Puslapis 28

Parašytas: 11 Kov 2008, 23:39
Vytautas88
Lygiai 12.5 visuose, 8V. Nedūmyja ir t.t.

Parašytas: 12 Kov 2008, 00:00
Fruktas
pas mane irgi tepalo nevalgo bet tenka dapylinet nes isbega per karterio tarpines... :roll: nebeliko nieko kito kaip jas pakeitus dar aptepti gan storai hermetiku ta vieta kur susijungia karteris ir blokas, cia ot bet..., gal kas bandet kartery pastatyt vien ant hermetiko ? nes tarpines gan storos ir dingsta sandarumas per jas ?

Parašytas: 12 Kov 2008, 00:06
ramus
Kai kada karterio tarpines nebutina kaltinti del tepalo praradimo, pavyzdziui pas mane pavarges salnikas variklio priekyje kur uz skyvo ant alkuninio veleno.

Parašytas: 12 Kov 2008, 00:18
Fruktas
100% kad ta tarpine kalta, tiksliau jos dvi yra, jau ysitikinau kad ta wieta, akivaizdziai matosi nuvalius viska gerai ir pravaziavus kelis km. pas mane anoj buwo tokia beda kaip pas tawe, tiesa atsirado po dideliu dideliu pavaikymu :roll:

Parašytas: 12 Kov 2008, 01:39
Tornado
Mechanikas rašė:[atnaujinu tema]

Pasigirkit, kokia pas jus variklio kompresija. Ir ka daret ja mazinant ar didinant.

Pas mano 8v kompresija 14 visuose. Itariu, kad galva spausta. Nes siaip lyg nedumija is duslintuvo ir tepalo needa.

skaityk postus is naujo ir atkreipk demesi i ta kur parase pavlito!!!

ir nereikes pasakot tada galva slifuota ar obliuota...

del idomumo, pas mane ecotece buwo po 14.5 (siltas motoras) valge tepalus ;) pakeistos guemles ir beda kaip ir buwo dingusi (nebeteko igi galo issiaiskint)

Parašytas: 12 Kov 2008, 09:14
TANKYSTAS
Geras.Fruktas rašė:100% kad ta tarpine kalta, tiksliau jos dvi yra, jau ysitikinau kad ta wieta, akivaizdziai matosi nuvalius viska gerai ir pravaziavus kelis km. pas mane anoj buwo tokia beda kaip pas tawe, tiesa atsirado po dideliu dideliu pavaikymu :roll:
o tu geiriau pakeisk ta gaidiska LET karterio tarpine y NE ;) Ji ne is 2 daliu ir gumine, o ne kamstinis gaidys. na ir ten toki metaliuka uzlenkt reikia, ir puikiai tinka. O ne fantazuok apie karterio kabinima "ant snargliu"

Parašytas: 12 Kov 2008, 10:52
calibra
zinok, ta gumine dar blogesne :) Ir ten netgi ne karterio tarpine geriau pasikeisti is 20let i 20ne, o visa karteri i metalini (nes aliuminis susikraipo ir nepriglunda).

Taip pat, labai pageidautina, kad tarpines butu su metalinem ivorem, kad neleistu prisukant karterio perspausti tarpines. Jeigu neklystu, pagal manual'a karterio varzhtus siulo priverzhti 5-6Nm (kas yra labai mazhai), taip pat karterio varzhtus priesh isukant sutepti hermetiku(!).

Parašytas: 12 Kov 2008, 11:03
TANKYSTAS
na man gumine tarpine + juodas hermetikas laike :) beto bent jau lengviau ja uzdet nei ta is 2 daliu (tiksliau 3).

Parašytas: 12 Kov 2008, 12:44
pavlito
DIAVOLO rašė:
Dabar paklausite kodėl pas mane 15 ar net 16..... taip, tas tikrai gali būti ir tikiu jog nemeluojat, tiesiog kažkas prieš jus į jį daktaro pylė....... :wink:
siaip ta kopresija dar priklauso nuo to kiek greitai prasuks starteris,jei greiciau prasuks maziau kompresijos iseis per voztuvus,tikslaiu leak down testas

Parašytas: 12 Kov 2008, 15:04
Fruktas
pavlito: pas mane suko mazdaug 3-3.5k rpm
Tankystas: tai as tik klausiu ar kas bande ar ne, pas mane gumine, su tom metalinem yvorikem kad neperspaust tarpines, ir dedasi dvi tarpines, abipusiai is karterio dugnines, apie kamstines zinau kad gaidys, reikes bandyt det nuo NE kaip patariat, tik va beda kad karterio nenuimsi kol uzdeta deze... gal ir nuimsi bet prasikeiksi, tad atidedu sita sandarinima truputy y ateity kai imsiu deze lauk

