Puslapis 2 iš 2
Parašytas: 26 Rgs 2006, 10:33
TANKYSTAS
DeX rašė:euro rašė:viskas priklauso nuo pajamu, jeigu jos gana solidzios ir gali leisti sui Calibra vien ant benzo vazinet - puiku. bet jei esi studentas, tada tenka ir apie biudzeta pagalvot. jei viskas bus ok ir prasuksiu keleta reikaliuku, galbut ir as vasarai jau turesiu Calibra minimum 16v ir ant benzo, bet kol kas turiu dujas ir dziaugiuos

eee....
nigga, nebukit ponas toks kategoriskas, daznai laikas ir remontai brangiau kainuoja. Tau i diena ka ~100km reik nuvary, kad dujos gyvybiskai svarbiost ? pasiskaiciuok kiek tau "susitaupo". Todel bunant studentu kaip tik kartais geriau turet siek tiek "prabangesni" benzinini normaliai veikianti var, nei "ufonautisku" gedimu kupina dujine virykle... aisku pas tave ji vaziuoja, tik dasideda diskomfortas, bet tai irgi jau nekas. Kadangi jau pirkai su iranga tai atsiperkamumas aisku labiau viliojantis nei dedantis paciam

Parašytas: 27 Rgs 2006, 18:50
euro
visgi problema neissisprende

bent jau tik uzvedus ir jei atleidi gaza is vis, tai uzgesta, bet uztenka bent metra pajudet ir susinormalizuoja, reiskia kazkas kitkas ten buvo su tom apsukom

P.S. rastas sprendimo budas

kai daugiau mieste pavazineji ir nebelaiko apsuku, atsidarai kapota, kokias 5 minutes palaikai taip kol jis pravesta ir vel viskas laiko kuo puikiausiai

Parašytas: 27 Rgs 2006, 19:01
TANKYSTAS
jou euro nigga, dawaj mikliai waryk y myta savo ride parodyt

dar spesi

Parašytas: 27 Rgs 2006, 19:03
euro
TANKYSTAS rašė:jou euro nigga, dawaj mikliai waryk y myta savo ride parodyt

dar spesi

as baltas o ne nigga

siandien atvaziuosiu

relax black brother

Parašytas: 27 Rgs 2006, 19:09
TANKYSTAS
euro rašė:TANKYSTAS rašė:jou euro nigga, dawaj mikliai waryk y myta savo ride parodyt

dar spesi

as baltas o ne nigga

siandien atvaziuosiu

relax black brother

o as ne. perduok joncei jei bus kad pencininkes dubasinu, bo saibu an ratu ziemai reik

Parašytas: 27 Rgs 2006, 19:16
euro
kiek ten tu Calibru vidutiniskai suvaziuoja?

na va black brother, ir nevaziuoji, o as jau taip tikejaus

mano zieminiai jau saugiau guli paruosti, as ramus

Parašytas: 27 Rgs 2006, 19:28
TANKYSTAS
euro rašė:kiek ten tu Calibru vidutiniskai suvaziuoja?

na va black brother, ir nevaziuoji, o as jau taip tikejaus

mano zieminiai jau saugiau guli paruosti, as ramus

pasirinksiu saibu ir kita treciadieny atleksiu butinai, dar alaus pastatysiu

Parašytas: 01 Spa 2006, 20:04
euro
supratau kame prakeiktos saknys sito brudo su apsukom, calibros techninis defektas kad oro paemimo angos jos snukyje yra per siauros, ir malantis po miesta variklis negauna pakankamai salto oro, todel viskas kas yra po kapotu ikaista taip, jog atidarius ji netgi atramine kojele buna ant tiek ikaitusi, jog su pirstine ja turi vos ne imti (is patirties sakau). duju paskirstymo mechanizmas (ar kai ten jis vadinasi) stovi salia variklio, todel jis taip pat ziauriai ikasta, ir ten kazkokios sklendes atsiveria kaip darzines durys, todel ant mazu apsuku uzgesta variklis, nes jam kazko nepaduoda pakankamai

na zodziu cia lb basic paaiskinimas

todel yra 2 iseitys:
1. nuimti visa kapota nx ir vazineti atviru varikliu

2. itaisyti orgaudi ant kapoto.
pavasari arba dar ziema (jei uzknis tos apsukos) desiu orgaudi, kuris isties leidzia vedintis varikliui, manau tada problemos su apsuku sokinejimu dings

Parašytas: 01 Spa 2006, 20:53
Nitro
euro rašė:supratau kame prakeiktos saknys sito brudo su apsukom, calibros techninis defektas kad oro paemimo angos jos snukyje yra per siauros, ir malantis po miesta variklis negauna pakankamai salto oro, todel viskas kas yra po kapotu ikaista taip, jog atidarius ji netgi atramine kojele buna ant tiek ikaitusi, jog su pirstine ja turi vos ne imti (is patirties sakau). duju paskirstymo mechanizmas (ar kai ten jis vadinasi) stovi salia variklio, todel jis taip pat ziauriai ikasta, ir ten kazkokios sklendes atsiveria kaip darzines durys, todel ant mazu apsuku uzgesta variklis, nes jam kazko nepaduoda pakankamai

na zodziu cia lb basic paaiskinimas

todel yra 2 iseitys:
1. nuimti visa kapota nx ir vazineti atviru varikliu

2. itaisyti orgaudi ant kapoto.
pavasari arba dar ziema (jei uzknis tos apsukos) desiu orgaudi, kuris isties leidzia vedintis varikliui, manau tada problemos su apsuku sokinejimu dings

na kapoto kojele ikaista turbut del to kad yra virsh radiatoriaus ir per keliolika cm nuo ishmetimo kolektoriaus... Tiesa man su pirshtine ishiminet nei karto neteko ;]
Parašytas: 01 Spa 2006, 22:04
euro
tai as taip pat emiau plika ranka, bet po to pagalvojau kad neprosal jau ir su pirstine butu, nes lb karsta buvo

Parašytas: 02 Spa 2006, 22:57
TANKYSTAS
euro rašė:supratau kame prakeiktos saknys sito brudo su apsukom, calibros techninis defektas kad oro paemimo angos jos snukyje yra per siauros, ir malantis po miesta variklis negauna pakankamai salto oro, todel viskas kas yra po kapotu ikaista taip, jog atidarius ji netgi atramine kojele buna ant tiek ikaitusi, jog su pirstine ja turi vos ne imti (is patirties sakau). duju paskirstymo mechanizmas (ar kai ten jis vadinasi) stovi salia variklio, todel jis taip pat ziauriai ikasta, ir ten kazkokios sklendes atsiveria kaip darzines durys, todel ant mazu apsuku uzgesta variklis, nes jam kazko nepaduoda pakankamai

na zodziu cia lb basic paaiskinimas

todel yra 2 iseitys:
1. nuimti visa kapota nx ir vazineti atviru varikliu

2. itaisyti orgaudi ant kapoto.
pavasari arba dar ziema (jei uzknis tos apsukos) desiu orgaudi, kuris isties leidzia vedintis varikliui, manau tada problemos su apsuku sokinejimu dings

pas mani viskas narmaliai su tom apsukom, nors jokiu papildomu orgaudziu nera... tiesa kai uzgesini uzkaitusia virs 100 tai paskui sunkokai kuriasi kol neatsala, bet apsukos tai narmaliai
Parašytas: 03 Spa 2006, 10:04
calibra
TANKYSTAS rašė:pas mani viskas narmaliai su tom apsukom, nors jokiu papildomu orgaudziu nera... tiesa kai uzgesini uzkaitusia virs 100 tai paskui sunkokai kuriasi kol neatsala, bet apsukos tai narmaliai
draugas turi audi v8, tai pas ji tokia pati problema - del alkuninio padeties daviklio gliuchinimo. Gal pas tave irgi kazhkas panashaus?
Parašytas: 03 Spa 2006, 18:11
TANKYSTAS
euro rašė:supratau kame prakeiktos saknys sito brudo su apsukom, calibros techninis defektas kad oro paemimo angos jos snukyje yra per siauros, ir malantis po miesta variklis negauna pakankamai salto oro, todel viskas kas yra po kapotu ikaista taip, jog atidarius ji netgi atramine kojele buna ant tiek ikaitusi, jog su pirstine ja turi vos ne imti (is patirties sakau). duju paskirstymo mechanizmas (ar kai ten jis vadinasi) stovi salia variklio, todel jis taip pat ziauriai ikasta, ir ten kazkokios sklendes atsiveria kaip darzines durys, todel ant mazu apsuku uzgesta variklis, nes jam kazko nepaduoda pakankamai

na zodziu cia lb basic paaiskinimas

todel yra 2 iseitys:
1. nuimti visa kapota nx ir vazineti atviru varikliu

2. itaisyti orgaudi ant kapoto.
pavasari arba dar ziema (jei uzknis tos apsukos) desiu orgaudi, kuris isties leidzia vedintis varikliui, manau tada problemos su apsuku sokinejimu dings

beje dabar pagalvojau, kad greiciausiai tas apsuku sokinejimas pas tave bus susijes bent jau mano nuomone su duju to purkstuko tipo sumontavimu oro ysiurbimo trakte, nes jei sukiu reguliatoris tvarkingas, tai kito paaskinimo kaip ir nematau
Parašytas: 03 Spa 2006, 18:12
TANKYSTAS
calibra rašė:TANKYSTAS rašė:pas mani viskas narmaliai su tom apsukom, nors jokiu papildomu orgaudziu nera... tiesa kai uzgesini uzkaitusia virs 100 tai paskui sunkokai kuriasi kol neatsala, bet apsukos tai narmaliai
draugas turi audi v8, tai pas ji tokia pati problema - del alkuninio padeties daviklio gliuchinimo. Gal pas tave irgi kazhkas panashaus?
sita beda - nebeda. paprasciausiai labai karstos negesinu, o palauykiu kol ventiliatoris nupus iki 95. ir viskas. po to kuriasi ore

Parašytas: 03 Spa 2006, 21:53
euro
TANKYSTAS rašė:beje dabar pagalvojau, kad greiciausiai tas apsuku sokinejimas pas tave bus susijes bent jau mano nuomone su duju to purkstuko tipo sumontavimu oro ysiurbimo trakte, nes jei sukiu reguliatoris tvarkingas, tai kito paaskinimo kaip ir nematau
emh...tai ka man daryti jeigu taip yra? supranti jei masina nebelaiko apsuku, atidarau kapota ir kelias minutes palaikius vel viskas ok, tai galvoju itaisius orgaudi pageres ventiliacija ir visas mechanizmas taip neikais, tai gal ir apsukos nebesokines...
Parašytas: 04 Spa 2006, 00:15
calibra
TANKYSTAS rašė:sita beda - nebeda. paprasciausiai labai karstos negesinu, o palauykiu kol ventiliatoris nupus iki 95. ir viskas. po to kuriasi ore

Tai turbavyko ir taip negalima gesinti tik atvaziavus, tai tas palaukimas gaunasi kaip ir savaime =)))
Parašytas: 04 Spa 2006, 01:21
TANKYSTAS
calibra rašė:TANKYSTAS rašė:sita beda - nebeda. paprasciausiai labai karstos negesinu, o palauykiu kol ventiliatoris nupus iki 95. ir viskas. po to kuriasi ore

Tai turbavyko ir taip negalima gesinti tik atvaziavus, tai tas palaukimas gaunasi kaip ir savaime =)))
tik ATVAZIAVUS - negalima, bet uzkaist galima ir stovint vienoj vietoj ilga laika uzvestu varikliu. Naktys gi saltos dabar, you know what I mean?

Parašytas: 04 Spa 2006, 11:19
calibra
Parašytas: 04 Spa 2006, 18:18
TANKYSTAS