Puslapis 2 iš 2
Re: del 2.5 v6 variklio tuning
Parašytas: 19 Sau 2013, 23:00
cat
esi isardes 3,2 dalim puiki proga jy pasisvert

o seip vienas zmogus buvo sveres 2.5 ir 3.0 jei gerai pamenu minejo kad skirtumas mazdaug toks kaip justas sake.
Re: del 2.5 v6 variklio tuning
Parašytas: 19 Sau 2013, 23:50
Justas
taip,fregis svere,bet nepamenam,kiek buvo

as ir turiu isardes 3.0,bet svarstykliu neturiu
Re: del 2.5 v6 variklio tuning
Parašytas: 22 Sau 2013, 01:38
fregis
sveriau 2.5, svoris kaip ir raso kazkurioj knygutej- su skysciais, smagraciu ~176 kg
3l nesveriau, bet tapacia diena nesiojau 2.5 ir 3.0, 3.0 zymiai sunkesnis. is kur ir kiek tiksliai svoris didesnis nezinau
Re: del 2.5 v6 variklio tuning
Parašytas: 30 Sau 2013, 15:23
YELLOW
Justas rašė:esherys rašė:Justas rašė:4 G velenukai,3.0 apatinis plenumas,viskas suportint,sklende isdidint,kompa sucipuot,plona smagrati,F16CR'a ir tau uzteks
cia pigiausia

ir kiek prieaugis?
iki 200 eitu dasikociot
3.0 standartas 211

,o su modais galima ir 250 padaryt nesunkiai
Sakai nesunkiai?

As manau net labai sunkiai

Re: del 2.5 v6 variklio tuning
Parašytas: 30 Sau 2013, 22:03
Justas
cia ta sunkiai visi skirtingai supranta,man matora pakeist nesiskaito sunkiu darbu

Re: del 2.5 v6 variklio tuning
Parašytas: 30 Sau 2013, 22:45
gytisg13
Su 2.5L motoru pasiekti 200-230aj tikrai nesunku, taip pat nesunku 250-260 pasiekti ir su 3.0L motoru. Ir darbo sanaudu nedaug. Reik tik droselius su programuojamu kompu pastayti, kchiortavai materi ismetus motronica ar koks ten shhh pas juos stovi, ir bus tie jusu arkliai. Pakol motronico neismesit ir nepaduosit normaliai oro motorui, jusu arkliai arklidei tupes. Bet dalykas tas kad i opeli niekas 10.000-13.000lt nedes. Istruju reik nedaug, tik nedideles kruveles makulaturos

Bet su tokiu biudzetu galima taip c20let uztaisyti, kad ta V6 galima butu i metalo lauza priduoti kad vietos neuzimtu.....
Re: del 2.5 v6 variklio tuning
Parašytas: 30 Sau 2013, 22:55
Justas
3.0 su 2.5 kompu suka 230ag

su atitinkamais modais
Re: del 2.5 v6 variklio tuning
Parašytas: 03 Vas 2013, 23:15
YELLOW
Justas rašė:cia ta sunkiai visi skirtingai supranta,man matora pakeist nesiskaito sunkiu darbu

As kalbu apie ta pakelima "nesunkiai" iki 250AG

Net juokas ima kaip lengvai kai kurie zmones arkliais svaistosi atmosferkei, jus patikekit kiek man litu kainavo savo c23xe iki 227ag pakelti ir kad siemet dar 2k euru sukisiu kad tas +23AG priauginti, gal bent dabar suprantat ka as turiu omeny
-- 03 02 , 2013 22:15:23 --
Justas rašė:3.0 su 2.5 kompu suka 230ag

su atitinkamais modais
Ne nu as nepasykstesiu tau tu zodziu, tu keistas esi jei tai rasai, apskritai rasai is lempos be zalio supratimo

As esu pirmas zmogus LT x30xe pasikures calibroj su portintom galvom ismetimu ir t.t. ir pas mane ecu nuo c25xe buvo ir as puikiai zinau kiek ag buvo ir tai nebuvo daugiau 220 jei ka

Re: del 2.5 v6 variklio tuning
Parašytas: 03 Vas 2013, 23:22
Justas
as nerasiau kurio 2.5 kompas,tad nesiputok cia,tas pirmumas tai cia neaisku kaip skaityt,kraxui matora ikeliau ir masciau pirmas,pasirodo ale kazkas yra dares jau,tad palikim sita tema apie pirmuma
http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... p?t=206393" onclick="window.open(this.href);return false;
kompas vectros B su kolikais visais isiurbimo,krabas tas M2.8.1
Re: del 2.5 v6 variklio tuning
Parašytas: 03 Vas 2013, 23:32
YELLOW
gytisg13 rašė:Su 2.5L motoru pasiekti 200-230aj tikrai nesunku, taip pat nesunku 250-260 pasiekti ir su 3.0L motoru. Ir darbo sanaudu nedaug. Reik tik droselius su programuojamu kompu pastayti, kchiortavai materi ismetus motronica ar koks ten shhh pas juos stovi, ir bus tie jusu arkliai. Pakol motronico neismesit ir nepaduosit normaliai oro motorui, jusu arkliai arklidei tupes. Bet dalykas tas kad i opeli niekas 10.000-13.000lt nedes. Istruju reik nedaug, tik nedideles kruveles makulaturos

Bet su tokiu biudzetu galima taip c20let uztaisyti, kad ta V6 galima butu i metalo lauza priduoti kad vietos neuzimtu.....
Gerai kad apie pinigus uziminei, tik tiek kad 10.000-13.000 lt V6 vien sklendes kainuoja

Todel ir atsisakiau V6, nes daug brangiau viskas nei c20xe ir sunku rasti ir viskas dar +2 stumokliam ir t.t.
Pasakysiu paprasta pavyzdi va Lenkuose dragina dvi corsos x30xe viena ziauri bomba apie 400Ag atmosferke kumsteline deze zodziu vaziuoja 10/11s ahujena o kita 330ag tokia kaimo darbo levos rozines spalvos, taigi ta as su savo 227 ag tada net tiek nebuvo nes dar nesustyguota buvo padariau ant trasos laiko gaila reakcija prakisau to uzteko lenkui kad laimetu

bet esme kad pinigus investuojant reikia pamastyti ko sieki galutiniam rezultate, kad netektu viska nuo nulio pradeti
-- 03 02 , 2013 22:27:07 --
Justas rašė:as nerasiau kurio 2.5 kompas,tad nesiputok cia,tas pirmumas tai cia neaisku kaip skaityt,kraxui matora ikeliau ir masciau pirmas,pasirodo ale kazkas yra dares jau,tad palikim sita tema apie pirmuma
http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... p?t=206393" onclick="window.open(this.href);return false;
kompas vectros B su kolikais visais isiurbimo,krabas tas M2.8.1
Jus jaunimas mane stebinat, paziurek pries kiek metu as visa tai praejau
viewtopic.php?f=4&t=7332" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=wNeJACJSrUM" onclick="window.open(this.href);return false;
P.S biskeli pratryniau necenzura, sorry nemandagu is mano puses buvo
