Lucas cali..Liudna gaida..
Nuotraukos auto ivykio vietoje [kokybe prasta]:






Vieta: Kaunas, Muravos sankryza.
Data: 2008 04 17
Laikas: 00:18
Calibros nuotraukos diena [gera kokybe]:













Toyota Corolla nuotraukos [kokybe patenkinama]:
Fotografuota policijos sulaikytu automobiliu aiksteleje, tai pamate sargai tiesiogine to zodzio prasme griebesi plytu ir akmenu.




Nuotraukose matome mano calibros desnes puses ratlankio zymes. Kas leidzia spresti jog buvo du susidurimai.

---------------
Auto ivykis ivyko balandzio menesi. Muravos sankryzoje. As vaziavau nuo pramones prospekto, o toyota nuo Jonavos.
Nuo 12 valandos nakties sios sankryzos reguliavimas atjungiamas. Kameromis nefilmuojama. Teoriskai as isvaziavau is salutinio ir nepraleidau pagrindiniu keliu artejancios toyotos.
Taciau cia ir pasideda idomioji dalis. Toyotos vairtuojo kraujyje po 1val 30min rasta 1 promile alkoholio koncentracija. Nepamirskime to jog nuo adrenalino zmogus prablaiveja.
Vairuotojas teigia vaziaves ~50km/h, laisvu begiu (kitaip sakant riedejo ir letejo).
Tiems kas zino muravos sankryza, as ivaziavau i viduri sankryzos,antroje juostoje,buvo like kirsti tik tris eismo juostas i Kauna ir ivaziuoti i Siaures pr.,sustojau prie STOP zenklo, praleidau BMW automobili (jeigu gerai atsimenu kregzdute),toyota buvo pries zaliasas saleles. Tikslaus atsumo negaliu pasakyt,artimiausiu metu bus ismatuota tiksliai. Vaziuojant 50km/h, tuo labiau ant laisvo begio pilnai sustoti su HONDA CIVIC ( pats atlikau ekspermentus) uztrunka ~1.4s, Su CITROEN XM universalas ~2.1s.
100km/h CIVIC - ~3.8s, XM - ~4.5s
Avarijos vietoje nerasta stabdymo zymiu. Netgi ABS stabdymo zymiu,nes staigiai ir lb stipriai pradejus stabdyti lieka stabdymo zymes ir su ABS.
(foto bus artimiausiu metu)
Smugis ivyko antruju juostu susikirtimo vietoje. (detali schema bus veliau). Kad isivaizduoti kiek buvo nubloksta calibra: smugiui ivykus calibra leke pro zaliaja salele,praleke viena juosta ir sustojo antroje juostoje (toje vietoje,kur prie sankryzos sustoja pirmasis automobilis) taciau jau priespriesineje juostoje. Toyota sustojo lygegreciai tik per 2 eismo juostas ir salele, kryptis link Siaures prospekto. Kokio plocio eismo juostos visi mazdaug isivaizduojat.
(foto bus artimiausiu metu)
Tyrimo metu nebuvo atlikta greicio ekspertize, paprasius ja atlikti buvo katagoriskai atsisakyta. Tyrejas E.Dubauskas automobilio savininko apklausoje ( automobilis buvo registruotas ant tevo, del visiem gerai suprantamos priezasties) isreiske savo nuomone, cituoju: "tokio amziaus vaikinai,tokiu paros metu nevazineja be tikslu" siuos zodzius palydejo sakrastiska sypsena.
Salia vaziavo keleivis. Sportiniu dirzu deka,nei as nei jis nebuvome sunkiai suzaloti. Keleivis atsipirko keletu siuliu zande, o as stuburo patempimu.
Vakar (2008 11 06), pagaliau nuskambejo policijos tyreju zodis - as 100% kaltas. Gavau 750lt bauda.
Nuosprendis bus skundziamas,taigi laukite tesinio..






