Puslapis 2 iš 2
Parašytas: 03 Sau 2007, 01:50
bad_brains
nusipirkti ir ferrari galima
Parašytas: 03 Sau 2007, 18:17
Rocco_
ne kiekvieno kisenei frararris

uz taj cali ir yra ubagu ferarri

Parašytas: 03 Sau 2007, 20:12
calibra
Rocco_ rašė:ne kiekvieno kisenei frararris :D uz taj cali ir yra ubagu ferarri :lol:
as gi jau sakiau, ne "calibra - ubagu feraris", o "feraris - turtuoliu calibra" ;-)
Parašytas: 03 Sau 2007, 21:03
euro
Rocco_ rašė:nx tos turbinos,jei neuztenka 8v,pirk 16v,o jei to per maza tada 16v turbo,tada turetu pakakt

teisybe

as ta pati darysiu

Parašytas: 04 Sau 2007, 01:40
calibriukas
*perdarytas ecu is C20NE i 20NE. ismetus liambda zonda
*pralaidesnis ismetimas
buvau atjunges lamda zonda,bet nepasakyciau ,kad trauka pagerejo...
Parašytas: 04 Sau 2007, 02:08
calibra
calibriukas rašė:*perdarytas ecu is C20NE i 20NE. ismetus liambda zonda
*pralaidesnis ismetimas
buvau atjunges lamda zonda,bet nepasakyciau ,kad trauka pagerejo...
Todel, kad neperdarei ECU, o ECU galvoja, kad "sugedo lamda zondas, einu i avarini rezhima" (ko gero, atjungus turejo degti `check engine`).
Parašytas: 04 Sau 2007, 03:35
markoooo
as kaip tik dabar dirbu ties liamdos atjungimu, kompas isimtas ir isardytas, viskas kaip ir aisq, dabar ieskau potenciometro, gal ir pavyks ka paburti

Parašytas: 04 Sau 2007, 14:21
calibra
markoooo rašė:as kaip tik dabar dirbu ties liamdos atjungimu, kompas isimtas ir isardytas, viskas kaip ir aisq, dabar ieskau potenciometro, gal ir pavyks ka paburti

Laukiam zhiniu ;-)
Parašytas: 04 Sau 2007, 14:36
bad_brains
markoooo rašė:as kaip tik dabar dirbu ties liamdos atjungimu, kompas isimtas ir isardytas, viskas kaip ir aisq, dabar ieskau potenciometro, gal ir pavyks ka paburti

tai poteciometra gali is oro matuokles naudoti jei jis ten yra (kolega, kiek zinau, ne su calibra). ten matuokles jungtyje yra paliktas laisvas kontaktas. vat prie jo is jungi. bus ir teisingai ir graziai padaryta, nes priesingu atveju galima truputi su potenciko varzu nominalais blogai suzaist.
Parašytas: 04 Sau 2007, 17:48
markoooo
Siaip tiesa pasakius as toj elektroj esu profanas

, na bet su zinanciu pagalba tikiuosiu pasidaryt...
taigi

cia yra schemute is
http://vectra-club.ru/forum/viewtopic.p ... a1c832faa3
kurioje kalba eina apie ta patenciometra, kaip supratau turetu but kazkoks reguliavimo varztas, pas save as tokio kaip ir neradau

tai speju kad kaip ir nera to patenciometro pas mane, o varzu nominalus imu is to linko
dabar mastau kaip cia kulturingai pasidaryt, kur ta potencika kisti kad butu imanoma pasireguliuot CO reikalui esant, neardant labai stipriai nieko, bet kad ir jam nebutu didelio aplinkos poveikio, gal kas turit kokiu ideju

Parašytas: 04 Sau 2007, 18:37
bad_brains
aha, pas Tave matuokle be reguliavimo. pas man 5 kontaktu jungtis. nu tai cia nieko sudetingo. uztrumpinti 20 ir 14,isvesti 3laidus nuo 12 26 ir 43 ir prie ju prilituoji potencika vidurine koja prie 43. o istatyti ji gali pvz kur nors uz pelenines arba i bardacioka, kad reikalui esant galetum ji pasiekti.
ten kiek skaiciau naudoja 680-1000 omu potenciometrus. tai jie ne tokia jau ir miniatiuriniai.

Parašytas: 04 Sau 2007, 19:08
markoooo
Na kuo ilgiau ziuri tuo aiskiau darosi

, bandysim strateguot ir pateikt fotoreportaza ka ir kaip jungti, nes kai kurie tuose shemuose nlb ka ir supranta...
O tu pats jau gal bandei pazaist? ar siaip turi koki technini issilavinima

Parašytas: 04 Sau 2007, 19:19
bad_brains
fotoreportazas visada yra jega
pats sito fokuso dar nedariau, nes kolkas masina visa isardyta ir jei ir perdarysiu nebus kaip isbandyt:) bet artimuose planuose tas yra.
o kas pas Tave per masina? idomi labai matuokle. taip paziurejus tai sakyciau kad cia ne oro mases o srauto, vieline ta prasme.
technini islavinima ir turiu ir toliau dar studijuoju

gyveni ir mokaisi

Parašytas: 04 Sau 2007, 19:38
markoooo
paprasta 8v astra GSI
as pastebejau kad pas astra truputi kitaip ta dalis nuo gazo sklendes nei pas pas vectra ar calibra 8v
Parašytas: 10 Sau 2007, 00:28
G7S
taip cia oro srauto pas ji o ne mases
Parašytas: 10 Sau 2007, 11:04
YELLOW
As nezinau kaip pas 8v varikliukus bet pas docha kaip su potencu arba su varza pariebinti misini tai yra vienas variantas, pabandysiu savo motorui, bet pas v6 tie fintai nelabai gaunasi... Ir nereikia ten liesti oro srauto...

Parašytas: 10 Sau 2007, 15:37
calibra
O kam riebinti? Pariebinus tik viskas ishsiderins, greichiausiai, kad ir valins blogiau. Kiek zhinau, tai sportininkai paprastai ne riebina, o butent liesina mishini, nes didzhiausia galia ir pasiekia esant maksimaliai liesam mishiniui prie kurio dar nedetonuoja. Tiesa, visada yra pavojus, kad per daug uzhliesinus jau prades detonuoti, tai realiai pariebinimas yra tik ginklas priesh detonacija, daugiau nezhinau ar jis kam dar naudingas (jau nekalbant apie tai, kad vien del riebinimo sanaudos ishauga).
Parašytas: 10 Sau 2007, 19:13
TANKYSTAS
nereik riebint
Parašytas: 10 Sau 2007, 19:15
tomas
Riebint galima ir taukus i baka pilant

Parašytas: 10 Sau 2007, 22:45
bad_brains
siaip riebus misinys reikalingas paleidziant varikli ir jam dirbant iki kol susils.
Parašytas: 10 Sau 2007, 22:56
TANKYSTAS
joa, bet varikliui pasilus jau tikrai nebereikalingas - pvz mano kadoke 1.3 karbas

istraukus padsosa ir uzkurus bet siektiek pavaziavus, jis an laisvu uzgesta net ir su istrauktu pacosu, ir po to reikia ilgokai drozt starteriu kad uzsikurtu (uzpila zvakes per riebiu misiniu I guess). Isvada - riebaus misinio reik tik uzkurimui ir kol motaras saltas.