Puslapis 2 iš 4
Parašytas: 03 Geg 2006, 23:29
ramaster
tai kaip suprantau konkreciausiai ir su argumentais papasakojo CALIBRA zmogelis, prie jo nuomones ir pasiliksiu

Parašytas: 04 Geg 2006, 09:21
pavlito
o tai siurblys ka veikia?tuscias sukasi?
greiciau uzvelka indeklus,nes stabdoma varikliu,stumokliai priesinasi,o alkuninis spaudzia,nu nelabai moku paiskint

bet cia is praktikos,kai stabdoma begiu
Parašytas: 04 Geg 2006, 10:02
Nitro
o gazuojant tai alkuninis niekur nesispaudzhia? prisimastot ponas....
Parašytas: 04 Geg 2006, 10:23
calibra
pavlito rašė:o tai siurblys ka veikia?tuscias sukasi?
greiciau uzvelka indeklus,nes stabdoma varikliu,stumokliai priesinasi,o alkuninis spaudzia,nu nelabai moku paiskint

bet cia is praktikos,kai stabdoma begiu
Siurblys tuscias nesisuka. Jis varineja ratu benza (panasiai, kaip daznai buna lpg naudojimo atveju). Tuo metu benzinas nera ipurskiamas i cilindrus, nes uzdaryti purkstukai, todel visas paduodamas benzinas grizta atgal i baka per abratke.
Del stabdymo varikliu: kalba neina apie stabdyma varikliu, nes tai skirtingi dalykai nuo to, apie ka kalbame. Gal tai ir nera is pirmo zvilgsniu akivaizdu, bet pabandysiu trumpai, "liaudiskai" paaiskinti esminius skirtumus.
Esminis skirtumas tarp "fuel cut" ir "stabdymo varikliu" (bamperiu, grotelemis, radiatoriumi

) yra tas, kad stabdant varikliu yra maksimaliai zeminamos pavaros (pvz net iki redline'o) - tada gauname apkrova dalyje tarp ratu ir variklio (tarkim transmisija, sankaba, alkuniniai ir t.t.). "Fuel cut" atveju, automobiliui judant is inercijos (ar kinetines/potencines energijos) praktiskai visada jungi maksimaliai auksta pavara, kad kuo maziau variklis su transmisija stabdytu ratus (bet ne per auksta, kad ta nebutu taip, kad ta pavara vaziuojant jau reiktu variklio jegos). Tada kruvis varikliui yra minimalus, panasiai kaip laisva eiga dirbant, tik didesniais sukiais.
Parašytas: 04 Geg 2006, 10:53
J-o-n-c-e
Viskas yra daug paprasciau nei jus galvojat

Leidzianti nuo kalno ir norint sutaupyt bendza, reikia ijungti dujas

Tada bendzinas nenaudojamas, galimas ir atvirkstinis taupymo varijantas

Parašytas: 04 Geg 2006, 11:26
ramaster
be zodziu
Parašytas: 04 Geg 2006, 11:47
calibra
J-o-n-c-e rašė:Viskas yra daug paprasciau nei jus galvojat

Leidzianti nuo kalno ir norint sutaupyt bendza, reikia ijungti dujas

Tada bendzinas nenaudojamas, galimas ir atvirkstinis taupymo varijantas

Beje, dujoms "fuel cut" galioja tik nuo IV kartos, kai yra tiesioginis duju ipurskimas.
Parašytas: 04 Geg 2006, 15:49
pavlito
tai taip iseina kad purkstukus kompas atjungia ir bendzas uzdaru ratu cirkuliuoja,ar taip supratau

tai variklis tada uzgesta
o pagal ka kompas zino kada atjungt purkstukus,kada ne ?
kazko as cia neiskaitau ir nelabai sueina galai

Parašytas: 04 Geg 2006, 16:09
pavlito
Nitro rašė:o gazuojant tai alkuninis niekur nesispaudzhia? prisimastot ponas....
tigi indeklai ne is sprotu dezutes iskirpti

stabdant pavarom alkuninio kaklelis priesinasi stumoklio eigai,veikia dvi priesingos jegos perduodamos indeklams
gaziuojant abi jegos veikia ta pacia kriptimi
Parašytas: 04 Geg 2006, 16:16
Eglute
nuo siandienos is darbo vazinesiu nachaliavu

