Gaisrine (with a redtop)
Re: Gaisrine (with a redtop)
nu geras bolidas, atvezi i gm'a parodyt mums is arti bus dar geresnis 
Re: Gaisrine (with a redtop)
cia ir taip aisku kad nedesi, nezinau kokiam durniui reiktu but kad toki s det y redtopa 
Re: Gaisrine (with a redtop)
Jis ta turba ant let'o kabins 
Re: Gaisrine (with a redtop)
grazi tikrai grazi gaisrine
man priekis kazkiek net i skyline uznesa 
Re: Gaisrine (with a redtop)
tau padovanosiu ja , vistiek s**o verta , sparnuote nudegusi karstos daliesNave rašė:Jis ta turba ant let'o kabins
Re: Gaisrine (with a redtop)
http://www.autogidas.lt/skelbimai/opel- ... 94778.html" onclick="window.open(this.href);return false;
aisku kaina dar derinama .
aisku kaina dar derinama .
Re: Gaisrine (with a redtop)
PriglausciauAli_G rašė:tau padovanosiu ja , vistiek s**o verta , sparnuote nudegusi karstos daliesNave rašė:Jis ta turba ant let'o kabins
Re: Gaisrine (with a redtop)
tik neziurim y rankini
Re: Gaisrine (with a redtop)
pavydetina kozos bukle 
Re: Gaisrine (with a redtop)
cia gal persiuta, nes kazkaip per gerai atrodo. pas mane baisesne buvo
liuks cali.
Re: Gaisrine (with a redtop)
Tai tu ja dalim ardysi ar blyn dar daugiau kisi i ja? 
Re: Gaisrine (with a redtop)
dar neapsisprendęs tiksliai , ka darysiu su ja
bet turbut ,kad isparduosiu nereikalingas jos dalis ir darysiu RWD
o ir sąlygas tam turiu ir noro 
Re: Gaisrine (with a redtop)
greiciau ardyk ir parduok man ta dali 
Re: Gaisrine (with a redtop)
tikrai maloni akiai. aisku yra nedadielku, bet paskutinese foto to beveik nesimato 
Re: Gaisrine (with a redtop)
tokia masina ardyt ant daliu ? nu kur ritasi sitas klubas nesuprantu :d

Re: Gaisrine (with a redtop)
nu epikmat ka jus cia kalbat 
Re: Gaisrine (with a redtop)
jau nebeardyk
foto is galo?
Re: Gaisrine (with a redtop)
Paskutinį kartą redagavo Ali_G 11 Lap 2010, 18:24. Iš viso redaguota 1 kartą.
-
krax
- Klubo Narys
- Pranešimai: 7297
- Užsiregistravo: 15 Bir 2005, 02:11
- Vietovė: Honolulu
- Kontaktinė informacija:
Re: Gaisrine (with a redtop)
filmuota su motorola timeport? 
Re: Gaisrine (with a redtop)
nea ,su muiline 
Re: Gaisrine (with a redtop)
lineikas ir kolonkiu laidus paslepk 
Powercup'a galejai ir normalesni pasidaryt, arba dar geriau - tiesiog nusipirkt.
Dar truksta heat shield'o virs ismetimo kolektoriaus.
Verta pastebeti, kad labai pritariu idejai konversinti is fwd i rwd. Pats tokia minti vysciau, bet neradau tinkamo kebulo kaip donoro projektui, tad, uzmeciau sita purvina reikala. Bet ideja LABAI sveikintina!!! Tikiuosi, kad tau pasiseks ir ja (ideja) paseks daugiau klubieciu!
Iskart su kuo teks susidurti:
1. jei nenoresi platinti tunelio priekines dalies, variklio didel dalis bus pries priekine asi (ziurint nuo priekio), kas valdomumui nera labai gerai.
2. jei platinsi tuneli, be suvirinimo darbu ir salono plastmasiu perdarinejimo dar gali tekti perdarineti peciuka(!).
3. tiketina, kad reiks perdaryti traversa.
4. jei gale noresi tureti blokuota reduktoriu (o tu noresi), iskart galvok, ka ten ideti pigaus ir lengvai prieinamo
Tokiu atveju teks perdaryti pusasius ir reduktoriaus tvirtinima.
5. net jei ir paliksi standartini reduktoriu, pasidaryk bagazineje skyles jo atsukimui is virsaus, nepaleidziant visos galines pakabos (kadangi reduktoriaus atsukimas is virsaus).
p.s. taipogi siulau uzvesti atskira tema, pvz, "performance" skiltyje apie fwd goes rwd konversija.
Powercup'a galejai ir normalesni pasidaryt, arba dar geriau - tiesiog nusipirkt.
Dar truksta heat shield'o virs ismetimo kolektoriaus.
Verta pastebeti, kad labai pritariu idejai konversinti is fwd i rwd. Pats tokia minti vysciau, bet neradau tinkamo kebulo kaip donoro projektui, tad, uzmeciau sita purvina reikala. Bet ideja LABAI sveikintina!!! Tikiuosi, kad tau pasiseks ir ja (ideja) paseks daugiau klubieciu!
Iskart su kuo teks susidurti:
1. jei nenoresi platinti tunelio priekines dalies, variklio didel dalis bus pries priekine asi (ziurint nuo priekio), kas valdomumui nera labai gerai.
2. jei platinsi tuneli, be suvirinimo darbu ir salono plastmasiu perdarinejimo dar gali tekti perdarineti peciuka(!).
3. tiketina, kad reiks perdaryti traversa.
4. jei gale noresi tureti blokuota reduktoriu (o tu noresi), iskart galvok, ka ten ideti pigaus ir lengvai prieinamo
5. net jei ir paliksi standartini reduktoriu, pasidaryk bagazineje skyles jo atsukimui is virsaus, nepaleidziant visos galines pakabos (kadangi reduktoriaus atsukimas is virsaus).
p.s. taipogi siulau uzvesti atskira tema, pvz, "performance" skiltyje apie fwd goes rwd konversija.
Re: Gaisrine (with a redtop)
4punktas-omegoj A stovi blokuoti,ir tvirtinimas toks pats kaip cali,pusasiai manau ir nesunkiai tiks i cali,tad sitas punktas gana nesunkiai sprendzias
-
marijus
- Veteranas
- Pranešimai: 1847
- Užsiregistravo: 24 Vas 2008, 11:17
- Vietovė: Klaipėda
- Kontaktinė informacija:
Re: Gaisrine (with a redtop)
Ne i Skyline, o i Silvia priekis nesa.
Re: Gaisrine (with a redtop)
is mano puses palaikymas rwd konversijai taip pat yra,del galinio reduktoriaus atsukimo is virsaus palaikau calibros sprendima palikti skyles kebule,o del peciuko drysciau abejoti ar reiktu ji kelti,cia jau dedant reiketu ziureti 
Re: Gaisrine (with a redtop)
jeigu varikli stums link salono tam, kad jis butu kuo daugiau uz priekines asies del geresnio svorio balanso/valdomumo, tai ne tik varikliui, bet dar ir greiciu dezei vietos reik... Vat cia ta slyksciausia-nemaloniausia dalis.