Puslapis 22

Parašytas: 21 Lap 2006, 10:53
Nitro
Elder rašė:
Nitro rašė:per viduri shaltas ir turi pusti - pas visus taip.
Tai tuomet pas mane Cali su defektu - is visur pucia vienodai :lol:.
gal pas tave kondyshke yra?

Parašytas: 21 Lap 2006, 11:07
Elder
Nitro rašė: gal pas tave kondyshke yra?
Nia :(. Teisybes delei reiktu pasakyti, kad gal skiriasi pora laipsniu nuo sonu, bet esmes manau, kad nekeicia ...

Parašytas: 21 Lap 2006, 12:13
Nitro
na pas mane apiputimas visada budavo nustatytas i langus ir kojas. tiesa pasakius jei nustatydavau apiputima tik i keleivius - rodos per viduri pusdavo kazhkiek shiltesni ora... bet karshto niekada nepute.

Parašytas: 21 Lap 2006, 21:53
Barton
Nitro rašė:
calibra rašė:
bad_brains rašė:tai cia turbut termostatas uz tokius fokusus bus atsakingas? gal kam dar taip buvo?
bad_brains, JAMAM URMU pora termostatu po 80C =)
normalus wahler termostatas autodinoi - 39 ar 40 litu. 80c termostatu geriau neimkit, nes zhiema nushalsit ausis ;]
o tai kiek laipsniu termostatus imt? 88 ?

Parašytas: 21 Lap 2006, 22:21
Nitro
Barton rašė:
Nitro rašė:
calibra rašė: bad_brains, JAMAM URMU pora termostatu po 80C =)
normalus wahler termostatas autodinoi - 39 ar 40 litu. 80c termostatu geriau neimkit, nes zhiema nushalsit ausis ;]
o tai kiek laipsniu termostatus imt? 88 ?
atsidaranchius prie ~92 laipsniu.

Parašytas: 22 Lap 2006, 11:39
bad_brains
calibra rašė:
bad_brains rašė:tai cia turbut termostatas uz tokius fokusus bus atsakingas? gal kam dar taip buvo?
bad_brains, JAMAM URMU pora termostatu po 80C =)
o nein :lol: as, kaip didis silumos megejas, negaliu sau tokio zapadlo daryti :lol: bet va auksciau atsidaranti reiktu nusipirkt... :)

Parašytas: 22 Lap 2006, 13:36
calibra
bad_brains rašė:
calibra rašė:
bad_brains rašė:tai cia turbut termostatas uz tokius fokusus bus atsakingas? gal kam dar taip buvo?
bad_brains, JAMAM URMU pora termostatu po 80C =)
o nein :lol: as, kaip didis silumos megejas, negaliu sau tokio zapadlo daryti :lol: bet va auksciau atsidaranti reiktu nusipirkt... :)
O ka manai del to meistrelio patarimo imti su zemesne atsidarymo riba, nei stock? Idomu, kokios is vis imanomos c20ne termostatu temperaturos? Ar is vis bus kas nors su zemesne temperatura nei 92? :/

Parašytas: 22 Lap 2006, 15:34
Nitro
seniai seniai domejausi, tai tiksliu temperaturu nepasakysiu, bet...

visu pirma apie temperaturas ir markiravima - termostato veikimas apibudinamas dviem temperaturom - temperatura kada termostatas pradeda atsidarineti ir temperatura kai termostatas yra visishkai atsidares.
kadangi visishko atsidarymo temperaturu tiksliai nepamenu - neminesiu.

C20NE galima sukomplektuot su dvieju rushiu termostatais - pradedanchiu atsidaryti prie 82 laipsniu ir 92 laipsniu. Pirmasis termostatas skirtas shalims, kuriose saule shviechia visus metus :) Ir atitinkamai variklis labiau kaista. Ish tiesu nematau jokio tikslo deti toki termostata i lietuviska calibra - variklis sunkiau pasieks optimalia darbine temperatura, zhiema mazhiau shildys pechiukas. Na ir galu gale nesu isitikines ar toki termostata ishvis pavyktu lietuvoje gauti.

Parašytas: 22 Lap 2006, 15:39
calibra
Nitro rašė: C20NE galima sukomplektuot su dvieju rushiu termostatais - pradedanchiu atsidaryti prie 82 laipsniu ir 92 laipsniu. Pirmasis termostatas skirtas shalims, kuriose saule shviechia visus metus :) Ir atitinkamai variklis labiau kaista. Ish tiesu nematau jokio tikslo deti toki termostata i lietuviska calibra - variklis sunkiau pasieks optimalia darbine temperatura, zhiema mazhiau shildys pechiukas. Na ir galu gale nesu isitikines ar toki termostata ishvis pavyktu lietuvoje gauti.
Na, meistrelis kazka porino, kad neva opel'iu varikliu termostatu labai auksta temperaturu riba, kai pas bmw, mb ir pan. dazniausiai buna atsidarymas prie 80C. Todel, esant net nedideliam aushinimo sistemos sutrikimui, labai lengva perkaitinti motora ir pan. Aisku, kiek tiesos, as pasakyti negaliu, bet man neva labai rimtai patare detis 80C termostata i projektini varikli, kad butu kuo mazhesne variklio perkaitinimo tikimybe.

Parašytas: 22 Lap 2006, 16:09
Nitro
calibra rašė:
Nitro rašė: C20NE galima sukomplektuot su dvieju rushiu termostatais - pradedanchiu atsidaryti prie 82 laipsniu ir 92 laipsniu. Pirmasis termostatas skirtas shalims, kuriose saule shviechia visus metus :) Ir atitinkamai variklis labiau kaista. Ish tiesu nematau jokio tikslo deti toki termostata i lietuviska calibra - variklis sunkiau pasieks optimalia darbine temperatura, zhiema mazhiau shildys pechiukas. Na ir galu gale nesu isitikines ar toki termostata ishvis pavyktu lietuvoje gauti.
Na, meistrelis kazka porino, kad neva opel'iu varikliu termostatu labai auksta temperaturu riba, kai pas bmw, mb ir pan. dazniausiai buna atsidarymas prie 80C. Todel, esant net nedideliam aushinimo sistemos sutrikimui, labai lengva perkaitinti motora ir pan. Aisku, kiek tiesos, as pasakyti negaliu, bet man neva labai rimtai patare detis 80C termostata i projektini varikli, kad butu kuo mazhesne variklio perkaitinimo tikimybe.
shiaip perkaitimo tikimybe mazhiausia ishvis be termostato vazhinejant. :)
c20ne tikrai taip padarytas, kad perkaisti jam vieni niekai... pastovek kamshtyje su sugedusiu ventiliatorium ir yra. Bet kad vazhiuojant perkaistu variklis - nelabai isivaizduoju kaip tai gali atsitikti del termostato? Juk dazhniausias termostato gedimas - jis per anksti atsidaro. Kita vertus tavo proektui turbut geriau 82 laipsniu termostatas - jeigu ten temperaturos vaikshto aukshtesnes.

Parašytas: 22 Lap 2006, 16:57
calibra
Nitro rašė:shiaip perkaitimo tikimybe mazhiausia ishvis be termostato vazhinejant. :)
c20ne tikrai taip padarytas, kad perkaisti jam vieni niekai... pastovek kamshtyje su sugedusiu ventiliatorium ir yra. Bet kad vazhiuojant perkaistu variklis - nelabai isivaizduoju kaip tai gali atsitikti del termostato? Juk dazhniausias termostato gedimas - jis per anksti atsidaro. Kita vertus tavo proektui turbut geriau 82 laipsniu termostatas - jeigu ten temperaturos vaikshto aukshtesnes.
Kaip manai, kur galima toki termostata rasti?

Parašytas: 22 Lap 2006, 17:22
Nitro
Pirkau Wahler termostata autodinoje vytenio g. kainavo rodos 39 litai. Neisivaizduoju ar pas juos yra kitokiu nei 92 laipsniu... Gal pavyktu uzhsakyti?

Parašytas: 22 Lap 2006, 19:29
TANKYSTAS
calibra rašė:
Nitro rašė: C20NE galima sukomplektuot su dvieju rushiu termostatais - pradedanchiu atsidaryti prie 82 laipsniu ir 92 laipsniu. Pirmasis termostatas skirtas shalims, kuriose saule shviechia visus metus :) Ir atitinkamai variklis labiau kaista. Ish tiesu nematau jokio tikslo deti toki termostata i lietuviska calibra - variklis sunkiau pasieks optimalia darbine temperatura, zhiema mazhiau shildys pechiukas. Na ir galu gale nesu isitikines ar toki termostata ishvis pavyktu lietuvoje gauti.
Na, meistrelis kazka porino, kad neva opel'iu varikliu termostatu labai auksta temperaturu riba, kai pas bmw, mb ir pan. dazniausiai buna atsidarymas prie 80C. Todel, esant net nedideliam aushinimo sistemos sutrikimui, labai lengva perkaitinti motora ir pan. Aisku, kiek tiesos, as pasakyti negaliu, bet man neva labai rimtai patare detis 80C termostata i projektini varikli, kad butu kuo mazhesne variklio perkaitinimo tikimybe.
nereikia. kamstyje jei suges ventilaitorius - ar su atidarytu prie 80 laipsiu ar pire 90 eventualiai variklis vistiek perkais :!: vaziuojant - net ir sugedus neuzkaisi betkuriuo atveju. o su 80 C termostatu neuzkaisi kita vertus kai reikia uzkaist - ziema pvz, kai siluma kaulu nelauzo. beto, kiek zinau variklis optimaliausiai dirba ysiles iki 90-95 laipsniu seip jau...

Parašytas: 22 Lap 2006, 19:30
TANKYSTAS
calibra rašė:
Nitro rašė: C20NE galima sukomplektuot su dvieju rushiu termostatais - pradedanchiu atsidaryti prie 82 laipsniu ir 92 laipsniu. Pirmasis termostatas skirtas shalims, kuriose saule shviechia visus metus :) Ir atitinkamai variklis labiau kaista. Ish tiesu nematau jokio tikslo deti toki termostata i lietuviska calibra - variklis sunkiau pasieks optimalia darbine temperatura, zhiema mazhiau shildys pechiukas. Na ir galu gale nesu isitikines ar toki termostata ishvis pavyktu lietuvoje gauti.
Na, meistrelis kazka porino, kad neva opel'iu varikliu termostatu labai auksta temperaturu riba, kai pas bmw, mb ir pan. dazniausiai buna atsidarymas prie 80C. Todel, esant net nedideliam aushinimo sistemos sutrikimui, labai lengva perkaitinti motora ir pan. Aisku, kiek tiesos, as pasakyti negaliu, bet man neva labai rimtai patare detis 80C termostata i projektini varikli, kad butu kuo mazhesne variklio perkaitinimo tikimybe.
nereikia. kamstyje jei suges ventilaitorius - ar su atidarytu prie 80 laipsiu ar pire 90 eventualiai variklis vistiek perkais :!: vaziuojant - net ir sugedus neuzkaisi betkuriuo atveju. o su 80 C termostatu neuzkaisi kita vertus kai reikia uzkaist - ziema pvz, kai siluma kaulu nelauzo. beto, kiek zinau variklis optimaliausiai dirba ysiles iki 90-95 laipsniu seip jau...