Vieta: Kaunas, Muravos sankryza.
Data: 2008 04 17
Laikas: 00:18
Calibros nuotraukos diena [gera kokybe]:













Toyota Corolla nuotraukos [kokybe patenkinama]:
Fotografuota policijos sulaikytu automobiliu aiksteleje, tai pamate sargai tiesiogine to zodzio prasme griebesi plytu ir akmenu.




Nuotraukose matome mano calibros desnes puses ratlankio zymes. Kas leidzia spresti jog buvo du susidurimai.

---------------
Auto ivykis ivyko balandzio menesi. Muravos sankryzoje. As vaziavau nuo pramones prospekto, o toyota nuo Jonavos.
Nuo 12 valandos nakties sios sankryzos reguliavimas atjungiamas. Kameromis nefilmuojama. Teoriskai as isvaziavau is salutinio ir nepraleidau pagrindiniu keliu artejancios toyotos.
Taciau cia ir pasideda idomioji dalis. Toyotos vairtuojo kraujyje po 1val 30min rasta 1 promile alkoholio koncentracija. Nepamirskime to jog nuo adrenalino zmogus prablaiveja.
Vairuotojas teigia vaziaves ~50km/h, laisvu begiu (kitaip sakant riedejo ir letejo).
Tiems kas zino muravos sankryza, as ivaziavau i viduri sankryzos,antroje juostoje,buvo like kirsti tik tris eismo juostas i Kauna ir ivaziuoti i Siaures pr.,sustojau prie STOP zenklo, praleidau BMW automobili (jeigu gerai atsimenu kregzdute),toyota buvo pries zaliasas saleles. Tikslaus atsumo negaliu pasakyt,artimiausiu metu bus ismatuota tiksliai. Vaziuojant 50km/h, tuo labiau ant laisvo begio pilnai sustoti su HONDA CIVIC ( pats atlikau ekspermentus) uztrunka ~1.4s, Su CITROEN XM universalas ~2.1s.
100km/h CIVIC - ~3.8s, XM - ~4.5s
Avarijos vietoje nerasta stabdymo zymiu. Netgi ABS stabdymo zymiu,nes staigiai ir lb stipriai pradejus stabdyti lieka stabdymo zymes ir su ABS.
(foto bus artimiausiu metu)
Smugis ivyko antruju juostu susikirtimo vietoje. (detali schema bus veliau). Kad isivaizduoti kiek buvo nubloksta calibra: smugiui ivykus calibra leke pro zaliaja salele,praleke viena juosta ir sustojo antroje juostoje (toje vietoje,kur prie sankryzos sustoja pirmasis automobilis) taciau jau priespriesineje juostoje. Toyota sustojo lygegreciai tik per 2 eismo juostas ir salele, kryptis link Siaures prospekto. Kokio plocio eismo juostos visi mazdaug isivaizduojat.
(foto bus artimiausiu metu)
Tyrimo metu nebuvo atlikta greicio ekspertize, paprasius ja atlikti buvo katagoriskai atsisakyta. Tyrejas E.Dubauskas automobilio savininko apklausoje ( automobilis buvo registruotas ant tevo, del visiem gerai suprantamos priezasties) isreiske savo nuomone, cituoju: "tokio amziaus vaikinai,tokiu paros metu nevazineja be tikslu" siuos zodzius palydejo sakrastiska sypsena.
Salia vaziavo keleivis. Sportiniu dirzu deka,nei as nei jis nebuvome sunkiai suzaloti. Keleivis atsipirko keletu siuliu zande, o as stuburo patempimu.
Vakar (2008 11 06), pagaliau nuskambejo policijos tyreju zodis - as 100% kaltas. Gavau 750lt bauda.
Nuosprendis bus skundziamas,taigi laukite tesinio..
Paskutinį kartą redagavo Lucas 02 Bal 2009, 16:59. Iš viso redaguota 1 kartą.