Parašytas: 04 Geg 2006, 16:24
ramaster
Parašytas: 04 Geg 2006, 16:45
calibra
pavlito rašė:tai taip iseina kad purkstukus kompas atjungia ir bendzas uzdaru ratu cirkuliuoja,ar taip supratau

tai variklis tada uzgesta
o pagal ka kompas zino kada atjungt purkstukus,kada ne ?
kazko as cia neiskaitau ir nelabai sueina galai

Kurioj vietoj tau tie galaj nesueina?
Kai atjungiami purkstukai, supratai teisingai, benzas cirkuliuoja ratu. Per padavima ateina ir per abratke grizta (ivairiuose modeliuose yra galimybe, kad gali skirtis recirkuliacinis igyvendinimas, bet esmes nekeicia).
O variklis veikia taip kaip ir veike pries tai, jis neuzgesta tik paprasciausiai neipurskiamas ir delto nedeginamas benzinas (nes benzinas yra reikalingas varikliui sukti, o siuo atveju varikli suka ratai). Uzgesusiam variklyje buna 0 rpm, tuo tarpu "fuel cut" atveju variklis sukasi atitinkamus rpm nuo greicio/pavaros.
Del kompo ir zinojimo "kada atjungti": jei man tiksliai pasakysi bent jau map'o imamus visus parametrus ir kelias eilutes/stulpelius, as tau tiksliai atsakysiu i tavo klausima =))) Speju, kad kompas orientuojasi pagal oro sklendes atidaryma (atjungia purkstukus, kai buna sklende uzdaryta, t.y. akseleratorius nespaudziamas) + rpm sensoriaus rodmenis.
Parašytas: 04 Geg 2006, 16:49
calibra
Eglute rašė:nuo siandienos is darbo vazinesiu nachaliavu

Gali orientuotis pagal borto kompa. Jei ant galvos ne kopustas (t.y. isisavinai ka cia rasiau), tai kazkiek tikrai sutaupysi.
Beje, vienas is omni.news gyresi, kad jam jau ant 25km. skirtumas pasijuto (nors as tuo nelabai tikiu) - Nitro liudininkas. Siaip viskas labai priklauso nuo konkreciu aplinkybiu.
Parašytas: 04 Geg 2006, 17:03
pavlito
o kaip su tepimu,juk tepalo spaudimas nepakankamas bus kad normaliai teptu?
o tai tempent ant troso ir riedant nuo kalno su ijungtu begiu principas ne tas pats?
Parašytas: 04 Geg 2006, 17:15
calibra
pavlito rašė:o kaip su tepimu,juk tepalo spaudimas nepakankamas bus kad normaliai teptu?
Kodel nepakankamas, bent viena priezasti? Kartoju: variklis veikia, tik ji suka ne degantis benzinas, o besisukantys ratai, visa kita veikia taip pat.
pavlito rašė:
o tai tempent ant troso ir riedant nuo kalno su ijungtu begiu principas ne tas pats?
Nelabai supratau klausimo esmes - prie ko cia tempiamas automobilis ir "fuel cut"? Tempiant - variklis uzgesintas dazniausiai (o jei uzvestas, tai buna ijungta laisva pavara), o riedant nuo kalno "fuel cut" atveju ir pavara ijungta ir automobilis uzvestas.
Parašytas: 04 Geg 2006, 17:44
pavlito
kai uztrauki masina ant troso(begis ijungtas,degimas ijungtas)masina uzsikuria,kai riedi nuo kalno ijungtu begiu pagal mapa purkstukus atjungia,abi salygos beveik identiskos,tiek kad vienu atveju traukia auto,kitu rieda veikiamas is inercijos
tai taip iseina kad ant troso neuztrauksi,nes per mazos apsukos?
cia turbut ne man toki dalyka suprast,po kolkas jis nemaiso man gyvent,gal kada ateis laikas ir suprasiu

Parašytas: 04 Geg 2006, 17:58
Nitro
apsukom esant tarp 0 ir, tarkim, 1 k RPM kuras į cilindrus yra paduodamas kad ir nespaudi gazo. Ko chia nesuprast.taip ir uzhsikuri
Parašytas: 04 Geg 2006, 18:32
calibra
pavlito rašė:kai uztrauki masina ant troso(begis ijungtas,degimas ijungtas)masina uzsikuria,kai riedi nuo kalno ijungtu begiu pagal mapa purkstukus atjungia,abi salygos beveik identiskos,tiek kad vienu atveju traukia auto,kitu rieda veikiamas is inercijos
nu tipo jeigu automobilis A traukia automobili B 100km/h greiciu, B automobilis yra uzvestas ir ijungta, tarkim, 5 pavara + atleistas akseleratorius, tai tada tas pats kas nuo kalno atleidus akseleratoriu.
Parašytas: 04 Geg 2006, 21:00
Renas
Nitro rašė:apsukom esant tarp 0 ir, tarkim, 1 k RPM kuras į cilindrus yra paduodamas kad ir nespaudi gazo. Ko chia nesuprast.taip ir uzhsikuri
O tai ka as rasiau, vistiek kuras naudojamas, pats prisipazinai

. Ir nesukit cia kiausu, kaip ant laisvu apsuku, taip ir riedant nuokalne su pavara vistiek naudoja kura.
Parašytas: 04 Geg 2006, 21:10
calibra
Renas rašė:O tai ka as rasiau, vistiek kuras naudojamas, pats prisipazinai

. Ir nesukit cia kiausu, kaip ant laisvu apsuku, taip ir riedant nuokalne su pavara vistiek naudoja kura.
Renai, kaip dabar graziai pakomentuoti tavo parashyma ir tuo pachiu neizheisti?
Nezinau kaip ten pas tave su kiaushais (sukti jie ar ne), bet tamsta matyt irgi is tu, kurie nelanke skaitymo pamoku.
Tu skaityti moki? Kalba eina apie principa, kuris kaip ir bet kokia taisykle, turi savu niuansu ir ishimchiu. Jei tau paaishkino kaip zhmogui, kad viena ish ishlygu yra "0<rpm<1000", tai ka chia, atsiprashant, pezi?
Ir zodis "tarkim" (kuri panaudojo Nitro), cia puikiai tinka, nes manau nei jis, nei as, nei bet kuris kitas is sito forumo be papildomos informacijos tiksliai ir nepasakys ar apatine riba yra 1000 ar 1200 rpm.
Visai gali buti, kad priklausomai nuo ivairiu kriteriju ta riba kinta (pvz oro temperaturos, variklio temperaturos ar pan - whatever). bet visai gali buti, kad kompas prie skirtingu salygu nutraukia kuro padavimo blokavima prie skirtingu rpm - ir tas dalykas sioje situacijoje, kai irodinejama pachio principo egzistavimas, visishkai nera svarbus.
O gal tu toks gudrus ir mintinai moki visus map'us ivairiu ipurskimo sistemu modifikaciju?
Nezinojimas nera nei geda, nei durnumas - visi gyvenam ir mokomes. Bet durnumas ir geda tikrai yra tada, kai protingi zmones tau argumentuotai paaiskina, o tu kaip alzyro kupranugaris ziuri akis isputes ir be jokios argumentacijos uzhsispyrusiai tvirtini savo.
Tu primesk, kiek chia yra prikalbeta tam, kad kazhkam suteikti informacijos, nemokanchius kazhka ismokinti ir t.t. - realios naudos is to tiems, kas ta daro - nulis. Uztektu "padekos", kuri butu isreiksta elementariu idemiu perskaitymu, priesh neigiamai pakomentuojant.
Parašytas: 04 Geg 2006, 21:24
Nitro
hau!!!
Parašytas: 04 Geg 2006, 21:56
EDWARD555
Eglute rašė:nuo siandienos is darbo vazinesiu nachaliavu

YOOO

Atvaryk i Kauna

)))
Parašytas: 05 Geg 2006, 00:09
ramaster
PE VE ZE pas mane net jauciasi truktelejimas vaziuojant aukshtesnemis apsukomis atleidus 'gaza' (kaip suprantu tada ir atjungia purkstukus) ir tada borto pc pasirodo grazus 0.00

Parašytas: 06 Geg 2006, 02:49
Lauris
Yra taip... kalbejau su tuo kas tai ismano, ir atsake, jog visos masinos su ypurskimu (tame tarpe ir Calibra), riedant su yjungta auksta pavara ir atleistu akseleratoriaus pedalu, purkstukai tikrai issijungia, ir ne variklis suka ratus, o ratai suka variklyy, to pasekoje variklis ryja 0.00 ltr benzo

Parašytas: 06 Geg 2006, 13:33
Nitro
ot tai naujiena. mes su calibra tai turbut ish galvos teorijas rashom?