Puslapis 2 iš 3
Parašytas: 04 Bal 2007, 10:48
calibra
Galas man nelabai rupi - galechiau isideti nuo 4x4 arba kaip ir pats sakei - manta, omega, record ar pan., jeigu tik tinka.
Tachiau, tarpashinis perdavimas - svarbu. As noriu nuimti FWD dezhe, uzhdeti 4x4 dezhe su razdatke ir prieki pilnai atjungti.
Jeigu deti dezhe nuo omega, manta, record ir t.t. - bus problemu, kadangi pas tavo minetus automobilius variklis stovi normaliai (=ishilgai), o ne kaip pas calibra (skersai).
Parašytas: 04 Bal 2007, 14:08
Staska
taigi ir sakau kad reikia rema jam suvirinti

kad ji taip ideti. del 4wd dezes panaudojimo pamirshk. ten viskas buvo paskaiciota 150 nmn varikliui. ten esmo tokio, paimti 4wd prekini poremi, ispjauti visa prekini tunelio gabala, ir deti ta tunelio daly nuo omegos. prekines pagelves reikia privirinti prie to poremio. su galu kazka burti reikes

kad ji prie kebulo virint.
Parašytas: 05 Bal 2007, 10:33
pavlito
tigi buvau linka imetes nuo a iki z kaip daryt 4x4=>rwd
ir ne viena yra padaryta vectra ir calibra,taip kad isbandyta ir turbut pasiteisino kad naudoja
Parašytas: 05 Bal 2007, 10:44
calibra
Prashom pakartoti ta linka :)
Parašytas: 06 Bal 2007, 10:51
pavlito
Parašytas: 06 Bal 2007, 11:00
calibra
Dekui. Tik chia gresia motoro apsukimu i "teisinga" padeti, kas = labai daug neidomaus darbo :)
As labiau linkes buchiau isideti 4x4 sistema (kas yra labai paprasta be jokiu perdarymu) ir atjungti prieki. Nors, nesu tikras, kad tai paprastais budais imanoma.
Parašytas: 07 Bal 2007, 15:46
pavlito
calibra rašė:Dekui. Tik chia gresia motoro apsukimu i "teisinga" padeti, kas = labai daug neidomaus darbo
As labiau linkes buchiau isideti 4x4 sistema (kas yra labai paprasta be jokiu perdarymu) ir atjungti prieki. Nors, nesu tikras, kad tai paprastais budais imanoma.
nori i fwd calibra isidet 4x4?
Parašytas: 07 Bal 2007, 18:59
calibra
tas gana paprasta, Imho.
Parašytas: 08 Bal 2007, 08:24
TANKYSTAS
kad nelabai... kaip tavo dusle su kardanu sugyvens? turint omenyje, kad tavo auto zeminta, o pas 4x4 dugno ylinkime isdestyta ne tik dusle, bet ir pakabinimo guoliu laikikliai?
Parašytas: 08 Bal 2007, 22:01
pavlito
calibra rašė:tas gana paprasta, Imho.
gale visa poremi reikia pjauti,nes visiskai niekas netinka ( sakes atskiros,tvirtinimas atskiras,darbo

)
priekis taip pats ( tunelis didesnis )
pigiau,paprasciau,geriau nusipirkti kita calibra 4x4 ir viska perdet,bet reiks perdazyt tik
buvo man kazkada tokia ideja kadeta 4x4 padaryt,draugas turi vectra 4x4 tai lyginau ziurejau duobeja ilindes ka kaip daryt reiktu ir poto kazkaip noras dingo kazka daryt kai paziuri kiek darbo

Parašytas: 08 Bal 2007, 22:01
pavlito
calibra rašė:tas gana paprasta, Imho.
gale visa poremi reikia pjauti,nes visiskai niekas netinka ( sakes atskiros,tvirtinimas atskiras,darbo

)
priekis taip pats ( tunelis didesnis )
pigiau,paprasciau,geriau nusipirkti kita calibra 4x4 ir viska perdet,bet reiks perdazyt tik
buvo man kazkada tokia ideja kadeta 4x4 padaryt,draugas turi vectra 4x4 tai lyginau ziurejau duobeja ilindes ka kaip daryt reiktu ir poto kazkaip noras dingo kazka daryt kai paziuri kiek darbo

Parašytas: 08 Bal 2007, 23:42
Staska
Tu del galo isitikines ? kiek maciau pas 16v eina tas pats poremis, kuris jau turi ir skyles galiniam difuj. ir webe, ikur i paprasta dejo 4wd irgi nieko su galu nedare, tik kardano tvirtinimus privirino ir viskas

