Calibra besotė :(
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
nieko neitikimo. paprasciausiai nuslifavus galvute atstumas tarp alkuninio veleno ir DSM velenelio sumazeja, o dirzo ilgis lieka tas pat. dirzas itempiamas vandens pompa, kuri yra galineje variklio dalyje automobilio atzvilgiu. reiskias itempus dirza niekaip neiseis suderinti abieju (alkunes ir velenelio) zymiu. velenelis bus kazkiek pasisukes pries laikrodi, ko pasekoj tr atgal pasistums tiek isiubimo, tiek isleidimo fazes. calibroj degimas reguliuojasi automatiskai imdamas informacija is alkuninio veleno padeties daviklio, tai degimas taip iseina niekur nepabegs.
vienzo variklis po tokiu darbu bus siek tiek isderintas. va dabar ir stojasi klausimas kiek tie pokyciai atsispindi performace ir kuro sanaudose? juk galvute slifuodamas didini suspaudimo laipsni, kas reiskia naudojant aukstesnio oktaninio skaiciaus degalus gausi siek tiek daugiau torko.
tai ecka dabar ir papasakok kaip ten is tikruju yra, bo subalamutinai cia mane
pavasari jau zadejau galvute slifuot pa polnaj pragrame ie jei gausiu tik didesnes kuro sanaudas tai ...
kitas klausimas butu kiek maximaliai galima slifuot 20ne galvute? galbut iseitu pagaut fazes persukus veleneli, nes reguliuojamus deti i toki motora tai per didelis moralinis diskomfortas bus
vienzo variklis po tokiu darbu bus siek tiek isderintas. va dabar ir stojasi klausimas kiek tie pokyciai atsispindi performace ir kuro sanaudose? juk galvute slifuodamas didini suspaudimo laipsni, kas reiskia naudojant aukstesnio oktaninio skaiciaus degalus gausi siek tiek daugiau torko.
tai ecka dabar ir papasakok kaip ten is tikruju yra, bo subalamutinai cia mane
kitas klausimas butu kiek maximaliai galima slifuot 20ne galvute? galbut iseitu pagaut fazes persukus veleneli, nes reguliuojamus deti i toki motora tai per didelis moralinis diskomfortas bus
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Hmmm na ir davėt jūs čia... Taigiz grįžtant prie to nuo ko pradėjau, berods kuro sąnaudos sumažėjo užlopius skylę duslintuve (nžn ar tai galėjo turėt įtakos
), o svarbiausia - normaliai pašildant variklį prieš važiuojant (aš amžinai beveik vėluoju kažkur
). Tiek žinių 
Ar tikrai viskas taip išsisprendė - laikas parodys
Ar tikrai viskas taip išsisprendė - laikas parodys
c20ne 93' - SOLD
c20ne 92' RedDemonRide Edition - SOLD :trance:
I'll be back :gang:
c20ne 92' RedDemonRide Edition - SOLD :trance:
I'll be back :gang:
nu manes tai irgi netenkina mano calibros kuro sanaudos, mieste stabiliai ~14l/100km, o uzmiesti nesiskundziu 7-8l/100km, bet mieste tai mano manymu daugokai. vazineju ramiai,ta prasem apsukos iki 2k, variklio diagnostika padaryta,nerado prie ko prisikabint. nutiko lb idomus dalykas, nuemiau vairo stiprintuvo dirzeli ir kuro sanaudos mieste nukrito iki 10l/100km, bet aisku be vairo stiprintuvo vazinet tai irgi nlb. cia pirmas idomus faktas. toliau ar galetu kuro sanaudom turet oro srauto matuokle? ar kai diagnostika daro mato kad oro srauto matuokle nusireguliavus? ir dar vienas klausimas: ar ratu suvedimas turi itakos kuro sanaudom?
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
krc turiu kalike kuri megsta daug benzo bet ir netraukia o padavus staigiau gaza variklis sudreba ir tik veliau apsukos pakyla,o an duju visx normaliai.skaiciau kad gal but kaltas lambda daviklis dar manyciau kad kaltas temperaturos daviklis nes siaip ant salto variklio turetu daugiau benzo paduot o kai neveikia tai visad perdaug benzo gauna.siaip manau oro srauto matuoklis geras.kas galetu pasakyt kas is rimto gal but?
2Drunk2Furious.nevairuok isgeres!
-
Colibriukas
- Entuziastas
- Pranešimai: 802
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 00:21
- Vietovė: Vilkaviskis
O kaip del bulku 
bulka 1,6 td
trasoj 90km/h - 3,8 L,
trasoj 120 -5,3 L
mieste 6,9 L saliaros,
bet iki siu dienu tu motoru mazai gyvu islike,
Uztat 2.0E benzas neuzmusamas motoras ir ekonomiskas 400k km sitam varikliui man tas pats dar ne pencija
,
90 km/h - 5,3 L
120 - 6,9 L
mieste - 10,5 L
bulka 1,6 td
trasoj 90km/h - 3,8 L,
trasoj 120 -5,3 L
mieste 6,9 L saliaros,
bet iki siu dienu tu motoru mazai gyvu islike,
Uztat 2.0E benzas neuzmusamas motoras ir ekonomiskas 400k km sitam varikliui man tas pats dar ne pencija
90 km/h - 5,3 L
120 - 6,9 L
mieste - 10,5 L
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
-
Justinho88
- Naujokas
- Pranešimai: 41
- Užsiregistravo: 22 Rgs 2008, 14:35
- Vietovė: Vilnius
Pas mane panasi problema, ar sutvarkei? Lambda keitei?vytcssska rašė:krc turiu kalike kuri megsta daug benzo bet ir netraukia o padavus staigiau gaza variklis sudreba ir tik veliau apsukos pakyla,o an duju visx normaliai.skaiciau kad gal but kaltas lambda daviklis dar manyciau kad kaltas temperaturos daviklis nes siaip ant salto variklio turetu daugiau benzo paduot o kai neveikia tai visad perdaug benzo gauna.siaip manau oro srauto matuoklis geras.kas galetu pasakyt kas is rimto gal but?
-
Justinho88
- Naujokas
- Pranešimai: 41
- Užsiregistravo: 22 Rgs 2008, 14:35
- Vietovė: Vilnius
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas