Puslapis 22

Parašytas: 04 Rgp 2006, 15:28
calibra
SPARCO rašė:Prie to pacio noreciau paklausti: ar turi itakos pagalviu suveikimui jei esi prisiseges/neprisiseges dirzo? draugelis uzvakar su MB S500 2002m. ant 110km/h piso i kita masina, bet ne viena pagalve neissove...
Man atrodo, kad priklauso nuo gamintojo (arba bent jau anksciau priklause, kol kokios neatsirado koks nors ES reguliavimas shiuo klausimu).

Teko skaityti straipsni, kad vieno zmogaus artimieji padave gamintoja i teisma, nes autoivykio metu neishove oro pagalves, kurios, ekspertizes manymu, butu greichiausiai ishgelbejusios gyvybe. Tachiau, byla praloshe, nes buvo irodyta, kad vairuotojas nesieme butiniausiu (ir privalomu) atsargumo priemoniu - neuzhsisege saugos dirzho.

Taip pat, zhinau, kad berods vienas baltarusas (ar pan. tautybes) padave berods volvo koncerna i teisma, nes jam irgi nesuveike oro pagalves (buvo pirktas naujas kabrioletas). Prisiteise ten kazhkiek milijonu, bet, kiek teko skaityti, nori dar daugiau (kazkas apie 100mln. eiles) ir bandys teistis toliau.

Parašytas: 04 Rgp 2006, 15:32
SPARCO
Dar vienas pazistamas buvo nulekes nuo kelio ir apvirtes ant stogo su nuliovu Jeep Grand Cheroke, pagalves taip pat nesuveike. Igi buvo neuzsiseges dirzo.

Parašytas: 04 Rgp 2006, 15:34
tomas
Aaa, nu taj turetu uzdirbt, jei ne jo kalte :lol:

Parašytas: 04 Rgp 2006, 18:38
bad_brains
jei yra dirzai, tuomet yra ir ecu... nieko paprasto nebus. kiek maciau Justas/Sarunas turi calibra su pagalvem ant detaliu :) perdeti sita pakete nera sudetinga :)

Parašytas: 05 Rgp 2006, 00:02
calibra
bad_brains rašė:jei yra dirzai, tuomet yra ir ecu... nieko paprasto nebus. kiek maciau Justas/Sarunas turi calibra su pagalvem ant detaliu :) perdeti sita pakete nera sudetinga :)

Man atrodo, kad dirzhai tiesiogiai nesusije su pagalvem (pas calibra). Ten autonomininis mechanizmas, t.y. - eina kartu su visa kede ir niekur atskirai nesijungia.

Pas mane dabar butent tokios kedes.

Parašytas: 05 Rgp 2006, 09:03
bad_brains
del nesuveikianciu pagalviu tai anokia cia naujiena. varo dauztas masinas is USA, vietoj pagalviu ststo varzas, apdailas sutvarko ir baigtas reikalas. axciau darbo metu i diena bent po tris masinas taip "sutvarkydavom" :lol:
Dirzai susije tuo kad (velgi nznau kaip ten calibrose nes neesu susidures) ECU jungia visas pagalves ir dirzus su pirotechniniais uztaisais ir smugio metu visus juos issauna. Paprasta patikrinti. nuo calibros su airbagu reiktu ji nusukti ir jeigu i vara ateina maza geltona fishke tai kompas yra, jei nera tokios reiskias pagalve turi imontuota smugiu davikli. Tokios pagalves renukuose 19 stovi :)

Parašytas: 05 Rgp 2006, 09:04
blue_angel
Kiek zinau neturetu. Taciau dirzu neprisisegimas sumazina galimybe likti gyvam net ir issovus :)

Parašytas: 06 Rgp 2006, 19:41
euro
calibra rašė:Man mano automobilio pagrindiniai du minusai - nera airbag'u ir kondicionieriaus. "Galima", tai galima, bet kur susidurus prieshprieshiais su galva trenktis i stoike ar salono apdaila, o kur i oro pagalve - yra didelis skirtumas. Be kondishkes irgi imanoma, bet... kai vazhineji su kondishke, ir paskui reikia per karshchius persesti i auto be a/c - visishkai "nepriot" toks variantas =)
tokiu atveju turi aukoti sportini vaira i airbag'ini, t.y. didele baranka su ispampusiu pilvu. toks variantas irgi "nepriot". pagalvojus kokia tikimybe padaryti avarija (jei nesi zalias is zaliu) ir po to kokia tikimybe padarius avarija padaryti ja su snukiu (jei nesi skustas gezas kaifuojantis nuo unikalios trasos prie siemenso), tai manau geriau jau "priot" variantas patogiai valdyti masina su dailiu ir graziu vairiuku ;)

Parašytas: 06 Rgp 2006, 20:31
calibra
euro rašė:tokiu atveju turi aukoti sportini vaira i airbag'ini, t.y. didele baranka su ispampusiu pilvu. toks variantas irgi "nepriot". pagalvojus kokia tikimybe padaryti avarija (jei nesi zalias is zaliu) ir po to kokia tikimybe padarius avarija padaryti ja su snukiu (jei nesi skustas gezas kaifuojantis nuo unikalios trasos prie siemenso), tai manau geriau jau "priot" variantas patogiai valdyti masina su dailiu ir graziu vairiuku ;)
manes pirmiausia nepriot tai, kad jei koks nors gezas ishlekes ish prieshprieshais kals i mane kaktomusha. Geriau ash tuomet "priglausiu" su airbag'u i dideli "su ispampusiu pilvu", nei i maza/sportini vairiuka =)

Beje, bloga zhinia ta, kad anksciau daugumai auto airbag'ams numatytas tarnavimo laikas buvo nurodomas kaip 10m. (pvz, citroen xm)

Parašytas: 06 Rgp 2006, 20:39
euro
reiskia jei tavo masiniukas kokiu 05metu, tai kazkaip su airbag'u kaip ir loterija gaunasi :D na pagal tokia teorija calibra galima bijoti ir staiga nukrentancio meteorito is dangaus tiesiai tau i cali stoga, del to juk nesidesi papildomu apsaugu ant stogo ;) pagal mane kiek dievulis prirase, tiek ir lemta, buna juk kad is suknezintu auto islipa sveiki gyvi (pvz mano tevas, vertesi su audi Coupe apie 6 kartus, o viduj buvo dar mama, dede ir teta, tai tik nubrozinimais atsipirko) o kitas bampteli kur nestipriai ir ziurek koki kaklo slanksteli nusilauzia ir fsio. beja neretai pasitaikantis atvejis kai airbag'ai issiskleidzia pvz stipriau pastabdzius ar silpnai stuktelejus kur, ir ne karta taip yra suzaloje (kartais net rimtos kaklo traumos) zmones. :roll:

Parašytas: 06 Rgp 2006, 20:42
calibra
euro rašė:reiskia jei tavo masiniukas kokiu 05metu, tai kazkaip su airbag'u kaip ir loterija gaunasi :D na pagal tokia teorija calibra galima bijoti ir staiga nukrentancio meteorito is dangaus tiesiai tau i cali stoga, del to juk nesidesi papildomu apsaugu ant stogo ;) pagal mane kiek dievulis prirase, tiek ir lemta, buna juk kad is suknezintu auto islipa sveiki gyvi (pvz mano tevas, vertesi su audi Coupe apie 6 kartus, o viduj buvo dar mama, dede ir teta, tai tik nubrozinimais atsipirko) o kitas bampteli kur nestipriai ir ziurek koki kaklo slanksteli nusilauzia ir fsio. beja neretai pasitaikantis atvejis kai airbag'ai issiskleidzia pvz stipriau pastabdzius ar silpnai stuktelejus kur, ir ne karta taip yra suzaloje (kartais net rimtos kaklo traumos) zmones. :roll:
Kaip ten sako... "besisauganti ir Dievas saugo" (rusiska patarle) =)

Parašytas: 06 Rgp 2006, 20:43
calibra
bad_brains rašė:Dirzai susije tuo kad (velgi nznau kaip ten calibrose nes neesu susidures) ECU jungia visas pagalves ir dirzus su pirotechniniais uztaisais ir smugio metu visus juos issauna. Paprasta patikrinti. nuo calibros su airbagu reiktu ji nusukti ir jeigu i vara ateina maza geltona fishke tai kompas yra, jei nera tokios reiskias pagalve turi imontuota smugiu davikli. Tokios pagalves renukuose 19 stovi :)
Jei kada noretum ishsiaishkinti, kaip gi ten yra ish tikro, tai galiu suorganizuoti susitikima su Sharunu/Justu, kartu galesim ish ishsiaishkinti kaip ir kas.
Jei idomu, tai PM.

Parašytas: 07 Rgp 2006, 11:45
bad_brains
siandien pas ji trauksiu tai pasidomesiu :lol: jau pastovus klietntas darausi :lol: :lol:

Parašytas: 07 Rgp 2006, 12:01
calibra
bad_brains rašė:siandien pas ji trauksiu tai pasidomesiu :lol: jau pastovus klietntas darausi :lol: :lol:
Ok, laukiu is taves zhiniu! =)

Parašytas: 21 Lap 2006, 21:27
Bizalas
Kai kuriose masinose airbag galima isjungti kad neisautu bardacioke yra jungtukas bet ne visose masinose.O del masinu kurias perka is turgaus labai retai pas jas buna tie airbagai jos buna dauztos ir isaude tie airbagai nuveza pas meistrus nupjauna maisus suklijuoja nudazo ir uzdeda prikisa atgal tais medziagas kad kieti butu dirbu prie masinu pats tai zinau as ju visas chalturas :D

Parašytas: 21 Lap 2006, 22:18
tomas
neisdawinek kolegu, be darbo liksi :lol: