Parašytas: 15 Gru 2006, 23:08
bet tik kad cia ant doch padaryta:
http://www.hipo-autotechnik.de/images/g ... r33_01.jpg
http://www.hipo-autotechnik.de/images/g ... r30_01.jpg
Calibra Klubo Forumas
http://forum.calibra-club.lt/
IMHO klystate kolega, pas turbo DOHC y kita puse, pas paprasta viskas ten y ta paciacalibra rašė:dohc'as nelabai domina, pas ji isiurbimo kolektorius i kita puse.. man idomiausios fotkes, kur c20ne varikliams daryta turbokonversija.
Dekui lunatic uz nuotraukas.

o kam? na pas let'a an koliko dar ten yra visokiu tiuninginiu oro temp. matuokliu, taipat vakumo zarneliu isejimu ir seip geru dalykucalibra rašė:ghm.. na, idomu, kaip ten nuemus ta plastmase atrodo isiurbimo kolikas.
Dar viena mintis... O jei sukeisti isiurbimo kolikus c20ne su c20xe arba c20let? =)))
Na, teisingas isiurbimo kolikas yra pasak Corky Bell toks, kai pagr. isiurbimo anga yra simetriska (man atrodo, pas bmw'us netgi senus butent taip yra). Dar vienas "tiuningas", kaip kazkur maciau - perpjauna kolika ir i pachius isiurbimo kanalus istato tokius "atraitytus" iejimus. Velgi, kai kurie padaro, kad droseline sklende darineja ne viena iejima i isiurbimo kanala, o keturis - kiekviename atskirame kanale. Zodziu, turint suvirinimo iranga, daug laiko (ir noro), galima butu zhaisti, antraip tai neverta prasideti...TANKYSTAS rašė:o kam? na pas let'a an koliko dar ten yra visokiu tiuninginiu oro temp. matuokliu, taipat vakumo zarneliu isejimu ir seip geru dalyku ;) bet seip jis pats vienas kazin ar naudos duotu, nes kiek teke skaitinet tai tiuneriai leto sito stock koliko tikrai technikos stebuklu nelaiko, jau vien del to kad ypuciamas oro srautas turi yveikti vos ne 90 laipsniu kampo alkune. kiek mates rimtu projektu is leto - daugiausia sita dalis yra metama nafig ir daromas custom oparats
As ji ne pats gaminaus... turetas suvirinimo aparatas kazkodel nevirino, tai tiesiog ishsikviechiau meistra, kuris pats atsivezhe savo iranga ir viska per kokias 2-3val. suvirino.lunatic rašė:ir tyliai sedi?o gal zmones kaip tik iesko kaip pasigamint downpipe?
(pranesimas parasytas ne is pykcio)
jau uzsiveda, bet dar reikia baigti aprinkti aplink visokias smulkmenas, padaryti keleta darbeliu pries isvaziavima i gatves. Tada, jei viskas gerai, vyks variklio ivazinejimas, o po to jei viskas gerai - turbo restauravimas, ir dar nezymus/neesminiai patobulinimai.lunatic rašė:laukiam nesulaukiam :twisted: o kokioj mazdaug db stadijoje?
labiau bijok stockiniu c20let'u, ten 4x4 ir 6 pavaros, pas mane tik fwd ir 5-gangaj... ;-)lunatic rašė:rimtaidb reiks vengti calibru ties svesoforais :)
Saunuolislunatic rašė:tai visada privaziavus pasiskaiciuoju kiek skyliu ant ratu jej 5 tada ziuriu i mageli atseit kazka spaudineju
Good boylunatic rašė:tai visada privaziavus pasiskaiciuoju kiek skyliu ant ratu jej 5 tada ziuriu i mageli atseit kazka spaudineju