Puslapis 23

Parašytas: 15 Gru 2006, 23:08
lunatic
Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis Paveikslėlis
Paveikslėlis Paveikslėlis

pasiknajsuiosi pas save "archivuose" turietu but keletas fotkiu

Parašytas: 16 Gru 2006, 01:43
Lucas

Parašytas: 16 Gru 2006, 01:54
calibra
dohc'as nelabai domina, pas ji isiurbimo kolektorius i kita puse.. man idomiausios fotkes, kur c20ne varikliams daryta turbokonversija.
Dekui lunatic uz nuotraukas.

Parašytas: 16 Gru 2006, 17:11
TANKYSTAS
calibra rašė:dohc'as nelabai domina, pas ji isiurbimo kolektorius i kita puse.. man idomiausios fotkes, kur c20ne varikliams daryta turbokonversija.
Dekui lunatic uz nuotraukas.
IMHO klystate kolega, pas turbo DOHC y kita puse, pas paprasta viskas ten y ta pacia

Parašytas: 16 Gru 2006, 17:21
calibra
Paveikslėlis

Tai taip ir neaisku, ar cia c20xe+turbo ar c20let ;-)

Parašytas: 16 Gru 2006, 17:44
TANKYSTAS
mano pinigai butu uz xe+turbo. ysiurbimo kolikas - turbavos, bet pas turbava nebuna to "antakio" virs ismetimo koliko, o pas xe buna. beto nematau visu turbavos amal valve vamzdeliu pynes, tai tikriausiai kompas nereguliuoja aktuatoriaus. isvada - xe+turbo, nors nezinau kam tokia nesamone daryt. o gal ir let'as. tik kai korsoj tai kur nors nukistas tas amal valve :roll:

Parašytas: 17 Gru 2006, 18:39
calibra
ghm.. na, idomu, kaip ten nuemus ta plastmase atrodo isiurbimo kolikas.
Dar viena mintis... O jei sukeisti isiurbimo kolikus c20ne su c20xe arba c20let? =)))

Parašytas: 17 Gru 2006, 18:48
TANKYSTAS
calibra rašė:ghm.. na, idomu, kaip ten nuemus ta plastmase atrodo isiurbimo kolikas.
Dar viena mintis... O jei sukeisti isiurbimo kolikus c20ne su c20xe arba c20let? =)))
o kam? na pas let'a an koliko dar ten yra visokiu tiuninginiu oro temp. matuokliu, taipat vakumo zarneliu isejimu ir seip geru dalyku ;) bet seip jis pats vienas kazin ar naudos duotu, nes kiek teke skaitinet tai tiuneriai leto sito stock koliko tikrai technikos stebuklu nelaiko, jau vien del to kad ypuciamas oro srautas turi yveikti vos ne 90 laipsniu kampo alkune. kiek mates rimtu projektu is leto - daugiausia sita dalis yra metama nafig ir daromas custom oparats

Parašytas: 17 Gru 2006, 18:55
calibra
TANKYSTAS rašė:o kam? na pas let'a an koliko dar ten yra visokiu tiuninginiu oro temp. matuokliu, taipat vakumo zarneliu isejimu ir seip geru dalyku ;) bet seip jis pats vienas kazin ar naudos duotu, nes kiek teke skaitinet tai tiuneriai leto sito stock koliko tikrai technikos stebuklu nelaiko, jau vien del to kad ypuciamas oro srautas turi yveikti vos ne 90 laipsniu kampo alkune. kiek mates rimtu projektu is leto - daugiausia sita dalis yra metama nafig ir daromas custom oparats
Na, teisingas isiurbimo kolikas yra pasak Corky Bell toks, kai pagr. isiurbimo anga yra simetriska (man atrodo, pas bmw'us netgi senus butent taip yra). Dar vienas "tiuningas", kaip kazkur maciau - perpjauna kolika ir i pachius isiurbimo kanalus istato tokius "atraitytus" iejimus. Velgi, kai kurie padaro, kad droseline sklende darineja ne viena iejima i isiurbimo kanala, o keturis - kiekviename atskirame kanale. Zodziu, turint suvirinimo iranga, daug laiko (ir noro), galima butu zhaisti, antraip tai neverta prasideti...