Del uzkisimo tai zinai,sakyciau vairuoju pora menesiu,tada jo,neivertinau atstumo ir t.t. bet tai tiek atsimales su masinom, nuo 12 metu vairuoju pats. tai si ta duoda manau. Sakyciau susiveliau startuojamas ar dar kas, bet tai kai (cia nesigiriant) pirma vieta kauno teamo drage tai ka as zinau, reik moket is vietos gerai pajudet
o calibros stovis is techinines puses, neziurint i subyrejusi vairo stiprintuvo siurbli, buvo tikrai neblogas (neseniai buvo vaziuokle sutvarkyta, skysciai visi pakeisti), apie arka nekalbu 
neturiu vis laiko ta sankryza nufotografuot, pamatysi realiai koks atstumas buvo.
To Ecka: beabejo calibra
tikrai nepasimirs projektas, tuo labiau kad jau ir kai kurios dalys nupirktos,kitos uzsakytos 
neturiu vis laiko ta sankryza nufotografuot, pamatysi realiai koks atstumas buvo.
To Ecka: beabejo calibra
Nu del zenklu galiojimo,tai visiem vienodai,bet zinai kai alkoholis uzvaldo prota,o poto ir kaire koja,tai ir zenklai nebepadeda.
O del drageriu,saves uz toki neskaitau. O buciau sokes stipriai, tai tikrai buciau pravaziaves ir dabar cia situ nuotrauku nebutu. Bet tai kai didelis atstumas iki autmobilio, tai nebutina ir draskytis.
Tai va kad pas ji gavosi taip, kad girtas ir pagrindinis - skrendu,gi mano pagrindinis.
O del drageriu,saves uz toki neskaitau. O buciau sokes stipriai, tai tikrai buciau pravaziaves ir dabar cia situ nuotrauku nebutu. Bet tai kai didelis atstumas iki autmobilio, tai nebutina ir draskytis.
Tai va kad pas ji gavosi taip, kad girtas ir pagrindinis - skrendu,gi mano pagrindinis.
Tiesiogiai, ten privati automobiliu saugojimo aikstele,kuria nuomuojasi kauno policija. Zemuosiuose sanciuose, tarp buvusios tanku gamyklos ir kareiviniu,jei neklystu juozapaviciaus gatvej. Pagal ideja draudziama fotografuot. Beje toje aiksteleje mano calibra besaugodami sugebejo ir apvogti..
Paskutinį kartą redagavo Lucas 13 Lap 2008, 17:00. Iš viso redaguota 1 kartą.
O atstuma pamatavau elementariai, su dviem skirtingai automobiliais pravaziavau ta kelio atkarpa po 3 kartus. Kiekviena karta nunulindamas mazaji skaitikli. Susidurimo vietoje jau vertesi antras simtas metru,ivaziavus i sankryzos viduri budavo lygiai 200 metru.
O tiksliai tai pamatuos jau ekspertai. Cia tik preliminariai,kad isivaizduoti koks atstumas buvo, kai pajudejau ir koks turejo but greitis, jeigu man tik ivazavus i sankryza smugis buvo, net nespejau antro begio ijungt.
O tiksliai tai pamatuos jau ekspertai. Cia tik preliminariai,kad isivaizduoti koks atstumas buvo, kai pajudejau ir koks turejo but greitis, jeigu man tik ivazavus i sankryza smugis buvo, net nespejau antro begio ijungt.
-
SpottAuto
- Klubo Narys
- Pranešimai: 2109
- Užsiregistravo: 30 Bal 2005, 20:47
- Vietovė: Panevėžys
- Kontaktinė informacija:
nu kaltas tai tikrai neturetum likti, turetu vistiek abipuse padaryti ir po puse draudimo ismoketi, bet kai jis neblaivus tai jam nepriklausis
klasiokas buvo seniau ant 100 is aiksteles atbulam isvaziuojanciam golfui i gala ivazeves, kad net apsisuko golfas, tai abipuse pripaise nes jis negaleto speti pamatyti.
[size=67]calibra c20LET white AWD[/size]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y191/00750/Projektia%202009/Helmat/Darkava2.jpg[/img]