Parašytas: 09 Bal 2007, 14:21
calibra
kiek pats po dugnu buvau palindes, aishkiai matyti paliktos vietos (ir tvirtinimo taskai) 4x4 vaziuoklei.
Priekyje tunelis pas 4x4 yra platesnis nei pas fwd, bet, manau, galima "suzhaisti" su duslintuvu, pvz, ishvedant i priekini bamperi :))))
Parašytas: 09 Bal 2007, 15:17
Staska
ka ash ir sakau

perdarinek geriau prekiny poremi

ir daryk real rwd.. nes jei perdarinijei 4wd sistema, tai pas tave 3 lyshnos poros dantraciu gaunasi...
Parašytas: 09 Bal 2007, 15:26
calibra
matai, jei daryti 4x4 sistemos imetima i fwd, o tada perdarius razdatke gautusi rwd - viskas butu labai paprasta -> dienos, gal dvieju, darbas.
Varikli statant ishilgai ir neturint visokiu svarkiu - darbo butu mazhiausiai menesiui :)))))
Parašytas: 09 Bal 2007, 20:15
pavlito
tingiu gincitis,pradesit daryt suprasit

Parašytas: 13 Bal 2007, 11:57
marukas
kaip suprantu, mano calibra niekada nebus galu varoma

Parašytas: 13 Bal 2007, 15:06
calibra
as tai nebuciau toks tikras. Manau, kad yra budu, kaip ta razdatke perdaryti taip, kad visa jega perduotu i gala.
Jeigu yra noro, galima ir visus dantrachius perdaryti is geresnio metalo.
Parašytas: 25 Bal 2007, 22:41
dosmaster
Ple jus bedas randat

Ta razdatke uzblokuot kaip du pirstus apmyst

Jei kas norit galiu laisvai jums

Parašytas: 26 Bal 2007, 07:57
NosTraDamX
dosmaster rašė:Ple jus bedas randat

Ta razdatke uzblokuot kaip du pirstus apmyst

Jei kas norit galiu laisvai jums

tai kaip tu ja uzblokuosi ?

pasidalink mintimis

Parašytas: 26 Bal 2007, 08:50
Elder
Ką tu čia siūlai, dosmasteri ? Visiems pirštus apmyžti

?
Parašytas: 26 Bal 2007, 09:23
dosmaster
Jei norit galiu ir pirstus apmyst :p
o razdarke blokuot tai galima keliais budais:
1. Pergresti "Lamelas" ir sutaukti varstu geriau daugiau varstu

2. Atsukti razdatke ir pripilti i ja epoxytkes
3. galima isimti visa ta xuinia ir imesti galinga vamzduka kuris perduotu jega.
extra: Jeigu naudojami paprastesni budai 1 arba 2, reikia atlikti tam tikrus pakeitimus 4x4 kompiuretyje / el sistemoje. Kitaip tariant apgauti hidrauline sankaba

Parašytas: 30 Bal 2007, 17:46
pavlito
pavlito rašė:tingiu gincitis,pradesit daryt suprasit

pasirodo klydau
cia 4x4 taip atrodo
http://i96.photobucket.com/albums/l193/ ... ra4x44.jpg
cia fwd vectra/calibra ( vectra tik xe,calibros turbut visos )
http://i96.photobucket.com/albums/l193/ ... rwdggg.jpg
tai kaip ir nera problemu su galu,idomu kaip su tunelio priekiu,pagal foto jis didesnis nei fwd
Parašytas: 05 Geg 2007, 11:59
calibra
Chebryte, prashom neshiukshlinti temos, chia eina kalba tik apie 4x4 perdaryma i RWD, o ne variklio statyma ishilgai ir tokiu budu padaroma RWD.
Pastarasis variantas manes absoliuciai nedomina, kadangi tam reikia daug laiko, jegu, irankiu ir t.t.
Mane labiau domina dosmasterio variantas, kai tiesiog perdaroma razdatke ir is 4x4 gauname RWD.
O 4x4 sumesti i FWD neturetu buti labai sunku.
Parašytas: 07 Geg 2007, 13:26
pavlito
pavlito rašė:tai kaip ir nera problemu su galu,idomu kaip su tunelio priekiu,pagal foto jis didesnis nei fwd
as cia rasiau i tema

butent apie fwd perdaryma i rwd
reikia pasidomet kaip tynta buvo persidares kai su standartu drifta vare,nes tada gala buvo pasijunges tiktai
nes jei priekyje pusasius isimi klebes guolis,tai reiktu gal kazka nuo omegos ziuret
ir gal kas zino koks galinio difo perdavimas pas calibras/vectras 4x4