Parašytas: 17 Gru 2006, 19:22
lunatic
SFI dezes pakaitalas berods:
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis


kas naujo su turboprojektu?

Parašytas: 17 Gru 2006, 19:57
TANKYSTAS
lunatic rašė:SFI dezes pakaitalas berods:
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis


kas naujo su turboprojektu?
nu vo, home-made lexmaul'ius :lol:

Parašytas: 18 Gru 2006, 01:20
calibra
va, butent, cia ir yra tokie "atraitojimai", apie kokius minejau.

Parašytas: 23 Vas 2007, 14:19
lunatic

Parašytas: 23 Vas 2007, 22:13
calibra
downpipe'as pas mane panasiai atrodo ;-)

Parašytas: 26 Vas 2007, 10:43
lunatic
ir tyliai sedi?o gal zmones kaip tik iesko kaip pasigamint downpipe?
(pranesimas parasytas ne is pykcio)

Parašytas: 26 Vas 2007, 11:06
calibra
lunatic rašė:ir tyliai sedi?o gal zmones kaip tik iesko kaip pasigamint downpipe?
(pranesimas parasytas ne is pykcio)
As ji ne pats gaminaus... turetas suvirinimo aparatas kazkodel nevirino, tai tiesiog ishsikviechiau meistra, kuris pats atsivezhe savo iranga ir viska per kokias 2-3val. suvirino.

Fotkes butinai idesiu, bet gal geriau tada, kai pilnai baigsim projektuka. Nebedaug liko, tikiuosi (ypach, jei pavyktu rasti EC kompa).

Parašytas: 26 Vas 2007, 17:03
lunatic
laukiam nesulaukiam :twisted: o kokioj mazdaug db stadijoje?

Parašytas: 26 Vas 2007, 19:42
calibra
lunatic rašė:laukiam nesulaukiam :twisted: o kokioj mazdaug db stadijoje?
jau uzsiveda, bet dar reikia baigti aprinkti aplink visokias smulkmenas, padaryti keleta darbeliu pries isvaziavima i gatves. Tada, jei viskas gerai, vyks variklio ivazinejimas, o po to jei viskas gerai - turbo restauravimas, ir dar nezymus/neesminiai patobulinimai.

Parašytas: 27 Vas 2007, 11:19
lunatic
rimtai :wink: db reiks vengti calibru ties svesoforais :)

Parašytas: 27 Vas 2007, 11:52
calibra
lunatic rašė:rimtai :wink: db reiks vengti calibru ties svesoforais :)
labiau bijok stockiniu c20let'u, ten 4x4 ir 6 pavaros, pas mane tik fwd ir 5-gangaj... ;-)

Parašytas: 27 Vas 2007, 12:48
lunatic
tai visada privaziavus pasiskaiciuoju kiek skyliu ant ratu jej 5 tada ziuriu i mageli atseit kazka spaudineju :)

Parašytas: 27 Vas 2007, 15:18
TANKYSTAS
lunatic rašė:tai visada privaziavus pasiskaiciuoju kiek skyliu ant ratu jej 5 tada ziuriu i mageli atseit kazka spaudineju :)
Saunuolis :D

Parašytas: 28 Vas 2007, 09:30
YELLOW
lunatic rašė:tai visada privaziavus pasiskaiciuoju kiek skyliu ant ratu jej 5 tada ziuriu i mageli atseit kazka spaudineju :)
Good boy :lol:

Parašytas: 28 Vas 2007, 09:56
meck@8V
:lol: nu cia tai geras :lol:

Re: Del oro matuokles c20ne + turbo

Parašytas: 18 Gru 2010, 20:44
oviuxxxx
cia perskaiciau kad tipo neina oro srauto matuokle i c20ne motora bet pas mane buvo astra universalas su srauto matuokle dar turiu pravodke su komu ir srauto matuokle pasilikes to motoro.