Puslapis 22

Parašytas: 08 Kov 2007, 20:17
Andronas
Uzsilenke mano sankaba.
Kur vilniuje galima nusipirkt komplekta- diskatoriu, diska, ism.guoli. Ir uz kiek?
Koks tipas turi buti? Kaip suzinot?
Keisiu pats.
Klausimas yra skubus :)

Parašytas: 08 Kov 2007, 20:47
calibra
Seskines g. 26, UAB "Amantas".

Parašytas: 08 Kov 2007, 21:43
Andronas
Dekoju, bandysiu ryt nulekt.

Kiek pinigu imt? :)

Parašytas: 09 Kov 2007, 01:13
calibra
Apie 300Lt sankabos komplektas

Parašytas: 11 Kov 2007, 17:39
jastreb
bad_brains rašė:viskas pasikeicia :)
Jei Calibra iki 94 metu pasikeicia viskas, jei po 94, niekao ten nepakeisi kol neisardysi puse apacios. Katik pats uzsiiminejau sia krusliava. Para darbo minimum :(

Parašytas: 12 Kov 2007, 13:06
calibra
kaip supratau, problema tame, kad nera greiciu dezes apatinio dangtelio, per kuri galima istraukti sankaba?

Parašytas: 10 Spa 2007, 20:59
myndzya
tai vat patarkit ir man,,, ar paciam bandyti keisti sankabos diska ar varyti y serviza? :roll: c20ne 93metuku...

Parašytas: 10 Spa 2007, 22:35
Fruktas
poros c20xe keiciau neemes dezes lauk, nesudetingas dalykas, ir viskas puikiai pasikeicia be didesniu problemu :roll:

Parašytas: 11 Spa 2007, 12:03
myndzya
zmones padekit,,, nusprendziau pats keistis sankaba,,, gal kas nors galetu parasyti kaip ji keiciama,kad man paskui nebutu kuriozu... :roll:

Parašytas: 11 Spa 2007, 15:17
Fruktas
gali isemes deze tai biky daugiau darbo, jei imsi deze tai turi nusileist balky, 6 varztai jy laiko ir sarnyrus atsisuki, yrankiai: risiotke prailgintojai 19 galvute 15 galvute 13 vartomas raktas 18 galva 16, sarnyram atsukt 18 kilpinis, ai dar 11 rakciukas aba galvute, nu o toliau ardai ir ziuri ka nuimt reik kad prieitum, va dar pusasius issitraukt reik, na zodziu daug rasymo jei viska paeiliu, jei nusimanai apie masinu twarkyma tai rasi viska gan nesunkiai

Parašytas: 11 Spa 2007, 16:57
myndzya
mane domintu variantas nenuemus greiciu dezes :roll:

Parašytas: 11 Spa 2007, 20:43
Fruktas
kazkas minejo kad pagrindiny velena tada reikai trautk, sito nzn as, as vienai keiciau neisemus dezes, tada reikia kad kas padetuatitrauki dezenuo variklio atsisuki diskatoriu ir turi pasistatyt tokiu kampu varikly kad but didziausias tarpas, as bent taip emiau, nesunkiai issiima viskas, is tikro greit ir ta deze issiima, atsuki papildomai 6 varztus ir deze nuleidi nesunkei, ai dar spidometro trosa nepamirst reik atsukt, ir begiu trauke atsijungia istraukus kaistuka, ties ta vieta kur prie dezes sukasi laikiklis

Parašytas: 11 Spa 2007, 23:29
myndzya
zmogau,gal nenustebsi jei sestad paskambinsiu ir paklausiu/pasitiklinsiu kas ir kaip? :P

