavarom.
Jeigu pirksi automatine caly tai apie autoamto tikrinimo proceduras gali pasiskaityti forume. kazkada buvau rases. :)
Nu tu cia pavarei laba dekui manrods geriau butu nuvaryt i servisa ir viskas bet dekui gal kada pravers :wink: :)

Parašytas: 10 Bal 2007, 14:38
bad_brains
rimisss rašė:bad_brains iskur ta kantrybe? :D
:lol: dar tik rytas buvo

Parašytas: 10 Bal 2007, 15:29
mantisimo
Retorinis klausimas: koks tau pardavejas leis dirbti varikliui kol isijunks ventiliatorius? :)

Parašytas: 10 Bal 2007, 17:12
bad_brains
toks pardavejas kuri iskart siust nx galima.
ir prie ko cia tas "retorinis klausimas"? tipo nieks neleis apziurint masina variklio iki darbines temperaturos susildyti?
kadangi jau taip, mantisimo, issireiskiai cia tai buk malonus dabar paaiskink kas blogo gali atsitikti ar del kokiu priezasciu turetu neleisti sildyti?

Parašytas: 13 Bal 2007, 17:42
suNNy
net ir man buvo idomu paskaityt ka bad_brains parase ;) niu gal jau po laiko ziuret kas kaip(visgi senokai jau pirkau) bet db kai kas daug aiskiau man ;)

Parašytas: 13 Bal 2007, 18:31
CalibriS
suNNy rašė:net ir man buvo idomu paskaityt ka bad_brains parase ;) niu gal jau po laiko ziuret kas kaip(visgi senokai jau pirkau) bet db kai kas daug aiskiau man ;)
as zinau net is o pirkai:)

Parašytas: 13 Bal 2007, 22:58
suNNy
CalibriS rašė:
suNNy rašė:net ir man buvo idomu paskaityt ka bad_brains parase ;) niu gal jau po laiko ziuret kas kaip(visgi senokai jau pirkau) bet db kai kas daug aiskiau man ;)
as zinau net is o pirkai:)
niu ir is ko? :D :D :D

Parašytas: 14 Bal 2007, 17:10
Apsestas
bad_brains respect, kad taip surasei, idomu paskaitinet buvo :) na maniske atitinka visus kriterijus, nera problemu paminetu pas tave sarasiuke :lol: