Puslapis 2 iš 4
Parašytas: 29 Gru 2007, 18:49
ernix
na bet esu girdejes kad kai spjaustai bakelius buna laiswesnis ismetimas tad wamzdziai netaip kaista ar kazkas tokio ir lemda meluoja, tj va noriu ir issiaiskint kaip cia kas
Parašytas: 29 Gru 2007, 18:51
ernix
na as planuoju visus bakelius mest lauk del storesni vamzdi ir gale bakeli sportini
Parašytas: 29 Gru 2007, 21:38
Tornado
jei jau tau rupi tas kaitimas (nors abejoju)
pasiskaiciuok kiek laisvesnis ismetimas bus sudejus naujus vamzdzius
daryk ir nesuk kiausu...
Parašytas: 29 Gru 2007, 22:33
ernix
tj sakai galima daryt il lembdos neliest?

Parašytas: 29 Gru 2007, 22:43
Nave
Niekas jos ir neliecia.
Parašytas: 29 Gru 2007, 23:55
ernix
ajsku
Parašytas: 31 Gru 2007, 17:32
nfsu_2.0
sportinis ismetimas yra kai 4 vamzdziai eina tiesiai nuo galvos, tam tikro diametro ir ilgio pagal visus indukcijos desnius ir pageidaujamas apsukas. Paskui jie suseina i kazkoki slegio bangu uzgesinimo bakeli ir jau nuo to bakelio, arba bent jau rezonatoriaus eina kuo storesnis vamzdis tuo geriau.
O remusai ir visa kita yra placebo max +1%. Mano minetas ismetimas +10-20%
Parašytas: 31 Gru 2007, 19:06
WiliusG
Nenoreciau sutikt kad ant galo kuo storesnis vamzdis tuo geriau...

Parašytas: 31 Gru 2007, 20:49
nfsu_2.0
Cia yra sport ismetimas, kas uz jo tai kaip suniui penkta koja, kalbu apie performanca.

Parašytas: 26 Sau 2008, 18:08
ernix
cia vel tox lkausimelis yra, katalyzas yra iskart uz liambdos tokia pusle? poto elipses formos bakelis ir pabaigoj kvadratinis galinis bakelis.variklis c20ne
Parašytas: 26 Sau 2008, 19:30
KW>
taip

pjausi lauk?
Parašytas: 26 Sau 2008, 20:10
ernix
na noriu pasidaryt ismetima lengvesni ir kad dirbtu galingiau siektiek