Parašytas: 11 Spa 2007, 23:57
Fruktas
sutarta jamam sita darba :wink: ten nera sunku, tik atsisukt turi viska kas trukdo kad nesulauzytum :lol: :lol: :lol: as su dirzais varikly garaze prie lubu risau is kilnojausi kiek reik, pats duobej, bet labiau patiko vasara ant pievutes iskelus prieky apie metra ir ant kaladziu, tada blanka ant sparnu ir su dirzu sutkeliau varikly, atsisukau pagalves ir dezes varztus. pas tawe malyk 8v ane ? nzn tiksliai kaip jam yra, pas mane 16v tai vietos maziau, kai pasirisi varikly jami 15 galva ir atsisuki priekine paglve, ji prie dezaes ir kebulo sukasi, visai nuimk, bus 4 varztai, pries paleidzian kabot ant dirzo auksty pasireguliuok kad but taip kaip ant pagalves yra, as naudojau kilnot tuos aparatus kur furose naudoja dirzam tampyt, tada 19 galva ir is vidines puses kita ausis, 3 varztai, nuo dezes atsuk, ir iskirt pavaru traukike atsijung, berods geriausia ten kur yra ta "kryzme" neva, isikabyk sankabos trosa., blyn db nepamenu ar reik issitraukt kairy pusasy, gal ne, atsisuk ir isnarik kairy sarnyra kad galetum su deze visa kelma lauk pastumpt. 16v desinys susasis dalinasi y dvi dalis tai gal ir geriau, 8v nera berods ausies tai taip pat isnarini is sarnyro ir istrauki pusasy is dezes, tik netrauk per granatas, nes nesu tikras ar jos negali issinarint, wv berods sratai iskrenta, jami 19 galva ir suki deze nuo variklio, prieky 2 varztai virsui 3 berods, tada is apacios atsuki 1 ar 2 ten kur atsukai pagalve, turi but 19, vienas yra 17 to nereik, startery laiko jis, nu ir ka berods viskas, slenki deze kuo toliau, tiesa pries tai atsisuk diskatoriunes geriau prieit bus, tada deze atitraukus kazkaip susikleipia kad pasidaro tarpas jog eina isimt diska diskatoriu ir isminamajy, tam reikes 13 rakto, atsuksi varzciuka jy istrauksi ir turi eit isismt isminamajy guoliuka, dedi nauja taip kaip buwo senas ir prisuki, beje isimt diska trukdys nesweikai ilgai atrodantis pagrindinis velenas, bet iseina atitaikyt kampa kad pilnai issiima, tada uzdedi nauja diskatoriu ir diska, ir pasistatai deze y wieta, palieki nedidely plysiuka, prisisuki diskatoriu tada deze, galine ausy, priekine, susikisi pusasius, susisuki sarnyrus, atsireguliuoji sankabos pedala, prisijungi spidometro trosa jei atjunges buwai, ir jei neliko varztu tada kuri ir vaziuoji :lol: :lol: :lol: :lol: nzn ar suprantamai paaiskinau, kas keites turetu suprast nesunkiai. jei man db reiktu keist dohcui tai imciau deze, nes maziau pisalynes, nezinau kaip su 8v, ten gal dezae daugiau eina atitraukt, bet 16v tai ilgai uztrunki kol isimi ir ydedi sankabos komplekta, tarpas labai mazas, o isimt deze nesunku, sarnyrai isnaryti tai telieka tik atsukt 6 varztus is nusileist vaziuokles rema, tada deze nuleidi zemyn ir fsio, mano patirtis kalba kad taip sutaupai daug nerwu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: nu ka laukiu skambucio :lol:

Parašytas: 12 Spa 2007, 09:02
myndzya
o jei nuiminejant greiciu deze,tai kiek supratau variklio kaip ir nereikia atkabint nuo kebulo? :?: :? kai tiek parasiai tai net apie serviza labiau mastyti pradejau :lol:

Parašytas: 12 Spa 2007, 09:46
Fruktas
cia nesudetinga. viska aprasiau tai daug yra, neswarbu imsi deze lauk ar ne bet tas dvi ausis teks atsijung, variklis links ant vienos dar

Parašytas: 13 Spa 2007, 20:25
myndzya
gerai,kad as taves neklausiau,o paziurejau y manual'a :lol: ten zymiai viskas paprasciau,nereikia net dezes varztu atlaisvinet 8) sankaba galima sakyti pati iskrito :idea:

Parašytas: 13 Spa 2007, 22:56
KW>
vaziuojam +0,8 :wink: