Puslapis 22

Parašytas: 02 Lie 2006, 23:51
Ecka
tai suprantat kad varstus sukinet geriau sekas nei su kompu zaisti

Parašytas: 03 Lie 2006, 11:24
calibra
Apie "projekta".

turiu varikli, c20ne su turbo konversija, kuria dare anglu kompanija "Turbo technics", kuri shiuo metu specializuojasi lotus elise varikliu tuninge.

Kodel c20ne? Todel, kad pas ji gamykliskai suspaudimo laipsnis maziausias is visu non-turbo varikliu. T.y. c20let'as - 9.0, o c20ne - 9.2. Visi kiti - virs 10.

Antra, nesekmes atveju, pigus variklio remontas - dalys lengvai gaunamos ir kainuoja mazai.

Trecia - tai gana paprastai realizuojamas projektas, nes dedant c20let vietoj c20ne arba vietoje c20xe/xev, butu daug kitu "bajeriu" - pradedant pusashiais, tabdzhiu sistemos keitimu ir t.t.

Visas "projektas" yra mazdaug toks: ant c20ne variklio perdarytas ismetimo kolektorius, ant kurio sumontuotas stovi turbokompresorius garrett tb25. Taip pat yra intercooleris ir kompiuteris, kuris pritaikytas butent siam varikliui ir siai turbinai. Truksta tik kelniu (nuo turbokompresoriaus iki duslintuvo, kainuoja ~200Lt) ir shlangu (dar keli shimtai litu).

Kas daryta varikliui - neaisku, bet draugai pazhiureje sake, kad stovi lyg ir nestandartiniai benzino purkstukai. Galimas daiktas, kad stumokliai irgi modifikuoti - kaltiniai ar pan. Na, bent 200ag turetu buti.

Jei daryti atskirai ant c20ne visa toki pati projekta, tik stipriai biudzetini (t.y. nelendant i varikli) butu mazdaug tokios dalys:
1. ismetimo kolektorius (200-500Lt)
2. turbokompresorius (800-1200Lt)
3. turbokompresoriaus tepimas (200-400Lt)
4. intercooleris (300-500Lt)
5. variklis (200-400Lt)
6. ecu suprogramavimas ant stendo (nuo 1000Lt)
7. slangos (200-500Lt)
8. "kelnes" (~200Lt)

T.y. MINIMALIAI darant, projektas isheitu 3000-5000 Lt., t.y. orientuojantis i "low budget", o ne i "max performance".

Jei listi i varikli, ir pradeti keisti velenus, voztuvus, spyruoklytes, stumoklius, ziedus, tarpines, portinti galva, lengvinti shvaistiklius, daryti tepima ish apachios, keisti purkshtukus, kelti kuro slegi ir t.t. - kaina ishaugtu mazhiausiai dar dvigubai-trigubai...

O as projekta kol kas sustbadziau, kadangi artimiausiu metu automobilis bus atiduotas dazhymui ir projektas nori-nenori kuri laika negales buti tesiamas.

Aisku, gaila laikyti gera daikta nenaudojama, juolab, kai tai yra ishaldyti pinigai, todel, jei kas nors labai pageidautu, tai perleisciau sita dziaugsma. Jei atsirastu norinciu, del kainos susitarsim. Jei ne - projekta atidesiu iki rudens ir tada pratesiu, galbut, netgi kitame kebule =)))

Parašytas: 03 Lie 2006, 11:37
serik222
calibra rašė:Apie "projekta".

turiu varikli, c20ne su turbo konversija, kuria dare anglu kompanija "Turbo technics", kuri shiuo metu specializuojasi lotus elise varikliu tuninge.

Kodel c20ne? Todel, kad pas ji gamykliskai suspaudimo laipsnis maziausias is visu non-turbo varikliu. T.y. c20let'as - 9.0, o c20ne - 9.2. Visi kiti - virs 10.

Antra, nesekmes atveju, pigus variklio remontas - dalys lengvai gaunamos ir kainuoja mazai.

Trecia - tai gana paprastai realizuojamas projektas, nes dedant c20let vietoj c20ne arba vietoje c20xe/xev, butu daug kitu "bajeriu" - pradedant pusashiais, tabdzhiu sistemos keitimu ir t.t.

Visas "projektas" yra mazdaug toks: ant c20ne variklio perdarytas ismetimo kolektorius, ant kurio sumontuotas stovi turbokompresorius garrett tb25. Taip pat yra intercooleris ir kompiuteris, kuris pritaikytas butent siam varikliui ir siai turbinai. Truksta tik kelniu (nuo turbokompresoriaus iki duslintuvo, kainuoja ~200Lt) ir shlangu (dar keli shimtai litu).

Kas daryta varikliui - neaisku, bet draugai pazhiureje sake, kad stovi lyg ir nestandartiniai benzino purkstukai. Galimas daiktas, kad stumokliai irgi modifikuoti - kaltiniai ar pan. Na, bent 200ag turetu buti.

Jei daryti atskirai ant c20ne visa toki pati projekta, tik stipriai biudzetini (t.y. nelendant i varikli) butu mazdaug tokios dalys:
1. ismetimo kolektorius (200-500Lt)
2. turbokompresorius (800-1200Lt)
3. turbokompresoriaus tepimas (200-400Lt)
4. intercooleris (300-500Lt)
5. variklis (200-400Lt)
6. ecu suprogramavimas ant stendo (nuo 1000Lt)
7. slangos (200-500Lt)
8. "kelnes" (~200Lt)

T.y. MINIMALIAI darant, projektas isheitu 3000-5000 Lt., t.y. orientuojantis i "low budget", o ne i "max performance".

Jei listi i varikli, ir pradeti keisti velenus, voztuvus, spyruoklytes, stumoklius, ziedus, tarpines, portinti galva, lengvinti shvaistiklius, daryti tepima ish apachios, keisti purkshtukus, kelti kuro slegi ir t.t. - kaina ishaugtu mazhiausiai dar dvigubai-trigubai...

O as projekta kol kas sustbadziau, kadangi artimiausiu metu automobilis bus atiduotas dazhymui ir projektas nori-nenori kuri laika negales buti tesiamas.

Aisku, gaila laikyti gera daikta nenaudojama, juolab, kai tai yra ishaldyti pinigai, todel, jei kas nors labai pageidautu, tai perleisciau sita dziaugsma. Jei atsirastu norinciu, del kainos susitarsim. Jei ne - projekta atidesiu iki rudens ir tada pratesiu, galbut, netgi kitame kebule =)))
kaip ir sakiau is ranku i rankas. as irgi kazka da norejau labai patobulinti c20let. kaip prasidejo visa fignia. tai ir atsisakiau tuos idejos.

Parašytas: 03 Lie 2006, 11:41
calibra
serik222 rašė:kaip ir sakiau is ranku i rankas. as irgi kazka da norejau labai patobulinti c20let. kaip prasidejo visa fignia. tai ir atsisakiau tuos idejos.
Va butent, kad variklio tuningas - brangus dalykas. Norint padaryti gerai, reikia laiko ir pinigu. O jei neturi laiko, tada reikia dar didesniu pinigu, kad kiti uz tave padarytu tai, ko pats neturi laiko daryti. Vat ir visa matematika.