mesiu visus bakeliu o vietoj ju 2 rezikus ir gale sportini bakeli

manau neturetu but daug triuksmo o dirbs gal kiek graziau

Parašytas: 26 Sau 2008, 23:31
nfsu_2.0
hm, del laisvesnio ismetimo ir +1-2arkliu neverta, net mazojo pirstelio pajudint. Ta prasme, kam daryt ko nesupranti ir kas neduos apciuopiamos naudos. jei nepataikysi isdelioti bakeliu/reziku tai bus minusas, o ne pliusas.
Apie rezikus. Sukurinis rezonatorius yra beveik tas pats kas ir paprastas ismetimo bakelis, tiesiog padidintas turis gesinti slegio bangom. rezikas gal kiek kitaip veikia bet daro ta pati darba.
Kiekvienas paprastas vamzdis turi savo naturaluji dazni, tipo kaip vargonu vamzdziai, kuo trumpesnis, tuo aukstesnis daznis. Jei tai bus glusas, tai jis turi tureti tokio ilgio vamzdi, arba to ilgio kartotini (X 0,5; 1; 2; 3ir tt) nuo variklio iki kito bakelio/reziko, dar kito ir tt, kad rezonanse pradetu siurbti atidirbusias dujas, prie tavo pageidaujamu RPM. Reikia nepamirsti, kad kuo toliau nuo variklio atidirbusios dujos, bus vesesnes ir kiekvienas sekantis vamzdis turi buti trumpesnis, arba ilgio kartotinis, del padidejusio duju tankio/mases. Jei nori galios tai noresi, kad glusas pradetu siurbti is cilindru prie 4000-5500rpm, kituose apsukuose, tai bus tik vamzdis.
Mano patarimas toks; padaryk, kad vamzdis, nuo variklio galvos iki pirmo reziko butu ~110cm ilgio. jei tai c20ne ir 94cm jei c20xe, tada pajusi arklius ta prasme pajusi kad variklis nedusta prie aukstu apsuku, kas reiskia papildoma galia.
Lamda imontuok pries rezika vamzdyje. Rezikas turi buti kuo ilgesnis ir isore kiek imanoma storesne, kad kuo geriau uzgesintu slegio bangas, tik neivirink antraip reziko, minkstos jungtys tik uz reziko!.Paskui deja negaliu tiksliai pasakyti kokio ilgio reikes iki sekancio bakelio, bet tai jau nebetaip svarbu kaip pirma dalis. Ir isvis teisingas ismetimas yra 4i1 pavaizduotas ankstesniame mano poste.
Apie c20ne isiurbima. Patrumpink isiurbimo vamzdzius ir nukelsi sukimo momento pika i aukstesnius sukius, kas yra = papildoma galia, aukojant sukimo momenta zemuose apsukuose.
Paspaudi galva dar + keleta AG.
Su sitais modais turesi ~150+AG is c20ne. Kita vertus situ modu kaina neatsiperka, geriau iskart imi docha, arba kazka galingiau.
Parašytas: 26 Sau 2008, 23:48
ernix
na pas mane c20ne

Parašytas: 27 Sau 2008, 18:16
lunatic
apie isiurbimo trumpinima ka cia suvelet?
pvz irmsherio arba lexmaulio isiurbimo kolektoriaus kanalai ilgesni nei paprasto kolektoriaus kanalai.
pagal mano mastysena:per tokius prailgintus kanalus oras papuoles ne taip haotishkai cirkuliuoja o jau geriau nuklreipiamas i cilindra.
del trumpinimo pirma kart girdziu
apie ismetima:
visi daro taip (reiciausiai tai ir yra teisinga) pjauna katalizatoriu virina vamzdi vietoj,kaikurie salina vidurini bakeli kaikurie stato freeflow,na ir galinis freeflow. galima paeksperimentuoti su vamzdziu diametru bet neperdaug,nes velgi ismetamosios dujos netures tokio naporo iseinant,vistik ne turbininis varyklis vamzdyje turi buti kazkoks pasipriesinimas...
gal ir blogai galvoju
o del liambdos tai pasinaudok naudinga nuoroda kur markooo apejo sita dalykeli. liambda randasi ant ismetimo kolemtroriaus pries katalyza (bet sita ir taip jau zinoma-nieko naujo nepasakiau)
Parašytas: 27 Sau 2008, 19:10
ernix
aj pjausiu tada visus bakeliu o gale freeflow viena ir baigta

Parašytas: 27 Sau 2008, 20:08
lunatic
del vamzdziu didumo max koki rekomenduoja tai vieno colio
Parašytas: 27 Sau 2008, 20:25
ernix
o jej paliksiu originala vamzdi tik ispjaustisiu bakelius ir gale freeflow bus kox nors efektas?

Parašytas: 27 Sau 2008, 21:37
WiliusG
Bus. Manu tokie tiuningai kai viska pjaunam na... o gale ale sportini bakeli tj nera gerai

Dirbs pergarsiai, bent jau man

As deziau nors viena rezika

Parašytas: 27 Sau 2008, 21:42
nfsu_2.0
Pmirskit viska ka iki siol esat girdeje apie atmosferiku galios kelima isiurbimo ir ismetimo srity portinimai, sport galiniai bakeliai ir tt yra 50'-80'metu briedas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siuolaikiniu atmosferiniu varikliu isiurbimas/ismetimas dirba indukciniu principu (duju mases ir greiciu inercijos principu), o ne free flow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ir isgauna galia kaip su kokia zemo slegio turba! Zinoma buna ir gaidisku varikliu gaminamu ir siandien. Vieni is teisingu stock varikliu yra hondu dochai, Ferrari

ir kiti paziurekit i ju is/ism kolikus.
Lexmaulis geriau negu stock, bet nera viskas kas imanoma isnaudota, Lexmaulis panaudojo vamzdzio ilgio kartotini, tas dar nepasako, kad nera dar geresnes isiurbimo koliko konfiguracijos. Sportinis isiurbimas, nuo gatvinio skiriasi kaip diena nuo nakties, jie paeme vidurki tarp dvieju krastutinumu, bet tai nera grynakraujis sport kolikas!
Skaiciavau priskaiciavau, kad pats optimaliausias oro greitis isiurbimo vamzdziuose yra ~300m/s ty. netoli garso greicio ore ~330m/s ta patvirtins jum tik achujieni sportinykai, visi kiti sakys portinik, kas lygu greicio/indukcijos praradimui .
Grynakraujis sport kolikas turi buti su trumpais isiurbimo vamzdziais ir dideliu plenumu, skirtas tam, kad isgaut max imanoma VE (volumetric efficiency)kuris kartais virsyja atmosferos slegi, prie max apsuku, kas = max galia su kompromisais.
Ismetimas irgi dirba indukciniu principu ypac nuo galvos iki katalizo/reziko, o ne free flow. Visi jum tvirtins, kad varilis be jokio gluso/ ism. koliko tures daugiau galios negu su glusu,tipo absoliutus free flow , Nuimkit nuo hondos doch ism, kolika ir busit sokiruoti, kad variklis neteko 10% galios. Stai jum ir Free flow vs induction

Jeigu nepataikysit ilgiu ir diametru negausit net stock galios ir joks naporas, free flow ar dar kitoks briedas nepades, o babkes isleistos. O pataikyt neturit jokiu sancu, be formuliu ir cpecializuotu programu. (dauguma formuliu taip pat moraliskai pasenusios, arba nera skirtos krastutinumams/sportui!) , nes rezonansa turit isgaut prie dideliu RPM tiek isiurbima tiek ismetima, jei uzduotis jokiu turbo, bet max galia.
Apibendrinimas: teisingas vamzdigalis teisingoj vietoj daro per visus galus, bet koki lexmauli, remusa etc
Isdesciau viska ka zinau, o kaip jus leidziat savo pinigus cia jau jusu reikalas. Pirmiausia supraskit ka darot, paskui darykit.
Parašytas: 27 Sau 2008, 21:43
Fruktas
kokio kokio max diametro vamzdis ? 1 colio tai ~3.5cm nejuokinkit

jei neklystu iki 2coliu
lunatic: jei nezinai tai patylek, skirtingi koliku ilgiai duoda skirtingus rezultatus, pasidomek rimciau o ne aiskink kad kazkas kazka suvele

daugelis ir dujas deda, o pasakysi tai yra gerai ??? retorinis klausimas cia
Parašytas: 27 Sau 2008, 21:53
nfsu_2.0
1 colis = 2,54cm
Parašytas: 27 Sau 2008, 21:56
Fruktas
tai juo labiau ne 1 colis rekomenduojamas

jei neklstu iki 7 cm rekomenduoja
Parašytas: 27 Sau 2008, 22:00
nfsu_2.0
apie kuri vamzdi ir kurioj vietoj kalbam?
Parašytas: 27 Sau 2008, 22:03
Fruktas
ismetimo, berods nuo katalizatoriaus, na nesme cia nesigilinu as daugiau
zinau tik tai 100% kad pas mane stock ismetimas yra kazkurtais 6 cm diametro