Parašytas: 12 Kov 2008, 15:32
pavlito
tik kai desi karteri dek nuo metalinio karterio varztus,ju ilgiai skiriais,ir ta metaline apsauga nuo alkuninio skiriasi,o karteri nuimti tik down pipe's trukdo ar ir razdatke?as 20xe nuemiau ir uzdejau nenuemes nei duslintuvo,nei dezes

Parašytas: 12 Kov 2008, 21:05
Fruktas
ta prasme dedant metaliny kartery ir varztus nuo jo ? gerai supratau ? ismetimas man tas pats, pora varztu atleidi, beda su deze ir razdatke, tarp dezes dar yra tarpiukas tarp varztu,o razdatke visai pir varztu ir gali neuztekt vietos juos atsukt, na neesmecia, vis vien deze imsiu artimiausioj ateity

Parašytas: 13 Kov 2008, 00:12
pavlito
Geras.Fruktas rašė:ta prasme dedant metaliny kartery ir varztus nuo jo ? gerai supratau ?
taip :)

Parašytas: 13 Kov 2008, 01:18
Fruktas
aisku ;) bet manau pakolkas bandysiu su aliumininiu kazka ismastyt, metaliny blogiausiu atweju desiu

Parašytas: 13 Kov 2008, 01:22
pavlito
Geras.Fruktas rašė:aisku ;) bet manau pakolkas bandysiu su aliumininiu kazka ismastyt, metaliny blogiausiu atweju desiu
brangiau kainuos,ten minkstas aliumas ir susikraipo tai negi karteri vesi slifuot?gali pabandyt wurth hermetikas pakeicia iki 2mm tarpine,tiksliai pavadinimo neatsimenu

Parašytas: 13 Kov 2008, 01:25
Fruktas
perziurinedamas qrew cali foto pastebejau toky tai dalyka, kad pas jy kaip pas visus yra sita beda, ir jis ja issprende uztepdamas storai hermetiko ant karterio bloko sujungimo vietos, siaip manau uzdejus nauja tarpine, nuriebalinus ta vieta ir uztepus hermetiko turetu laikyti

Parašytas: 13 Kov 2008, 01:31
pavlito
Geras.Fruktas rašė:perziurinedamas qrew cali foto pastebejau toky tai dalyka, kad pas jy kaip pas visus yra sita beda, ir jis ja issprende uztepdamas storai hermetiko ant karterio bloko sujungimo vietos, siaip manau uzdejus nauja tarpine, nuriebalinus ta vieta ir uztepus hermetiko turetu laikyti
nu bandyk,nieks per galva neduos :)

Parašytas: 31 Rgp 2008, 20:30
Colibriukas
(naujiname tema)
o kokia turetu buti 16v kompresija ? kazkaip nevalina... :(

Parašytas: 01 Rgs 2008, 12:28
calibra
pirmiausia tai lygi per visus cilindrus. Pamatuok ir pasakyk kokia pas tave, tada pasakysim "gerai ar ne" :)

Parašytas: 01 Rgs 2008, 20:30
nfsu_2.0
pas mane 15,5-16,5bar nevisai lygi :?

Parašytas: 01 Rgs 2008, 21:43
Colibriukas
16v 1 cilindras 14,3 2 cilindras 15 3 cilindras 14,8 4 cilindras 15,3

Parašytas: 02 Rgs 2008, 18:50
nfsu_2.0
pastebejimas bar/atm skiriasi nuo kg/cm^2

Parašytas: 02 Rgs 2008, 22:01
Tornado
o kox skirtumas, kad skiriasi...
jei skirtumas parodymuose tarp cilindru ;)

Parašytas: 02 Rgs 2008, 23:36
CTAPblK
15,5-16,5bar is kur pas jus tiek kompresijos? :?

Parašytas: 03 Rgs 2008, 11:29
nfsu_2.0
nezinau gal galva spausta buvo pries mane, bet as tuo abejoju nes bulkos motoras suspaudimo laipsnis panasus 10:1 rode 15-15,5bar (nespausta galva). Taigi c20xe su 14bar=pusiau lavonas. Abi masinos vaziuoja su dujom ;) gal tas padeda, o nekenkia kaip cia dauguma mano. Kaip ir sakiau bar skiriasi nuo kg/cm2, dabar neturiu po ranka kompresomacio negaliu pasakyt kiek ir i kuria puse.