Siaip nuvaziuok pasiziurek kebulo/ratu geometrija. Vilniuje daro tam paciam opel servize (vytenio g.). Gal ten kebulas deformuotas, gal vaziuokle.
Siaip visai itikinama versija atrodo ir tai, kad gali buti galiniu ratu amortizatoriu tvirtinimo kelmai deformavesi (del iv. priezasciu, gali buti ir del korozijos). Zodziu sekanciam etape tikrinciau sia dali.
zinau kad tema sena bet pasisakysiu......kas cia jum su tais calibru galiniais ratais, mano 91m gerai papuvus bet nei padangu eda ir ratai tikrai nera klisi....mistika kazkokia
na o tai kam tokius ratus dedat tada? patys dedat o poto skundziates, vat ratai isvirto ar dar kas pas mane r15 205/55 ir viskas kolkas normei.......kad ir deciau kokius ratus tai ne didesnius nei r16 215/45-50 (seip deficitines padangos, parduotuvese brangios)
siaip tris metus vazineju su 215/r17 ir tik pernai rudeni nuemes savo jau vos ne slickais tapusius pamaciau kad vidus pavalgytas labiau desinio rato. Iki tol viskas zjbs buvo.
Vizualiai ziurint i gala tackes tai desinys ratas atrodytu tokis mazumele pavirtes, su kairiu norma. Ziemines kaip ir neede nieko, tiesa ten r14
As tai beda versciau turbut ant stakanu issidevejimo. Guolius ir sailentus tuos didziuosius pasikeisiu neuzilgo profilaktiskai, tik abejoju ar tai ka pades